SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kratka kulturna zgodovina Novega mesta : diplomsko delo
Karmen Blatnik, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: kulturna zgodovina, Novo mesto, znamenite osebnosti, biografije, diplomska dela
Objavljeno: 05.02.2009; Ogledov: 3603; Prenosov: 404
.pdf Celotno besedilo (2,98 MB)

2.
NAČRTOVANJE IN PRIPRAVA EKSKURZIJE V DOMAČEM KRAJU NOVEM MESTU
Tanja Žiberna, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Tema diplomske naloge je načrtovanje in priprava ekskurzij v domačem kraju, Novem mestu, v okviru spoznavanja domače pokrajine v 5. razredu devetletne osnovne šole. Diplomsko delo predstavlja naravno-geografske in družbeno-geografske značilnosti domačega kraja, Novega mesta z bližnjo okolico, s pomenom ekskurzije kot oblike vzgojno-izobraževalnega dela, z vzgojno-izobraževalnimi cilji in vsebinami o domači pokrajini iz nacionalnega učnega načrta za 5. razred predmeta Družba in analizo priročnikov za učitelje različnih založb s cilji in vsebinami o domači pokrajini ter njihovo primerjavo. Namen diplomske naloge sta načrtovanje in priprava dveh ekskurzij v domačem kraju, namenjenih učencem 5. razreda osnovne šole in s tem prikazati domači kraj, domačo pokrajino s to vzgojno-izobraževalno obliko. Žal ni bilo možno, da bi načrtovani ekskurziji tudi izvedla in videla njuno dejansko uspešnost. Sodelovala pa sem z učiteljicama OŠ Šentjernej pri načrtovanju in izvedbi ekskurzije v 5. razredu devetletne osnovne šole ter naredila analizo izvedene ekskurzije.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: Družba, domača pokrajina, domači kraj, Novo mesto, ekskurzija, načrtovanje, priprava
Objavljeno: 19.05.2009; Ogledov: 2543; Prenosov: 308
.pdf Celotno besedilo (23,48 MB)

3.
4.
Lastnosti in značilnosti dobrega vodje v zdravstveni negi
Gorazd Laznik, 2011, diplomsko delo

Opis: Teoretično izhodišče: Dober vodja se zaveda pomena vodenja in tega, da mora veščine dobrega vodenja ves čas razvijati kot odgovor na hitro spreminjajoči se sodobni svet. Na vseh področjih velja, da so odnosi pri delu, zadovoljstvo zaposlenih, njihov položaj in počutje, odvisni od vodje. Prav zato je nujno zbiranje povratnih informacij, pohval, graj in pričakovanj zaposlenih, da bi se ustvarilo takšno vzdušje, ki bi ustrezalo večini. Namen: Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kateri je prevladujoči stil vodenja v zdravstveni negi, v čem se pogled na vodenje med podrejenim in vodjo razlikuje in v čem si je enak, kako na način vodenja vodij vpliva delovna organizacija ter katere metode oziroma prijeme vodje uporabljajo kot motivacijo podrejenih za doseganje zastavljenih ciljev. Metoda: Osnovna uporabljena metoda je bila splošna raziskovalna metoda spoznavnega procesa, razširjena z metodo iskanja ustrezne literature in anketnega vprašalnika. V raziskavi je sodelovalo 10 vodij in 77 podrejenih v negovalnih timih Splošne bolnišnice Novo mesto. Rezultati: Podatki, ki smo jih pridobili z raziskavo, kažejo, da vodje in podrejeni na lastnosti dobrega vodje gledajo zelo podobno: vodja mora biti pošten, organiziran, odločen in odgovoren; duhovitost in dominantnost pa sta manj pomembni, a ne nepomembni lastnosti. Podrejeni si želijo participativno-demokratsko vodenje, ki si ga vodje sicer pripisujejo, medtem ko podrejeni njihovo vodenje opisujejo kot avtokratsko-demokratično. Pozitivno klimo, reševanje konfliktov in nagrajevanje v smislu pohval in priznanj podrejeni smatrajo kot pomembno motivacijo pri delu. Oboji pa tudi menijo, da ima na vodje prevelik vpliv organizacija in njeno vodstvo oziroma sam sistem dela v javnem sektorju. Sklep: Vodje in podrejeni imajo zelo podoben oziroma skoraj identičen pogled na lastnosti dobrega vodje. Podrejeni v Splošni bolnišnici Novo mesto želijo participativno-demokratskega vodjo. Pozitivno klimo in reševanje konfliktov uvrščajo visoko na lestvici motivacije pri samem delu tako vodje kot podrejeni. Oboji pa menijo, da ima na vodje in njihov način vodenja prevelik vpliv organizacija oziroma njeno vodstvo.
Ključne besede: zdravstvena nega, lastnosti vodje, stili vodenja, motivacija, Splošna bolnišnica Novo mesto.
Objavljeno: 09.03.2011; Ogledov: 3538; Prenosov: 584
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

5.
Ne "mitingu resnice"
Borut Likar, 2010, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Ključne besede: Slovenija, UNZ Novo mesto, mitingi, milica, policija, akcija "Sever"
Objavljeno: 04.06.2012; Ogledov: 989; Prenosov: 28
URL Povezava na celotno besedilo

6.
INTERPOLACIJA NOVE STAVBE V KOMPLEKS RUŠEVIN CERKVE SV. ROKA PRI NOVEM MESTU
Kaja Švab, 2015, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: Novo mesto je mesto bogate kulturne dediščine. Poleg pomembnih arheoloških najdb se na Dolenjskem znajdemo med marsikaterimi ruševinami, ki jih je za sabo pustilo razdejanje druge svetovne vojne. Idejna zasnova ovrednoti in analizira tako širše območje kot samo cerkev. Izpostavi kvalitete in prednosti ter jo z novim programom osmisli, oživi in ruševine približa meščanom. Izhodišče naloge je bilo, kako s oblikami materiali in funkcijo vzpostaviti odnos med obstoječim in novim, tako da bi dodana substanca ohranila obstoječo. Projektna naloga se ukvarja z vprašanjem, kako povprečno pomembnemu arhitekturnemu spomeniku povrniti zanimanje za njo in kako najbolj smiselno prenoviti objekt, da bo ponovno zaživel in zasijal v svoji nekdanji funkciji – kot družabno središče. Nov objekt je zasnovan kot delno javni objekt, saj zanimanja širše javnosti za cerkev sv. Roka ni veliko in ga pred nadaljnjim propadom lahko reši le zasebni investitor, ki bi z novim javnim programom osmislil novo interpolacijo.
Ključne besede: interpolacija, ruševine, Novo mesto, cerkev, prenova
Objavljeno: 07.07.2015; Ogledov: 763; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (56,92 MB)

7.
Analiza reklamacij v podjetju Intereuropa d. d.
Tjaša Oset, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Reklamacije so odraz uspešnosti oz. kakovosti izdelkov ali storitev. Predstavljajo širok pojem, saj se z njimi srečujemo v vsakodnevnem življenju. Imajo izreden pomen tako za podjetje kot za stranko. Reševanja reklamacij se moramo lotiti na profesionalen in odgovoren način. Osnovni cilj diplomske naloge je podati dva možna predloga rešitev glede na obstoječe stanje podjetja. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. Prvi del zajema teoretični del, drugi del je praktičen. V teoretičnem delu bomo z metodo klasifikacije definirali naslednje pojme: reklamacija, pritožba, čas in stroški. Uporabili bomo tudi deskriptivno metodo, s pomočjo katere bomo prikazali, kako v teoriji poteka reševanje reklamacij z vidika potrošnika ter predstavili, kakšen pomen imajo reklamacije za podjetje. V praktičnem delu našega diplomskega dela bomo predstavili dve možni rešitvi. Prva rešitev je organizacijska metoda 5 × zakaj. S pomočjo nje bomo prikazali vse možne vzroke za nastanek reklamacij. Druga rešitev pa je uvedba novega delovnega mesta za reševanje reklamacij na oddelku Mednarodni prevozi. Tukaj je zaznati preobremenjenost zaposlenih. Rezultati kažejo, da bi organizacijska metoda 5 × zakaj bistveno izboljšala obvladovanje reklamacij, uvedba novega delovnega mesta na oddelku Mednarodni prevozi pa bi razbremenila zaposlene s časovnega vidika.
Ključne besede: reklamacije, reševanje reklamacij, čas, stroški, organizacijska metoda, novo delovno mesto.
Objavljeno: 03.10.2017; Ogledov: 405; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici