| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 35
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Kreiranje zbirke vprašanj in elektronskega testa pri predmetu Materiali
Kaja Mateja Hafner, 2020, diplomsko delo

Opis: Živimo v času, kjer več skoraj ni mogoče živeti brez informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT). IKT se vsak dan izboljšuje in razširja na vseh področjih ter po celem svetu. V diplomski nalogi je predstavljena IKT na področju izobraževanja, saj omogoča inovativen način študija in ne zataji v situacijah, ki smo jih bili deležni v letošnjem študijskem letu, zaradi koronavirusa. V letošnjem študijskem letu so se študenti morali veliko bolj poglobiti v študij in snovi utrditi sami. V ta namen so jim pri predmetu Materiali bili v pomoč elektronski testi (e-testi) za samopreverjanje znanja. V kolikor želimo, da je elektronsko samopreverjanje znanja učinkovito, moramo skrbno kreirati zbirko vprašanj različnih tipov. Za kakovostno zbirko vprašanj je potrebno vložiti veliko truda, časa in natančnosti ter vprašanja ovrednotiti na podlagi Bloomove taksonomske stopnje. V diplomski nalogi so prikazani e-testi za samopreverjanje znanja pri predmetu Materiali. Kreiranje zbirke vprašanj, elektronskega testa ter analiza so potekali v študijskem letu 2019/2020. Pri analiziranju smo ugotovili, da so elektronski testi za samopreverjanje znanja s strani študentov bili zelo dobro sprejeti in da so jim pomagali pri opravljanju izpitov, s tem je bil naš namen realiziran.
Ključne besede: e-test, zbirka vprašanj, samopreverjanje znanja, Moodle, Materiali
Objavljeno: 21.08.2020; Ogledov: 317; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (6,27 MB)

2.
Primer nalog za elektronsko utrjevanje frazeologije
Nina Cvikl, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu z naslovom Primer nalog za elektronsko utrjevanje frazeologije smo predstavili primer dobre prakse uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v visokošolskem izobraževanju. Za frazeološke vsebine, ki jih pokriva predmet Besedoslovje in frazeologija na univerzitetnem študijskem programu 1. stopnje Slovenski jezik in književnost, smo v učnem e-okolju Moodle izdelali inovativno spletno učilnico, ki je namenjena strukturiranemu samostojnemu delu za utrjevanje znanja s področja frazeologije za 7. poglavij. Pripravljene naloge je preizkusilo 20 testirancev. Na podlagi njihovih rezultatov reševanja in odgovorov na vprašalnik smo pridobili podatke o potrebnih izboljšanjih nalog bodisi v vsebinskem ali tehničnem smislu. Hkrati pa prejeli povratne informacije o prednostih in slabostih takega dela v spletni učilnici. Odzivi študentov so pokazali, da jim je tovrstno delo zanimivo in dobrodošlo ter da si želijo, da bi ga pri svojih predmetih uporabljalo čim več profesorjev. Opažene pomanjkljivosti smo pri nalogah izboljšali in nove generacije študentov bodo spletno učilnico ob sprotnem posodabljanju uporabljale za utrjevanje, hkrati pa bodo pridobile pozitivno izkušnjo ter motivacijo za nadaljnjo uporabo v lastni pedagoški praksi.
Ključne besede: frazeologija, paremiologija, e-izobraževanje, spletna učilnica Moodle
Objavljeno: 18.10.2019; Ogledov: 503; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

3.
Razvoj vtičnika za spletno učno okolje moodle
Marko Očko, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo obravnavali področje učenja na daljavo, in sicer smo pod drobnogled vzeli sistem Moodle. Za učenje programiranja smo želeli ustvariti specializirane tipe vprašanj, za kar je bilo potrebno ustvariti nove Moodle vtičnike. Na začetku smo naredili splošni pregled sistema Moodle in predstavili njegov razvojni proces, v nadaljevanju pa smo obravnavali uporabo vtičnikov, njihovo strukturo in opisali različne tipe. Temu je sledil opis razvojnega procesa splošnega vtičnika in dejanska implementacija vtičnikov. Izdelali smo tudi spletno aplikacijo, v kateri lahko generiramo in uvozimo vprašanja neposredno v Moodle preko spletne storitve ali preko datoteke XML.
Ključne besede: Moodle, vtičnik, učenje, programiranje, vprašanja
Objavljeno: 26.06.2018; Ogledov: 805; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Analiza procesa izdelave e-lekcije pri predmetu Matematika v učnem okolju Moodle
Primož Meglič, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V tem diplomskem delu je predstavljena analiza uporabe spletnega orodja Lekcija v učnem okolju Moodle za potrebe poučevanja matematike na Fakulteti za organizacijske vede (FOV) Univerze v Mariboru. Na osnovi analize samega orodja in primerov dobrih praks, smo pripravili tri lekcije za dodatno pomoč pri učenju matematičnega poglavja Algebra. Lekcije, kot pomoč pri učenju za prvi kolokvij, smo objavili v spletni učilnici za študente 1. letnika univerzitetne smeri, kamor smo dodali tudi forum za sporočanje morebitnih napak in ostalih komentarjev. Za evalvacijo lekcij smo pripravili anketni vprašalnik, na katerega so študentje odgovarjali ob koncu predavanj in vaj za predmet Matematika. Ugotovili smo, da je lekcija sicer primerno orodje za poučevanje matematike, vendar pa lekcije za dodatno pomoč niso doprinesle k boljšemu rezultatu na kolokviju.
Ključne besede: E-študij, Moodle, Lekcija, Matematika
Objavljeno: 22.06.2017; Ogledov: 697; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

5.
VKLJUČITEV KOMBINIRANEGA UČENJA V IZOBRAŽEVALNI PROCES NA FAKULTETAH
Petra Furjan, 2016, magistrsko delo

Opis: Kombinirano učenje vključuje kombinacijo tradicionalnega učenja in distribucijskega učenja, za katerega je značilna uporaba novih tehnologij za distribucijo komunikacije in interakcije. V magistrskem delu so razloženi modeli kombiniranega učenja, način njegove uporabe ter je pojasnjena njegova funkcionalnost. Osnovno področje raziskav magistrske naloge je uporaba kombiniranega učenja na fakultetah. V nalogi so ugotovljeni ter preučeni vsi faktorji, ki so vključeni v izvedbo kombiniranega učenja. Prav tako so spomočjo vnaprej pripravljene vsebine prikazani načini priprave učnih vsebin učne enote z različnimi orodji, s katerimi se kombinirano učenje opravlja, ter so preučeni in je narejena njihova primerjava.
Ključne besede: Kombinirano učenje, one-size-fits-all, nov študent, modeli kombiniranega učenja, Edmodo, Moodle, TED-Ed, BlendSpace, LessonPaths
Objavljeno: 14.11.2016; Ogledov: 793; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (69,82 MB)

6.
RAZVOJ IN UPORABA MODELA E-IZOBRAŽEVANJA ANGLEŠKEGA POSLOVNEGA JEZIKA
Alenka Tratnik, 2015, doktorsko delo/naloga

Opis: V doktorski disertaciji so uvodoma predstavljeni teoretični vidiki e-izobraževanja, opredeljena različna pojmovanja e-izobraževanja, od splošnih do bolj specifičnih, opisujemo pa tudi poglavitne značilnosti in različne oblike e-izobraževanja. Nadalje predstavljamo začetke in razvoj e-izobraževanja od študija na daljavo do sodobnih oblik mobilnega izobraževanja ter ključne razlike med klasičnim načinom izobraževanja v učilnici in e-izobraževanjem. E-izobraževanje se pojavlja v različnih izvedbenih modelih, ki jih po posameznih fazah razvoja predstavljamo v poglavju o modelih izobraževanja, prikazujemo pa tudi prednosti in pomanjkljivosti e-izobraževanja ter vlogo in kompetence različnih udeležencev e-izobraževanja. Specifičnost tujejezikovnega poučevanja zahteva uporabo drugačne metodike. Razvoj različnih metod za učenje in poučevanje angleščine ter razlogi za prelom od klasičnega načina izobraževanja so pojasnjeni iz različnih zornih kotov, teoretičnega, praktičnega kakor tudi z vidika uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij. Eno od osrednjih poglavij naloge predstavlja razvoj modela e-izobraževanja angleškega poslovnega jezika, kjer se osredotočamo na opredelitev ciljev, pogojev in izhodišč za eksperimentalno uvedbo modela v pedagoški proces na Univerzi v Mariboru, Fakulteti za organizacijske vede ter razčlenjujemo posamezne faze razvoja modela. Poglobljeno se lotevamo tudi predstavitve zgradbe modela z opisom vsebine, študijskih gradiv in posameznih učnih aktivnosti. V empiričnem delu naloge analiziramo rezultate raziskave o testiranju modela, kjer smo ovrgli dve od treh zastavljenih hipotez, saj smo ugotovili statistično pomembne razlike med skupino, ki se je izobraževala prek modela e-izobraževanja, in skupino, ki je imela le klasično izobraževanje. Podatke za raziskavo smo pridobili z anketo o zadovoljstvu, kakovosti in uporabnosti modela e-izobraževanja, o vplivih na učni dosežek, o motivacijskih dejavnikih za učenje in o odnosu do predmeta oz. učenja poslovne angleščine. Posebna pozornost je bila pri testiranju modela usmerjena na stopnjo zadovoljstva udeležencev z izvedbo izobraževanja, oceno udeležencev glede strukture modela, zanimivosti in privlačnosti učnih vsebin ter aktivnosti, odgovorili pa smo na tudi vprašanje, kako model izpolnjuje svojo funkcijo in kakšen je njegov vpliv na učinkovitost e-izobraževanja.
Ključne besede: e-izobraževanje, model e-izobraževanja, klasično izobraževanje, poslovni angleški jezik, učno okolje Moodle
Objavljeno: 13.10.2016; Ogledov: 2076; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (3,21 MB)

7.
VZPOSTAVITEV SPLETNE UČILNICE MOODLE V IZOBRAŽEVALNEM ZAVODU
Nina Savšek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je predstavljen razvoj spletne učilnice v okolju Moodle. Okolje Moodle je bilo za razvoj spletne učilnice izbrano zaradi enostavnosti in pogostosti uporabe v sodobnih učnih okoljih. Moodle učitelju oz. upravljavcu spletne učilnice omogoča preprosto dodajanje dejavnosti in virov, ki jih študenti oz. udeleženci lahko uporabljajo v spletni učilnici. V spletni učilnici je na voljo več različnih dejavnosti, ki omogočajo aktivno vključevanje udeležencev, viri pa predstavljajo gradiva, iz katerih udeleženci črpajo informacije. Uporaba spletne učilnice Moodle je prikazana na konkretnem primeru uporabe v izobraževalnem zavodu. Predstavljeni so postopek namestitve in postopki razvoja posameznega gradnika v učnem okolju.
Ključne besede: E-izobraževanje, spletna učilnica, Moodle
Objavljeno: 12.10.2016; Ogledov: 1659; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

8.
RAZVOJ LEKCIJE V MOODLE-U S POMOČJO ODLOČITVENEGA DREVESA
Simon Cvetek, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: V današnjem času skoraj ni več šolskega predmeta, ki ne bi bil elektronsko podprt, zato je nujno imeti izdelana kakovostna e – gradiva. Osredotočili smo se na obvezni predmet 3. letnika visokošolskega strokovnega programa Organizacija in management informacijskih sistemov, Multimedijski sistemi, za katerega smo izdelali modul lekcija. Ta modul nam ponuja veliko število različnih možnosti multimedije, od slik, filmov, grafov in podobno. Lekcijo imamo možnost kreirati kot drevo, pri čemer deblo predstavlja glavno poglavje, veje pa podpoglavja, ki jih nato lahko poljubno razvejujemo še v nadaljnja podpoglavja. Vsako podpoglavje lahko vsebuje tudi vprašanja, namenjena preverjanju znanja. V okviru magistrskega dela smo izdelali ogrodja lekcije za predmet Multimedijski sistemi, ki jih bodo študentje uporabljali v prihodnjih letih kot učni pripomoček. Predstavili smo tudi proces izdelave lekcije in njene prednosti in slabosti ter anketo o zadovoljstvu z lekcijo.
Ključne besede: E-izobraževanje, Moodle, lekcija, multimedija, tehnologija izobraževanja
Objavljeno: 11.10.2016; Ogledov: 757; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

9.
PRIMER MULTIMEDIJSKEGA UČNEGA GRADIVA IN ELEKTRONSKO PREVERJANJE ZNANJA PRI PREDMETU GRADIVA
Lucija Turnšek, 2016, diplomsko delo

Opis: Živimo v času, ko brez računalnika ne gre, zato je primerno začeti uporabljati elektronska orodja in izdelovati študijska učna gradiva v elektronski obliki. V našem primeru smo se osredotočili na elektronsko učno-poučevalno okolje Moodle, ki je na voljo vsem študentom in delavcem Univerze v Mariboru. Podrobneje bomo raziskovali modula Knjiga in Kviz. Rezultat našega dela je izdelana multimedijska e-knjiga, ki smo jo izdelali na podlagi učbenika Gradiva (4. Poglavje), ki so ga do zdaj študentje uporabljali v tiskani obliki. E-knjigo bodo študentje uporabljali v naslednjih študijskih letih kot učni pripomoček, v katerem je snov prikazana širše, saj so v njej na voljo povezave do spletnih strani in filmov. Predstavljen je tudi elektronski kviz oziroma test, ki bo služil študentom za preverjanje znanja. Uporabili smo različne tipe vprašanj: Drži/Ne drži, Esej, Več izbir, Številčno, Ujemanje in Kratek odgovor. Predstavljen je potek kreiranja e-knjige in e-testa po korakih, s čimer je omogočena boljša predstava uporabe obeh modulov Knjiga in Kviz.
Ključne besede: Moodle, multimedijsko učno gradivo, elektronsko preverjanje znanja, modul Knjiga, modul Kviz
Objavljeno: 30.09.2016; Ogledov: 770; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (4,49 MB)

10.
Načrtovanje in uporaba aktivnosti Lekcija v okolju Moodle
Igor Petrovčič, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrska naloga z naslovom Načrtovanje in uporaba aktivnosti Lekcija v okolju Moodle najprej podrobno prouči delovanje modula Lekcija, ki je integrirana dejavnost v Moodlu že od leta 2004 dalje. Raziskava opozori na številne pomanjkljivosti slovenskega jezikovnega paketa. Predlagane izboljšave niso le jezikovni popravki, temveč upoštevajo tudi številne druge kriterije, ki so za uporabnika bistveni. Naloga predstavi nekaj modelov uporabe modula Lekcija, s čimer zapolni vrzel v dosedanji literaturi, saj tovrstnih informacij ne najdemo nikjer, niti v bogati Moodlovi dokumentaciji. Raziskava se preliminarno dotakne tudi korelacije med učnimi tipi in izbiro učne poti, kar lahko izvedemo prav z uporabo modula Lekcija. Podatki namreč kažejo, da se deleži posameznih učnih tipov in deleži posameznih učnih poti dokaj dobro prekrivajo. Glede na razširjenost Moodla v Sloveniji predstavlja naloga pomemben prispevek na tem področju.
Ključne besede: e-izobraževanje, Moodle, modul Lekcija, učni tipi
Objavljeno: 03.06.2016; Ogledov: 1033; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (5,18 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici