| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ŠTUDIJA IZBOLJŠAV OBSTOJEČEGA ERP SISTEMA PODJETJA ACORD-92 D.O.O.
Nina Bucalo, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje uporabnost in pomembnost celovitih informacijskih sistemov v podjetju, kar je v diplomski nalogi opisano na primeru podjetja Acord-92 d.o.o.. V prvem delu diplome so opisanni poslovni procesi v podjetju Acord-92 d.o.o.. Prikazana je tudi povezanost poslovnih procesov z informacijskim sistemom Navision 3.56A, ki ga v podjetju uporabljajo. Prav tako so opisane vse prednosti in slabosti obstoječega ERP sistema. Prva opisana rešitev je nadgradnja z ERP sistemom Microsoft Dynamics NAV 2009, druga pa je uvedba odprtokodne rešitve OpenERP. Omenjenji rešitvi sta v diplomski nalogi primerjani s SWOT analizo in na podlagi le te smo v diplomski nalogi ugotavljali katera rešitev je za podjetje Acord-92 d.o.o. primernejša.
Ključne besede: Celovite informacijske rešitve, Navision, Microsoft Dynamics NAV 2009, OpenERP
Objavljeno: 24.10.2011; Ogledov: 2353; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

2.
SINHRONIZACIJA MICROSOFT DYNAMICS NAV Z MAGENTO E-COMMERCE
Tanja Čavlović, 2014, diplomsko delo

Opis: Spletna trgovina B2B je imela zaradi konstantnega napredka v tehnologiji približno 7letno življenjsko dobo. Vsaka najmanjša sprememba je pomenila strošek novega zahtevnega programiranja in tudi odvisnost od enega ponudnika, ki je spletno rešitev izdelal. Odločitev za nakup nove odprtokodne rešitve Magento Ecommerce je ponudila prožnost pri oblikovni izdelavi in spremembah spletne rešitve in omogočila vsestransko prilagodljivost. S tem je povečala možnost izbire konkurenčnejšega ponudnika za vsako dodelavo v prihodnje, ker na slovenskem trgu obstaja večje število ponudnikov, ki urejajo spletne trgovine Magento Ecommerce.
Ključne besede: spletna trgovina, business to business spletni portal, Microsoft Dynamics NAV 2009 R2, Magento Ecommerce
Objavljeno: 20.03.2015; Ogledov: 680; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

3.
PRENOVA SPLETNE TRGOVINE ZA POVEČANJE PRODAJE
Tadej Danev, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetje Comshop d.o.o. s približno 15-odsotnim tržnim deležem želi povečati prodajo preko spletne trgovine. Trenutni videz spletne trgovine je zastarel, neodziven, neprimeren za različne naprave (tablični računalniki, pametni telefoni). Smiselna je vizualna osvežitev spletne strani, hkrati pa bi izkoristili temeljito prenovo in uvedbo novega sistema upravljanje vsebine, s katerim bi se izdelala nova spletna trgovina. Opravili bi še integracijo Navisiona z novim sistemom, saj bi s tem podjetje pridobilo nekaj dodatnih možnosti: prikaz stanja zalog pri prodaji artiklov, dodatne možnosti plačila (Paypal, Diners), pisanja člankov, novic, dodal bi se Facebook vtičnik, vključili bi lahko še vtičnik za oglaševanje Google AdWords in analitično orodje Google Analytics. Spletna trgovina bo preprosta za uporabo, strankam bo omogočila hiter in tekoč nakup ter aktivno sodelovanje. Prenove bi se lotili v šestih korakih: analiza obstoječega stanja, primerjava programskih rešitev, opisali bi izbrano rešitev, izdelava same spletne trgovine in ovrednotenje prenovljene spletne trgovine ter na koncu zaključek in priporočila.
Ključne besede: Spletna trgovina, Microsoft Dynamics NAV 2009 R2, Magento E-Commerce, PrestaShop, Facebook.
Objavljeno: 29.11.2016; Ogledov: 515; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (4,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici