SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ELEKTRONSKI PLAČILNI SISTEMI NA PRIMERU BANK NKBM IN REIFFEISEN BANK
Matjaž Petek, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju smo želeli raziskati elektronsko bančništvo, katere so njegove prednosti in slabosti le-tega, se seznaniti s ponudbo in storitvami elektronskega bančništva, opisati in raziskati trende in varnost elektronskega bančništva ter elektronske plačilne sisteme. Vse skupaj pa smo podkrepili na primerih elektronskih bančništev v NKBM in Reiffeisen Banki. Hiter napredek informacijske tehnologije je tako vodil v množično uporabo interneta, kar pa je odprlo novo vejo - elektronsko bančništvo. Elektronsko bančništvo torej ponuja veliko prednosti, predvsem omogoča uporabnikom, kot tudi bankam prihranek na času. Banke pa tako lahko ponujajo del svojih storitev praktično 24 ur na dan, vse dni v letu. Z uporabo elektronskega bančništva se tudi pocenijo bančne storitve ter banke niso več omejene na lokacijo bančnih poslovalnic. Pri uporabi elektronskega bančništva pa tudi ne smemo pozabiti na varnost. Banka je dolžna postaviti varne sisteme poslovanja, ki komitentom omogača varno in enostavno uporabljanje bančnih storitev, komitenti pa morajo zagotoviti skrbno in odgovorno ravnanje. Seveda pa ne smemo pozabiti na same stranke, saj so prav stranke tiste, zaradi katerih banke vodijo nenehen boj s konkurenco, saj se zavedajo, da bodo na trgu ostale le, če bodo korak pred njo.
Ključne besede: Elektronsko bančništvo, prednosti in slabosti elektronskega bančništva, varnost elektronskega bančništva, elektronski plačilni sistemi, NKBM, Raiffeisen Banka.
Objavljeno: 11.01.2011; Ogledov: 1461; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (814,07 KB)

2.
E- BANČNIŠTVO ZA FIZIČNE OSEBE NA PRIMERU NKBM
Mirjana Premzl, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo z raziskovalno metodo kritičnega pregleda in študija literature analizirali internetno bančništvo na primeru NKBM. Njihova spletna storitev se imenuje Bank@Net in je bila druga tovrstna ponudba v Sloveniji. Fizični uporabniki imajo veliko možnosti, kakor tudi ugodnosti za uporabo Bank@Net — a saj jim uporaba le tega prihrani čas in denar, ter je zmeraj pri roki. Uporaba internetnega bančništva v Sloveniji ne zaostaja za številom uporabnikov drugje v Evropi. NKBM s svojo predstavljeno vizijo in cilji pa spletne storitve kontinuirano posodablja, skrbi za lahek in hiter dostop, kakor tudi za nižji finančni strošek spletne uporabe, glede na ostale banke. Bank@Net je varna, hitra in priročna spletna storitev, ki je na razpolago vseh 24 ur na dan, 7 dni v tednu in 365 dni v letu. V NKBM so motivirani približati fizičnemu uporabniku še ostale storitve, na katerih trenutno potekajo projekti, ter so prijazna in učinkovita banka, za kar so prejeli že kar nekaj priznanj in nagrad. Biti uporabniku prijazna banka je najverjetneje vodilo vseh bank, saj v današnjem času krize in recesije odidemo tja, kjer dobimo za manjše stroške več denarja in ugodnosti, sploh, kar se tiče kreditov in raznovrstnih posojil. Prepričani smo, da se bo NKBM še trudila ohranjati svojo poslanstvo ter dosegati cilje, ki si jih sprotno prilagaja, kar jo označuje za fleksibilno banko, usmerjeno k fizičnim osebam kot končnim uporabnikom njenih spletnih storitev — e bančništva.
Ključne besede: NKBM, fizična oseba, uporabnik, Bank@Net, internetno bančništvo, analiza, segmentacija uporabnikov
Objavljeno: 06.05.2011; Ogledov: 1868; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (671,71 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici