| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 637
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinško komuniciranje v fitnesu Fitinn
Monika Poboljšaj, 2021, magistrsko delo

Opis: Za naš obstoj in razvoj v družbah komuniciranje predstavlja eno izmed glavnih dejavnosti, s katero se srečuje človek. Komuniciramo, odkar prijočemo na svet, ne samo z besedami, temveč tudi s kretnjami, pogledi, mimiko obraza in s premikanjem telesa nasploh. Vse naštete komunikacijske veščine skozi čas in razvoj spreminjamo in dopolnjujemo. Na enak način se tovrstna rast in razvoj dogajata v podjetjih. Z leti se komuniciranje nadgrajuje, saj je cilj vsakega podjetja, ohraniti svojo konkurenčno prednost, in s tem tudi svoje zveste uporabnike. Dobro poznavanje slednjih in razumevanje njihovih potreb je namreč pogoj za obstoj blagovne znamke. V teoretičnem delu smo najprej opisali, kaj razumemo pod pojmom marketinško komuniciranje, kakšne so njegove naloge, aktivnosti in instrumenti, katerih se podjetja poslužujejo za dosego dobrega poslovanja. Temu sledi podrobna predstavitev podjetja Fitinn, njihova ponudba storitev in instrumenti komuniciranja. V empiričnem delu smo na podlagi pridobljenih rezultatov z vzorca 103 anketirancev raziskovali, kakšno je njihovo poznavanje izraza marketinško komuniciranje, pogostost obiskovanja fitnesa ter prepoznavanje fitnesa Fitinn in ocenjevanje zadovoljstva. Rezultate smo analizirali s pomočjo statističnega programa in jih prikazali v tabelah. Izvedli smo opisno statistiko oz. deskriptivno metodo ter uporabo parametričnih testov, s pomočjo katerih smo merili zadovoljstvo uporabnikov z marketinškim komuniciranjem glede na spol in starost. Prav tako smo ugotovili srednje močno in statistično pozitivno razliko med ocenjevanjem in poznavanjem izraza marketinško komuniciranje.
Ključne besede: komuniciranje, zadovoljstvo, oglaševanje, fitnes Fitinn
Objavljeno: 23.12.2021; Ogledov: 81; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

2.
Dojemanje nativnega oglaševanja na novičarskih spletnih portalih
Demi Stamenković, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo se ukvarjali s preučevanjem dojemanja nativnega oglaševanja na novičarskih spletnih portalih. Avtorji obstoječih raziskav navajajo, da nativni oglasi ustrezajo obliki in funkciji platforme, na kateri se pojavljajo oziroma se zelo dobro zlijejo s to. Ugotovili smo, da imamo v Zakonu o medijih, Slovenskem oglaševalskem kodeksu in Kodeksu društva novinarjev Slovenije zapisano, da mora biti sponzorirana vsebina zmeraj označena, primanjkuje pa jasnih navodil, kako naj bo ta označena. Analiza treh spletnih novičarskih portalov je pokazala, da vsi trije analizirani portali objavljajo nativne oglase, da ima največjo frekvenco objavljanja teh portal zadovoljna.si in da so v veliki večini nativni oglasi zmeraj označeni, do odstopanj pri označevanju pa prihaja le na portalu zadovoljna.si. Zanimalo nas je tudi, ali javnost prepoznava razliko med uredniško vsebino in nativnim oglasom in ugotovili smo, da večina sodelujočih v anketnem vprašalniku uspešno prepozna razliko, vendar pa se je izkazalo, da jih kljub temu večina ne pozna koncepta in termina nativno oglaševanje.
Ključne besede: nativno oglaševanje, digitalni marketing, oglaševanje, novičarski spletni portali
Objavljeno: 16.12.2021; Ogledov: 67; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (7,04 MB)

3.
S spletno trgovino nad izzive koronakrize v trgovskem podjetju
Filip Štamberger, 2021, diplomsko delo

Opis: V času pandemije koronavirusa so se trgovska podjetja soočala s spremenjenimi pogoji poslovanja. Zaradi vladnih ukrepov in omejitev so številna podjetja iskala nove načine prodaje. Nekateri živilski trgovci so priložnost našli v segmentu spletne prodaje. V diplomskem projektu smo ugotavljali vpliv pandemije koronavirusa na poslovanje izbranih trgovskih podjetij in predstavili spletno trgovino kot odziv na spremembe na trgu. V začetku smo predstavili trgovino na drobno in spletno trgovino ter jo povezali z investicijami, logistiko in oglaševanjem. Predstavili smo vplive pandemije na poslovanje in trende v trgovini na drobno v času pandemije. Prav tako smo predstavili teoretična izhodišča v povezavi z investicijami in odločitvenim procesom pri vzpostavljanju spletne trgovine. V aplikativnem delu smo na primeru podjetja Engrotuš d. o. o. predstavili proces uvedbe in širitve spletne trgovine, podjetje primerjali z glavnima konkurentoma in panogo, v kateri je prisotno, ter predstavili delovanje spletnega supermarketa hitrinakup.com. Predstavili smo tudi vzročno povezanost s povpraševanjem po spletnem nakupu in strogostjo ukrepov zaradi pandemije koronavirusa. V sklepu smo predstavili ugotovljene izzive pandemije pri poslovanju izbranega podjetja ter dokazali uspešnost investicije v spletno trgovino.
Ključne besede: pandemija, trgovina na drobno, spletna trgovina, investicije, oglaševanje, logistika
Objavljeno: 09.11.2021; Ogledov: 84; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

4.
Analiza oglaševanja kozmetičnih izdelkov v digitalnem okolju
Manca Simetinger, 2021, diplomsko delo

Opis: V današnjem hitro spreminjajočem se okolju, morajo biti organizacije zelo fleksibilne in hitro prilagodljive na nenadne spremembe na trgu, saj lahko le tako ostajajo konkurenčne. Bistvenega pomena zanje predstavlja uspešna marketinška komunikacija z odjemalci, ki so ključnega pomena za obstoj katere koli organizacije na trgu. V diplomskem delu smo podrobneje definirali ter opisali oglaševanje kozmetičnih izdelkov v digitalnem okolju, s poudarkom na družbenih omrežjih. Natančno smo preučili posamezna digitalna orodja, ki pripomorejo k zanimivemu in učinkovitemu oglaševanju kozmetičnih izdelkov. Skozi nalogo smo raziskovali, kako odjemalci kozmetičnih izdelkov zaznavajo oglasna sporočila o kozmetičnih izdelkih prek različnih medijev, predvsem pa je bil poudarek zopet na socialnih omrežjih. Zanimalo nas je tudi, kakšna vrsta digitalnega oglaševanja bi bila najbolj primerna in učinkovita za oglaševanje kozmetičnega izdelka, ki se šele uvaja na trg, zato smo to podrobneje raziskali s pomočjo dosedanjih raziskav ter lastne analize, ki smo jo izvedli v nadaljevanju tega diplomskega dela.
Ključne besede: oglaševanje, odjemalci, kozmetični izdelki, marketing, mediji.
Objavljeno: 05.11.2021; Ogledov: 98; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

5.
Izbrani vidiki nasledstva na primeru družinskega podjetja AR, d. o. o.
Ana Repnik, 2021, diplomsko delo

Opis: Med vsemi podjetji družinska podjetja na svetu zavzemajo največji delež (med 65 % in 80 %), zato posledično ustvarjajo številna delovna mesta in prinašajo pomemben prihodek v gospodarstvu držav. Poleg tega si družinska podjetja prizadevajo za svoje dolgo delovanje, dolgoročne odnose in gojijo predanost podjetju. Prav zaradi vsega omenjenega se dandanes povečuje zanimanje za trženje v okviru družinskih podjetij. To potrjujejo raziskave, ki so pokazale, da ima blagovna znamka družinskega podjetja pozitiven vpliv na poslovanje. Izjemnega pomena je tudi nasledstvo v družinskih podjetjih, ki trenutno prav tako predstavlja eno izmed najpomembnejših tem v raziskavah družinskega podjetja. Proces nasledstva je zelo kompleksen in temu primerno ga je potrebno skrbno planirati ter se nanj pripraviti. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo opredelili družinska podjetja, zapisali kako izgraditi njihovo dolgoročno delovanje in preučili kako se družinska podjetja spopadajo s korona krizo ter njen vpliv na prihodnost družinskih podjetij. Poleg tega smo opredelili oglaševanje blagovne znamke družinskega podjetja. Raziskali smo tudi izbrane vidike nasledstva, to so izgradnja zaupanja, nepotizem, vplivne dejavnike na uspešnost nasledstva in družinsko ustavo v družinskih podjetjih. Vso pridobljeno znanje iz teoretičnega dela smo uporabili v empiričnem delu diplomskega dela. Predstavili smo družinsko podjetje AR, d. o. o. in njegovo opredelitev za družinsko podjetje. Prav tako smo preučili vpliv korona krize na preučevano podjetje, soodvisnost oglaševanja in poslovnih strategij, zaupanje, nepotizem, nasledstvo in sodelovanje naslednje generacije pri delovanju preučevanega družinskega podjetja. Raziskali smo še ali ima preučevano družinsko podjetje AR, d. o. o., družinsko ustavo za obvladovanje sporov. Vse pridobljene informacije smo pridobili od lastnikov in njunih otrok s pomočjo intervjujev. Na koncu smo na podlagi pridobljenih podatkov podali priporočila za prakso družinskega podjetja AR, d. o. o., in drugih družinskih podjetij ter poleg tega dodali priporočila za nadaljnje raziskovanje.
Ključne besede: družinsko podjetje, nasledstvo, korona kriza, oglaševanje, nepotizem, družinska ustava
Objavljeno: 28.10.2021; Ogledov: 102; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (999,74 KB)

6.
Dojemanje ciljnega oglaševanja s strani mladih uporabnikov družbenih omrežij
Veronika Jakopič, 2021, diplomsko delo

Opis: Ciljno oglaševanje je vrsta oglaševanja, ki omogoča boljše doseganje ciljne skupine, saj prikazani oglasi temeljijo na podatkih o uporabnikovih interesih in značilnostih. Tej vrsti oglaševanja je dandanes izpostavljen praktično vsak uporabnik svetovnega spleta, z množično uporabo družbenih omrežij pa so ciljnemu oglaševanju najbolj izpostavljeni mladi. V teoretičnem delu so predstavljeni ciljno oglaševanje na spletu, zbiranje podatkov in problematika zasebnosti v povezavi z zbiranjem podatkov. V empiričnem delu je bila s kvantitativno metodo izvedena raziskava mladih uporabnikov družbenih omrežij. Tako je bil pridobljen vpogled v dojemanje in mišljenje mladih o ciljnem oglaševanju, kar je bil tudi glavni namen diplomskega dela.
Ključne besede: ciljno oglaševanje, družbeno omrežje, dojemanje, mladi
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 111; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

7.
Analiza vpliva neverbalne komunikacije v televizijskih oglasih na prepričevanje
Katarina Žilavec, 2021, diplomsko delo

Opis: Če želimo nekoga v nekaj prepričati, je pomembno, kakšno neverbalno komunikacijo uporabimo, da dosežemo svoj namen. Namen diplomskega dela je bil raziskati, ali ima izrazitost neverbalne komunikacije v televizijskem oglasu povezavo s prepričljivostjo posameznika. Zanimalo nas je, ali je stopnja izrazitosti neverbalnih znakov v oglasu povezana z zaznano prepričljivostjo oglasa; ali je stopnja izobrazbe udeležencev povezana z zaznano prepričljivostjo oglasa ter ali je spol udeležencev povezan z zaznano prepričljivostjo oglasa. Ugotovili smo, kjer je bila v oglasu neverbalna komunikacija izrazitejša, je ljudi oglas bolj prepričal. Prav tako smo ugotovili, da višja, kot je izobrazba, manjša je prepričljivost posameznika, ter da so oglasi bolj prepričali ženske kot moške.
Ključne besede: neverbalna komunikacija, oglaševanje, televizijski oglasi, prepričevanje
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 88; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

8.
Dojemanje sponzoriranih objav na družbenem omrežju instagram s strani mladih uporabnikov
Miha Rušnik, 2021, diplomsko delo

Opis: Instagram je danes eno največjih družbenih omrežij, njegovi uporabniki so tudi mladostniki, ki nimajo veliko izkušenj z oglaševalskimi taktikami. Mladi uporabniki pogosto sledijo vplivnežem, ki nemalokrat oglašujejo izdelke in storitve, kar v njihovih objavah ni vedno jasno označeno. Zaradi narave družbenih omrežij in velikega števila mladih uporabnikov, ki na teh omrežjih preživijo veliko časa, so le-ta odlično okolje za oglaševanje. Z anketo smo raziskali, kako mladi dojemajo sponzorirane objave vplivnežev in kako se nanje odzivajo ter ugotovili, da znajo prepoznavati tovrstne objave, vendar vplivnežem glede nakupovalnih nasvetov ne zaupajo preveč.
Ključne besede: mladostniki, družbena omrežja, Instagram, vplivneži, oglaševanje
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 113; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

9.
Interaktivno marketinško komuniciranje v ruskem podjetju GK Galaktika
Polina Avfukova, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomi smo analizirali sodobna orodja in trende interaktivnega marketinškega komuniciranja. V sklopu marketinškega komuniciranja smo preučili ruskega proizvajalca mlečnih izdelkov GK Galaktika. Grafično oblikovanje strani predstavlja načela gestalt teorije vizualnega oblikovanja, ki ob pravilni uporabi vplivajo na dojemanje informacij. Izdelke tega podjetja proizvajajo pod različnimi blagovnimi znamkami, ki imajo svojo podobo in podstran. Ciljna skupina podjetja so ljudje z nizkim do srednjim dohodkom in otroci. Podjetje skuša s pomočjo različnih vizualnih elementov, efektov in ekskluzivnih informacij na strani obdržati obstoječe in privabljati nove kupce. Podjetje uporablja tudi interaktivna orodja, kot so akcije in prireditve za doseganje ciljev marketinškega komuniciranja.
Ključne besede: Interaktivno marketinško komuniciranje, podoba podjetja, blagovna znamka, oglaševanje na spletu
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 84; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (749,41 KB)

10.
Samopodoba žensk v kontekstu oglaševanja
Niki Cigan, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali pojem samopodoba in vpliv nanjo, v povezavi z oglaševanjem. Samopodoba nas spremlja od rojstva in je dolgotrajen proces. Oglaševanje lepotnih izdelkov s ''popolnimi'' modeli ima večinoma negativen vpliv na ženske, saj želijo doseči težko dosegljiv ideal. Ženske visoko cenijo žensko lepoto, ker verjamejo, da jim pomaga doseči družbeni uspeh. Pri oblikovanju samopodobe pa velikokrat igra pomembno vlogo primerjanje z drugimi, ki lahko izboljša ali pa poslabša našo samopodobo.
Ključne besede: samopodoba, samozavest, množični mediji, oglaševanje
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 67; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (796,20 KB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici