| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA ZALOG V PODJETJU MLADINSKA KNJIGA ZALOŽBA D.D.
Mojca Šuster, 2012, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Uspešnost vsakega podjetja je med drugim odvisna tudi od zalog. Na eni strani omogočajo nemoteno poslovanje, na drugi pa predstavljajo stroške. V podjetju se morajo zavedati zaradi česa je neka zaloga nastala in zakaj je potrebna, šele nato se lahko odločajo o ustreznih rešitvah glede racionalizacije. Zelo pomembno se je zavedati dejstva, da stroški zalog niso le stroški skladiščenja, temveč tudi stroški njihovega upravljanja ter stroški nezaloženosti. Na podlagi analize in večobdobnega spremljanja višine teh stroškov, se podjetje odloča kateri način naročanja in vodenja zalog je zanj najracionalnejši.
Ključne besede: zaloge, stroški, povpraševanje, Mladinska knjiga Založba d.d., založništvo, knjige, naklada
Objavljeno v DKUM: 25.05.2012; Ogledov: 1918; Prenosov: 292
.pdf Celotno besedilo (832,28 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici