| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ČASOVNO UČINKOVITO STISKANJE PODATKOV NA GPU
Robert Jerovšek, 2011, diplomsko delo

Opis: Zaradi fizikalnih omejitev se je razvoj centralnih procesnih enot preusmeril iz večanja frekvence delovanja v večanje števila njihovih jeder. Tako je časovna učinkovitost algoritmov vse bolj odvisna od zmožnosti njihovega paralelnega izvajanja. V diplomskem delu predstavimo prilagoditev splošnonamenskega algoritma stiskanja podatkov za paralelno izvajanje. V ta namen najprej razdelimo vhodni niz podatkov v bloke in vsakega izmed njih neodvisno stisnemo. Izvajanje nato prenesemo na grafično procesno enoto s pomočjo programskega jezika OpenCL. Nadaljnje pohitritve dosežemo z uporabo pomnilnika konstant in pomnilnika tekstur. Z rezultati pokažemo, da lahko izvajalni čas v primerjavi s časom potrebnim za stiskanje na centralni procesni enoti tako tudi razpolovimo.
Ključne besede: GPGPU, brezizgubno stiskanje podatkov, LZJB, OpenCL, paralelno programiranje
Objavljeno: 12.07.2011; Ogledov: 1461; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

2.
ALGORITEM SLEDENJA ŽARKU NA GRAFIČNI PROCESNI ENOTI
Štefan Kohek, 2012, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu opišemo tehnologije, ki omogočajo paralelizacijo algoritma sledenja žarku na grafični procesni enoti. Omejimo se predvsem na tehnologiji OpenGL in OpenCL. Opišemo princip sledenja žarku, osvetlitveni model in tehnike. V nadaljevanju obravnavamo pristope za prikaz kompleksnejših scen. Posebno pozornost namenimo delitvi prostora, ki omogoča učinkovitejšo implementacijo. Praktični del zajema izdelavo demonstracijskega programa, ki omogoča hiter izris scene s pomočjo paralelnega algoritma sledenja žarku na grafični procesni enoti.
Ključne besede: algoritem sledenja žarku, grafična procesna enota, računalniška grafika, paralelnost, OpenGL, GLSL, OpenCL
Objavljeno: 27.11.2012; Ogledov: 1044; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (7,46 MB)

3.
PROGRAMIRANJE GPU Z OPENCL
Matej Novak, 2013, diplomsko delo

Opis: Grafični procesorji so v zadnjem desetletju napredovali v zmogljivosti in dostopnosti. Knjižnica OpenCL omogoča pisanje programov za različne strojne platforme, med drugim tudi za grafične procesne enote. V diplomskem delu opisujemo implementacijo urejanja velike količine podatkov s paralelnim algoritmom bitoničnega urejanja in paralelno filtriranje slik z uporabo Sobelovega filtra, ki se izvajata na grafični procesni enoti s pomočjo knjižnice OpenCL.
Ključne besede: CPU, GPU, OpenCL, paralelno računanje, GPGPU
Objavljeno: 11.09.2013; Ogledov: 1074; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (2,79 MB)

4.
RAZVOJ ALGORITMA DIFERENCIALNE EVOLUCIJE ZA GRAFIČNE PROCESORJE Z OPENCL
Miha Furlan, 2014, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu predstavljamo implementacijo algoritma diferencialne evolucije in njegove različice jDE, ki se izvajata na grafični procesni enoti. Za razvoj smo uporabili ogrodje OpenCL. Algoritma smo uporabili za optimizacijo izbranih funkcij iz tekmovanja CEC 2013. Z uporabo grafične procesne enote smo dosegli občutno pohitritev v primerjavi z implementacijo na centralni procesni enoti. Algoritem DE smo uporabili tudi za optimizacijo parametrov različnih jezikovnih modelov, ki se uporabljajo za modeliranje naravnega jezika.
Ključne besede: diferencialna evolucija, grafična procesna enota, OpenCL, jezikovni model
Objavljeno: 18.06.2014; Ogledov: 874; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (3,28 MB)

5.
PARALELNO UREJANJE Z OPENCL NA GRAFIČNI PROCESNI ENOTI
Tomaž Šuen, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi predstavimo paralelne implementacije algoritmov urejanja z uporabo OpenCL, ki omogoča programiranje heterogenih računalniških sistemov. Pokažemo, da lahko s paralelnim izvajanjem algoritmov na grafični procesni enoti pohitrimo urejanje v primerjavi s serijsko izvedbo istih algoritmov na CPE, vendar je učinkovitost paralelizacije odvisna od oblike algoritma.
Ključne besede: OpenCL, bitonično urejanje, korensko urejanje, sodo-liho urejanje, urejanje po rangu, paralelno urejanje
Objavljeno: 22.05.2015; Ogledov: 445; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (2,82 MB)

6.
HITROSTNA OPTIMIZACIJA RAČUNANJA ZGOŠČENIH VREDNOSTI Z ALGORITMOM SHABAL512
Matjaž Škorjanc, 2016, magistrsko delo

Opis: Kriptovalute se pospešeno uveljavljajo kot moderno plačilno sredstvo. Kovance kriptovalut pridobivamo z računskim postopkom, imenovanim rudarjenje, ki je matematični kriptografski princip računanja ustreznih zgoščenih vrednosti s poskušanjem. S hitrejšim in učinkovitejšim rudarjenjem kriptovalut pridobimo več kovancev oz. zaslužimo več. V magistrski nalogi obravnavamo teoretične in praktične pohitritve ter učinkovitosti splošno razširjenih optimizacijskih tehnologij (SSE2, AVX2, CUDA, OpenCL) pri rudarjenju kriptovalut. Podrobneje analiziramo prednosti in slabosti vsake tehnologije in smotrnost njene uporabe. Izmerimo in analiziramo hitrosti, porabo električne energije in dobičkonosnost izbranih tehnologij na hipotetičnem primeru kriptovalute, ki uporablja algoritem Shabal512. Rezultati študije potrdijo, da so pri paralelnem računanju algoritma Shabal512 optimizacijske tehnologije na grafičnih karticah bistveno bolj učinkovite od optimizacijskih tehnologij centralne procesne enote.
Ključne besede: zgoščena vrednost, hitrostna optimizacija, Shabal, CUDA, OpenCL, AVX2, SSE2, kriptovaluta, Bitcoin
Objavljeno: 07.09.2016; Ogledov: 1328; Prenosov: 502
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

7.
REŠEVANJE UGANK SUDOKU Z GENETSKIM ALGORITMOM NA GRAFIČNEM PROCESORJU
Rok Brumec, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo implementirali genetski algoritem za reševanje ugank Sudoku in izboljšali njegovo učinkovitost z izvajanjem na grafični procesni enoti. Za implementacijo genetskega algoritma na grafični procesni enoti smo uporabili ogrodje OpenCL. V diplomski nalogi najprej predstavimo Sudoku in genetske algoritme ter na kratko opišemo osnove paralelnega programiranja na grafični procesni enoti in opišemo ogrodje OpenCL. Na koncu opišemo našo implementacijo postopka reševanja Sudoka z genetskim algoritmom na grafični procesni enoti in predstavimo rezultate. Izvedli smo primerjavo z rezultati avtorjev iz literature.
Ključne besede: Sudoku, genetski algoritem, OpenCL, paralelno izvajanje, grafična procesna enota
Objavljeno: 16.09.2016; Ogledov: 817; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici