| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ IN UPORABA PRODAJNE EMBALAŽE ZA NARAVNE KOZMETIČNE IZDELKE
Valerija Pivko, 2011, diplomsko delo

Opis: Nekatera podjetja težijo k ustvarjanju embalaže, ki ima čim manjši vpliv na okolje skozi celoten življenjski cikel, nekatera pa bi lahko postala v tem bolj aktivna, svojo okoljsko politiko bi lahko vodila intenzivneje. Z raziskavo smo ugotovili, da bi vključena podjetja lahko povečala raven prodajne kozmetične embalaže primerne za reciklažo, podjetja bi lahko prešla na uporabo sistema za ponovno polnjenje vsebine embalaže ter v svoje poslovanje vključila kreativne strategije na področju okoljskega managementa kozmetične embalaže. Razvoj kozmetične embalaže bi moral postati za podjetja enako pomemben kot razvoj same vsebine embalaže. Nekateri ponudniki naravne kozmetike skušajo izkoristiti priložnosti, ki jih ponuja varstvo okolja ter tako ustvariti okolju primernejšo embalažo, ki bo v tej množici ponudbe izstopala na prodajni polici in prodala izdelek. S pravilno marketinško komunikacijo in pravilno izkoriščenimi komunikacijskimi elementi embalaže zagotovo lahko dosežemo zavidljive rezultate na trgu naravne kozmetike.
Ključne besede: Naravna kozmetika, prodajna embalaža, okolju primernejša embalaža, trajnostna embalaža, marketinško komuniciranje.
Objavljeno: 11.01.2012; Ogledov: 1685; Prenosov: 491
.pdf Celotno besedilo (3,20 MB)

2.
CELOSTNA PODOBA IN KOMUNICIRANJE EKOLOŠKIH IZDELKOV. PRIMER MELVITA
Vesna Vivod, 2012, diplomsko delo

Opis: Trend “naravnega” je zelo pogost pojav v kozmetični industriji. V nalogi ugotavljamo, kaj pomeni naravno oz. ekološko ali organsko, na podlagi česa lahko tem oznakam zaupamo in kako s komunikacijo proizvajalci sledijo poslanstvu naravnega. Govorimo torej o potrdilih (cetifikatih) za naravno kozmetiko, o pomenu blagovnih znamk in embalaže. Primer Melvite smo izbrali, ker na pogled zelo ustreza poimenovanju »naravna kozmetika«. Na podlagi analize in intervjuja z vodjo prodaje smo ugotovili, da je Melvita res eno vodilnih podjetij na področju organske kozmetike, tako na področju kakovosti izdelkov kot v komunikaciji.
Ključne besede: naravna kozmetika, blagovna znamka, embalaža, komuniciranje, Melvita
Objavljeno: 21.11.2012; Ogledov: 4691; Prenosov: 280
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

3.
RAZISKAVA SLOVENSKEGA TRGA NARAVNE KOZMETIKE
Natalija Bračko, 2013, diplomsko delo

Opis: Slovenski trg naravne kozmetike je majhen, na njem pa je prisotnih več kot 50 tujih blagovnih znamk certificiranih naravnih kozmetičnih izdelkov. Svojega proizvajalca, ki bi proizvajal naravne kozmetične izdelke, ki bi bili potrjeni z ustreznim certifikatom, zaenkrat še nimamo. Tuje blagovne znamke najdejo pot v Slovenijo preko slovenskih podjetij, ki te blagovne znamke tudi zastopajo in prodajajo na različnih prodajnih mestih po celotni Sloveniji. Certificirani naravni kozmetičnih izdelki so na voljo tudi preko spleta. Podatke o uporabi naravnih kozmetičnih izdelkov smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultati so pokazali, da imajo med anketiranimi največjo prepoznavnost nemške blagovne znamke, kot so Alverde, Weleda in Dr. Hauschka.
Ključne besede: Ključne besede: raziskava trga, naravna kozmetika, blagovne znamke, certifikati.
Objavljeno: 14.10.2013; Ogledov: 3056; Prenosov: 805
.pdf Celotno besedilo (649,60 KB)

4.
VPLIV OGLAŠEVANJA NARAVNE KOZMETIKE NA NAKUPNE ODLOČITVE POTROŠNIKOV OSREDNJE SLOVENSKE REGIJE
Tina Hribar, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili dejavnike, ki vplivajo na nakupne odločitve potrošnikov pri nakupu izdelkov iz naravne kozmetike. Vsi izdelki, ki imajo oznako »naravno« danes veljajo za boljše, saj so človeku in okolju prijazni. Skozi leta se je vse bolj krepila ozaveščenost o zdravemu načinu življenja in o izdelkih, ki so dobri za okolje, prav tako pa za človekovo zdravje. Isto velja pri naravni kozmetiki, saj zagotavlja boljše učinke kot ostali konvencionalni kozmetični izdelki, saj so pridelani iz naravnih sestavin, večina pa jih vsebuje tudi sestavine, ki so naravno pridelane, brez pesticidov in ostalih kemikalij. V diplomskem delu nas je predvsem zanimalo, kako dobro potrošniki poznajo dejstva o naravni kozmetiki, ali se naravne kozmetike poslužujejo in kaj vpliva na njihovo nakupno odločitev. Prav tako pa nas je zanimalo, ali je ponudba naravne kozmetike na slovenskem trgu zadostna. V teoretičnem delu smo opredelili pojme oglaševanje, potrošnik in naravna kozmetika, ti pa so bili nek temelj za raziskavo, ki smo jo izvedli v empiričnem delu. Ugotovili smo, da potrošniki poznajo naravno kozmetiko in da je količina naravne kozmetike na slovenskem trgu zadostna. Prav tako smo ugotovili, da ženske pri nakupu bolj upoštevajo nasvet prodajalke in da na nakupno odločitev predvsem vplivajo sestavine samega izdelka bolj kot samo oglaševanje. Težava se pojavi pri ceni in nezaupanju v same sestavine izdelka, zato bi morali proizvajalci nekako pridobiti zaupanje kupcev in poenotiti cene izdelkov.
Ključne besede: oglaševanje, potrošnik, nakupno odločanje, nakupno vedenje, naravna kozmetika
Objavljeno: 27.03.2015; Ogledov: 942; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

5.
Razlogi za nakup bio certificirane in naravne kozmetike
Aleksandar Angelov, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi so tako predstavljeni ključni pojmi, ki se navezujejo na razumevanje naravne in bio certificirane kozmetike. Pri nakupu tovrstne kozmetike je namreč pomembno vedeti, kakšne so zahteve za tovrstno kozmetiko in kakšne so ključne razlike med naravno, bio, eko in organsko kozmetiko. Tovrstna kozmetika se od tradicionalne razlikuje predvsem po uporabljenih sestavinah in postopku izdelave. Zato so prikazane tudi zahteve posameznih certifikatov in zakonska regulativa na področju kozmetičnih izdelkov. V skladu s tem je prikazan tudi vpliv kozmetičnih izdelkov na okolje in človeka.
Ključne besede: - naravna in bio kozmetika, - tradicionalna kozmetika, - certifikat, - vpliv na okolje, - vpliv na človeka.
Objavljeno: 27.05.2016; Ogledov: 375; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (801,18 KB)

6.
Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke naravne kozmetike LaboratoriHur
Ana Rak, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Blagovna znamka LaboratoriHur d.o.o. je s svojo 30-letno tradicijo na italijanskem trgu že dobro prepoznavna. Izdelke razvijajo v lastnih laboratorijih z 99% naravnimi sestavinami. Izdelali so tudi svoje certifikate, ki jim potrošnik lahko zaupa. Vsak nov izdelek ima za seboj vrsto nadzorov in raziskav trga ter želja kupcev in potrošnikov. Žal pa zaradi neprepoznavnosti in velike zasičenosti z drugimi kozmetičnimi izdelki na slovenskem tržišču zaenkrat ni na voljo v večjih hipermarketih, trgovinah ali specializiranih prodajalnah. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in raziskovalni del. V prvem delu bomo spoznali nekaj osnovnih teoretičnih izhodišč, za lažje nadaljnje razumevanje, v drugem delu pa se bomo skušali približati rešitvi težav, s katerimi se blagovna znamka na slovenskem trgu sooča. Znamka je relativna novost in na domačem tržišču skoraj neprepoznavna, saj izdelki zaenkrat niso na voljo v širši prodaji. Distributer za promocijo ne namenja veliko sredstev. Izboljšanje slednjega bi zagotovo dvignilo prepoznavnost in s tem tudi tržni delež. Trg nege telesa je eden najpomembnejših segmentov za omenjeno blagovno znamko in s trdnimi temelji pozitivno zre v prihodnost. Ogromno truda in pozornosti je vloženo v vsako sestavino in vsak proizvod, ki se kasneje pojavi na trgu. Zaradi izjemne kakovosti izdelkov smo prepričani v uspeh naše blagovne znamke tudi na tujih tržiščih, ne samo na italijanskem. Slovensko podjetje Hebesa d.o.o. je pred nekaj leti prevzelo zastopstvo za slovenski trg, a glede na dosedanja razpoložljiva sredstva, ni bilo najbolj uspešno pri uvajanju na širše tržišče. Izdelki so tako zaenkrat na voljo v izbranih lekarnah ter kozmetičnih salonih. V kozmetičnih salonih poleg raznih storitev z njihovimi izdelki nudijo tudi nakup izdelka; zelo nas veseli, da je strank in kupcev vedno več. Zaradi zasičenosti tržišča in močnemu domačemu proizvajalcu kozmetičnih izdelkov bo prodor na prodajne police težji, vendar menimo, da tako kakovostni izdelki s pravilno medijsko podporo in promocijo preprosto mora uspeti.
Ključne besede: naravna in bio kozmetika, certifikat, blagovna znamka, pospeševanje prodaje
Objavljeno: 02.04.2019; Ogledov: 192; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (900,55 KB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici