SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
STRESNI DEJAVNIKI NA DELOVNEM MESTU KRUPJEJA
Edo Muminovič, 2009, diplomsko delo

Opis: Krupjeji, zaposleni v igralnicah Korona, Park, Perla in Mond družbe Skupina Hit doživljajo svoja delovna mesta ter iz njih izhajajoce delovne obremenitve kot zmerno do zelo stresne. Med zelo stresne faktorje sodijo delovna obremenjenost, delovni pogoji, sporazumevanje s sodelavci, nadrejenimi in gosti, vedenjski vzorci gostov, dodatna izobraževanja, mentalne sposobnosti, placa, delovni cas, kolicina prostega casa in psihofizicne težave. Med nestresogene dejavnike se uvršcajo obvladovanje in uporaba tujih jezikov, obvladovanje in realizacija pravil iger na sreco, zahteva po motoricnih sposobnostih ter zahteva po zunanji urejenosti in uglajenem vedenju. Vsled tega so na podrocju stresne preventive potrebne dokaj številne izboljšave in izpopolnitve, ki bi med zaposlenimi kratko- oz. dolgorocno odpravljale stres, s tem pa dvigovale veselje do dela ter delovno moralo in uspešnost.
Ključne besede: delovni stres, zunanji stresorji, notranji stresorji, mehanizem stresne reakcije, izgorevanje na delovnem mestu, antistresne sprostitvene tehnike, skupina Hit, igralnice Korona, Park, Perla, Mond, igralništvo, preprecevanje stresnih dejavnikov, anketni vprašalnik, vrednostne lestvice
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 2356; Prenosov: 372
.pdf Celotno besedilo (581,77 KB)

2.
STRATEGIJA PROMOCIJSKIH DOGODKOV V DRUŽBI HIT D.D. NA MEDNARODNEM TRGU
Jure Hrast, 2016, diplomsko delo

Opis: Temo diplomskega projekta smo si izbrali z razlogom, da podrobneje spoznamo strategije in sam potek promocijskih dogodkov. Izbrali smo si družbo Hit, d. d., s katero smo že bili seznanjeni, zlasti z igralniško zabaviščnim centrom Mond. Okvirno smo poznali potek izvajanja promocijskih dogodkov v družbi, želeli pa smo jih še podrobneje spoznati. Te smo želeli primerjati s primerljivim igralniško zabaviščnimi centri v družbi in ugotoviti, kakšna je njuna uspešnost pri izvajanju promocijskih dogodkov. Edini primerljivi igralniško zabaviščni center je Korona, katerega strategije in potek promocijskih dogodkov smo podrobneje analizirali ter ocenili njihovo uspešnost. Naleteli smo na problem, ki je nastal pri podatkih igralniško zabaviščnega centra Mond iz leta 2012, saj so ti zaradi pripojitve k družbi Hit, d. d. in notranje reorganizacije nepopolni in ne vsebujejo uspešnosti izvedenih dogodkov. Iz tega razloga je primerjava uspešnosti med igralniško zabaviščnim centrom Korono in igralniško zabaviščnim centrom Mond potekala s podatki iz leta 2013, primerjali pa smo tudi uspešnost promocijskih dogodkov igralniško zabaviščnega centra Korone iz leta 2013 z letom 2012. Druga težava pri analiziranju igralniško zabaviščnih centrov je v starejših podatkih, saj zaradi občutljivosti poslovnih skrivnosti novejši niso bili na voljo. Skušali smo dokazati trditev, da se strategije promocijskih dogodkov v družbi Hit, d. d., razlikujejo glede na trg, na katerem njihovi trženjski strokovnjaki izvajajo promocije. Hipoteza ne drži, saj smo ugotovili, da se strategije ponavljajo in izvajajo na vseh trgih enako. Ugotovili smo, da morajo biti strategije in cilji dosledno sestavljeni. Lahko se razlikujejo na trgu, na katerem družba izvaja promocijski dogodek, še natančneje pa jih mora prilagoditi ciljni skupini in ljudem, ki ta dogodek obiščejo. Pri izvajanju strategije na določenem trgu, morajo tržniki poznati kulturo ciljne skupine in odziv odjemalcev ter ponudbo družbe prilagoditi temu, kar si ti želijo in jo predstaviti na način, da bo za njih zanimiva. Izvajanje promocijske dejavnosti turistične narave mora vsebovati elemente, ki so značilni za trženje storitev. Ker igralniški turizem uvrščamo med storitvene dejavnosti, se moramo poglobiti v trženje storitvenih ponudb. Tukaj je zelo pomembna teorija storitvenega cveta, ki razlaga, da mora vsaka storitev, ki je jedro poslovanja, vsebovati dodatne dopolnilne storitve, s katerimi povečamo ponudbo. Informiranje strank je pri izvajanju promocijskih dogodkov ključnega pomena, saj nekatere stranke s ponudnikom prvič vzpostavijo stik na organiziranem promocijskem dogodku. Raziskali in predstavili smo postopek izvajanja promocijskih dejavnosti, najprej s teoretičnega vidika, nato pa še na praktičnem primeru družbe Hit, d. d., in sicer z orisom izvajanja promocijskih dogodkov igralniško zabaviščnega centra Korona in igralniško zabaviščnega centra Mond. S pomočjo podatkov, ki smo jih prejeli, smo presojali uspešnost promocijskih dogodkov v vsakem igralniško zabaviščnem centru posebej. Podatke o uspešnosti smo pridobili na način, da smo podatek, koliko ljudi je z letakom ugodnosti iz določenega promocijskega dogodka obiskalo igralniško zabaviščni center, delili s številom podeljenih letakov na samem promocijskem dogodku. Ugotovili smo, da je uspešnost promocijskih dogodkov nad zastavljenim ciljem uspešnosti družbe.
Ključne besede: Hit, Mond Korona, promocijski dogodki, mednarodni trg, odjemalci, tržnik
Objavljeno: 17.11.2016; Ogledov: 604; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (869,82 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici