| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SISTEMI PLAČIL V ELEKTRONSKEM POSLOVANJU
Petra Vogrinec, 2009, diplomsko delo

Opis: V svoji diplomski nalogi sem želela predstaviti sisteme plačil v elekt6ronskem poslovanju. V začetku sem na kratko opisala spletno trgovino in ugotovila, da kar 25% uporabnikov interneta kupuje preko spleta, pri tem pa tudi uporabljajo različne plačilne kartice. Naredila sem primerjavo nakupovanja preko interneta med bolj in manj razvitimi državami. Podrobneje sem tudi opisala postopek nakupa v spletni trgovini. V drugem poglavju sem teoretično opisala elektronsko bančništvo-bančne storitve, ki jih lahko bančni komitent opravi preko interneta, brez neposredne pomoči bančnega uslužbenca in kako se razvija in raste elektronsko bančništvo v Sloveniji med letoma 2004 in 2007. Kratko sem predstavila program vzpostavitve enotnega območja plačil v evrih (SEPA): kdo je naročnik in izvajalec projekta, finančni obseg, skupno trajanje in posebnosti projekta za Slovenijo. Zadnje poglavje temelji izključno na primeru Nove kreditne banke Maribor. Najprej kratka predstavitev banke, nato predstavitev internetnega bančništva- Bank@Net lahko pristopimo doma, v službi in po svetu, skratka povsod, kjer imamo dostop do interneta. Za denarno poslovanje ni več nedeljskih in prazničnih omejitev. Bank@Net je odprta dan in noč. Telefonsko bančništvo-TeleBanka je hiter, varen in varčen način opravljanja bančnih storitev po telefonu. Omogoča, da z uporabo varnostnih elementov in s preprostim telefonskim klicem hitro in enostavno opravite večino bančnih storitev, zaradi katerih bi sicer morali v banko. Pri plačevanju s TeleBanko so provizije bistveno nižje, zato lahko pri plačevanju položnic dolgoročno veliko privarčujemo. Mobilno bančništvo- Moneta je storitev brezgotovinskega plačevanja z mobilnikom, ki omogoča hitro, varno in enostavno plačevanje na več kot 5000 plačilnih mestih, označenih z nalepko Moneta. Uporabniki lahko na ta način plačujejo na Terminalih Moneta v trgovinah, gostinskih lokalih, butikih, lekarnah, frizerskih salonih, trafikah, pri dostavi hrane na dom, prevozih s taksijem, na Moneta Avtomatih, na parkirnih in prodajnih avtomatih, z Moneto v Telefonski prodaji in Moneto Internet. Potem sem še naredila primerjavo plačevanja položnic v Sloveniji in sem ugotovila, da je najdražje plačevanje položnic pri bančnem okencu, se pravi v banki. Najcenejše, najhitrejše in dostopno 24 ur na dan je plačevanje položnic preko Bank@Neta (to lahko storimo doma, v službi in po svetu, skratka povsod, kjer imamo dostop do interneta) in preko TeleBanke – s telefonskim klicem.
Ključne besede: Banka/ Bank@Net/ bančništvo/ elektronsko bančništvo/ internetno bančništvo/ mobilno bančništvo/ Moneta/ Nova kreditna banka Maribor/ telefonsko bančništvo/ Telebanka/ spletna trgovina
Objavljeno: 03.12.2009; Ogledov: 2252; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (623,20 KB)

2.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO NA PRIMERU NOVE LJUBLJANSKE BANKE IN NOVE KREDITNE BANKE MARIBOR
Liljana Ploj, 2010, diplomsko delo

Opis: Elektronsko bančništvo lahko opredelimo kot poslovanje bank s strankami preko elektronskih prodajnih poti, ki so zasnovane na sodobni informacijski in komunikacijski tehnologiji. Med sodobne storitve elektronskega bančništva štejemo: bančne avtomate, samopostrežne kioske, plačilne kartice, telefonsko bančništvo, spletno (internetno) bančništvo in mobilno bančništvo. Banke so te storitve razvile, da bi se prilagodile razmeram na trgu, saj je postala sodobna tehnologija dostopna vsakomur. Uporabniki z uporabo teh storitev prihranijo čas in denar, nudijo pa jim tudi večjo udobnost, saj jih lahko opravljajo kjerkoli in kadarkoli. Dostopne so 24 ur na dan, vse dni v letu. Nova Ljubljanska banka in Nova Kreditna banka Maribor svojim komitentom nudita široko paleto storitev na področju elektronskega bančništva. Obe ponujata telefonsko bančništvo, spletno bančništvo, mobilno bančništvo, bančne kartice ter bančne avtomate. Nova Ljubljanska banka je že ponudila svojim uporabnikom storitev e-računa, ki je pomembna pri poslovanju podjetja z državnimi institucijami in ostalimi pravnimi subjekti na trgu, saj bo olajšal poslovanje v prihodnosti.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, oblike elektronskega poslovanja, elektronsko bančništvo, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, spletno bančništvo, bančni avtomati, Nova Ljubljanska banka d.d., Nova Kreditna banka Maribor d.d..
Objavljeno: 30.08.2010; Ogledov: 1792; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (707,99 KB)

3.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNEGA BANČNIŠTVA NKBM BANKE IN BANKE BUDAPESTI BANK
Martina Žemlič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Hiter napredek informacijske tehnologije je vodil v množično uporabo interneta, prav tako pa tudi elektonskega bančništva. Prav takšna oblika bančništva nam ponuja veliko prednosti, ki se odražajo v prihranku časa, saj so nam storitve, ki jih ponujajo banke preko elektronskega bančništva na voljo 24 ur na dan in vse dni v letu in prihranku denarja saj s takšnim načinom poslovaja privarčujejo tako banke kot komtenti. Zelo pomembno vlogo igra prav tako varnost. Banka je dolžan postaviti varne sisteme, ki omogočjao komitentom varno in enostavno uporabljanje bančnih storitev. Komitenti pa moraj biti v ravnaju s spletno banko skrbni in odgovorni. Konkurenči boj v ponudbi spletnega bančništva je zelo velik, zato si morajo banke zagotoviti, da so v koraku s časom, kati drugače ne bodo imele konkurečne prednosti. V diplomskem seminarju smo najprej opredelili pojem elektronskega poslovanja, oblike in njegove prednosti in slabosti. Raziskali smo elektronsko bančništvo, vrse elektronsega bančništva, njegove prednosti in slabosti. Opredelili smo tudi pojem spletno bančništvo. Opisali smo razvoj elektronskega bančništva. Preučevali smo ponudbo slovenskih bank na področju elektronskega bančništva v primerjavi z bančništvom na madžarsem. Ugotovili smo, da je v Sloveniji, prav tako pa tudi na Madžarskem elektronsko bančništvo zelo razvito saj se obravnavani banki zavedata pomembnosti elektronskega poslovanja po internetu. Kar smo podkrepili na primerih spletnega bančništva v NKBM in Budapesti Bank.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektonsko bančništvo, varnost elektronskega bančništva, splento bančništvo, Nova Kreditna Banka Maribor, Budapesti Bank
Objavljeno: 01.12.2011; Ogledov: 1351; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (741,41 KB)

4.
PRENOVA SPLETNEGA BANČNIŠTVA NA PRIMERU NOVE KBM
Natalija Grager, 2012, magistrsko delo

Opis: Glede na današnjo konkurenco na tržišču in glede na sam tempo življenja je za podjetja pomembno, da se neprestano prilagajajo in iščejo načine, kako zadovoljiti svoje uporabnike. Tako morajo tudi banke prilagajati svoje procese in iskati nove prodajne poti ter ponuditi nekaj, kaj druge banke ne ponujajo. Ena izmed zelo priljubljenih prodajnih poti tako za banko kot za uporabnike je elektronsko bančništvo. Pri elektronskem bančništvu je trenutno najbolj priljubljeno mobilno bančništvo takoj za spletnim bančništvom. Seveda je eden izmed zelo pomembnih vidikov samega spletnega kot tudi mobilnega bančništva varnost. Uporabniki namreč ne bi uporabljali spletnega bančništva, ki ni varno in v katerega lahko vdre nepridiprav in odtuji njihovo premoženje ali identiteto. Zato je tudi pomemben zakon o elektronskem poslovanju in kazenski zakonik, kjer je opisano, kako se kaznujejo posamezne kršitve v povezavi z računalniškim kriminalom. Drugi zelo pomemben vidik pri spletnem bančništvu je sama funkcionalnost spletnega bančništva, saj če le-ta ni funkcionalen, ga uporabniki ne bodo uporabljali. Za banke je zelo pomembno, da prilagajajo svoje obstoječe procese uporabnikom. Spletno bančništvo je eden izmed teh procesov, ki je na voljo uporabnikom že kar nekaj časa in je zato v nekaterih bankah že zastarelo in uporabnikom neprijazno. Da banke zadovoljijo uporabnike in jim ponudijo ter presežejo njihova pričakovanja, je potrebno poslovni proces kot je spletno bančništvo kontinuirano prenavljati. Seveda je za takšen poseg potrebno dobro poznavanje samih poslovnih procesov. V banki morajo tako natančno definirati poslovni proces, ki ga želijo spremeniti. V našem primeru je ta poslovni proces bil spletno bančništvo. Tako kot pri prenovi drugih poslovnih procesov si je tudi pri prenovi spletnega bančništva potrebno zastaviti določeno metodo po kateri bo sama prenova potekala. Seveda moramo pred samo prenovo ugotoviti tudi vzroke za prenovo tega določenega procesa kot tudi cilje, ki jih želimo s samo prenovo doseči. Tako so se tudi v Novi KBM odločili prenoviti spletno bančništvo Bank@Net. S prenovljeno verzijo Bank@Neta uporabnikom ponujajo lepši in boljši grafični vmesnik kot tudi možnost analiziranja in spremljanja svojega denarja. Seveda prenovljen Bank@Net ponuja tudi nove funkcionalnosti, katere banka tudi sproti dopolnjuje tako, da ima uporabnik na voljo čim več storitev iz domačega naslonjača. Glede na to, da konkurenca na trgu ne počiva, je za banko kot je Nova KBM pomembno, da tudi v prihodnosti vlaga v razvoj in posodobitev poslovnih procesov. Tako bi lahko banka na primer ponudila tudi aplikacijo Bank@Net namenjeno mobilni uporabi. Banka bi lahko tudi ponudila možnost personalizacije samega Bank@Neta. S tem bi bila uporaba še enostavnejša in uporabniku prijaznejša. Lahko bi tudi razvili svojo aplikacijo za nov operacijski sistem Windows 8. Seveda je še marsikatera novost, ki bi jo banka lahko ponudila svojim uporabnikom in s tem poenostavila samo poslovanje z banko. Najbolje bi bilo, če uporabnikom sploh več ne bi bilo potrebno obiskati v banke in bi lahko vse storitve opravili od doma.
Ključne besede: Elektronsko bančništvo, internetno bančništvo, varnost pri elektronskem bančništvu, zakon o elektronskem poslovanju, Nova Kreditna banka Maribor, Prenova elektronskega bančništva, Bank@Net
Objavljeno: 22.10.2012; Ogledov: 1342; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (2,85 MB)

5.
SPLETNO BANČNIŠTVO ZA SREDNJE VELIKA PODJETJA NA PRIMERU BANKE CELJE IN NOVE KREDITNE BANKE MARIBOR
Janja Repič, 2013, diplomsko delo

Opis: Banke so svojo priložnost, da se približajo novim ter obstoječim komitentom, začutile z razvojem interneta in s tem izoblikovale spletno bančništvo, ki jim je omogočilo nove tržne poti. Te tržne poti so predstavljale predvsem zniževanje stroškov poslovanja tako bankam kot tudi komitentom ter prihranek na času, kajti spletno bančništvo omogoča opravljanje bančnih storitev izven delovnega časa banke. Banke želijo svojim komitentom ponuditi kar se da najboljše, najsodobnejše ter najzanesljivejše storitve. Zato svoje storitve vedno znova nadgrajujejo ter se želijo približati svetovnemu trendu. Zaradi vedno večjega števila zlorab podjetij preko spletnega bančništva, banke varnosti posvečajo vedno več pozornosti, saj želijo svojim komitentom ponuditi najvarnejše spletno bančništvo. V diplomskem seminarju bomo v prvem delu opredelili elektronsko poslovanje, v katerega prištevam tudi elektronsko bančništvo. Prodajne poti e-bančništva predstavlja tudi spletno bančništvo, ki se vedno znova nadgrajuje in dopolnjuje. Njihova nadgradnja ali prenova pretežno temelji na varnosti spletnega bančništva, ki je najpomembnejša komponenta takšnega poslovanja. Tako bomo tudi te varnostne vidike spletnega bančništva predstavili. V nadaljevanju prvega dela diplomskega seminarja bomo opredelili ter predstavili prednosti in slabosti srednje velikega podjetja, ter proučili, kaj je to spletno mesto, ter kako je zgrajeno. V drugem delu diplomskega seminarja pa bomo podrobno predstavili dve izbrani banki, ki bosta ob koncu tudi predmet primerjave. To sta Banka Celje ter Nova kreditna banka Maribor. Vsaka izmed njiju ima svoje spletno bančništvo za podjetja. Pri Banki Celje se njihovo spletno bančništvo imenuje BC net, NKBM pa ga je poimenovala Poslovni Bank@net. Najprej bomo naredili predstavitev obeh omenjenih bank, kateremu bo kasneje sledila predstavitev spletnih mest, ponudba storitev spletnega bančništva ter uporaba varnostnih mehanizmov spletnega bančništva.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, varnost elektronskega bančništva, spletno mesto, srednje veliko podjetje, Banka Celje, Nova kreditna banka Maribor.
Objavljeno: 22.11.2013; Ogledov: 974; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (972,94 KB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici