| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kratka kulturna zgodovina Novega mesta : diplomsko delo
Karmen Blatnik, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: kulturna zgodovina, Novo mesto, znamenite osebnosti, biografije, diplomska dela
Objavljeno: 05.02.2009; Ogledov: 3956; Prenosov: 415
.pdf Celotno besedilo (2,98 MB)

2.
NAČRTOVANJE IN PRIPRAVA EKSKURZIJE V DOMAČEM KRAJU NOVEM MESTU
Tanja Žiberna, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Tema diplomske naloge je načrtovanje in priprava ekskurzij v domačem kraju, Novem mestu, v okviru spoznavanja domače pokrajine v 5. razredu devetletne osnovne šole. Diplomsko delo predstavlja naravno-geografske in družbeno-geografske značilnosti domačega kraja, Novega mesta z bližnjo okolico, s pomenom ekskurzije kot oblike vzgojno-izobraževalnega dela, z vzgojno-izobraževalnimi cilji in vsebinami o domači pokrajini iz nacionalnega učnega načrta za 5. razred predmeta Družba in analizo priročnikov za učitelje različnih založb s cilji in vsebinami o domači pokrajini ter njihovo primerjavo. Namen diplomske naloge sta načrtovanje in priprava dveh ekskurzij v domačem kraju, namenjenih učencem 5. razreda osnovne šole in s tem prikazati domači kraj, domačo pokrajino s to vzgojno-izobraževalno obliko. Žal ni bilo možno, da bi načrtovani ekskurziji tudi izvedla in videla njuno dejansko uspešnost. Sodelovala pa sem z učiteljicama OŠ Šentjernej pri načrtovanju in izvedbi ekskurzije v 5. razredu devetletne osnovne šole ter naredila analizo izvedene ekskurzije.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: Družba, domača pokrajina, domači kraj, Novo mesto, ekskurzija, načrtovanje, priprava
Objavljeno: 19.05.2009; Ogledov: 2801; Prenosov: 345
.pdf Celotno besedilo (23,48 MB)

3.
4.
Lastnosti in značilnosti dobrega vodje v zdravstveni negi
Gorazd Laznik, 2011, diplomsko delo

Opis: Teoretično izhodišče: Dober vodja se zaveda pomena vodenja in tega, da mora veščine dobrega vodenja ves čas razvijati kot odgovor na hitro spreminjajoči se sodobni svet. Na vseh področjih velja, da so odnosi pri delu, zadovoljstvo zaposlenih, njihov položaj in počutje, odvisni od vodje. Prav zato je nujno zbiranje povratnih informacij, pohval, graj in pričakovanj zaposlenih, da bi se ustvarilo takšno vzdušje, ki bi ustrezalo večini. Namen: Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kateri je prevladujoči stil vodenja v zdravstveni negi, v čem se pogled na vodenje med podrejenim in vodjo razlikuje in v čem si je enak, kako na način vodenja vodij vpliva delovna organizacija ter katere metode oziroma prijeme vodje uporabljajo kot motivacijo podrejenih za doseganje zastavljenih ciljev. Metoda: Osnovna uporabljena metoda je bila splošna raziskovalna metoda spoznavnega procesa, razširjena z metodo iskanja ustrezne literature in anketnega vprašalnika. V raziskavi je sodelovalo 10 vodij in 77 podrejenih v negovalnih timih Splošne bolnišnice Novo mesto. Rezultati: Podatki, ki smo jih pridobili z raziskavo, kažejo, da vodje in podrejeni na lastnosti dobrega vodje gledajo zelo podobno: vodja mora biti pošten, organiziran, odločen in odgovoren; duhovitost in dominantnost pa sta manj pomembni, a ne nepomembni lastnosti. Podrejeni si želijo participativno-demokratsko vodenje, ki si ga vodje sicer pripisujejo, medtem ko podrejeni njihovo vodenje opisujejo kot avtokratsko-demokratično. Pozitivno klimo, reševanje konfliktov in nagrajevanje v smislu pohval in priznanj podrejeni smatrajo kot pomembno motivacijo pri delu. Oboji pa tudi menijo, da ima na vodje prevelik vpliv organizacija in njeno vodstvo oziroma sam sistem dela v javnem sektorju. Sklep: Vodje in podrejeni imajo zelo podoben oziroma skoraj identičen pogled na lastnosti dobrega vodje. Podrejeni v Splošni bolnišnici Novo mesto želijo participativno-demokratskega vodjo. Pozitivno klimo in reševanje konfliktov uvrščajo visoko na lestvici motivacije pri samem delu tako vodje kot podrejeni. Oboji pa menijo, da ima na vodje in njihov način vodenja prevelik vpliv organizacija oziroma njeno vodstvo.
Ključne besede: zdravstvena nega, lastnosti vodje, stili vodenja, motivacija, Splošna bolnišnica Novo mesto.
Objavljeno: 09.03.2011; Ogledov: 3828; Prenosov: 641
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

5.
Ne "mitingu resnice"
Borut Likar, 2010, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Opis: Namen prispevka: Namen prispevka je predstaviti organiziranost Uprave za notranje zadeve Novo mesto med akcijo »Sever« ter njene naloge in ukrepe, predvsem naloge takratnega inšpektorata milice v Upravi za notranje zadeve Novo mesto, posredno pa tudi naloge in ukrepe postaj in oddelkov milice ter enot posebne enote milice. Posebej sta izpostavljena vloga in mesto operativnega štaba UNZ Novo mesto pri izvajanju in načrtovanju svojih nalog in ukrepov med akcijo »Sever«. Metodologija: V skladu z namenom prispevka je bila opravljena analiza primarnih in sekundarnih pisnih virov ter dokumentov, povezanih z akcijo »Sever« in delovanjem takratne UNZ Novo mesto in enot milice. Ugotovitve: Dejavnosti Uprave za notranje zadeve Novo mesto in enot milice, katerih namen je bil preprečiti »miting resnice«, so bile v akciji »Sever« dobro načrtovane in organizirane, potekale pa so ob prvi in drugi napovedi mitinga leta 1989. V akcijo »Sever« so bile na območju novomeške uprave pod uspešnim vodstvom operativnega štaba vključene vse enote milice, enote posebne enote milice Republiškega sekretariata za notranje zadeve in druge notranje organizacijske enote Uprave za notranje zadeve Novo mesto. Omejitve/uporabnost raziskave: Ugotovitve prispevka se nanašajo izključno na Upravo za notranje zadeve Novo mesto in enote milice v zvezi s preprečitvijo »mitinga resnice« med akcijo »Sever« leta 1989 in bodo pripomogle k razumevanju njihove vloge. Praktična uporabnost: Prispevek bo na podlagi opravljene analize prispeval k dokumentiranju pomembne vloge, ki so jo imele Uprava za notranje zadeve Novo mesto in enote milice v akciji »Sever« in drugih osamosvojitvenih procesih. Izvirnost/pomembnost prispevka: Prispevek je prva predstavitev in analiza načrtovanja in vodenja akcije »Sever« na območju Uprave za notranje zadeve Novo mesto.
Ključne besede: Slovenija, UNZ Novo mesto, mitingi, milica, policija, akcija "Sever"
Objavljeno: 04.06.2012; Ogledov: 1140; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (363,51 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
INTERPOLACIJA NOVE STAVBE V KOMPLEKS RUŠEVIN CERKVE SV. ROKA PRI NOVEM MESTU
Kaja Švab, 2015, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: Novo mesto je mesto bogate kulturne dediščine. Poleg pomembnih arheoloških najdb se na Dolenjskem znajdemo med marsikaterimi ruševinami, ki jih je za sabo pustilo razdejanje druge svetovne vojne. Idejna zasnova ovrednoti in analizira tako širše območje kot samo cerkev. Izpostavi kvalitete in prednosti ter jo z novim programom osmisli, oživi in ruševine približa meščanom. Izhodišče naloge je bilo, kako s oblikami materiali in funkcijo vzpostaviti odnos med obstoječim in novim, tako da bi dodana substanca ohranila obstoječo. Projektna naloga se ukvarja z vprašanjem, kako povprečno pomembnemu arhitekturnemu spomeniku povrniti zanimanje za njo in kako najbolj smiselno prenoviti objekt, da bo ponovno zaživel in zasijal v svoji nekdanji funkciji – kot družabno središče. Nov objekt je zasnovan kot delno javni objekt, saj zanimanja širše javnosti za cerkev sv. Roka ni veliko in ga pred nadaljnjim propadom lahko reši le zasebni investitor, ki bi z novim javnim programom osmislil novo interpolacijo.
Ključne besede: interpolacija, ruševine, Novo mesto, cerkev, prenova
Objavljeno: 07.07.2015; Ogledov: 906; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (56,92 MB)

7.
Analiza reklamacij v podjetju Intereuropa d. d.
Tjaša Oset, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Reklamacije so odraz uspešnosti oz. kakovosti izdelkov ali storitev. Predstavljajo širok pojem, saj se z njimi srečujemo v vsakodnevnem življenju. Imajo izreden pomen tako za podjetje kot za stranko. Reševanja reklamacij se moramo lotiti na profesionalen in odgovoren način. Osnovni cilj diplomske naloge je podati dva možna predloga rešitev glede na obstoječe stanje podjetja. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. Prvi del zajema teoretični del, drugi del je praktičen. V teoretičnem delu bomo z metodo klasifikacije definirali naslednje pojme: reklamacija, pritožba, čas in stroški. Uporabili bomo tudi deskriptivno metodo, s pomočjo katere bomo prikazali, kako v teoriji poteka reševanje reklamacij z vidika potrošnika ter predstavili, kakšen pomen imajo reklamacije za podjetje. V praktičnem delu našega diplomskega dela bomo predstavili dve možni rešitvi. Prva rešitev je organizacijska metoda 5 × zakaj. S pomočjo nje bomo prikazali vse možne vzroke za nastanek reklamacij. Druga rešitev pa je uvedba novega delovnega mesta za reševanje reklamacij na oddelku Mednarodni prevozi. Tukaj je zaznati preobremenjenost zaposlenih. Rezultati kažejo, da bi organizacijska metoda 5 × zakaj bistveno izboljšala obvladovanje reklamacij, uvedba novega delovnega mesta na oddelku Mednarodni prevozi pa bi razbremenila zaposlene s časovnega vidika.
Ključne besede: reklamacije, reševanje reklamacij, čas, stroški, organizacijska metoda, novo delovno mesto.
Objavljeno: 03.10.2017; Ogledov: 645; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

8.
Stališča občanov občine Mirna Peč in Novo mesto do nasilja v družini
Matjaž Ajdič, 2019, magistrsko delo

Opis: Nasilje v družini v 21. stoletju je pojav, do katerega lahko pride kadarkoli v partnerski oz. v zakonski zvezi in pri katerem niso pomembne razlike v kulturi, narodnosti, rasi, veri itd. Gre za dejanje, ki se zgodi med dvema članoma (lahko pa tudi več člani) družine, pri čemer je povzročitelj vedno eden izmed družinskih članov. Največkrat pride do nasilja v družini med partnerjema, ko se eden od njiju ne prilagaja drugemu ali pa sta partnerja že dalj časa v slabem partnerskem odnosu oz. zakonski zvezi. Nesoglasja lahko pripeljejo do tega, da se eden izmed njiju ne more več nadzorovati. Z ekonomskim, psihičnim, spolnim ali fizičnim izživljanjem povzroči nasilje nad partnerjem ali partnerko, pri tem pa so lahko žrtve tudi ostali člani družine. Magistrska naloga obravnava tematiko o stališčih občanov občin Mirna Peč in Novo mesto do nasilja v družini in je sestavljena iz teoretičnega ter empiričnega dela. V prvem delu zaključne naloge so predstavljeni osnovni teoretični pristopi: definirali smo pojem nasilje v družini ter predstavili različne oblike nasilja in žrtve nasilja. Na splošno smo se dotaknili tudi vloge različnih organizacij oz. institucij, ki se ukvarjajo s preprečevanjem nasilja v družini in so pristojne za to, da se povežejo med seboj ter nudijo pomoč in podporo žrtvam nasilja, pri tem pa delujejo v skladu s formalnimi postopki, zapisanimi v različnih zakonskih in podzakonskih pravnih aktih oz. predpisih, ki veljajo za vsako organizacijo posebej. Najpomembnejše predpise in podzakonske akte smo v teoretičnem delu izpostavili in na splošno predstavili najpomembnejše člene teh dokumentov. V drugem delu smo opravili raziskavo za izbrani vzorec občanov občin Mirna Peč in Novo mesto ter na osnovi odgovorov, ki so jih občani obeh občin podali v anketi, izvedli multivariantne statistične analize in rezultate za obe občini primerjali med seboj. Ugotovili smo, da različne okoliščine oz. dejavniki vplivajo na to, koliko in kako občani obeh občin poznajo oz. zaznavajo primere nasilja v družini. Ugotovili smo, da sta psihično in verbalno nasilje med najpogostejšimi oblikami nasilja, ki jih zaznavajo občani obeh občin. Prav tako najpogosteje zaznavajo nasilje nad ženskami in ugotavljajo manjši obseg dejavnosti različnih organizacij za preprečevanja nasilja v družini in ozaveščanje o njem. Glede na vzorec, dobljene statistične podatke ter podatke o obravnavah žrtev nasilja na Centru za socialno delo in v Svetovalnici za žrtve nasilja smo ugotovili, da je v občini Novo mesto več nasilja v družini kot v občini Mirna Peč.
Ključne besede: nasilje, nasilje v družini, prebivalci, stališča, občina Mirna Peč, občina Novo mesto, magistrska dela
Objavljeno: 09.10.2019; Ogledov: 188; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (2,45 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici