| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TURIZEM V OBČINI MUTA
Nadja Pušnik, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Turizem v Občini Muta so bile obravnavane značilnosti pojma turizem in razsežnosti te dejavnosti. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, če ima Muta možnosti za razvoj turizma. Pridobljeni so bili tudi statistični podatki, s katerimi je bilo ugotovljeno stanje turizma v občini skozi leta. Podani in argumentirani so bili tudi predlogi za prihodnji razvoj turizma. V uvodnem delu so bili razloženi osnovni pojmi v okviru izbrane teme, v jedrnem delu so bili ti pojmi navezani na domači kraj, ki je bil v tem delu tudi predstavljen in opisan. Vse ugotovitve in odgovori na raziskovalna vprašanja so bili zapisani v zaključnem delu. Uporabljene so bile različne metode dela: induktivno-deduktivna metoda, analitična metoda, komparativna metoda, deskriptivna metoda ter statistična metoda. Ugotovljeno je bilo, da ima občina Muta odprte možnosti za razvoj turizma, razvije se lahko več oblik turizma, ni pa občina Muta turistični kraj v pravem pomenu besedne zveze.
Ključne besede: Občina Muta, reka Drava, Mučka Bistrica, Sedelnikov slap, rotunda sv. Janeza Krstnika, Kmetija Herk
Objavljeno: 18.11.2011; Ogledov: 1796; Prenosov: 243
.pdf Celotno besedilo (4,53 MB)

2.
BRALNE NAVADE V OBČINI MUTA
Nadja Pušnik, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Bralne navade v Občini Muta so bile obravnavane bralne navade osnovnošolcev in srednješolcev v občini ter bralne navade odraslih oseb, ki bivajo v Občini Muta. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, kako se z branjem soočajo prebivalci domače občine. Pri ugotavljanju teh podatkov sem si pomagala z anketami, rezultati le-teh pa so bili nato predstavljeni v raziskovalnem delu diplomskega dela. Uporabljene so bile različne metode: induktivno-deduktivna metoda, analitična metoda, komparativna metoda, deskriptivna metoda in metoda anketiranja. Ugotovljeno je bilo, da so bralne navade otrok, ki obiskujejo drugi in tretji razred osnovne šole, dobre. Ti otroci radi berejo, knjige so jim všeč. Pri peto-, sedmo- in devetošolcih se bralne navade pričnejo slabšati, odnos do knjig in branja se spremeni. Srednješolci v večini ne berejo radi. V ospredje prihajajo druge dejavnosti (npr. druženja s prijatelji), branje jih ne zanima. Bralne navade se znova izboljšajo pri odraslih osebah, ki najraje berejo v svojem prostem času.
Ključne besede: Občina Muta, Osnovna šola Muta, Srednja šola Muta, domače branje, bralna značka, bralne navade
Objavljeno: 18.11.2011; Ogledov: 2432; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (4,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici