| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA IN ZADOVOLJSTVO POTROŠNIKOV PODJETJA TELEKOM SLOVENIJE D.D.
Jure Ogrin, 2012, diplomsko delo

Opis: Uspeh podjetja se kaže v upoštevanju želja potrošnikov. Ker je potrošnik vsaka fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago oz. produkte ter storitve za namene izven njene poklicne ali pridobitne dejavnosti, moramo upoštevati tudi potrošnikovo odločitev, ki pa je, ali ostane zvest določenemu podjetju, ali pa preide h konkurenčnemu ponudniku. Za obstoj podjetja na trgu so zelo pomembni obstoječi potrošniki, saj lahko, preko rednega spremljanja zadovoljstva, podjetja pravočasno reagirajo, popravijo oz. si utrdijo svoj položaj na trgu. Prav tako v današnjem času, kjer je konkurenca močno prisotna, podjetja želijo razviti nove metode pristopa k strankam. Svoje produkte in storitve želijo predstaviti širšem okolju potrošnikov in si s svojo blagovno znamko zagotoviti vodilno mesto na trgu.
Ključne besede: Nakupno vedenje in odločanje potrošnika, zadovoljstvo, vrednota, storitev, zvestoba, blagovna znamka.
Objavljeno: 24.10.2012; Ogledov: 1212; Prenosov: 254
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici