| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MODELI ZA OBVLADOVANJE KAKOVOSTI V PODJETJU
Tadej Švarc, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Izbira te teme se mi je zanimiva, predvsem zaradi aktualnosti in pomembnosti kakovosti v današnjem času. V Sloveniji je vedno več podjetij, ki se odloča za celovito obvladovanje kakovosti, saj je kakovost tisto, kar odjemalci želijo. V prvem delu diplomske naloge sem na kratko podal definicije o kakovosti različnih avtorjev. Torej pojasnil sem vprašanje, kaj je kakovost in kaj je obvladovanje kakovosti ter na kakšne načine se obvladuje. Opredelil sem, kako se kakovost izraža in zagotavlja ter katera so sredstva s katerimi jo zagotavljamo. V nadaljevanju sem opredelil koncept celovitega obvladovanja kakovosti. Prikazal sem zakaj je ta koncept pomemben, kakšni so cilji tega koncepta in da je doseganje teh ciljev odvisno od managementa. Opredelil sem tudi PDCA krog, ki je ključno orodje celovitega obvladovanja kakovosti. Sledila so orodja za obvladovanje kakovosti. Naštel in pojasnila sem ključna orodja in jih grafično tudi prikazal. Ključno poglavje pa so modeli za obvladovanje kakovosti. Tukaj sem prikazal nekaj najbolj znanih modelov, ki so svetovno uveljavljeni, dodal sem jim kratek opis in opredelil glavne značilnosti. K temu delu sodi tudi standardizacija in standardi. Prikazal sem dva ISO standarda in pojasnil pomen in vlogo standardizacije. V zadnjem delu diplome pa sem raziskal s pomočjo grafa in tabele, kako uspešno podjetje zagotavlja kakovost in ali je potrebna kakšna izboljšava na področju kakovosti.
Ključne besede: Ključne besede: kakovost, celovito obvladovanje kakovosti, orodja za obvladovanje kakovosti, standard, PDCA krog, model 6 sigma, stroški kakovosti, Pareto diagram…
Objavljeno: 10.11.2011; Ogledov: 2707; Prenosov: 630
.pdf Celotno besedilo (578,48 KB)

2.
STANDARDIZACIJA REŠEVANJA PROBLEMOV
Melita Škamlec, 2016, diplomsko delo

Opis: V avtomobilski industriji se že od vsega začetka uporabljajo razna orodja za sistemsko reševanje problemov. Z leti so se razvijala različna orodja, prav tako tudi standardi in zahteve avtomobilskih proizvajalcev. Podjetja so zaradi svoje konkurenčnosti na trgu bila prisiljena upoštevati vse smernice, ki so se pojavile v avtomobilski industriji. Zahteve po sistematiki reševanja problemov izhajajo iz zahtev kupcev, še večji poudarek pa je na zahtevah standarda. Podjetje odelo Slovenija je ponosen lastnik certifikatov ISO 9001 in ISO TS 16949. S tem podjetje dokazuje, da je sposobno izvajati vse procese v skladu z zahtevami avtomobilske industrije. Podjetje spada v skupino velikih podjetij in je še vedno v rasti in razvoju. Zato se zgodi, da se problemi ne rešujejo sistemsko. Ker se podjetje tega zaveda, sproti nadgrajuje orodja, ki so potrebna za reševanje problemov. Najpomembnejše pa je seveda pravočasno obveščanje in reševanje problemov. V podjetju je temeljna metoda za reševanje problemov metoda PDCA, kjer je zajetih več različnih metod. Na osnovi primera bom predstavila tudi postopek reševanja problema. Ker je v podjetju pomembno mnenje zaposlenih, sem pripravila anketo za ugotavljanje poznavanja sistemskih orodij in vključevanja v reševanje problematike.
Ključne besede: odelo, ISO standard, reševanje problemov, PDCA, Pareto diagram
Objavljeno: 08.07.2016; Ogledov: 568; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici