| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
ANALIZA STORITEV ZA POENOTENJE KOMUNIKACIJ V PODJETJU
Anže Rakuš, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu analiziramo storitve poenotenih komunikacij v konkretnem podjetju. Predstavljene so obstoječe rešitve na trgu ter ponudniki storitev, ki so razvrščeni v naslednje skupine: vodilni, izzivalci, nišni igralci, vizionarji in brezplačni programi. Opisana je struktura informacijskih tehnologij in preizkus prototipa. Preizkus je pokazal, da storitve poenotenih komunikacij preprečujejo izgubo podatkov in prinašajo spremembe v načinu organiziranja ter vodenja sestankov. Poleg tega nudijo hitrejši prenos znanja, pretok informacij, kot tudi skrajšanje odzivnega časa.
Ključne besede: poenotene komunikacije, zasebna telefonska centrala, Microsoft Office Communication Server 2007, Iskratel SI3000
Objavljeno: 07.01.2010; Ogledov: 1704; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

5.
RAZVOJ DELOVNEGA TOKA ZA OBVLADOVANJE NALOG V OKOLJU MOSS
Jernej Kokot, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo opisuje postopek načrtovanja in implementacije informacijsko podprtega procesa za obvladovanje nalog v okolju MOSS (Microsoft Office SharePoint Server). Predstavili smo orodja in tehnologije, s katerimi smo načrtovali in izdelali posamezne funkcionalnosti, ki omogočajo uspešno obvladovanje in spremljanje nalog v podjetju. Spletne obrazce smo izdelali z orodjem InfoPath, sekvenčni delovni tok smo razvili v okolju Visual Studio s pomočjo orodja Workflow Designer, rešitev namestili na portal SharePoint ter zagotovili integracijo z orodjem Outlook. Rešitev smo ovrednotili s testnim scenarijem, ki obsega vse aktivnosti od obveščanja, dodeljevanja naloge zadolženi osebi, do preverjanja datuma zapadlosti z možnostjo preusmeritve naloge novi zadolženi osebi.
Ključne besede: delovni tok, integracija okolja SharePoint z delovnim tokom, predloge obrazcev InfoPath, MOSS (Microsoft Office SharePoint Server), Visual Studio, Workflow Designer
Objavljeno: 15.03.2011; Ogledov: 1669; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

6.
INFORMACIJSKO OPISMENJEVANJE STAREJŠIH OBČANOV
Maruša Fujs, 2012, diplomsko delo

Opis: V Sloveniji se z informacijsko nepismenostjo spopada predvsem starejša populacija, v glavnem upokojenci. Velika večina pri svojem delu ni uporabljala računalnika in novih tehnologij, kar pa močno vpliva na njihov interes. Raziskava iz leta 2010 kaže, da je kar 80 % starejših od 65 let, ki še nikoli ni uporabljalo računalnika, od tega 90 % še nikoli ni uporabljalo interneta. Tisti, ki se odločijo za izobraževanje v to smer se običajno vključijo v različne delavnice ali pa se učijo sami. V diplomskem seminarju smo želeli ugotoviti ali je v Sloveniji dovolj ponudbe za informacijsko opismenjevanje starejših občanov. Nekaj ponudbe smo v seminarju tudi predstavili in opisali projekt Simbioz@. Kot študentje Ekonomsko-poslovne fakultete Maribor smo sodelovali v projektu Simbioz@ in se kot prostovoljci udeležili tri-dnevne delavnice v Ljutomeru. Udeležence delavnice smo povprašali zakaj so se odločili za udeležbo, kdaj so se prvič srečali z računalnikom, kakšno je bilo njihovo znanje pred delavnico, kaj menijo o medgeneracijskem sodelovanju itd. Odgovore in izkušnje smo tudi opisali v diskusijskem delu.
Ključne besede: informacijska pismenost, informacijsko opismenjevanje, računalništvo, računalnik, Microsoft Office, Simbioz@.
Objavljeno: 05.12.2012; Ogledov: 1469; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

7.
PRIKAZ PODATKOV IZ POSLOVNEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA SAP V MICROSOFT OFFICE SHAREPOINT
Klemen Kolednik, 2012, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je kreiranje poslovnih poročil na podlagi podatkov v SAP-sistemu in prikazovanje le-teh na SharePoint strežniku. Najprej se bomo spoznali s sistemom SAP, kjer bomo raziskali, kaj so funkcijski moduli, kako ustvarimo spletno storitev in kaj pomeni datoteka tipa »WSDL«. Nato bomo spoznali delovanje Microsoft Office SharePoint strežnika, kjer bomo preučili, kako se uporabljajo spletne strani in gradniki za prikazovanje podatkov. Pri praktičnem delu bomo najprej v sistemu SAP ustvarili spletno storitev, z določenimi poizvedbami. Ustvarjeno spletno storitev bomo uporabili na SharePoint strežniku kot povezavo za pridobitev želenih podatkov iz sistema SAP. Ko je dostop do podatkov urejen, je možno kreiranje poročil in prikaz na SharePoint strežniku.
Ključne besede: SAP, Microsoft Office SharePoint, WSDL, spletna storitev, spletni gradnik, XML
Objavljeno: 14.08.2012; Ogledov: 1492; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

8.
ANALIZA UPORABE ODPRTOKODNIH PROGRAMOV V PODJETJU ŽIHER D.O.O
Dejan Ivančič, 2012, diplomsko delo

Opis: Odprta koda je cenejša od komercialne programske opreme, če upoštevamo zgolj kriterij cene. Na podlagi tega dejstva, smo se v podjetju Žiher d.o.o. odločili, da bomo poskusili z uporabo pisarniške zbirke OpenOffice.org, ter tako privarčevali stroške nakupa licenc, katere bi ob nadaljnji uporabi Microsoft Office morali plačati. Ali je bila odločitev prava, bo pokazal čas, ter uporabniki v podjetju, kateri uporabljajo odprtokodno pisarniško zbirko OpenOffice.org. V primeru, da se bo odločitev podjetja pokazala za napačno, imamo še vedno možnost da preidemo nazaj na licenčno pisarniško zbirko Microsoft Office.
Ključne besede: odprta koda, prosto programje, UNIX, Linux, Microsoft Office, OpenOffice.org.
Objavljeno: 29.05.2012; Ogledov: 1183; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (494,13 KB)

9.
SHAREPOINT 2010 V SODELOVANJU Z OFFICE 2010
Darijo Crepulja, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obsega predstavitev platforme SharePoint 2010, namestitev portala z uporabo le te, ter raziskavo zmožnosti njenega povezovanja s programskim paketom Microsoft Office 2010. V diplomskem delu je poudarek na sodelovanju platforme s programi iz paketa Microsoft Office 2010, manj namestitvi in uporabi portala. V uvodu je predstavljeno ozadje izbire teme in izdelava diplomskega dela. Naslednji poglavji opisujeta platformo SharePoint ter programski paket Microsoft Office 2010. Sledi krajši opis namestitve platforme, kar je osnova za nadaljnje delo. Nadaljevanje pa je namenjeno opisovanju in raziskovanju možnosti sodelovanja SharePoint 2010 in Microsoft Office 2010. Diplomsko delo postane celota z zaključkom.
Ključne besede: SharePoint 2010, Office Web Apps, Windows Server 2008 Enterprise, Microsoft Office 2010
Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1379; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (4,57 MB)

10.
UPORABA RAČUNALNIŠTVA V OBLAKU V PODJETJU NA PRIMERU GOOGLE APPS IN OFFICE 365
Rene Kotnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Tema tega diplomskega seminarja je uporaba računalništva v oblaku v podjetjih na primeru rešitev Google Apps in Microsoft Office 365. V prvem delu je predstavljeno računalništvo v oblaku, kot tip računalništva, ki omogoča dostop do informacij in virov preko spleta, kadarkoli in kjerkoli. Računalništvo v oblaku temelji na kombinaciji in uporabi več, že do sedaj znanih tehnologij: virtualizacija, spletne storitve, sistemi za upravljanje delovnih procesov in web 2.0. Nekaj pozornosti smo posvetili zgodovini računalništva in ugotovili, da ta tehnologija predstavlja trenutno zadnjo fazo v razvoju računalništva. Vendar pa se računalništva v oblaku ne da preprosto opisati samo z definicijami, saj je sestavljeno iz več plasti, deli pa se tudi na več tipov. Tako je tehnologija sestavljena iz infrastrukture, platforme in programske opreme kot storitve, katere si hierarhično sledijo in dopolnjujejo v prej napisanem vrstnem redu. Prav tako poznamo več različnih tipov računalništva v oblaku: Javni oblak, zasebni oblak, hibridni oblak in skupnostni oblak. Prva dva tipa, javni in zasebni oblak imata vsaka svoje značilnosti, druga dva tipa, hibridni in skupnostni pa predstavljata združitev in kombinacijo javnega ter zasebnega oblaka. Veliko pomembnost predstavlja varovanje podatkov v oblaku, saj se podatki od uporabnika do ponudnika in obratno prenašajo preko interneta in so zato veliko bolj izpostavljeni, kot če bi prenos potekal preko zasebnih omrežij. Pri raziskovanju smo ugotovili, da so varnostne grožnje minimalne in da je tehnologija dokaj varna. Drugi del dela diplomskega seminarja je posvečen uporabi računalništva v oblaku v podjetjih. Opisali smo pomembnost vključitve računalništva v oblaku v arhitekturo podjetja, ter s tem omogočiti maksimalno izkoriščenost tehnologije pred in po uvedbi v podjetje. Raziskali smo potek uvajanja računalništva v oblaku v podjetje s petimi zaporednimi fazami: raziskava, ocenjevanje, odločanje, uvedba in razširitev. Temu poglavju sledi opis možnosti uporabe računalništva v oblaku v podjetjih. Zadnji del dela diplomskega seminarja je posvečen rešitvam računalništva v oblaku za mala podjetja. V tem poglavju smo raziskali in opisali dve rešitvi podjetja Google, Google Apss in podjetja Microsoft, Microsoft Office 365. Rešitvi sta si med seboj zelo podobni in omogočata podobno funkcionalnost, a vendar je med njima nekaj razlik. Rešitvi smo tako primerjali in poskušali ugotoviti v katerem segmentu je katera rešitev boljša. Skupno bi lahko ocenili, da je rešitev podjetja Microsoft za podjetja bolj primerna.
Ključne besede: Računalništvo v oblaku, Google Apps, Microsoft Office 365, Uporaba računalništva v oblaku v podjetjih, arhitektura podjetja
Objavljeno: 17.12.2012; Ogledov: 2524; Prenosov: 313
.pdf Celotno besedilo (839,31 KB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici