| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA IN STROŠKOVNA UČINKOVITOST ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA V RAČUNOVODSKEM SERVISU XY D.O.O.
Nina Golavšek, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil v prvem delu proučiti elektronsko poslovanje na splošno, v drugem elektronsko poslovanje v računovodski stroki, v zadnjem delu pa predstaviti elektronsko poslovanje v računovodskem servisu XY d.o.o. in na praktičnem primeru izračunati stroškovno učinkovitost brezpapirnega poslovanja v primerjavi s klasičnim. V prvem delu naloge smo definirali pojem elektronskega poslovanja, njegov razvoj, vrste, oblike in sestavine elektronskega poslovanja. Elektronsko poslovanje vključuje uporabo vseh oblik informacijske in komunikacijske tehnologije v poslovnih procesih. Najpomembnejši delež elektronskega poslovanja zavzema poslovanje med podjetji. Elektronsko poslovanje prinaša prednosti, prinaša pa tudi določene slabosti, pri čemer je še posebej pomembna varnost poslovanja za vse udeležence v procesu elektronskega poslovanja. V drugem delu smo proučili elektronsko računovodstvo, kjer je s sodobnejšo programsko opremo mogoč avtomatičen uvoz podatkov iz različnih virov in izvoz oziroma oddajanje predpisanih obrazcev in poročil državnim inštutucijam. Učinkovitost je tudi v enkratnem vnosu posameznega podatka, nato pa vsi nadaljni postopki potekajo avtomatizirano. Posebno pozornost je potrebno posvetiti odpravljanju dokumentov v papirni obliki in njihovi transformaciji v elektronsko obliko, pri čemer pa moramo zagotoviti sledljivost dokumentov. V zadnjem delu smo predstavili elektronsko poslovanje v računovodskem servisu XY d.o.o. in na praktičnem primeru proučili, da se stroški pri brezpapirnem poslovanju v primerjavi s klasičnim, bistveno zmanjšajo.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko računovodstvo, brezpapirno računovodstvo, EBA, Pantheon.
Objavljeno: 23.07.2010; Ogledov: 2441; Prenosov: 311
.pdf Celotno besedilo (408,67 KB)

2.
ANALIZA PRIMERNOSTI INFORMACIJSKEGA SISTEMA PANTHEON™ V RAČUNOVODSKEM SERVISU AJDINA, ŠENČUR, D.O.O.
Alenka Ajdovec, 2010, diplomsko delo

Opis: Podjetje Ajdina, Šenčur, d.o.o. je računovodski servis, ki že vse od leta 1993 za opravljanje računovodskih poslov uporablja aplikacijski program v sistemu MS-DOS, vendar so v zadnjem času prisotna že velika programska pomanjkanja. Obstoječi program, ki ga je zasnovala Bruna Stojaković, ne omogoča izvoza in uvoza podatkov, ki sta za novejše programe že samoumevna, kot je na primer direktna povezanost z internetom in s tem dostop do portalov za oddajanje z zakonom določenih obrazcev, podatkov, itd. Za uspešno konkuriranje podjetja Ajdina, Šenčur, d.o.o. na tržišču računovodskih storitev sta nujni reorganizacija in prenova tako poslovnih procesov kot informacijskih sistemov. Vprašanje, s katerim smo se ukvarjali v tej diplomski nalogi, je, ali bi računovodski program Pantheon rešil vse dosedanje probleme, katere nove težave bi se pojavile in ali bi podjetje lahko z njim uspešno poslovalo in predvsem izboljšalo svojo ponudbo in storitve. Raziskava nas je pripeljala do sklepa, da bi implementacija ERP programa Pantheon resnično izboljšala poslovanje in odpravila trenutne ključne probleme, ki nastopajo v podjetju Ajdina, Šenčur, d.o.o.
Ključne besede: Računovodski procesi, informacijski sistem, Sistem Pantheon
Objavljeno: 12.04.2010; Ogledov: 1402; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

3.
PREDLOG PRENOVE ORGANIZACIJSKEGA IN INFORMACIJSKEGA SISTEMA V PODJETJU MIZARSTVO GRM, ANTON GRM S.P.
Gregor Grm, 2010, diplomsko delo

Opis: Poslovni procesi mikro mizarskih podjetij so zelo enostavno organizirani in običajno zelo nepregledni ter slabo podprti z obstoječimi tehnologijami in sistemi za podporo. Na konkurenčnem trgu in v času slabše gospodarske rasti je sodobno organizirana in informacijsko podprta organizacija edina, ki lahko v prihodnosti konkurira na trgu. V diplomski nalogi predstavljam družinsko mizarsko podjetje, ki se že sooča s problemom nekonkurenčnosti na trgu, saj so zahteve višje, kot jih lahko podjetje izpolni. Pri opazovanju sem pod drobnogled vzel naročilo ter ga spremljal od začetka do konca. Diplomska naloga sloni na procesnem modelu organiziranja proizvodnje. V prvem delu naloge sem obravnaval poslovni proces s pomočjo metodologije ARIS in izpostavil probleme, s katerimi se sooča podjetje. V drugem delu sem predstavil možno rešitev z uvedbo IS Pantheon in procese prilagodil po modelu, primernem za vodenje s pomočjo omenjenega sistema. Omenjeno modeliranje mi je omogočilo zaključiti, da bi s pomočjo IS na opazovanem naročilu prihranili 30 ur in pol dela pri pripravi dokumentacije in iskanju ter popravljanju le-te. Delo bi s podporo IS potekalo enostavneje in predvsem hitreje ter z manjšimi stroški.
Ključne besede: - prenova poslovnega procesa, - metodologija ARIS, - informacijski sistem Pantheon, - poslovni procesi, - Mizarstvo Grm Anton Grm s.p., - reinženiring poslovnih procesov.
Objavljeno: 12.04.2010; Ogledov: 2239; Prenosov: 262
.pdf Celotno besedilo (5,90 MB)

4.
PRIMERJAVA ZMOGLJIVOSTI PODATKOVNEGA NIVOJA PROGRAMSKIH REŠITEV ZA RAZLIČNE PODATKOVNE BAZE
Tomislav Novačić, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo prikazuje rezultate meritev delovanja poslovno informacijskega sistema Pantheon na dveh različnih platformah, Microsoft SQL Server in Oracle Database. V prvem delu smo opisali dve platformi na katerih deluje Pantheon, to sta Microsoft SQL Server in Oracle Database. V drugem delu smo opisali poslovno informacijski sistem Pantheon, proizvajalca Datalab tehnologije d.d. Zatem sledijo izbira aplikacije za izvajanje meritev, izvajanje meritev in rezultati meritev. S pomočjo dobljenih rezultatov lahko določimo katera platforma je bolj primerna za podjetje, ker vemo da je hitrost pridobivanja podatkov zelo pomembna.
Ključne besede: meritve zmogljivosti podatkovne baze, MSSQL proti Oraclu, Datalab Pantheon, MSSQL Server 2005, Oracle Database 10g
Objavljeno: 10.03.2010; Ogledov: 1687; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (2,61 MB)

5.
PRIMERJALNA ANALIZA SISTEMOV ERP MICROSOFT DYNAMICS NAV IN PANTHEON
Jasmina Sobočan, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Rešitve ERP predstavljajo za podjetja v poslovnem svetu konkurenčno prednost ter učinkovitejše poslovanje, saj lahko podjetje s stalnim prilagajanjem in hitrimi informacijami sledi vsakodnevnim spremembam. Zaradi tega se tudi vse več podjetij odloča za uvedbo ali pa zamenjavo obstoječe rešitve ERP. Ponudba rešitev ERP je dandanes zelo pestra, tako na svetovnem kot slovenskem tržišču, zato možnost, da bi podjetja izdelovala svoje lastne rešitve ERP, tako rekoč odpade, saj to zahteva veliko časa, stroškov, obstaja pa tudi veliko tveganje, saj so obstoječe rešitve ERP že preverjene. NAV in Pantheon SE sta celoviti rešitvi, ki zagotavljata hiter dostop do informacij ter omogočata celovito poslovanje. Tako Pantheon SE kot NAV sta namenjeni majhnim in srednje velikim podjetjem v svetovnem merilu. Za obe rešitvi je značilna modularna zgradba, saj sta sestavljeni iz različnih modulov, ki pokrivata celotno poslovanje podjetja. Podjetja pa se lahko odločijo, če bodo kupile in vpeljale vse module ali pa samo določene, ki jih potrebujejo za svoje poslovanje. Rešitev NAV se uvaja z metodologijo Sure Step, medtem ko se Pantheon uvaja po projektnem vodenju. V zadnjem delu diplomske naloge smo tudi primerjali obe rešitvi in izpostavili njune prednosti ter primerjali njuni metodologiji uvajanja. Uvajanje obeh rešitev poteka v šestih fazah, medtem ko pri metodologiji Sure Step, po sami uvedbi, sledita še dve dodatni fazi.
Ključne besede: rešitve ERP, Microsoft Dynamics NAV, Pantheon, metodologija Microsofr Dynamics Sure step, uvajanje rešitev ERP
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 2533; Prenosov: 437
.pdf Celotno besedilo (777,05 KB)

6.
Vpeljava variantnih kosovnic v sistem Pantheon 5.5
Simon Dravec, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu pregledamo več vrst kosovnic, predstavi se namen ter vpeljava variantnih kosovnic v sistem Pantheon 5.5. V teoretičnem delu je opisan namen kosovnic in njihovo sestavljanje. Predstavljenih je tudi več vrst kosovnic, ki se lahko uporabljajo v vseh gospodarskih panogah, podrobneje pa sta opisani fantomska kosovnica in variantna kosovnica, na katerih temelji nadaljevanje diplomskega dela. Drugi del diplomskega dela je prikaz praktične uporabe variantnih kosovnic. Podrobneje je opisana vpeljava teh v sistem Pantheon 5.5 ter vse potrebne dodelave, ki so bile potrebne za uspešno realizacijo celotnega projekta.
Ključne besede: celovite informacijske rešitve, informacijski sistemi, kosovnica, variantna kosovnica, Pantheon 5.5
Objavljeno: 06.01.2011; Ogledov: 1606; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (3,29 MB)

7.
UVAJANJE CELOVITE PROGRAMSKE REŠITVE V PRODAJNI PROCES
Iztok Peciga, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo govori o uvajanju celovite programske rešitve Datalab Pantheon v prodajni proces podjetja Biring d.o.o., kjer je bil prodajni proces zaradi več nepovezljivih modulov nepregleden in zamuden. V diplomski nalogi so najprej predstavljene teoretične osnove prenove poslovnih procesov. V nadaljevanju je predstavljeno obstoječe stanje in podrobno opisan prodajni proces v obstoječih poslovno informacijskih rešitvah. Obstoječi prodajni proces je prikazan tudi grafično, iz česar so razvidne vse aktivnosti, ki jih morajo izvesti udeleženci v prodajnem procesu. V naslednjem poglavju je predstavljeno uvajanje nove celovite programske rešitve Datalab Pantheon, s podporno rešitvijo prodajnemu procesu. V zadnjem poglavju so predstavljeni odzivi naročnikov in predlogi za nadaljnji razvoj.
Ključne besede: informacijski sistem, prenova, celovita programska rešitev, prodajni proces, Datalab Pantheon
Objavljeno: 25.02.2011; Ogledov: 2221; Prenosov: 274
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

8.
PRIMERJALNA ANALIZA REŠITEV MS DYNAMICS NAV IN PANTHEON TER NJUNEGA UVAJANJA
Nina Črešnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar govori o ERP rešitvah, celovitih informacijskih rešitvah, ki podjetjem omogočajo prilagodljivost, odprtost in konkurenčnost na trgu. Danes so ERP rešitve že nuja vseh podjetij, ki želijo opravljati svojo dejavnost kar se da uspešno in produktivno. V diplomskem seminarju so najprej opisane ERP rešitve na splošno, njihov razvoj, struktura ter prednosti in slabosti, ki jih prinašajo. Nato pa smo se osredotočili na dve ERP rešitvi in sicer Microsoft Dynamics NAV ter Pantheon. V tretjem poglavju je tako podrobno predstavljena Microsoftova ERP rešitev Microsoft Dynamics NAV, v četrtem poglavju pa rešitev ERP slovenskega ponudnika Datalab – Pantheon. Osredotočili smo se tudi na uvajanje teh dveh rešitev. NAV rešitev se uvaja s Sure Step metodologijo, ki smo jo po fazah opisali, Pantheon pa se uvaja po principu projektnega vodenja. Obe rešitvi sta ključnega pomena v podjetju, brez katerih si podjetja ne morejo več predstavljati svojega poslovanja.
Ključne besede: ERP rešitve, Uvajanje ERP rešitev, Metodologije uvajanja ERP rešitev, Sure Step metodologija, Projektno vodenje, Microsoft Dynamisc NAV, Pantheon
Objavljeno: 06.08.2014; Ogledov: 989; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

9.
Optimizacija oskrbne verige z uporabo ERP rešitve Pantheon na primeru proizvodnega podjetja
Patricija Plahuta, 2019, magistrsko delo

Opis: Pri vodenju poslovanja podjetij prihaja do čedalje višjih zahtev, ki jim morajo podjetja slediti. Brez modernih ERP-rešitev si danes poslovanja skorajda ne moremo več predstavljati, saj so za učinkovitost podjetja nujno potrebna. Pri uvajanju ERP-rešitev se podjetja soočajo z izzivi, kako ta orodja učinkovito uporabiti. Treba je opredeliti optimalne procese, ki so hkrati dovolj preprosti in zagotovijo doseganje poslovnih ciljev. Za doseganje poslovnih ciljev pa je pomembna tudi povezanost členov oskrbne verige. Osnova za učinkovito upravljanje oskrbne verige predstavlja točne in pravočasne informacije na kateremkoli členu verige. Vsako podjetje mora zgraditi informacijsko podporo, ki ustreza načinu poslovanja in okolju, v katerem je. Avtomatizacija procesov predstavlja izziv pri optimiziranju oskrbnih verig, potrebna pa je zaradi odprave morebitnih stroškov, hitre odzivnosti glede izpolnitve naročila in zagotavljanja povezljivosti z drugimi členi oskrbne verige. Sama uvedba ERP-rešitve ni dovolj za uspešno poslovanje, temveč mu daje podlago za lažjo dosego le-tega. V proučevanem podjetju smo se srečali s težavami že v fazi uporabe ERP-rešitve, saj se določeni poslovni procesi niso izvajali optimalno. Pred prenovo poslovnih procesov si moramo izbrati le tiste, ki so zanjo smiselni, saj se moramo prenove poslovnih procesov lotiti sistematično. Brez poudarka in opredelitve kritičnih procesov, ki ovirajo nemoten potek dela, bi bili viri in čas zaman porabljeni. V magistrskem delu smo najprej predstavili in opisali ERP-rešitve na splošno. Spoznali smo njihovo zgodovino, nekaj glavnih značilnosti vseh ERP-rešitev, njihove prednosti in slabosti ter si ogledali različne pristope pri uvajanju ERP-rešitve v podjetje. V nadaljevanju smo pozornost namenili fazi uporabe življenjskega cikla ERP-rešitve in predstavili tudi nekaj primerov, v katerih so jih podjetja slabo uporabljala. Podrobneje smo predstavili ERP-rešitev Pantheon, saj je uvedena tudi v preučevano podjetje. Spoznali smo njene značilnosti, strukturo, možne razširitve in različice, primerne za različne velikosti in dejavnost podjetja. V zadnjem poglavju smo povezali teoretična spoznanja in si na podlagi študije primera ogledali, kako je z upravljanjem oskrbne verige s pomočjo ERP-rešitve Pantheon v praksi. Ugotovili smo, s kakšnimi težavami se lahko podjetja srečajo med delovanjem in poiskali rešitve zanje.
Ključne besede: oskrbne verige, ERP-rešitve, informacijski sistem, ERP-rešitev Pantheon, Sure Step metodologija, poslovni procesi
Objavljeno: 24.10.2019; Ogledov: 67; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

10.
UPORABA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE DOKUMENTOV V RAČUNOVODSTVU NA PRIMERU REŠITVE PANTHEON
Špela Pavlin, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo proučuje uporabo dokumentnega sistema za upravljanje z dokumenti v računovodstvu na primeru rešitve Pantheon. Razdeljeno je na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo opredelili celovite informacijske rešitve, njihove značilnosti, prednosti in slabosti. V nadaljevanju smo opisali dokumentni sistem, njegove prednosti in slabosti. Spoznali smo dokumentni sistem Asistent DMS za Datalab. V praktičnem delu smo se osredotočili na konkreten primer - Podjetje X. Opisali smo celovito informacijsko rešitev Pantheon SE 5.5, ki jo uporablja podjetje X. Opisali smo dopolnitev celovite informacijske rešitve Pantheon z Asistent DMS v podjetju X. Analizirali smo nakup dokumentnega sistema Asistent DMS ter primernost programske rešitve Pantheon za podjetje X in uporabo DMS v programu Pantheon.
Ključne besede: Celovite informacijske rešitve, ERP, Pantheon, dokumentni sistem, Asistent DMS
Objavljeno: 07.12.2012; Ogledov: 1315; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici