1. Poslovno poročanje v digitalnem marketingu naftnega in plinskega podjetja s pomočjo orodja Power BISara Vaupotič, 2023, magistrsko delo Opis: Nafta in plin spadata pod fosilna goriva, ki dandanes predstavljajo glavni vir energije v svetu. Nafta je glaven in nujen vir za prevozna sredstva, zemeljski plin pa za ogrevanje in proizvodnjo električne energije, vendar so ljudje fosilna goriva pričeli uporabljati že veliko prej. Naftna in plinska industrija sta še dandanes eni izmed največjih sektorjev glede na ustvarjeni dobiček. Dandanes je proizvodnja nafte v Evropski uniji na zelo nizki ravni, zato smo odvisni od proizvodnje in dobave iz drugih držav. Trenutno nam dobavo nafte in plina otežuje še aktualna ukrajinsko-ruska vojna, zato smo primorani nafto dobavljati od drugod. Ker je industrija nafte in plina konkurenčna, je marketing izjemno pomemben. Podjetja, ki se s tovrstno industrijo ukvarjajo, se ne zavedajo, da morajo kljub temu da se ukvarjajo s prodajo nafte in goriva, veliko svojega časa in denarnih sredstev vlagati tudi v marketing, kajti le na tak način bodo podjetja lahko konkurenčna. Digitalni marketing se nenehno razvija zaradi novih tehnologij. Znanih je nekaj dobrih praks digitalnega oglaševanja, ki jih lahko označimo za zelo učinkovite – na primer e-poštni marketing (angl. E-mail marketing), vsebinski marketing (angl. Content Marketing), optimizacija spletnih brskalnikov (angl. Search Engine Optimization, SEO), marketing vplivnežev (angl. Influencer Marketing) in oglaševanje na družbenih medijih (angl. Social Media Marketing). Kljub temu da vsaka prinese določene koristi, ima po drugi strani tudi nekaj slabosti. Stvari se v marketingu dogajajo in spreminjajo na dnevni ravni, zato je še kako zelo pomembno, da se o dogajanju sproti poroča v obliki poslovnega poročila. Poslovno poročilo je dokument, ki vsebuje dejanske informacije, statistične podatke ali izsledke raziskav, ki so pomembni za ohranjanje strank, sprejemanja boljših odločitev, nadzorom nad proračunom in zagotavljanjem meril uspešnosti za vse prihodnje marketinške kampanje. Obstaja veliko programov poslovnega poročanja, ki omogočajo vizualizacijo podatkov. Eden izmed bolj znanih je orodje Power BI, ki omogoča enostavno povezovanje z viri podatkov, vizualizacijo, odkrivanje, kateri podatki so relevantni, ter deljenje teh podatkov s komer koli. Ključne besede: Nafta in plin, naftna in plinska industrija, digitalni marketing, poslovno poročanje, Power BI. Objavljeno v DKUM: 19.07.2023; Ogledov: 554; Prenosov: 126 Celotno besedilo (3,91 MB) |
2. Vodenje projektov v podjetju SMM proizvodni sistemi d.o.o. : diplomsko deloJure Treiber, 2019, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu sem predstavil problematiko vodenja projekta za naftno industrijo, ki je tudi bil prednostni projekt za podjetje SMM d.o.o.. Za obravnavo problema sem uporabil različne metode kot so: opisna, primerjalna, empirična in študija realnega primera. Z uporabo teh metod sem dobil rezultate, ki so zajemali tudi končno mnenje naročnika in potrditev ciljev, ki sem si jih zadal ob začetku pisanja diplomskega dela. Projekt je bil kljub visokim standardom izdelave in težavnemu vodenju uspešen, kar dokazuje, da je zelo pomembna organizacija dela ter vnaprejšnje planiranje dogodkov. Ključne besede: Vodenje projektov, Projektni management, Projektno delo, Organizacija proizvodnje, Naftna industrija Objavljeno v DKUM: 05.07.2019; Ogledov: 2138; Prenosov: 206 Celotno besedilo (1,04 MB) |
3. Splet marketinškega komuniciranja v fazi uvajanja biodieselskega goriva : specialistično deloTomaž Bojnec, 2006, specialistično delo Ključne besede: trženje, marketing, komuniciranje, vrednotenje, marketing mix, marketinški splet, strategija trženja, prodaja, pospeševanje prodaje, naftni derivati, tržno planiranje, medorganizacijsko trženje, tržni mehanizem, tržne raziskave, poslovno komuniciranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, organiziranost, osebna prodaja, direktno trženje, neposredna prodaja, cilj, vrednotenje, naftna industrija, proizvodni programi Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2288; Prenosov: 69 Celotno besedilo (1,24 MB) |
4. |
5. Izboljšanje vodenja bencinskih servisov MOL SLOVENIJA d.o.o. : diplomsko deloMarijana Vida, 2007, diplomsko delo Ključne besede: servisi, vodenje, izboljšave, družbe, naftna industrija, poslovodenje, poslovodni delavci, posredniki, prodaja na drobno, nafta, Slovenija, Madžarska, komuniciranje, poslovno komuniciranje, rešitve, trgovanje, naftni derivati, strategija, pretok blaga Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2431; Prenosov: 125 Celotno besedilo (501,90 KB) |
6. Medorganizacijsko elektronsko poslovanje med podjetjem OMV Slovenija in poslovnimi partnerji : diplomsko deloMojca Grižon, 2008, diplomsko delo Ključne besede: elektronsko poslovanje, organiziranost, medorganizacijski sistemi, podjetje, naftna industrija, naftni derivati, distribucija, poslovno sodelovanje, informacije, partnerstvo, pretok informacij, poslovno okolje, storitve, odnosi z javnostjo, potrošnik, uporaba računalnika, informatika, logistika, perspektive, internet, računalniške mreže, poslovno komuniciranje Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 1840; Prenosov: 104 Celotno besedilo (302,44 KB) |
7. Analiza izvoznega trženja podjetja Nafta-Petrochem na avstrijskem trgu : diplomsko deloBlanka Gerenčer, 2003, diplomsko delo Ključne besede: mednarodno trženje, trženje, marketing, mednarodni trg, naftna industrija, naftni derivati, izvoz, tržno planiranje, tržni mehanizem, marketing mix, marketinški splet, mednarodno ekonomsko sodelovanje, Slovenija, Avstrija, mednarodni ekonomski odnosi, trgovanje, mednarodna trgovina, trgovinska politika, blagovna menjava, pretok blaga Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 3967; Prenosov: 272 Celotno besedilo (631,65 KB) |