| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PROCES RAZVOJA IN UVAJANJA NOVEGA IZDELKA GLEDE NA ZAHTEVE AVTOMOBILSKE INDUSTRIJE
Zlatko Fratar, 2009, diplomsko delo

Opis: Postati dobavitelj avtomobilski industriji pomeni upoštevanje pravil, zahtev ter izpolnjevanje standardov, ki veljajo na tem področju ali drugače, ni dovolj le narediti skladen proizvod, temveč je potrebno tudi razumevanje zahtev za pripravo vzorčne dokumentacije. V diplomski nalogi predstavljam dva modela vzorčenja, ki temeljita na osnovnih standardih in sicer:  nemški model: osnovne zahteve in smernice so podane v standardu VDA2: Sicherung der Qualität von Lieferungen; uporabo in izpolnjevanje zahtevajo predvsem nemški kupci  anglo - ameriški model: temelji na standardu PPAP (Production Part Approval Process) V prvem delu diplomskega dela podajam teoretična znanja in razlago zahtev obeh modelov vzorčenja, v drugem pa predstavim uvedbo in razvoj novega proizvoda (planiranje razvoja, priprava dokumentacije, vzorčenje, serijska proizvodnja) v proizvodni proces v podjetju Hygal d.o.o. Rezultat diplomskega dela je pridobitev odobritve kupca za proizvod Säte, začetek serijske proizvodnje in posledično uvrstitev na listo dobaviteljev kupcu v avtomobilski industriji, kar za podjetje predstavlja nova naročila, posledično pa rast in razvoj podjetja, zaposlovanje novih sodelavcev, kot tudi vlaganja v nove tehnologije.
Ključne besede: Zahteve kupca, proizvod, vzorčenje, stopnja vzorčenja, dokumentacija, rezultati, krovni list, rezultati preiskusov, FMEA, plan kontrole, PPAP, EMPB, odobritev prvih kosov, sposobnost stroja, sposobnost procesa, preventivne metode, diagram poteka
Objavljeno: 08.04.2009; Ogledov: 4230; Prenosov: 1298
.pdf Celotno besedilo (3,58 MB)

2.
Prenova procesa razvoja in uvajanja novega izdelka v proizvodnjo
Boštjan Sašek, 2013, magistrsko delo

Opis: Ohranjanje konkurenčne prednosti in uspešnosti podjetij je odvisno od zmožnosti prilagajanja spremembam v poslovnem okolju, ki se dogajajo neprestano. Podjetja želijo izboljšati uspešnost poslovanja z odpiranjem novih proizvodnih obratov bližje kupcem, reorganizacijo poslovanja, uvedbo novega informacijskega sistema in podobno, pogosto pa pozabljajo na ključne poslovne procese in njihovo kontinuirano prenovo. V magistrski nalogi smo s pomočjo metode prenove poslovnih procesov prenovili del procesa uvajanja novega proizvoda v obravnavano podjetje. Pri tem smo uporabili poznani pristop h kakovosti v avtomobilski industriji, ki se od funkcije nadziranja izdelave v tovarnah usmerja v napredno načrtovanje kakovosti izdelkov in procesov (APQP). V zaključku smo potrdili uvodoma postavljeno temeljno hipotezo in ugotovili, da prenova poslovnega procesa skrajša pretočne čase izvajanja aktivnosti pred pričetkom serijske proizvodnje, zniža stroške uvajanja, zmanjša obremenitve zaposlenih in dviguje kakovost proizvodov.
Ključne besede: proces, prenova poslovnih procesov, razvoj izdelka, uvajanje izdelka, napredno načrtovanje kakovosti izdelka (APQP), odobritev izdelka (PPAP)
Objavljeno: 18.07.2013; Ogledov: 1262; Prenosov: 622
.pdf Celotno besedilo (2,95 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici