| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VKLJUČEVANJE PODJETJA V ELEKTRONSKE PLAČILNE SISTEME NA PRIMERU PODJETJA MTB D.O.O.
Katja Žižek, 2009, diplomsko delo

Opis: Elektronski denar nima fizične forme, ampak obstaja kot elektronski zapis. Gre torej za transakcije, ki so izvedene elektronsko. Začetki elektronskega poslovanja segajo v sedemdeseta leta dvajsetega stoletja, vendar je bila prvotno računalniška tehnologija namenjena le strokovnjakom in znanstvenikom. Danes pa je nepogrešljiva tudi za laike in brez nje si več ne znamo predstavljati poslovanja. Dandanes lahko blago in storitve plačamo na klasičen način (npr. gotovina) ali elektronski način. Bistvena razlika med obema načinoma plačevanja je v tem, da je v elektronski različici vse digitalno in ni fizičnega kontakta med plačnikom in prejemnikom. Da pa bi bil plačilni sistem čim boljši mora zagotavljati varnost, zanesljivost, anonimnost, prehodnost, sprejemljivost, velikost zaledja potrošnikov, prilagodljivost, konvertibilnost, učinkovitost in lahkotnost uporabe. Podjetje MTB se ukvarja z gradbeništvom in zaposluje okoli 180 ljudi. Tako kot druga podjetja, tudi MTB posluje večinoma elektronsko. Predvsem kar se tiče plačevanja poteka večino plačil po elektronski poti. Največ bančnih storitev opravijo preko NKBM, zato posledično tudi največ plačil opravijo z omenjeno banko.
Ključne besede: Denar, Elektronski denar, Banka, Elektronsko poslovanje, Elektronski plačilni sistemi, Spletno bančništvo, Plačilne kartice, Mobilni plačilni sistem
Objavljeno: 19.03.2010; Ogledov: 1494; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici