| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MOČ BLAGOVNE ZNAMKE NA PRIMERU PODJETJA PALOMA D.D.
Martina Nerat, 2009, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela je moč blagovne znamke. Na trgu je prisotnih veliko blagovnih znamk, ki se med seboj razlikujejo po moči. Ta je ključna v kriznih razmerah, saj ima močna blagovna znamka večje možnosti za uspeh kot pa blagovna znamka, ki je prisotna na trgu malo časa. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, teoretičnega in praktičnega. V okviru teoretičnega dela smo opredelili pojem blagovne znamke, funkcije blagovne znamke ter elemente blagovne znamke. Nato smo se osredotočili na vrednost blagovne znamke ter opis PGM modela. Praktični del sestavljata četrto in peto poglavje. V četrtem poglavju smo opisali podjetje Paloma d.d. V zadnjem poglavju smo predstavili značilnosti srbskega trga in kupcev na tem trgu. S pomočjo PGM modela smo nato prikazali moč blagovne znamke Paloma na srbskem trgu v kategoriji žepnih robčkov.
Ključne besede: blagovna znamka, elementi blagovne znamke, moč blagovne znamke, lojalnost blagovni znamki, asociacije povezane z blagovno znamko, Valicon, PGM, Paloma.
Objavljeno: 06.07.2010; Ogledov: 2334; Prenosov: 424
.pdf Celotno besedilo (795,40 KB)

2.
PRENOVA PROCESA NABAVNE LOGISTIKE V PODJETJU PALOMA D.D.
Mateja Černčič, 2011, diplomsko delo

Opis: Podjetja težijo vedno k novim spremembam, izboljšavam in vsako podjetje hoče biti pred konkurenco, saj se zavedajo gospodarskega položaja na tržišču. Vendar z zastarelo tehnologijo, ki ni v koraku s časom, slej ko prej oslabijo, tega se zavedajo tudi v podjetju Paloma d.d., ki se ukvarja s proizvodnjo papirja. V diplomski nalogi je predstavljen obstoječ proces nabave surovin v katerem se vršijo prevzemi, skladiščenje in izdaja surovin. Pri vseh procesih še vedno delo poteka ročno, kar pomeni, da si skladiščnik veliko podatkov zapisuje na list papirja in jih nato odda v administracijo, kjer se ti podatki vpišejo v informacijski sistem Surovine. Zaradi teh prepisovanj lahko prihaja do napak, ki ga povzroči človeški faktor. Cilj naloge je, da z izboljšavo procesa oziroma predlogi rešitev uvedemo takšen način dela, da bo delavcu olajšano delo, ki bo podprto s sodobno tehnologijo. S tem bomo prispevali k zmanjševanju pogostosti napak. Predlagane spremembe bodo predvsem v nadgradnji informacijske tehnologije, ki bo vključevala črtno kodo, displeje v viličarjih, ročne terminale, ter informatizacijo skladiščnih mest. Analiza učinkovitosti pa se bo pokazala s prihranki pri uvedbi predlaganih rešitev.
Ključne besede: proces nabavne logistike, prenova procesa nabavne logistike, organizacija procesa, Paloma d.d.
Objavljeno: 22.10.2011; Ogledov: 1799; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

3.
VREDNOST BLAGOVNE ZNAMKE PALOMA V OČEH ŠTUDENTOV
Samanta Vakej, 2015, diplomsko delo

Opis: Zaradi potrebe po razlikovanju in označevanju blaga oziroma storitev se je razvila blagovna znamka. Blagovna znamka ima v prvi vrsti razlikovalni pomen, seveda pa pomeni veliko več kot le to. Poudariti moramo predvsem zaznano vrednost blagovnih znamk. Je izjemno pomembna, saj le-ta za odjemalca predstavlja razmerje med pričakovanimi koristmi, ki jih prejme z nakupom izdelka oziroma storitve ter pričakovanimi izdatki v povezavi z izdelkom oziroma storitvijo. Z blagovno znamko lahko povežemo množico mentalnih asociacij ali značilnosti, ki se odvijajo v odjemalcu in vplivajo na njegov nakup. Bolj kot so te značilnosti in asociacije prijetne, zaželene ali poudarjene, boljša je dodatna zaznana vrednost izdelka oziroma storitve. Nekatere opredelitve zaznane vrednosti pravijo, da je vrednost izdelka oziroma storitve za odjemalca ustvarjena takrat, kadar so koristi za odjemalca večje kot izdatki, ki nastanejo ob nakupu. Večja kot je zaznana vrednost blagovne znamke, večje in boljše so tudi konkurenčne prednosti podjetij, ki jih ponujajo. V teoretičnem delu diplomskega projekta sem analizirala osnovne pojme, ki so povezani z nalogo in so potrebni, da bi lahko bolje razumeli zaznano vrednost blagovne znamke. Osredotočila sem se na pojem zaznane vrednosti in jo vključila v kasnejšo obravnavo. Osrednji del diplomskega projekta je namenjen podjetju Paloma d.d. in zaznani vrednosti njihove blagovne znamke. Da bi ugotovila zaznano vrednost blagovne znamke Paloma, sem opravila raziskavo med študenti Ekonomsko-poslovne fakultete v Mariboru in jo analizirala. Zanimalo me je tudi, ali bi bilo potrebno vrednost blagovne znamke Paloma v očeh študentov še izboljšati. Na podlagi ugotovitev in analize podatkov sem podala nekaj svojih predlogov. V diplomskem projektu sem uspela doseči vse zastavljene cilje, predvsem pa osrednji cilj – spoznati in analizirati vrednotenje in pogled študentov na blagovno znamko Paloma. Seveda bi bili rezultati pristnejši, če bi v raziskavo zajela še večjo statistično skupino študentov. Rezultati so pokazali, da se nisem zmotila pri svojih predpostavkah, da imajo študentje v povezavi z blagovno znamko Paloma zelo pozitivne asociacije. Prepoznavnost in zavedanje o blagovni znamki Paloma sta visoka, kot sem predvidevala. Ker je podjetje Paloma d.d. na trgu že 140 let, sem predvidevala, da študentje uporabljajo njihove izdelke predvsem zaradi tega, ker jih uporabljajo tudi njihovi starši. Sicer se trditev ni izkazala za napačno, vendar je v ospredju predvsem uporaba izdelkov zaradi kvalitete in prepoznavnosti, ki je posledica TV reklam, reklam v časopisih, na radiu itd.
Ključne besede: vrednost blagovne znamke, Paloma, blagovna znamka, izdelki, asociacije, zaznane korist, študentje.
Objavljeno: 06.09.2016; Ogledov: 380; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

4.
UGOTAVLJANJE STALIŠČ DO NEKATERIH ZNAMK TOALETNEGA PAPIRJA
Maša Vižintin, 2016, diplomsko delo

Opis: Stališča so naučene predispozicije, s katerimi se odzivamo na določene objekte ali subjekte in se od posameznika do posameznika razlikujejo. Z njimi lahko ugotovimo, kakšno je mnenje potrošnikov do določenega izdelka, kakšen vpliv ima skupina na posameznika ter kakšne so razlike med ljudmi. Skratka, stališča so eden izmed najpomembnejših pojmov in so postala že skoraj nepogrešljiva pri raziskovanju vedenja potrošnikov za trženje. Prav tako kot stališča je za uspešno trženje pomembna tudi ustrezna segmentacija trga. Kadar podjetje za ciljno skupino svoje blagovne znamke izbere samo določene segmente potrošnikov, lahko izdelke natančno prilagodi njihovim potrebam ter tako uspešneje prepriča posameznike v nakup. Diplomski projekt v prvem delu govori o teoriji stališč ter na kratko opiše tudi segmentacijo trga, nato pa v drugem, empiričnem delu, predstavi raziskavo stališč potrošnikov do različnih blagovnih znamk toaletnega papirja. Pri tem upošteva v naprej določene segmente, izbrane s strani podjetja Paloma, d. d. V zaključnem delu so predstavljene ugotovitve raziskave
Ključne besede: stališča, toaletni papir, segmentacija, Paloma, anketni vprašalnik
Objavljeno: 17.11.2016; Ogledov: 486; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici