| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 54
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava umetne inteligence v rešitvah SAP S/4HANA in Microsoft Dynamics 365
Ana Kovačič Miklavec, 2021, magistrsko delo

Opis: Zadnja leta na pomenu pridobiva tehnologija umetne inteligence, ki dnevno prinaša spremembe v naša življenja. V vedno večji meri se jo tudi vključuje v ERP rešitve, ki so danes nuja za obstoj na trgu. Tako organizacije dobivajo nove možnosti za svoje poslovanje, kar jim prinaša številne prednosti. V magistrskem delu želimo ugotoviti v kolikšni meri danes ERP rešitve zajemajo tehnologije umetne inteligence in katere funkcionalnosti nam omogočajo. V teoretičnem delu podrobneje predstavimo ERP rešitve, umetno inteligenco in rešitvi SAP S/4HANA in Microsoft Dynamics 365 Business Central. V praktičnem delu pa je izdelana primerjava funkcionalnosti obeh rešitev v modulih financ, prodaje, proizvodnje in nabave. Ugotovili smo, da že danes lahko organizacije poslujejo inteligentno in se poslužujejo funkcij umetne inteligence. Med drugim lahko avtomatizirajo procese in številna ponavljajoča se opravila, izvajajo napredno analitiko in še mnogo več.
Ključne besede: ERP, umetna inteligenca, SAP S/4HANA, Microsoft Dynamics 365
Objavljeno: 22.10.2021; Ogledov: 13; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

2.
Nadgradnja ERP sistema Microsoft Dynamics AX 2012 R3 na ERP sistem Microsoft D365 Finance v podjetju X
Melisa Benkovič, 2021, magistrsko delo

Opis: To, da je poslovanje podjetij v današnjem času vedno bolj zapleteno in večinoma računalniško podprto, ni več nobena skrivnost niti novost. Poslovanje podjetij je računalniško podprto že en čas, in sicer z ERP-sistemi, ki pomagajo pri načrtovanju virov. Povečuje se tudi količina podatkov, ki jih podjetja imajo in jih obvladujejo v skupni podatkovni bazi, ki jo ponujajo ERP-sistemi. Tudi to, da podjetja za poslovanje uporabljajo več različnih sistemov, ni nobena novost. Tako ni potrebna samo ustrezna tehnološka podprtost podjetij, ampak tudi zmožnost različnih sistemov, da so med seboj povezani oziroma integrirani in kljub temu omogočajo nemoteno uporabo. Čeprav tehnologija močno prispeva k poslovnim koristim podjetja, sama po sebi ne ustvarja koristi. Podjetja so tista, ki morajo najprej opredeliti in pregledati svojo strategijo in cilje, zagotoviti ustrezne človeške vire in prenoviti poslovne procese za optimalno poslovanje. Šele po tem lahko podjetje s pomočjo tehnologije doseže želene poslovne koristi. Z uvedbo tehnologije, oziroma v našem primeru uvedbo ERP-sistema, pa se vse šele začne. Podjetje mora pred, med in po uvedbi nenehno sodelovati s ponudnikom ERP-sistema in zagotoviti vzdrževanje ter podporo sistemu, ki se po nekaj letih uporabe zaključi. Po preteku podpore, ki jo zagotavlja ponudnik ERP-sistema, se veliko podjetij odloči za nadgradnjo obstoječega ERP-sistema ali pa za uvedbo novega. Ne glede na odločitev podjetja o tem, ali želi nadgraditi ali uvesti nov ERP-sistem, mora najprej razumeti slabosti obstoječega sistema in prednosti, ki jih lahko pridobi z nadgrajenim oziroma novim ERP-sistemom. Pri magistrskem delu smo v sklopu teoretičnega dela obravnavali področje ERP-sistemov, se osredotočili na module, ki jih ponujajo, in skušali predstaviti njihove glavne prednosti za optimizacijo poslovanja podjetij. Opredelili smo vrste ERP-sistemov, predstavili prevladujoče ERP-sisteme na trgu in njihove trende. Posamično smo obravnavali postopek nadgradnje obstoječega ERP-sistema in postopek uvedbe novega ERP-sistema ter se s pomočjo primerjave obeh pristopov ukvarjali z vprašanjem, zakaj bi se podjetje odločilo za enega ali drugega. Pri magistrskem delu smo se v sklopu empiričnega dela osredinili na podjetje X in njihovo nadgradnjo ERP-sistema Microsoft Dynamics AX 2012 R3 na ERP-sistem Microsoft D365 Finance. Najprej smo obravnavali obstoječi ERP-sistem v podjetju X, analizirali uporabo sistema ter nato preučili slabosti in predvsem razloge za nadgradnjo. Nato smo obravnavali ERP-sistem Microsoft D365 Finance in se osredotočili na prednosti, ki jih bo sistem prinesel podjetju X. Ker je podjetje X trenutno v postopku nadgradnje, smo opredelili ključne korake v njihovem procesu in podali predloge za uspešno nadgradnjo.
Ključne besede: ERP-sistemi, nadgradnja, Microsoft Dynamics AX 2013 R3, Microsoft D365 Finance, podjetje X
Objavljeno: 02.09.2021; Ogledov: 93; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (3,59 MB)

3.
Uvedba CRM rešitve na primeru Nogometnega kluba Maribor
Sanela Črešnik, 2019, diplomsko delo

Opis: Današnji svet vedno bolj temelji na tehnologiji in tako je tudi na področju informacijske tehnologije, ki omogoča podjetjem, da so v koraku s časom. Tema diplomskega projekta je uvedba informacijske rešitve na primeru Nogometnega kluba Maribor. CRM oziroma upravljanje odnosov s strankami je strategija v podjetju, ki se osredotoča na stranke in njihove potrebe. Upravljanje odnosov s strankami se danes v večini primerov podpira z informacijskimi rešitvami, ki jih imenujemo CRM sistemi, saj ti namreč omogočajo lažje in hitrejše delo. Na začetku diplomskega projekta so predstavljene informacijske rešitve na splošno, definicije, njihova arhitektura, značilnosti, predstavljeni so tudi ponudniki informacijskih rešitev in trendi na trgu. Sledi opis izzivov, s katerimi se CRM sistem sooča na področju športa, in podroben opis informacijske rešitve Microsoft Dynamics CRM. Opisan je tudi primer, ki pomaga pri opravljanju funkcij v svetu športa. Na koncu je prikazan študijski primer uvedbe CRM sistema na primeru Nogometnega kluba Maribor, ki je najprej podrobno opisan, predstavljena je njegova obsežna zgodovina, dejavnosti, ki jih v klubu izvajajo, pomembnost CRM sistema za njihov klub ter možnost uvajanja in praktična uporaba na primeru Microsoft Dynamics CRM.
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami – CRM, arhitektura CRM rešitev, šport, Microsoft Dynamics, Nogometni klub Maribor
Objavljeno: 19.11.2020; Ogledov: 228; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

4.
Trendi razvoja erp rešitev
Andraž Peganc, 2019, magistrsko delo

Opis: Celovite poslovne rešitve, angleško Enterprise resource planning, s kratico ERP, so dandanes del vsakega podjetja, bodisi malega, srednje velikega ali velikega, saj nudijo podporo poslovanju. Te programske rešitve pomagajo podjetjem postati bolj učinkovita na vseh področjih. Pomagajo pri pregledih zaloge, zaposlenih, prodaje, oglaševanja, potencialnih strank in še mnogo več. V magistrski nalogi smo predstavili ERP rešitve, smiselnost le-teh, ponudnike, načine uvedbe in faktorje, ki jih je treba upoštevati pri uvedbi. Govora je tudi o stroških uvedbe, kakor tudi same ERP rešitve. Predstavljenih je več ERP sistemov, brezplačnih in tudi plačljivih. Odoo, NEXTErp, SAP, NetSuite so le nekateri od predstavljenih. Opisane so tudi direktne primerjave rešitev ERP z različnih vidikov.
Ključne besede: Celovite poslovne rešitve, ERP, Organizacija, Oracle, Odoo, Dynamics, Microsoft, SAP, NEXTErp, Faktorji uspešnosti.
Objavljeno: 24.10.2019; Ogledov: 518; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

5.
Poslovni učinki povezljivosti interneta stvari z upravljanjem odnosov s strankami
Katarina Čurč, 2019, magistrsko delo

Opis: Ko govorimo o internetu stvari (angl. Internet of Things, v nadaljevanju IoT), govorimo o najpomembnejšem trendu, ki bo izoblikoval našo prihodnost. Vedno več je podjetij, ki so prepoznala potencial v IoT. Zavedati se je treba, da lahko s pomočjo IoT izboljšamo svoje poslovanje ter odnose s strankami. Zaradi vedno večje konkurence na trgu morajo podjetja nenehno slediti trendom. Podjetja se morajo zavedati, da so stranke eden od najpomembnejših dejavnikov v podjetju. Nenehno morajo skrbeti za obstoječe stranke, hkrati pa privabljati nove. Za ta ogromni izziv morajo biti podjetja inovativna in nenehno v stiku s strankami. Rešitve za upravljanje odnosov s strankami (angl. Customer Relationship Management, v nadaljevanju CRM) podjetjem omogočajo, da nenehno spremljajo in obveščajo stranke o novostih, ki so jih razvili. Magistrsko delo lahko razdelimo na dva dela. V prvem, teoretičnem delu smo se posvetili teoretičnim opredelitvam IoT, se seznanili z njegovo zgodovino ter določili prednosti in slabosti, ki jih prinaša. Pomembno je, da se seznanimo tudi z varnostjo ter navedemo področja, kjer lahko najdemo IoT. Definirali bomo arhitekturo ter zgodovino CRM rešitev. Ker morajo podjetja privabljati in ohranjati svoje stranke, smo se spoznali s prednostmi in slabostmi CRM rešitev. Navedli smo tudi, kako uvesti CRM rešitev v podjetje ter definirali najbolj popularne ponudnike CRM rešitev, ki so trenutno na trgu. Konec prvega dela smo obogatili še s trenutnimi trendi na področju CRM rešitev. Drugi del naloge smo namenili Microsoftu Dynamics 365 in Salesforcu in ju povezali z internetom stvari. Obe rešitvi smo na začetku predstavili in izpostavili nekaj primerov uporabe navedenih rešitev v praksi. Na koncu smo rešitvi med seboj primerjali in tako ugotovili, katera od navedenih rešitev je najprimernejša za podjetja.
Ključne besede: Salesforce, upravljanje odnosov s strankami, CRM, IoT, internet stvari, Microsoft Dynamics 365
Objavljeno: 22.10.2019; Ogledov: 425; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

6.
Poslovni potenciali informacijske rešitve crm
Maja Vulević, 2019, magistrsko delo

Opis: Živimo v času, ko se poslovno okolje nenehno spreminja kot posledica tehnološkega razvoja in spreminjajočih se zahtev tako kupcev kot poslovnih partnerjev. Po pojavu gospodarske krize so podjetja še bolj prisiljena v iskanje novih načinov zadovoljevanja obstoječih in iskanje novih strank, ki jim zgolj kakovost izdelkov ni več dovolj. Podjetja so se začela zavedati pomena upravljanja odnosov s strankami (v nadaljevanju CRM) ter njegovega učinka na celotno poslovanje podjetja. Gre za rešitev, orodje oziroma strategijo poslovanja podjetja, ki je podprta z informacijskimi rešitvami in se odredotoča na odnose s strankami ter z njimi povezane poslovne procese. Z namenom prilagajanja na hitro spreminjajoči se trg in zagotavljanje poslovne uspešnosti v prihodnje, je za podjetje ključnega pomena. Prilagaja se, sledi trendom in potrebam, ki jih narekuje poslovno okolje. Če želimo čim bolj spoznati naše kupce in z njimi dolgoročno negovati dobre odnose, je edina rešitev uvedba sistema CRM. S temo želimo izpolniti predvsem dva cilja: zadržati želimo čim več dobičkonosnih strank ter spoznati razvoj že pridobljenih strank preko poznavanja njenih potreb in želja. Pridobivanje strank je težko, še posebej na razvitih trgih, zato je zadovoljen kupec tisti, ki se nenehno vrača in nam sledi. CRM je sodobna marketinška miselnost, nova informacijska rešitev, ki ima ob pravilni in natančni uporabi velike zasluge za povečanje uspešnosti podjetja. CRM ni le informacijska rešitev, je nekaj več, saj lahko njegova prisotnost ključno spremeni poslovne procese v organizaciji in naravo dela zaposlenih. Vse več podjetij se zaveda, da je zadovoljna stranka tista, ki ustvarja dobiček podjetja in lahko pomaga pridobiti nove stranke. CRM rešitev nam tako pomaga ustvarjati bazo strank in nas spodbuja k nadaljnim marketinškim aktivnostim. Uvedba CRM rešitve v podjetje predstavlja velik poslovni izziv, saj so zanjo potrebne velike spremembe v naravi dela organizacije, poslovnih procesih, pridobivanju, analiziranju in hranjenju podatkov ,… Sistem CRM lahko postane poslovna prednost določenega podjetja samo takrat, ko se to izogne vsem potencialnim pastem, slabostim in nevarnostim, ki se lahko pojavijo pri uvedbi rešitve z izbrano metodologijo.
Ključne besede: CRM, upravljanje odnosov s strankami, marketing, informacijske rešitve, SWOT analiza CRM, poslovni potenciali rešitve CRM, primeri dobrih praks uvedbe CRM rešitve, Metodologija Sure Step, Microsoft Dynamics CRM.
Objavljeno: 18.03.2019; Ogledov: 694; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

7.
Celovite informacijske rešitve v oblaku za mala in srednje velika podjetja
Primož Kohek, 2019, magistrsko delo

Opis: Živimo v času informacij, hitrega tempa življenja, nenehnih sprememb, izboljšav tehnologije ter optimizacije. Optimiziramo poslovne procese, ljudi ter prav tako samo poslovanje. Danes ena najpomembnejših poslovnih rešitev je celovita informacijska rešitev, znana kot ERP (angl. Enterprise Resource Planning). ERP rešitev avtomatizira poslovne procese in nudi podporo proizvodnji, nabavi, financam, računovodstvu itd. Avtomatizira procese, vnos podatkov je enkraten. Na trgu je veliko ponudnikov ERP rešitev. Da bi poslovali s čim manjšimi stroški in bili bolj prilagodljivi, konkurenčni, se poslovanje seli v t. i. računalništvo v oblaku (angl. Cloud Computing). Veliko malih in srednje velikih podjetij se odloča za ta korak, saj če želimo biti uspešni in konkurenčni ter korak pred drugimi, moramo delovati hitro, se hitro prilagoditi trgu, strankam ter slediti trendom, spremembam, biti mobilni. V magistrskem delu smo najprej predstavili, kaj so ERP rešitve, opisali smo zgodovinski razvoj ERP rešitev, njihovo zgradbo, opisali smo svetovni trg ERP rešitev, predstavili trende ERP rešitev, opredelili računalništvo v oblaku, katere so prednosti in slabosti računalništva v oblaku, katere plasti računalništva v oblaku imamo, katere tipe oblakov imamo, kakšne so značilnosti IT rešitev v oblaku. Predstavili smo ERP rešitve v oblaku, kakšne so njihove prednosti in slabosti, kako je glede varnosti v oblaku. Predstavili smo tudi, kako poteka uvedba ERP rešitev v oblaku, kateri so razlogi za uvedbo, kakšen je postopek uvedbe, katere pristope poznamo, kako dolgo traja uvedba in kakšni so stroški te ter kdaj je uvedba uspešna. Predstavili smo tri svetovno znane ponudnike ERP rešitev v oblaku: podjetja SAP, Oracle ter Microsoft. Omejili smo se na njihove rešitve za mala in srednje velika podjetja; te so: SAP BUSINESS ONE, ORACLE E-BUSINESS SUITE ter MICROSOFT DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL. Primerjali smo jih po arhitekturi, po modulih ter po metodologiji uvajanja. Ugotovili smo, da so si v osnovi izbrane ERP rešitve zelo podobne, imajo podobne module. Vsak ponudnik ERP rešitve ima svojo metodologijo uvajanja.
Ključne besede: ERP rešitve v oblaku, Cloud Computing, uvedba ERP, oblak, SAP BUSINESS ONE, ORACLE E-BUSINESS SUITE, MICROSOFT DYNAMICS 365
Objavljeno: 18.03.2019; Ogledov: 774; Prenosov: 952
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

8.
Celovite informacijske rešitve na podlagi microsoft dynamics nav
Patricia Bučar, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je teoretično opredeljen pojem celovite informacijske rešitve. Te rešitve so za podjetja lahko velika prednost tako v krajšanju časa, manjšanju stroškov poslovanja kot tudi pri hitrem dostopu do istih podatkov na katerem koli delovnem mestu znotraj podjetja. Izbira se lahko med več ponudniki in različnimi rešitvami, zato je pomembno, da se podjetja, ki želijo celovito informacijsko rešitev, o njih prej temeljito pozanimajo in jih preučijo, da lahko na koncu izberejo rešitev, ki je prava zanje. Microsoft je eden izmed ponudnikov, ki glede na potrebe podjetja ponuja več rešitev. V diplomskem delu je podrobeje opisana rešitev Microsoft Dynamics Nav.
Ključne besede: ERP, značilnosti, Microsoft Dynamics NAV, podjetje, Microsoft
Objavljeno: 28.11.2018; Ogledov: 451; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

9.
Uvedba rešitve CRM v malo podjetje na primeru Andrej Puconja s.p.
Sara Cokan, 2018, magistrsko delo

Opis: Zanimivo je, ko razmišljamo o tem, kako se trg vsak dan veča s pojavljanjem novih podjetij, ki se ukvarjajo s toliko različnimi dejavnostmi, katere niti na prste ne moremo prešteti, a imajo prav vsa podjetja tisti eden, glavni cilj, ki je kot nekakšno gonilo do uspešnega dela, to je zadovoljiti svoje stranke. Vendar je tisto kar šteje, zmožnost, da znamo te dobljene stranke tudi obdržati, ter poleg vsega še prodati čim več storitev oziroma izdelkov. Vse te cilje pa nam lahko pomaga doseči programsko orodje CRM (upravljanje odnosov s strankami), ki je v pomoč podjetjem pri vodenju celotnega poslovanja. Poznavanje strankinih potreb in želj, podjetjem predstavlja prednost, saj lahko le s pomočjo čim več pridobljenih informacij, ugotovijo, kaj stranka od njih želi in ji kasneje tudi ustrežejo. Da ne bi prišlo do pomanjkanja ali nevednosti o podatkih o vsaki izmed strank, nam uvedba nove rešitve v podjetje omogoča beleženje in celovit pregled nad vsemi strankami in dogajanjem v podjetju in predstavlja večjo konkurenčno prednost na trgu pred drugimi podjetji. Kadar so stranke zadovoljne, je večja verjetnost, da se bodo odločile za nakup, ter širile dobro ime o našem podjetju, ter se kasneje tudi vrnile. CRM je postala že nekakšna stalnica v poslovnem svetu, o tem koraku pa razmišlja tudi naše obravnavano podjetje Andrej Puconja s.p., katero do zdaj še ni uporabljalo kakšnih rešitev CRM. Gre za malo podjetje, katero se pred velikim korakom k uvedbi nove rešitve CRM v podjetje želi prej prepričati, kakšne prednosti in kakšne slabosti po uvedeni rešitvi v podjetje bi pridobili, kakšne funkcionalnosti ponujajo posamezne rešitve, ter kakšni stroški bi pri tem nastali. Ko se bo podjetje odločilo za eno rešitev, ki jo bo izbralo izmed treh obravnavanih od treh različnih ponudnikov, ter pričeli z uvedbo rešitve CRM v podjetje, bomo lahko rezultate spremljali, ter ocenili, ali so zaposleni z uvedbo programske rešitve zadovoljni in ali je bila novo uvedena rešitev CRM koristna naložba v podjetje.
Ključne besede: CRM rešitev v oblaku, upravljanje odnosov s strankami, Intrix CRM, Salesforce CRM, Microsoft Dynamics CRM, malo podjetje.
Objavljeno: 15.06.2018; Ogledov: 702; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

10.
Primer poračuna stroškov kapacitet na primeru rešitve microsoft dynamics nav
Natalija Vinšek, 2018, magistrsko delo

Opis: Tehnologija nam danes omogoča, da lahko s pomočjo računalnikov in programske opreme shranimo skoraj vse podatke, ki jih želimo. Za podporo poslovanja v podjetjih so se razvile ERP rešitve, ki med seboj povezujejo skoraj vse oddelke znotraj ene organizacije in vsi poslovni dogodki so med seboj povezani vse od nabave materiala in surovin, skladišča, proizvodnje izdelkov, prodaje izdelkov do računovodstva, kjer se vsi ti dogodki odražajo v glavni knjigi in finančnih poročilih. Podatki se kopičijo, a kako danes v proizvodnih podjetjih iz vseh shranjenih podatkov dobiti natančno informacijo koliko stroškov je nastalo za to, da smo lahko nekaj proizvedli pa je drugi problem. Najprej se morajo podjetja odločiti katero ERP rešitev sploh želijo uvesti v podjetje. Ker se rešitve med seboj razlikujejo od ponudnika do ponudnika nam lahko to predstavlja pravi izziv. Vsaka ERP rešitev ima svoje začetke in okolje v katerem se je razvijala, kar tudi definira posebnosti panog na katere so bile rešitve osredotočene na začetku. Drugi izziv nato predstavlja spremljanje stroškov povezanih s proizvodnjo oz. kot pravimo stroškom, ki so nastali, da smo lahko naredili en izdelek – lastna cena. Dokler v lastno ceno upoštevamo samo nabavno vrednost porabljenega materiala, lastna cena ne predstavlja težav, a prava lastna cena izdelka je sestavljena tudi iz drugih neposrednih in posrednih stroškov, ki jih bomo predstavili tekom magistrske naloge. V magistrski nalogi bomo tudi na praktičnem primeru prikazali, kako lahko s pomočjo ERP rešitve Microsoft Dynamics NAV in horizontalne rešitve poračun stroška kapacitet poleg neposrednih stroškov materiala v lastno ceno izdelka vštejemo še ostale stroške povezane s proizvodnjo ter kakšen vpliv imajo te spremembe na razliko v ceni (RVC).
Ključne besede: ERP, ERP rešitve, poračun proizvodnje, poračun stroška kapacitet, Microsoft Dynamics NAV, Navision, lastna cena.
Objavljeno: 20.02.2018; Ogledov: 786; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici