| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 62
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv kritičnih dejavnikov uspeha na uvedbo ERP rešitve Microsoft Dynamics Business Central
Laura Jurgec, 2023, magistrsko delo

Opis: Podjetja za uspešno poslovanje potrebujejo orodje, ki jim pomaga pri avtomatizaciji in upravljanju njihovih osnovnih poslovnih procesov. To orodje so celovite informacijske rešitve oziroma rešitve ERP. Rešitve ERP pomagajo pri pretoku podatkov med različnimi oddelki podjetja, kot so finance, nabava, prodaja, proizvodnja itd., in ker so podatki shranjeni v skupni bazi podatkov, vsi oddelki vidijo enake podatke, zaradi česar ne more priti do podvajanja podatkov. Rešitve ERP lahko korenito izboljšajo učinkovitost poslovanja podjetja, zato se vse več podjetij odloča za njihovo uvedbo, vendar pa se mnogokrat zgodi, da je uvedba neuspešna. Z namenom, da bi bilo čim manj neuspešnih uvedb rešitev ERP, so bili vpeljani t. i. kritični dejavniki uspeha, ki nam pomagajo oziroma nas vodijo do opredelitve tistega, kar nam največ pomeni. Na te izsledke se nato osredotočimo tudi pri sami uvedbi rešitve ERP. Na začetku magistrskega dela smo se osredotočili na rešitve ERP na splošno, torej opredelili njihove značilnosti in določili najpogostejše module, medsebojno primerjali rešitve ERP, nameščene na lokaciji in v oblaku, opisali arhitekturno rešitev, predstavili ponudnike, njihove prednosti in slabosti ter trende, ki jih lahko pričakujemo v prihodnje. V nadaljevanju smo podrobneje opisali proces uvedbe rešitve ERP, kjer smo predstavili faze in življenjski cikel uvedbe, korake do uspešne uvedbe, metodologije vodenja projektov in pristope pri uvedbi rešitev ERP. V nadaljevanju magistrskega dela smo se osredotočili na kritične dejavnike uspeha. Ker vemo, da so rešitve ERP lahko nameščene na lokaciji ali v oblaku, smo preučili članke z obeh področij. Ker je računalništvo v oblaku razmeroma nova tehnologija, obstaja manj člankov na to temo, zato smo se osredotočili na zgolj enega, medtem ko smo za rešitve ERP, nameščene na lokaciji, preučili sedem člankov. Ker je na trgu mnogo ponudnikov rešitev ERP, smo na koncu magistrskega dela osredotočili na rešitev Business Central. V tem delu smo podrobneje opisali značilnosti rešitve Business Central, njene module in arhitekturo ter proces uvedbe s pomočjo metodologije Sure Step, prav tako smo ugotovili, kateri so kritični dejavniki uspeha, ki pozitivno vplivajo na uspešnost uvedbe rešitev ERP na splošno kot tudi na uspešnost specifične rešitve ERP Business Central.
Ključne besede: rešitve ERP, Business Central, kritični dejavniki uspeha, KDU, Microsoft Dynamics, Dynamics 365
Objavljeno v DKUM: 25.10.2023; Ogledov: 239; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

2.
Delovanje erp rešitev v računalniškem oblaku
Nina Margon, 2013, diplomsko delo

Opis: V 21. stoletju je tehnološki napredek dosegel že zelo veliko. Pojavljati so se začeli vedno novi in novi trendi, ki silijo podjetja k spreminjanju in posodabljanju svojega poslovanja in k novim trendom, ki jih narekuje trg. Podjetja, ki se slabo prilagajajo razmeram na trgu, so običajno tista, ki ne preživijo in jih pokoplje konkurenca. Ravno iz tega razloga je potrebno, predvsem za podjetja, spremljati trg na katerem se nahajajo in se mu prilagajati, zaznati spremembe in jih čim prej odpraviti, da podjetje lahko nemoteno posluje naprej ter jih konkurenca ne prehiti.
Ključne besede: Računalništvo v oblaku, ERP rešitve, Cloud Computing, SAP, Microsoft Dynamics NAV
Objavljeno v DKUM: 18.10.2023; Ogledov: 253; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (7,46 MB)

3.
Primernost uporabe erp rešitve microsoft dynamics nav v izbranem malem podjetju
Dana Obretan, 2023, diplomsko delo

Opis: ERP rešitve so postale v zadnjih letih poslovanja podjetij vitalni del poslovanja. Cilj informacijske rešitve je »posredovati prave informacije ob pravem času na pravo mestu s čim nižjimi stroški«. Informacijske rešitve danes uporablja večino malih, srednjih in velikih podjetij. Čeprav so mala podjetja bolj enostavna in manj kompleksna, pa še ne pomeni, da so vse ERP rešitve zanje primerne. Ena izmed primernih ERP rešitev za mala podjetja je Microsoft Dynamics NAV, ki je namenjen malim in srednje velikim podjetjem. Ta pomaga avtomatizirati in povezati prodajo, nabavo, računovodstvo, proizvodnjo in upravljanje zalog. Pokriva vse procese od financ, nabave, vodenja, skladiščenja, poroči in analiz. Ker je prilagodljiv, ga je mogoče prilagoditi potrebam in panogi podjetja. Naredili smo raziskavo informacijskih potreb malega podjetja, malih podjetij nasploh ter ponudbo Microsoft Dynamics NAV. Ugotovili smo, da Microsoft Dynamics NAV ne more zadovoljevati vsem informacijskim potrebam podjetja, ampak večino kriterijev vseeno zadovoljuje in je posledično primeren tako za mala podjetja kot tudi za mala podjetja z razvitim proizvodnim programom. Seveda pa zadovoljeni kriteriji niso dovolj dober pogoj za izbiro informacijske rešitve. Ker se informacijskih rešitev v podjetju ne zamenja na vsakih nekaj let, je potrebno ugotoviti, ali tudi videz informacijske rešitve, strokovna podpora, cena in drugi faktorji ustrezajo podjetju in uporabnikom rešitve.
Ključne besede: ERP rešitev, informacijska rešitev, Microsoft Dynamics NAV
Objavljeno v DKUM: 04.10.2023; Ogledov: 499; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

4.
Primerjalna analiza oblačnih CRM rešitev Salesforce, HubSpot in MS Dynamics 365 Customer Engagement
Matic Kocbek, 2022, magistrsko delo

Opis: Vse več podjetij seli svoje aplikacije in storitve v oblak. Prehod na računalništvo v oblaku je bil eden najpomembnejših tehnoloških trendov zadnjih nekaj let. Dandanes za podjetja ni več ključno vprašanje izbrati oblak ali ne, ampak kako čim hitreje tja. Podjetja v različnih panogah posodabljajo svoje podatkovne platforme, da bi hkrati izkoristila novodobne aplikacije in napredno analitiko, medtem ko svoje podatke selijo v oblak. Pandemija COVID-19 je tudi eden izmed faktorjev, ki je povečala uporabo oblaka. COVID in nestabilno gospodarstvo sta veliko pripomogla pri pospeševanju k bolj digitalnemu poslovanju, ki bi podjetjem omogočilo, da se lažje odzovejo na spreminjajoče se okoliščine. Storitve v oblaku podjetjem pomagajo, da so sposobna preživeti, ter ostanejo povezana s svojimi strankami in partnerji. Storitve v oblaku so postala za podjetja ''nova normalnost'' in rast se bo nadaljevala saj se tudi vedno več vlaga v digitalno preobrazbo. CRM rešitve, ki omogočajo celovit pogled nad strankami in upravljanje odnosov z njimi, so ključnega pomena za podjetja, da vzdržujejo kakovostne odnose s strankami. V magistrskem delu smo v poglavju Upravljanje odnosov s strankami predstavili zgodovino CRM rešitev, značilnosti, prednosti, njihovo arhitekturo, trende, glavne predstavnike rešitev ter zakaj se vedno več podjetij odloča za CRM rešitve v oblaku. V poglavju Računalništvo v oblaku smo med drugim podrobneje opisali kakšne so prednosti in slabosti ter zakaj uporaba oblaka za podjetja predstavlja manjše stroške kot lokalne rešitve. V naslednjih treh poglavjih smo predstavili izbrane tri rešitve, njihove aplikacije, prednosti in funkcionalnosti, ki jih ponujajo. V zadnjem praktičnem poglavju Primerjalna analiza oblačnih CRM rešitev, smo naredili primerjalno analizo vseh treh rešitev glede na razlike v samih uporabniških vmesnikih, delovanje na mobilnih napravah, razlike v cenah in funkcionalnostih, ki jih ponujajo posamezni paketi ter ocenah uporabnikov.
Ključne besede: Upravljanje odnosov s strankami, oblačne CRM rešitve, računalništvo v oblaku, Salesforce, Hubspot, Microsoft Dynamics 365 CE
Objavljeno v DKUM: 02.06.2022; Ogledov: 631; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

5.
Uporaba programskega jezika al v okolju microsoft dynamics 365 business central
Sara Čelan, 2021, magistrsko delo

Opis: Celovita informacijska rešitev je programska oprema, ki jo podjetja uporabljajo za upravljanje in integracijo poslovnih procesov znotraj podjetja. Dandanes podjetja nenehno iščejo načine, kako izboljšati svojo uspešnost, pridobiti poslovno prednost in ostati konkurenčen na svojem trgu. Konkurenca jih sili k temu, da čim bolj optimizirajo področja, na katerih delujejo, iščejo nove rešitve in tehnologije ter tako povečujejo pomen sodobnih informacijskih sistemov. Sodobno vodstvo se močno opira na informacije kot nujen vir za razvoj drugih virov in pridobivanje prednosti pred konkurenco. Uporaba ene baze podatkov dramatično poenostavi pretok informacij v celotnem podjetju. Celovite informacijske rešitve vključujejo več modulov, povezanih z eno centralizirano bazo podatkov. Ti moduli so: prodaja, človeški viri, finance, logistika, proizvodnja, izpolnjevanje naročil in upravljanje dobaviteljev. Celovite informacijske rešitve tako odpravljajo težave s podatki, kot so odvečnost, nedoslednost, podvojenost itn. Omogočajo tudi vpogled celo podjetje v realnem času, saj omogočajo sledenje naročil in inventarja izdelkov, avtomatizacijo naročil in plačil, nižje stroške namestitve, skrajšanje časa cikla naročil in izboljšanje upravljanja z denarnimi sredstvi. Večina podjetij, ki imajo uvedene celovite informacijske rešitve, ima višje rezultate pri odločanju in višjo kakovost sprejetih odločitev. Ena izmed teh rešitev je tudi Microsoft Dynamics 365 Business Central, ki je oblačna rešitev za mala in srednja podjetja. Microsoft uporablja Visual Studio Code kot razvojno okolje za Business Central. Visual Studio Code je bil predstavljen aprila 2015 in je brezplačen odprtokodni urejevalnik kod. Prav tako si je treba namestiti tudi programski jezik AL. Z nekaj izjemami ves razvoj aplikacij Business Central poteka v Visual Studio Code. V praktičnem delu bomo predstavili del razvoja Business Central v programskem jeziku AL. Ustvarili bomo razširitev za nadzor kakovosti, v katerem bomo ustvarili nove tabele, strani, razširitve tabel, jih med seboj povezali in prikazali končni izdelek v rešitvi Business Central.
Ključne besede: Microsoft Dynamics 365 Business Central, celovite informacijske rešitve, programski jezik AL, programiranje, oblačna rešitev.
Objavljeno v DKUM: 20.12.2021; Ogledov: 846; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (3,03 MB)

6.
Kritični dejavniki uspeha uvajanja rešitev CRM na primeru Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement
Saša Slekovec, 2021, magistrsko delo

Opis: V današnjem času se podjetja zaradi nenehnih sprememb tehnologije in konkurenčnosti borijo za pridobivanje in zadrževanje strank. Tako se je koncept upravljanja odnosov s strankami oblikoval tudi kot strateška rešitev za podjetja. V prvem delu magistrskega dela se bomo srečali s pojmom upravljanje odnosov s strankami in ga opredelili. Opredelili bomo CRM rešitev in njeno arhitekturo, ki se deli na strateško, strukturno in procesno. Predstavili bomo namestitvene modele CRM rešitev, ki smo jih podrobneje razdelili na CRM rešitev na lokaciji in CRM rešitev v oblaku. V magistrskem delu bomo opredelili prednosti in slabosti CRM rešitev in izpostavili nekaj ponudnikov CRM rešitev ter trende, ki se pojavljajo na področju CRM rešitev. Predstavili bomo izbiro in uvedbo CRM rešitev. Pri uvedbi CRM rešitev bomo predstavili najpogosteje izbrana pristopa uvedbe CRM rešitev, in sicer fazni in agilni pristop. Nato se bomo osredotočili na kritične dejavnike uspeha uvajanja CRM rešitev in sklope le-teh. Sklopi, ki jih bomo opredelili, so človeški, organizacijski in tehnološki. V drugem delu magistrskega dela se bomo osredotočili na metodologijo Microsoft Dynamics Sure Step, rešitev Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement in KDU uvajanja Microsoft Dyanmics 365 Customer Engagement. Podrobneje bomo predstavili tudi rešitev Microsoft Dynamics 365 Customer Enagagement. Opredelili bomo prednosti, ki nam jih prinaša. Za uvedbo Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement bomo uporabili metodologijo Microsoft Dynamics Sure Step in agilni pristop. Med KDU uvajanja Microsoft Dyanmics 365 Customer Engagement bomo uvrstili človeške, organizacijske in tehnološke sklope. Te smo opredelili z vidika podpore uprave, izvršnega direktorja, organizacijske kulture, organizacijske infrastrukture, človeških virov, upravljanje znanja, strategije, procesov, kakovosti informacij, rešitve in storitve, integracije, usmerjenosti na stranko, izkušeni in usposobljeni zaposleni ter tehnološke pripravljenosti. Identificirali bomo tudi kritične dejavnike uspeha po uvedbi Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement.
Ključne besede: kritični dejavniki uspeha (KDU), upravljanje odnosov s strankami (CRM), uvajanje, Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement, metodologija, Microsoft Dynamics Sure Step
Objavljeno v DKUM: 20.12.2021; Ogledov: 764; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

7.
Primerjalna analiza rešitev ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central in Odoo
Laura Jurgec, 2021, diplomsko delo

Opis: Za podjetja je pomembno, da svoje ključne poslovne procese vodijo uspešno in učinkovito, pri čemer jim pomagajo celovite informacijske rešitve, tako imenovane rešitve ERP. Le-te so zamenjale obstoječe informacijske rešitve, ki podjetjem niso ponujale tako optimalnega poslovanja. Z uvedbo rešitev ERP v podjetja, se tem odpravijo napake podvajanja podatkov, saj so le-ti shranjeni na enem mestu, tudi moduli so integrirani med seboj za lažjo povezljivost podatkov. V svetu, ki ga živimo ni več vprašanje ali rešitev ERP uvajati temveč, katero izmed rešitev izbrati. Poznamo veliko ponudnikov rešitev ERP tako domačih kot tujih. Kljub pestri izbiri ponudnikov rešitev ERP, smo se v tem diplomskem delu omejili in podrobneje raziskali dve rešitvi ERP, in sicer Microsoft Dynamics 365 Business Central in Odoo. Rešitve ERP se lahko uvajajo po različnih korakih oziroma fazah, kot lahko vidimo v nadaljevanju se tudi rešitvi ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central in Odoo med seboj razlikujeta v fazah uvajanja. Znotraj uvajanja pa se lahko podjetja poslužujejo različnih pristopov uvedbe rešitev ERP. Kot smo predhodno omenili, smo se znotraj tega dela omejili na dve izbrani rešitvi ERP, Microsoft Dynamics 365 Business Central in Odoo, ki sta namenjeni majhnim in srednje velikim podjetjem, vendar je Odoo zaradi svoje pestre ponudbe aplikacij privlačna izbira tudi za velika podjetja. Rešitvi ERP sta zgrajeni modularno, moduli pokrivajo celotno poslovanje podjetja. Čeprav sta rešitvi v mnogih vidikih podobni, pa se razlikujeta predvsem iz vidika funkcionalnosti, ki jih ponujata. Konec tega dela predstavlja primerjava izbranih rešitev ERP iz vidika splošnih in tehničnih značilnosti, uvajanja ter njunih lastnostih.
Ključne besede: Rešitve ERP, Microsoft Dynamics 365 Business Central, Business Central, Odoo, primerjalna analiza
Objavljeno v DKUM: 04.11.2021; Ogledov: 895; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

8.
Primerjalna analiza rešitve erp microsoft dynamics 365 business central in odoo
Katja Deržič, 2021, diplomsko delo

Opis: Današnji svet se s pomočjo različnih tehnologij hitro spreminja, zato lahko predpostavimo, da bo večina podjetij v naslednjih nekaj letih uvedla eno izmed rešitev ERP. Rešitve ERP bodo podjetjem pomagale pri boljšem in učinkovitejšem poslovanju s pomočjo racionalizacije in avtomatizacije številnih postopkov. Gre za rešitve, ki podpirajo področja, kot so proizvodnja, prodaja, upravljanje s človeškimi viri, računovodstvo, finance itd. V prvem delu diplomskega dela smo predstavili teoretično raven rešitve ERP, kjer smo opredelili rešitev ERP, funkcionalnosti rešitev ERP, razvoj rešitev ERP, značilnosti rešitev ERP, našteli smo nekaj prednosti in slabosti rešitev ERP in na koncu predstavili trenutne vodile domače in tuje ponudnike rešitev ERP. V drugem delu diplomskega dela smo predstavili rešitvi Microsoft Dynamics 365 Business Central in Odoo. Za vsako rešitev smo opisali posamezno podjetje, podrobneje predstavili obe rešitvi, opisali strukturo, arhitekturo in predstavili postopek uvajanja rešitve v podjetje s pomočjo metodologije Sure Step in metodologije Odoo. Na koncu diplomskega dela smo naredili primerjalno analizo med Microsoft Dynamics 365 Business Central in Odoo. Predstavili smo ključne razlike, po katerih se medsebojno razlikujeta, kot so velikost podjetja, ponudniki, cena, moduli, možnosti namestitve, metodologija, podatkovna baza, koncept delovanja, programski jeziki in lokalizacija rešitve. Ugotovili smo, da sta si rešitvi dokaj podobni, saj obe rešitvi ponujata tuja ponudnika in sta namenjeni malim in srednje velikim podjetjem. Obe rešitvi ponujata večjezičnost in slovensko lokalizacijo. Vendar je največja razlika pri metodi uvajanja rešitve v podjetje. Medtem ko Microsoft Dynamics 365 Business Central uporablja metodologijo Sure Step, Odoo uporablja metodologijo Odoo.
Ključne besede: rešitve ERP, Microsoft Dynamics 365 Business Central, Odoo, uvajanje rešitve, primerjalna analiza.
Objavljeno v DKUM: 04.11.2021; Ogledov: 759; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

9.
Primerjava umetne inteligence v rešitvah SAP S/4HANA in Microsoft Dynamics 365
Ana Kovačič Miklavec, 2021, magistrsko delo

Opis: Zadnja leta na pomenu pridobiva tehnologija umetne inteligence, ki dnevno prinaša spremembe v naša življenja. V vedno večji meri se jo tudi vključuje v ERP rešitve, ki so danes nuja za obstoj na trgu. Tako organizacije dobivajo nove možnosti za svoje poslovanje, kar jim prinaša številne prednosti. V magistrskem delu želimo ugotoviti v kolikšni meri danes ERP rešitve zajemajo tehnologije umetne inteligence in katere funkcionalnosti nam omogočajo. V teoretičnem delu podrobneje predstavimo ERP rešitve, umetno inteligenco in rešitvi SAP S/4HANA in Microsoft Dynamics 365 Business Central. V praktičnem delu pa je izdelana primerjava funkcionalnosti obeh rešitev v modulih financ, prodaje, proizvodnje in nabave. Ugotovili smo, da že danes lahko organizacije poslujejo inteligentno in se poslužujejo funkcij umetne inteligence. Med drugim lahko avtomatizirajo procese in številna ponavljajoča se opravila, izvajajo napredno analitiko in še mnogo več.
Ključne besede: ERP, umetna inteligenca, SAP S/4HANA, Microsoft Dynamics 365
Objavljeno v DKUM: 22.10.2021; Ogledov: 772; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

10.
Nadgradnja ERP sistema Microsoft Dynamics AX 2012 R3 na ERP sistem Microsoft D365 Finance v podjetju X
Melisa Benkovič, 2021, magistrsko delo

Opis: To, da je poslovanje podjetij v današnjem času vedno bolj zapleteno in večinoma računalniško podprto, ni več nobena skrivnost niti novost. Poslovanje podjetij je računalniško podprto že en čas, in sicer z ERP-sistemi, ki pomagajo pri načrtovanju virov. Povečuje se tudi količina podatkov, ki jih podjetja imajo in jih obvladujejo v skupni podatkovni bazi, ki jo ponujajo ERP-sistemi. Tudi to, da podjetja za poslovanje uporabljajo več različnih sistemov, ni nobena novost. Tako ni potrebna samo ustrezna tehnološka podprtost podjetij, ampak tudi zmožnost različnih sistemov, da so med seboj povezani oziroma integrirani in kljub temu omogočajo nemoteno uporabo. Čeprav tehnologija močno prispeva k poslovnim koristim podjetja, sama po sebi ne ustvarja koristi. Podjetja so tista, ki morajo najprej opredeliti in pregledati svojo strategijo in cilje, zagotoviti ustrezne človeške vire in prenoviti poslovne procese za optimalno poslovanje. Šele po tem lahko podjetje s pomočjo tehnologije doseže želene poslovne koristi. Z uvedbo tehnologije, oziroma v našem primeru uvedbo ERP-sistema, pa se vse šele začne. Podjetje mora pred, med in po uvedbi nenehno sodelovati s ponudnikom ERP-sistema in zagotoviti vzdrževanje ter podporo sistemu, ki se po nekaj letih uporabe zaključi. Po preteku podpore, ki jo zagotavlja ponudnik ERP-sistema, se veliko podjetij odloči za nadgradnjo obstoječega ERP-sistema ali pa za uvedbo novega. Ne glede na odločitev podjetja o tem, ali želi nadgraditi ali uvesti nov ERP-sistem, mora najprej razumeti slabosti obstoječega sistema in prednosti, ki jih lahko pridobi z nadgrajenim oziroma novim ERP-sistemom. Pri magistrskem delu smo v sklopu teoretičnega dela obravnavali področje ERP-sistemov, se osredotočili na module, ki jih ponujajo, in skušali predstaviti njihove glavne prednosti za optimizacijo poslovanja podjetij. Opredelili smo vrste ERP-sistemov, predstavili prevladujoče ERP-sisteme na trgu in njihove trende. Posamično smo obravnavali postopek nadgradnje obstoječega ERP-sistema in postopek uvedbe novega ERP-sistema ter se s pomočjo primerjave obeh pristopov ukvarjali z vprašanjem, zakaj bi se podjetje odločilo za enega ali drugega. Pri magistrskem delu smo se v sklopu empiričnega dela osredinili na podjetje X in njihovo nadgradnjo ERP-sistema Microsoft Dynamics AX 2012 R3 na ERP-sistem Microsoft D365 Finance. Najprej smo obravnavali obstoječi ERP-sistem v podjetju X, analizirali uporabo sistema ter nato preučili slabosti in predvsem razloge za nadgradnjo. Nato smo obravnavali ERP-sistem Microsoft D365 Finance in se osredotočili na prednosti, ki jih bo sistem prinesel podjetju X. Ker je podjetje X trenutno v postopku nadgradnje, smo opredelili ključne korake v njihovem procesu in podali predloge za uspešno nadgradnjo.
Ključne besede: ERP-sistemi, nadgradnja, Microsoft Dynamics AX 2013 R3, Microsoft D365 Finance, podjetje X
Objavljeno v DKUM: 02.09.2021; Ogledov: 877; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (3,59 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici