| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 94
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Priprava načrta marketinškega komuniciranja za podjetje »x«
Nik Herga, 2021, diplomsko delo

Opis: Na izbiro teme je vplivalo predvsem podjetje »X« in potencial, ki ga ustvarja na trgu. Marsikdo podcenjuje potencial, ki ga družinsko podjetje lahko ustvari na trgu. Na nek način mora vsako podjetje delovati kot družina, če želi biti na trgu uspešno in imeti močen položaj. V diplomskem delu bomo v teoretičnem delu opisali, kaj sploh je marketinško komuniciranje. V predstavitev in opis bomo vključili njegov pomen, instrumente, strategije in strukturo učinkovitega marketinškega načrta. Marketinško komuniciranje sestavljajo štirje pomembni instrumenti: oglaševanje, osebna prodaja, odnos z javnostmi in pospeševanje prodaje. Z uporabo teh instrumentov poskuša podjetje svoj izdelek približati odjemalcem in jih prepričati za nakup. V praktičnem delu bomo najprej predstavili družinsko podjetje »X« in pripravili načrt za marketinško komuniciranje podjetja. V tem podjetju se zavedajo, da je marketinško komuniciranje in načrtovanje le-tega izjemno pomembno, posebej pri širjenju na novi trg. S pravilnim načrtom marketinškega komuniciranja lahko dosežejo prepoznavnost kot spletna tiskarna ter na tak način povečajo obseg prodaje in posledično dobiček.
Ključne besede: načrt marketinškega komuniciranja, oglaševanje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, družinsko podjetje, odjemalec
Objavljeno: 06.09.2021; Ogledov: 37; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (814,79 KB)

2.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA RESTAVRACIJE MAK
Vesna Horvat, 2013, magistrsko delo

Opis: Podjetje, ki želi ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, mora z okolico uspešno komunicirati. Zato je ključnega pomena, da si zastavi uresničljiv načrt marketinškega komuniciranja. S potrošniki je namreč potrebno vzpostaviti dialog, ki mora biti učinkovit in dolgotrajen, ki temelji na zaupanju med obema stranema in prinaša zadovoljstvo tako potrošniku kot ponudniku. Magistrsko delo je posvečeno preučevanju marketinškega komuniciranja restavracije Mak v Mariboru. Sama naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi del zajema teorijo s področja marketinškega komuniciranja, predstavljene so osnove marketinškega komuniciranja, poseben poudarek pa je na njegovih orodjih. Na kratko je orisana tudi gostinska dejavnost. V raziskovalnem delu so navedeni rezultati anketnega vprašalnika in predstavljen je načrt marketinškega komuniciranja restavracije Mak.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, orodja marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, restavracija Mak, gostinska dejavnost
Objavljeno: 16.03.2021; Ogledov: 189; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (921,82 KB)

3.
KOMUNICIRANJE S STROKOVNIMI JAVNOSTMI: PRIMER KONFERENCE EUROBANKING
Staša Perkuš, 2009, diplomsko delo

Opis: Običajno se ne zavedamo pomena, ki ga ima komuniciranje v vsakdanjem družbenem in pa tudi v gospodarskem življenju, saj je tako razširjeno in integrirano v naše življenje, da je samo po sebi umevno. Pomembno je, da organizacije strateško in organizirano upravljajo odnose s skupinami v okolju in da se zavedajo, da lahko le tako preživijo v okolju drugih organizacij, saj je vedno bolj občutiti tudi pritiske konkurence. Naloga odnosov z javnostmi je razvoj vzajemno koristnih odnosov med organizacijo in njenimi javnostmi, do njih morajo čutiti odgovornost. Ta naj se kaže v odgovornem ravnanju in komuniciranju do zaposlenih, s pomočjo katerih soustvarjajo, do trga, na katerem nastopajo, do lastnikov kapitala, s katerim upravljajo, do naravnega okolja, na katerega vplivajo s svojim delovanjem, in do družbe, ki jim daje dovoljenje za delovanje. Če se bo organizacija vsega tega zavedala in tako tudi ravnala, potem sta ugled in nenazadnje povečan profit za njo dodatna nagrada. Bistvo dobrih odnosov z javnostmi je torej uspešno in učinkovito komuniciranje z različnimi javnostmi, saj komuniciranje tvori bistvo upravljanja in vodenja. Podjetja morajo biti neprestano inovativna, kreativna in prilagodljiva, da bi svoje ključne javnosti obdržala. V zadnjem času je v porastu prirejanje dogodkov kot orodje komuniciranja z javnostmi. Dogodki pa niso le kulturni, športni, zabavni, ampak so vedno bolj v ospredju izobraževalni, saj podjetja postajajo odgovorna do svojih javnosti, tako širših in strokovnih, in jih izobražujejo. Ponavadi so v obliki konference in primarni namen je vsekakor izobraževalni, ljudje pa se je udeležijo tudi zaradi družabne plati programa, ki omogoča navezovanje stikov. Zato je potrebno zagotoviti oboje. Konec koncev danes nedvomno vemo, da dolgoročno zmagujejo najbolj prilagodljivi, ne pa najmočnejši.
Ključne besede: Ključne besede: komuniciranje, javnosti, odnosi z javnostmi, strokovne javnosti, proaktivno komuniciranje, orodja komuniciranja, dogodek, konferenca
Objavljeno: 08.03.2021; Ogledov: 98; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Komuniciranje z javnostmi v lokalnem okolju: študija primera javnega zavoda za turizem
Žiga Lah Koštomaj, 2020, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje z lokalnimi javnostmi bi morala biti poglavitna naloga vsakega podjetja ali institucije, ki se nahaja v lokalnem okolju. Za uspešno komunikacijo je treba najti komunikacijske kanale, ki dosegajo lokalne javnosti. V diplomskem delu smo se osredotočili na komuniciranje z lokalnimi javnostmi Javnega zavoda za turizem, šport in mladino Šmarje pri Jelšah. Analizirali smo pojavnosti v lokalnih medijih, vsebine in doseg na Facebooku ter Instagramu, opravili spletno anketo ter intervju s predstavnico institucije. S pomočjo raziskovalnih vprašanj smo ugotovili, da organizacija v lokalnem okolju najučinkoviteje komunicira na družbenem omrežju Facebook in da so v njihovem komuniciranju še možne izboljšave.
Ključne besede: odnosi z javnostmi, mediji, družbena omrežja, Javni Zavod TŠM Šmarje pri Jelšah.
Objavljeno: 26.11.2020; Ogledov: 284; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (6,03 MB)

5.
Uporabniška vsebina kot orodje marketinških odnosov z javnostmi na spletu
Jakob Šuster, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga preučuje uporabniško vsebino na YouTube-u z vidika marketinških odnosov z javnostmi. Ugotovili smo, da video blog ali vlog, kot izrazit primer te vsebine, omogoča blagovnim znamkam in podjetjem številne priložnosti za oblikovanje mnenj njihovih ciljnih skupin. Izjemna gledanost in priljubljenost ustvarjalcev vlogov, t.i. vlogerjev, predstavljata njihovo izhodišče moči vplivanja. Plasiranje taktično usmerjenih sporočil skozi vloge je tako postalo del vsake gledalčeve izkušnje na YouTube-u, kar smo dokazali z analizo umeščanja izdelkov. Hkrati nas je zanimalo, ali obstaja podobnost v načinu ustvarjanja tovrstne vsebine in umeščanja izdelkov pri različnih vlogerjih. Odgovore in spoznanja na to smo našli v široki paleti preučenih sorodnih študij, ki smo jih povezali v splošen komunikacijski model vlogerja. Gre tudi za najpomembnejši rezultat našega raziskovanja, saj predstavlja osnovo za analizo vsakega vlogerja.
Ključne besede: družbeni mediji, marketinški odnosi z javnostmi, marketing, uporabniška vsebina, user-generated-content, YouTube, vlog, vloger, umeščanje izdelkov
Objavljeno: 21.11.2019; Ogledov: 509; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (4,72 MB)

6.
Odnosi z javnostmi v krajevni skupnosti Slavka Šlandra
Maša Hafner, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu Odnosi z javnostmi Krajevne skupnosti Slavka Šlandra smo raziskovali, kako občani gledajo na vsebine zanimanja, ki se pojavljajo v občini, posebej na območju Krajevne skupnosti Slavka Šlandra. V uvodu smo razložili problem odnosov z javnostmi, njihovo definicijo in cilje odnosov z javnostmi. Pojasnili smo tudi namen diplomskega dela in kakšno je delovanje lokalne skupnosti v okviru odnosov z javnostmi. Podali smo grobi opis raziskave, ki smo jo izvedli. Predstavili smo okoliš, kjer smo izvedli anketo, tj. Krajevno skupnost Slavka Šlandra: kje leži, koliko ulic ima in koliko krajanov. Na koncu uvoda smo izpostavili omejitve ali težave, ki bi se lahko pojavile pri izdelavi diplomskega dela. Dve izmed njih sta dovolj številčna ustrezna literatura in zadostno število anketirancev. Rezultate raziskave smo dobili s pomočjo ankete in jih na koncu tudi analizirali. V prvem poglavju smo navedli več definicij odnosov z javnostmi. Nato smo predstavili zgodovino, kje in kdaj so nastali odnosi z javnostmi; navedene so tudi posamezne prelomne letnice. Sledijo modeli, ki so predstavljeni z bistvenimi značilnostmi. V drugem poglavju so opisani številni cilji odnosov z javnostmi. Zelo pomembno je tudi način izvajanja odnosov z javnostmi, kar je predstavljeno v odstavku 2.5. Sledi tretje poglavje, v katerem smo pojasnili, kaj je najpomembnejše za uspešnost menedžmenta organizacije kot je krajevna skupnost. Predstavili smo tri večje skupine za uvajanje strateškega menedžmenta v določeni organizaciji. Omenili smo avtorja Verčiča, ki je predpostavil nivoje deležnikov, javnosti in problema. V četrtem poglavju smo se osredotočili na odnose z javnostmi v lokalnih skupnostih. Najprej smo definirali Krajevno skupnost Slavka Šlandra in jo primerjali z navedenimi opredelitvami. Razložili smo tudi piramido vodenja, pogoje za položaj vodilnega in kakšne vodilne skupine obstajajo znotraj lokalne skupnosti. Drugi del diplomskega dela obsega raziskava. Izvedena je bila s pomočjo ankete, sestavljene iz treh sklopov. V prvem sklopu smo ugotavljali zanimanja anketirancev za izpostavljeno problematiko v KS Slavka Šlandra, v drugem sklopu obveščenost anketirancev o tem in v tretjem sklopu njihovo angažiranost.
Ključne besede: odnosi z javnostmi, identiteta organizacije, pridobivanje informacij, komuniciranje, lokalne skupnosti
Objavljeno: 07.02.2019; Ogledov: 418; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

7.
Analiza odnosov z javnostmi v Univerzitetni knjižnici Maribor
Rosvita Kocbek Pavalec, 2018, diplomsko delo

Opis: Učinkovit način komuniciranja je danes ključnega pomena pri uveljavljanju, prepoznavanju in vrednotenju dobrih knjižničnih storitev. Pomembnosti odnosov z javnostmi se zavedajo tudi v Univerzitetni knjižnici Maribor. V obravnavani knjižnici so odnosi z javnostmi zasnovani v strategiji, pa vendar jih je treba načrtovati in jih jasno opredeliti v internih aktih knjižnice. Prav tako je smiselno posebej opredeliti notranje javnosti, ki so zelo pomembne za organizacijo, in tudi te vključiti v strategijo. Knjižnica mora preiti iz javnoinformacijskega modela k dvosmernemu simetričnemu modelu, ki temelji na raziskavah in skrbi za vzpostavitev in ohranjanje dobrih medsebojnih odnosov. Cilji odnosov z javnostmi v knjižnici bodo tako usmerjeni. V prihodnje bo lahko ugotoviti, ali so bili uspešni. V delu diplomskega projekta smo vseskozi spoznavali, da so odnosi z javnostmi ciljna dejavnost, ki zahteva celovit pristop obravnavanja. Je dinamičen proces, ki ga oblikuje vsebina in namen.
Ključne besede: odnosi z javnostmi, visokošolske knjižnice, Univerzitetna knjižnica Maribor, marketinško komuniciranje
Objavljeno: 10.12.2018; Ogledov: 540; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

8.
Procesi prodaje in nabave v podjetju delo prodaja d.d.
Katja Gundelj, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Procesi prodaje in nabave so za podjetje zelo pomembni elementi v povezavi z ostalimi orodji pri marketinškem komuniciranju. Zelo pomembno je sodelovati z nabavno službo in tudi ostalimi oddelki, da lahko podjetje posluje optimalno. Podjetje, prodajni prostori in celovita organizacija morajo biti pozitivno predstavljeni, osebje prijazno in uslužno ter dobro informirano o prodajnih izdelkih, tako da lahko pravilno svetuje svojim kupcem. Nabavna služba mora zelo tesno sodelovati s prodajnimi oddelki in transportom, saj morajo biti izdelki ob pravem času na pravem mestu. Prav tako mora nabavni oddelek poskrbeti za najbolj optimalno nabavno ceno in izbrati najbolj zanesljive dobavitelje za nemoteno poslovanje podjetja. Pomembno je imeti optimalno zalogo blaga, tako da imamo vedno na voljo izdelke, ki jih želijo kupci. Če izdelka nimamo, gre kupec v drugo prodajalno, s tem pa smo kupca izgubili in zelo težko ga je prepričati, naj se vrne. Ker je konkurenca vedno večja, je treba najti način, kako vzbuditi pozornost pri kupcih, in jih s tem pritegniti k ponovnemu nakupu in obisku. Najpomembnejši cilj vsakega podjetja je doseči čim večji dobiček, hkrati pa ohraniti visoko kakovost, dobre odnose in konkurenčnost. Vse to je dosegljivo z uporabo različnih orodij marketinškega sistema.
Ključne besede: komunikacija v marketingu, procesi prodaje, procesi nabave, oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, management zalog, Delo prodaja, d. d.
Objavljeno: 30.11.2018; Ogledov: 422; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

9.
Priložnosti uporabe družbenih omrežij v odnosih z javnostmi javnih podjetij
Ivan Šinko, 2018, magistrsko delo

Opis: Današnji čas zaznamujeta hitri razvoj tehnologije in digitalnih medijev. Ker primanjkuje raziskav o njihovem vplivu na odnose z javnostmi javnih podjetij in smernic za učinkovito uporabo družbenih omrežjih za odnose z javnostmi v javnih podjetjih, so predmet raziskovanja možnosti in priložnosti, kako lahko javna podjetja s pomočjo novih digitalnih medijev, še posebno družbenih omrežij, učinkoviteje komunicirajo s svojimi zainteresiranimi javnostmi in bolje izpolnjujejo svoje javne funkcije. Magistrska naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. V prvem delu magistrske naloge so opisani teoretično-komunikacijski vidiki družbenih omrežij in vloga ter pomen odnosov z javnostmi v javnih podjetjih s teoretičnega vidika. V empiričnem delu naloge pa smo raziskovali uporabo družbenih omrežij pri odnosih z javnostmi v javnih podjetjih v Sloveniji in na Hrvaškem. Določeni so izzivi, s katerimi se pri uporabi družbenih omrežij soočajo službe za odnose z javnostmi v obravnavanih javnih podjetjih. Na koncu so podani rezultati raziskovanja in smernice za učinkovito uporabo družbenih omrežij za odnose z javnostmi v javnih podjetjih v Sloveniji in na Hrvaškem.
Ključne besede: družbena omrežja, odnosi z javnostmi, javna podjetja
Objavljeno: 24.10.2018; Ogledov: 667; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

10.
Družbena odgovornost v množičnem komuniciranju pri obravnavi okoljske tematike
Katja Doberšek, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je obravnavana humanitarno-ekološko akcija Čisto veselje družbeno odgovornega podjetja Gorenje Surovina d.o.o. Problem, ki je obravnavan, je nizka ozaveščenost o družbeni in okoljski odgovornosti med sodelujočimi na področju ekologije. Spletna anketa je bila izvedena pri 130 sodelujočih. V raziskavi smo ugotovili, da med starostnimi skupinami obstajajo statistično značilne razlike glede rednega sodelovanja pri ekoloških akcijah, da večina anketirancev pozna termina okoljske in družbene odgovornosti ter da so mediji pomembni pri doseganju rezultatov pri ekoloških akcijah. Ugotovitve našega magistrskega dela so namenjena podjetjem, ki želijo v medijih izvajati oglaševalske akcije na področju ekologije.
Ključne besede: družbeno odgovorno podjetje, komunikacijska akcija, odnosi z javnostmi, okolje
Objavljeno: 23.05.2018; Ogledov: 679; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (2,72 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici