1. Avtomatizacija delovne postaje za etiketiranje v okviru sistema CP Lab : magistrsko deloLuka Tandara, 2023, magistrsko delo Opis: Eden od poudarkov koncepta Industrija 4.0 je je digitalna transformacija in avtomatizacija proizvodnih procesov. Tem usmeritvam sledi tudi vsebina magistrskega dela, kjer je v ospredju razvoj procesa avtomatizirane proizvodnje. V ta namen je bil uporabljen laboratorijski sistem CP Lab proizvajalca Festo, pri čemer je bila v ospredju podrobna analiza modula za označevanje izdelkov - etiketiranje. Znotraj programskega okolja TIA Portal smo razvili krmilni program, ki omogoča upravljanje sistema tako v ročnem kot tudi v avtomatiziranem načinu dela, prav tako smo zasnovali uporabniški vmesnik HMI za nadzor in vizualizacijo delovanja sistema. V zaključni fazi projekta je bil modul za etiketiranje uspešno implementiran v celovit sistem CP Lab. Ključne besede: Industrija 4.0, Festo CP Lab, Označevanje izdelka, TIA Portal, HMI Objavljeno v DKUM: 09.02.2024; Ogledov: 411; Prenosov: 43
Celotno besedilo (5,19 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
2. NAKUPNE ODLOČITVE SLOVENSKEGA POTROŠNIKA PRI NAKUPU V TRGOVSKI VERIGI SPARTina Gosar, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: Obravnavamo področje nakupnih odločitev potrošnikov, ki nakupujejo v trgovski verigi Spar Slovenija d.o.o.. Predstavljamo potrošnika v njegovi vlogi in dejavnikih, ki vplivajo nanj. Opredeljujemo potrošnika, dejavnike, procese in odločitve, ki vplivajo na nakup, ter jih podrobneje razdelamo. Opredeljujemo tudi trenutne trende in trende v prihodnosti. Zanima nas potrošnik in njegova izhodišča za nakup. V ospredju se nam vedno pojavlja kupec, ki bodisi deluje kot potrošnik, porabnik, bodisi kot kupec in ne porabnik. Ključne besede: Nakupne odločitve, nakupni proces, dejavniki vplivanja na nakup, cena, država porekla, promocije, izkušnje z izdelkom, zdravstvena varnost izdelka, priporočila prijateljev in znancev, kvaliteta, embalaža, storitve prodajnega osebja, blagovna znamka, oglaševanje, okus, označevanje izdelkov, izgled prodajnega mesta, kupec, potrošnik, Spar Slovenija d.o.o., spletna trgovina, trendi nakupovanja, marketing, prodaja, segmentacija Objavljeno v DKUM: 06.10.2016; Ogledov: 1960; Prenosov: 185
Celotno besedilo (1,95 MB) |
3. VPLIV OZNAČB IN SIMBOLOV NA IZDELKU NA NAKUP IZDELKAAnita Vuzem, 2014, diplomsko delo Opis: Ponudba izdelkov, ki so na voljo odjemalcem je danes tako raznovrstna, da odločitev kateri izdelek izbrati za nakup ni vedno lahka. Veliko, če že ne odločilno vlogo pri izbiri igrajo oznake in simboli, s katerimi so označeni izdelki.
Delo diplomskega seminarja smo razdelili na teoretični in analitični del. V teoretičnem delu smo predstavili teoretične osnove managementa izdelkov ter razvrstili in opisali oznake na živilih in neživilskih izdelkih ter izdelkih, namenjenih otrokom. Ugotovili smo, da je označevanje izdelkov zelo pomembno, saj je to prva komunikacija med proizvajalcem in odjemalcem. V analitičnem delu smo izvedli raziskavo o vplivu označb in simbolov na izdelkih za otroke na nakup le teh. Ugotovili smo, da so anketiranci pozorni na oznake in da le te vplivajo na nakup izdelka ter da so najbolj pomembne oznake otroške prehrane. Za najpomembnejšo med vsemi oznakami so anketirani izbrali oznako rok trajanja, kot najmanj pomembno oznako pa so izbrali blagovno znamko. Takšen rezultat smo dobili tako pri vprašanjih o otroški prehrani kot tudi kozmetiki in igračah. Anketiranci so pozorni na oznake in jih pri nakupu upoštevajo. Pri vprašanjih o poznavanju »bio« in »eko« oznak ter oznak naravne kozmetike se je izkazalo, da le teh ne poznajo najbolje. Ključne besede: Management izdelka, označevanje izdelkov, embalaža, odjemalec, izdelki, namenjeni otrokom Objavljeno v DKUM: 17.07.2014; Ogledov: 1213; Prenosov: 249
Celotno besedilo (1,48 MB) |