| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
GEOMEHANSKA ZASNOVA VAROVANJA GLOBOKE GRADBENE JAME IN UPORABA GEOMEHANSKIH SIDER IZ STEKLENIH VLAKEN
Ivo Firbas, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava problematiko varovanja globokih gradbenih jam v mestnem središču, kjer se v neposredni bližini nahajajo visoki objekti. Narejena je tudi primerjava med 3D modelom izračunanem v programu Plaxis in projektom PZI ( projekt za izvedbo)po katerem je bilo varovanje izvedeno. Ker pa so stroški pomemben razlog pri odločitvi investitorja, katero možnost bo izbral, bo diplomsko delo obravnavalo problem izbire ugodnejše variante izmed izbranima možnostma na konkretnem primeru. Diplomsko delo se sestoji iz treh delov. V prvem delu diplomskega dela je podan splošni opis varovanja in problematike na območju globokih gradbenih jam v središču mesta Maribor in opisom zahtev in pravil za projektiranje le-teh. V drugem delu diplomskega dela so prikazani rezultati izračuna računalniškega 3D modela varovanja gradbene jame hotelsko poslovnega objekta Hotel City III, izračunanega s Plaxisom. Tretji del diplomskega dela pa je stroškovna in tehniška primerjava varovanja gradbene jame med samo izvedbo in prvotnim projektom.
Ključne besede: gradbeništvo, gradbene konstrukcije, zaščita globoke gradbene jame, geotehnično poročilo, benotto piloti, jet-grouting piloti, mikro piloti, 3D model, program Plaxis, geomehanska analiza, popis del, predračun, stroški, ekonomska analiza.
Objavljeno: 21.12.2010; Ogledov: 2758; Prenosov: 394
.pdf Celotno besedilo (6,61 MB)

2.
NAČRTOVANJE VOZIŠČNE KONSTRUKCIJE Z UPOŠTEVANJEM TRAJNIH DEFORMACIJ V NEVEZANI NOSILNI PLASTI
Jernej Dolinšek, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja splošen opis voziščne konstrukcije, sledi dimenzioniranje voziščne konstrukcije z uporabo tehničnih specifikacij za javne ceste ter izračun napetostno deformacijskega stanja v nevezani nosilni plasti. Izračun napetosti in deformacij izvedemo po metodi končnih elementov z uporabo geotehničnega programa Plaxis. Dobljene rezultate analiziramo in jih primerjamo z izmerjenimi rezultati na terenu. V drugem delu diplomske naloge so na praktičnem primeru uporabe murskih prodov prikazani rezultati laboratorijskih preiskav različnih mešanic murskega proda in s pomočjo matematičnih metod izračunane napetosti in deformacije. Rezultati pokažejo, da se z uporabo drobljenih prodov trajne deformacije v nevezani nosilni plasti bistveno zmanjšajo.
Ključne besede: voziščna konstrukcija, nevezana nosilna plast, prometna obremenitev, program Plaxis, dinamična obremenitev, tehnične specifikacije, trajne deformacije, napetostno stanje, metoda končnih elementov
Objavljeno: 20.04.2011; Ogledov: 2487; Prenosov: 478
.pdf Celotno besedilo (3,51 MB)

3.
UPORABA OGLJIKOVIH VLAKEN ZA OJAČITVE TEMELJNIH TAL
Aleš Žibert, 2015, magistrsko delo

Opis: Vsebina dela obravnava možnosti in učinkovitost uporabe ogljikovih vlaken v geotehniki. Za določitev vpliva armiranja peščenih tal z ogljikovimi vlakni na povečanje mejne nosilnosti in zmanjšanje posedkov togega temelja, obremenjenega z vertikalno obtežbo je bil izdelan modelni preizkus. Rezultati preizkusa kažejo, da je le z enostavnim armiranjem tal z armaturo iz ogljikovih vlaken, pod temelji mogoče doseči do 60% večje mejne nosilnosti in zmanjšanje posedkov pod temelji v primerjavi z nearmiranimi zemljinami. Modelni preizkus je bil obravnavan tudi z elasto-plastičnim modelom peščenih tal ter elastičnimi armaturnimi ogljikovimi palicami v pogojih prostorskih napetostnih in deformacijskih stanj (3D model), katerega rezultati numeričnih analiz okvirno potrjujejo rezultate modelnega preizkusa. Z numeričnimi analizami je dokazan vpliv armiranja na povečanje nosilnosti tal za 26%, ki jo prevzemajo tla pod temeljem ter vgrajena armatura. Rezultati opravljenega modelnega preizkusa in numeričnih analiz potrjujejo tezo dela, da je armiranje tal z ogljikovo armaturo (kompozitom ogljikovih vlaken in epoksidne smole) lahko uspešno, vendar zaradi izvedenega preizkusa le na enem tipu modela še ni mogoče podati dovolj zanesljivih končnih navodil in zaključkov ter predloga za uspešno uporabo obravnavane tehnologije izboljšanja nosilnosti tal v geotehnični praksi. Prav tako ocenjujemo, da ima armiranje nasipov in drugih geotehničnih objektov z ogljikovimi armaturnimi mrežami zaradi velike osne togosti nekatere pomembne prednosti v primerjavi z drugimi materiali v geotehnični praksi. Z numeričnimi analizami smo preverili tri primere uporabe ogljikove geomembrane z upoštevanjem teorije velikih deformacij. Rezultati potrjujejo učinkovitost uporabe ogljikove geomembrane v slabo nosilnih temeljnih tleh. Dokazali smo, da je uporaba teorije velikih deformacij potrebna, vendar je pri tem potrebna velika previdnost, da ne pride do napačne interpretacije rezultatov. Nadalje ugotavljamo, da so možnosti uporabe ogljikovih armaturnih mrež tudi v kombinaciji z bentonitnimi zapornimi membranami, ki jih množično uporabljamo za površinske tesnitve akumulacijskih in visokovodnih nasipov ter drugih hidrotehničnih objektov. Praktično neprepustne bentonitne membrane imajo zelo omejeno mehansko odpornost, ki bi jo lahko občutno izboljšali z ojačitvijo z ogljikovo armaturno mrežo.
Ključne besede: armirana zemljina, mehanika tal, nosilnost temeljnih tal, ogljikova geomembrana, Plaxis 3D Tunnel, posedki temeljev, teorija velikih deformacij, tkanina iz ogljikovih vlaken
Objavljeno: 26.01.2015; Ogledov: 1390; Prenosov: 286
.pdf Celotno besedilo (6,23 MB)

4.
Tehnološki elaborat in izvedba opornega zidu
Tjaša Gmajner, 2017, magistrsko delo

Opis: V prvem delu magistrske naloge je opisana osnovna delitev opornih in podpornih konstrukcij, njihov namen in izvedba. Prikazali smo različne sisteme sidranja opornih in podpornih konstrukcij. V nadaljevanju smo za praktičen primer izdelali tehnološki elaborat izvedbe s preračunom globalne stabilnosti za posamezno fazo gradnje. Posebno poglavje smo namenili izvedbi opornega zidu OZ 12, ki je ob AC Draženci – MMP Gruškovje. Dolžina zidu znaša 115,196 m in je do višine 6,0 m zasnovan kot kamnita zložba, pri večjih višinah (od 6 do 8 m) pa je zasnovan kot branasta konstrukcija z vmesnimi kamnitimi polnili. Branasto konstrukcijo sestavljajo sidrani vertikalni slopi in horizontalne grede. Naklon branaste konstrukcije znaša 3 : 1, s čimer je zagotovljen enotni čelni naklon na celotni oporni konstrukciji. V zaključku smo povzeli skladnost predhodno izdelanega tehnološkega elaborata z dejansko izvedbo opornega zidu na terenu.
Ključne besede: oporne konstrukcije, podporne konstrukcije, tehnološki elaborat, geotehnična sidra, Plaxis 2D, preverjanje globalne stabilnosti
Objavljeno: 04.04.2017; Ogledov: 1345; Prenosov: 293
.pdf Celotno besedilo (38,62 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici