| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova poslovnega modela in razvoj spletne trgovine v malem podjetju
Eva Štirn, 2020, magistrsko delo

Opis: V zadnjih desetletjih smo priča hitrim in intenzivnim spremembam v načinu poslovanja, oglaševanja in pristopanja do kupcev. Vsako podjetje se mora znati spremembam na trgu hitro prilagoditi, sicer ga lahko ostala konkurenčna podjetja izpodrinejo in prevzamejo njegovo mesto na trgu. V magistrskem delu smo se osredotočili na poslovanje podjetja Agrotehnika, d. o. o., in na njihov pristop do kupcev. Ugotovili smo, da je njihova spletna stran zastarela in ne izpolnjuje današnjih zahtev na trgu. Prav tako ima podjetje nepopolno izdelan poslovni načrt, katerega je potrebno prenoviti za zagotovitev boljše konkurenčnosti na trgu in izpolnitev zahtev strank. V teoretičnem delu magistrskega dela smo opisali ključne elemente sodobnega elektronskega poslovnega sistema, kot so informacijsko-komunikacijske tehnologije, informacijski sistem, tehnologije komuniciranja, elektronsko poslovanje, svetovni splet, spletna trgovina itd. Prav tako smo se osredotočili na raziskovalne strategije in obstoječe poslovne modele. Za potrebe izgradnje novega poslovnega modela podjetja smo se odločili za uporabo poslovnega modela Canvas. V praktičnem delu magistrskega dela smo opisali potek prenove spletne strani za podjetje Agrotehnika, d. o. o., ter izgradnjo in vpeljavo spletne trgovine in spletne prodaje. S tem smo podjetju zagotovili boljšo konkurenčnost v poslovnem svetu ter jim omogočili lažji dostop do širšega kroga potencialnih kupcev. Spletno trgovino smo postavili na OpenCart platformi ter jo nadgradili z vmesnim vtičnikom, ki omogoča hkratni uvoz podatkov iz VASCO ERP sistema v spletno trgovino OpenCart. V drugem delu magistrskega dela smo opisali obstoječi poslovni model podjetja, ga analizirali in ga prenovili glede na nov način poslovanja podjetja, torej glede na spletno prodajo. Za oblikovanje novega poslovnega modela smo se poslužili uporabe poslovnega modela Canvas. Ugotovili smo, da je bila spletna trgovina že takoj v samem začetku dobro sprejeta s strani kupcev, saj se je izdatno povečalo tako povpraševanje po izdelkih podjetja Agrotehnika, d. o. o., kot njihov nakup. Spletna stran je namenjena tako poslovnim uporabnikom kot končnim kupcem in s tem smo zajeli celotno populacijo potencialnih kupcev. Določene potrebe po izboljšavi delovanja spletne strani in njene zmogljivosti se bodo pokazale z daljšo uporabo, zato vemo, da projekt nikoli ne bo v celoti zaključen. Vendar trenutno lahko z gotovostjo trdimo, da je bila vpeljava spletne trgovine v podjetju uspešna.
Ključne besede: Prenova spletne strani, Spletna trgovina, OpenCart, Poslovni model, Canvas
Objavljeno v DKUM: 17.06.2020; Ogledov: 1546; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (5,96 MB)

2.
Prenova spletne trgovine za proizvodno in marketinško podjetje
Klemen Avsec, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi opisujemo izdelavo nove spletne trgovine za podjetje Ekom, d. o. o., ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo filtrov ter mehčalcev za vodo. Trenutna spletna stran podjetja ima statično obliko in predvsem predstavitveno nalogo, zato smo se v sodelovanju s podjetjem odločili za izdelavo nove spletne strani, ki omogoča tudi nakup izdelkov prek spleta. Spletna trgovina bo podjetju omogočila večjo pokritost trga in konkurenčno prednost, saj se število spletnih nakupovalcev povečuje. Želja podjetja je bila, da je spletna stran zasnovana na način, ki omogoča preprosto urejanje vsebine, s čimer bi bili neodvisni od zunanjih izvajalcev in si na ta način znižali stroške. S tem namenom smo primerjali tri sisteme za upravljanje z vsebino in s pomočjo programskega orodja za več parametrsko odločanje DEXi prišli do rezultata, ki nam je pokazal, da je najprimernejši sistem glede na določene parametre OpenCart. V sodelovanju s podjetjem smo nato izdelali načrt spletne strani. Na podlagi odobrenega načrta smo izbrali najustreznejšo predlogo in izdelali spletno trgovino. Prav tako smo poleg SWOT analize stare spletne strani izdelali tudi SWOT analizo nove spletne trgovine in ji dodali še stroškovno in časovno poročilo.
Ključne besede: spletna trgovina, OpenCart, WordPress, Joomla, DEXi, proizvodno in marketinško podjetje
Objavljeno v DKUM: 26.09.2017; Ogledov: 1499; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (2,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
UPORABA ODPRTOKODNIH SISTEMOV ZA IZDELAVO SPLETNIH TRGOVIN
Matej Koren, 2016, diplomsko delo

Opis: Odprtokodni sistemi za izdelavo spletnih trgovin nam lahko znižajo stroške izdelave spletne trgovine. Obstaja veliko tovrstnih sistemov, zato smo v diplomskem delu predstavili in primerjali najbolj razširjene sisteme za izdelavo spletnih trgovin. Podrobneje smo predstavili sistem OpenCart, s pomočjo katerega smo izdelali spletno trgovino. Prav tako smo s pomočjo ankete 48 spletnih razvijalcev, ki izdelujejo spletne trgovine na odprtokodnih sistemih, ugotovili, da je glavni kriterij za izbiro sistema prav njegova razširljivost v smislu modulov, vtičnikov in predlog.
Ključne besede: odprtokodni sistemi, spletne trgovine, opencart
Objavljeno v DKUM: 27.10.2016; Ogledov: 1606; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (4,03 MB)

4.
PRIMERJAVA PLATFORM MAGENTA IN OPENCART ZA IZDELAVO SPLETNE TRGOVINE
Lovro Bosnar, 2015, diplomsko delo

Opis: V sodobnem času veliko ljudi nakupuje preko spleta, zato je hitrost delovanja in razvoj spletnih trgovin zelo pomembna. Razvijalci spletne trgovine večinoma ne razvijajo samostojno oziroma od začetka, temveč posežejo po vnaprej pripravljenih platformah za izgradnjo spletne trgovine in jo razvijejo ter preoblikujejo po željah lastnika oziroma naročnika. V diplomskem delu bomo izdelali dve spletni trgovini v platformah Magento in OpenCart. Primerjali bomo hitrost in težavnost razvoja in nastavitev osnovnih funkcij za izgradnjo spletne trgovine.
Ključne besede: izgradnja spletne trgovine, Magento, OpenCart, spletna trgovina, brezplačna platforma
Objavljeno v DKUM: 28.09.2015; Ogledov: 2819; Prenosov: 310
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici