SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 46
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
KORISTI UVEDBE REŠITVE NAVISION, NA PRIMERU PODJETJA INTEGRAL LENDAVA D.D.
Andrej Čeh, 2009, diplomsko delo

Opis: Uvedba celovite rešitve je za podjetja velik finančni zalogaj in lahko traja več mesecev ali celo več let. Zagotovo so cilji vsakega podjetja, ki pristopi k projektu koristi, ki bi morale biti ob zaključku projekta večje od stroškov, ki so bili potrebni za izvedbo projekta. Podjetja z investicijami v informacijske sisteme pričakujejo večjo konkurenčnost, nižje stroške dela, optimalnejši poslovni proces, izboljšanje kakovosti, zagotavljanje potrebnih informacij vodstvu, itn. V želji za uspehom pa premalo upoštevajo dejavnike, ki so ključnega pomena za uspešno izvedbo implementacije. Med pomembnejše ključne dejavnike uvajanja uvrščamo podporo vodstva, prenovo poslovnih procesov, ustreznost strojne opreme, izobraževanje, vključevanje končnih uporabnikov, hitro implementacijo. Celotni projekt je lahko hitro ogrožen, če se pojavijo težave le na enem od navedenih področij. Navedeni dejavni so bili ključnega pomena tudi pri uvedbi rešitve Navision v podjetje Integral. Kritična točka pri uvedbi rešitve v Integralu je bila neodločnost vodstva, ki je skoraj ogrozilo ves projekt le kak teden pred pričetkom produkcije. Rezultat raziskave o uvedbi ERP rešitev v podjetju Integral je pokazal, da so koristi večje od vložka. Koristi so prikazane po področjih in z različnimi metodami. Glede na koristi je zagotovo ena izmed pomanjkljivosti uvedbe ta, da se implementacija ni zgodila že prej.
Ključne besede: ERP, Microsoft Dynamics NAV, implementacija, koristi uvedbe, ključni dejavniki, stroški uvedbe, Integral Lendava d.d.
Objavljeno: 18.06.2009; Ogledov: 2491; Prenosov: 348
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

3.
PRILAGAJANJE REŠITVE MS DYNAMICS NAV
Tanja Dolamič, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo govori o prilagajanju rešitve Microsoft Dynamics NAV, ki je celovita informacijska rešitev, katero je možno dopolniti in spremeniti po željah uporabnikov, saj ima vsako podjetje, v katero se sistem uvede, tudi svojo posebnost. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V prvem — teoretičnem delu so predstavljene rešitve ERP in opisani različni pristopi uvajanja ter prednosti in slabosti posameznega pristopa. Podrobneje so predstavljene posamezne faze procesa uvedbe rešitve ERP, ki so oblikovanje, razvoj in testiranje, namestitev, podpora in vzdrževanje. Obširno je opisana rešitev Microsoft Dynamics NAV, ki je celovita in integrirana poslovna rešitev, ki jo uporabljajo podjetja v več kot 50 državah. Predstavljena je zgradba rešitve in nekaj vertikalnih rešitev, ki so jih razvili partnerji Microsoft Dynamics NAV. Naštete so tudi vse prednosti te rešitve in podrobno opisana Sure Step metodologija — metodologija uvedbe, ki vključuje določene smernice, orodja in predloge, ki pomagajo Microsoftovim partnerjem pri uvedbi Microsoft Dynamics produktov. V drugem delu diplome je na praktičnih primerih predstavljeno razvojno okolje Microsoft Dynamic NAV in Object Designer, ki ga razvijalci uporabljajo za načrtovanje objektov in omogoča razvoj aplikacij s C/SIDE. V zadnjem poglavju je podano strokovno mnenje uvajalca rešitve Microsoft Dynamics NAV — gospoda Matjaža Fajfarja iz podjetja Adacta, d. o. o, ki je vodilni ponudnik rešitve Microsoft Dynasmics NAV v regiji. Izbrane teme smo se lotili predvsem zaradi pomanjkanja literature o razvojnem okolju Microsoft Dynamics NAV. Do dodatnega znanja smo prišli s pomočjo primerov in kratkih navodil, kako načrtovati in spreminjati objekte v C/SIDE.
Ključne besede: rešitve ERP, Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics NAV – Sure Step, C/SIDE
Objavljeno: 29.01.2010; Ogledov: 2263; Prenosov: 438
.pdf Celotno besedilo (688,25 KB)

4.
POROČILA V MS DYNAMICS NAV
Aleksander Arsenjuk, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem nalogi so obravnavana poročila v poslovno-informacijski rešitvi MS Dynamics NAV, ki so potrebna, da se lahko v organizaciji odvijajo določeni procesi na različnih ravneh. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. Prvi del je teoretičen, kjer so predstavljene celovite informacijske rešitve, njihov razvoj skozi zgodovino, struktura, ter ponudba celovitih informacijskih rešitev doma in v tujini. Temu sledi predstavitev celovite in integrirane poslovne rešitve MS Dynamics NAV, kjer smo podrobneje predstavili tudi njeno strukturo, uporabnike ter prednosti in koristi te rešitve. Drugi del diplomske naloge je sestavljen iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo podrobneje obdelali informacije, ki jih management pridobiva v obliki poročil, vrste in kvaliteto informacij, ter vrste poročil. V nadaljevanju sledi predstavitev ravni managementa in informacije, ki jih potrebuje management ter kakšne odločitve potekajo na podlagi teh informacij na različnih ravneh managementa. Teoretično smo tudi obdelali vrste poročil v MS Dynamics NAV, njihovo strukturo ter potek podatkov. V zadnjem, praktičnem, delu pa je predstavljen proces izdelave poročila, ki si ga lahko izdela uporabnik sam, po svojih željah in potrebah, da zadovolji nujo in potrebo po informacijah.
Ključne besede: celovite informacijske rešitve, Microsoft Dynamics NAV, poročila v Microsoft Dynamics NAV
Objavljeno: 10.06.2010; Ogledov: 1696; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

5.
UVAJANJE INFORMACIJSKE REŠITVE MICROSOFT DYNAMICS NAV NA PRIMERU PODJETJA GOZDNO GOSPODARSTVO SLOVENJ GRADEC
Tina Jeromel, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Informacijski sistem podjetja ima velik vpliv oz. veliko vlogo pri zagotavljanju konkurenčnih prednosti. Slediti mora vsakodnevnim spremembam in zagotavljati točne in tekoče podatke, kadarkoli in na različnih ravneh organizacije. Vendar pa prav slednjega klasični informacijski sistemi niso zmožni zagotavljati, zato se veliko podjetij raje odloči za bodisi gradnjo bodisi nakup novih informacijskih sistemov. Nekaj podjetij pa se tudi odloči za prenovo oz. nadgradnjo že obstoječega informacijske sistema, vendar kmalu ugotovijo, da so z nadgradnjo in velikim vložkom denarja le za določen čas podaljšali življenjski cikel starega informacijskega sistema. Rešitev NAV je ena izmed rešitev ERP, katero izberejo nekatera podjetja, ki se odločijo za uvedbo novega informacijskega sistema. Podjetje GGSG se je v letu 2006 odločilo za uvedbo omenjenega informacijskega sistema, saj jim je obstoječi sistem povzročal težave, skratka je zastarel. Na sam projekt uvedbe se podjetje ni dobro pripravilo, kajti po analizi kritičnih dejavnikov uspeha uvedbe se je pokazalo veliko pomanjkljivosti. Organizacija je bila slaba, tim ni deloval enotno, vodstvo ni motiviralo zaposlenih ter stroški, predvideni na začetku, so se na koncu precej povečali.
Ključne besede: Rešitev ERP, Microsoft Dynamics NAV, uvajanje rešitev ERP, kritični dejavniki uspeha uvedbe, Gozdno gospodarstvo Slovenj Gradec
Objavljeno: 02.12.2010; Ogledov: 1716; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (836,84 KB)

6.
PRILAGAJANJE REŠITVE MS DYNAMICS NAV Z RAZVOJNIM OKOLJEM C/SIDE
Maja Duh, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga govori o prilagajanju poslovne rešitve Microsoft Dynamics NAV z njenim razvojnim okoljem C/SIDE. Microsoft Dynamics NAV je celovita informacijska rešitev, namenjena srednje velikim podjetjem. Rešitev je mogoče hitro vpeljati, prav tako je enostavna za nastavitev in uporabo. Podjetja se vedno bolj odločajo za uvedbo celovitih informacijskih rešitev, saj jim lahko prinese mnogo koristi in konkurenčnih prednosti. Rešitev Microsoft Dynamics NAV odstopa od ostalih predvsem s ključno prednostjo, to je prilagodljivost. Razvijalci lahko tako sistem oblikujejo glede na poslovne zahteve in želje uporabnikov. Ključnega pomena pri prilagajanju rešitve je razvojno okolje C/SIDE. C/SIDE vključuje vsa programska orodja, s katerimi prilagajamo rešitev Microsoft Dynamics NAV. C/SIDE združuje oblikovalnike tabel, obrazcev, poročil, podatkovnih vmesnikov, XMLportov, funkcijske kode in MenuSuite oziroma oblikovalnik podokna za navigiranje. C/SIDE vsebuje torej sedem tipov programskih objektov. Tabele se uporabljajo za shranjevanje podatkov, obrazci pa za dostop do podatkov v tabelah. Poročila so namenjena tiskanju podatkov in raznim obdelavam. Podatkovni vmesnik in XMLport uporabljamo za izvoz in uvoz podatkov. Funkcijska koda vsebuje funkcije, napisane v kodi C/AL, MenuSuite pa je objekt, ki vsebuje menije, prikazane v podoknu za navigiranje. Uporaba razvojnega okolja C/SIDE je pomembna za razvijalce rešitve Microsoft Dynamics NAV in za njene uporabnike. S prilagojeno rešitvijo zahtevam in željam uporabnikov je njihovo delo poenostavljeno in hitreje izpeljano.
Ključne besede: Rešitve ERP, Microsoft Dynamics NAV, razvojno okolje C/SIDE, programski objekti, prilagajanje rešitve NAV
Objavljeno: 02.12.2010; Ogledov: 1456; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

7.
INFORMACIJSKA PODPORA NABAVE V MICROSOFT DYNAMICS NAV
Simon Prajndl, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Podjetja, ki se zavedajo, kako pomemben je vpliv nabavne funkcije na poslovanje celotnega podjetja lahko z uporabo ERP - rešitev dosežejo nižje stroške poslovanja, obenem pa jim le te omogočajo učinkovito upravljanje celotne organizacije. Nabava zajema vse dejavnosti, za katere podjetje prejme račun od zunanjega dobavitelja, stroški nabave materiala in storitev pa predstavljajo najvišji delež celotnih stroškov, zato je pomembno obvladovati te stroške. Strategije nabave so vnaprej določene poti k doseganju ciljev. Ločimo tri vrste strategij, te so: strategije iskanja dobaviteljev, strategije nabave glede na življenjski cikel izdelka ter strategije glede časa nabave. Strategije glede časa nabave predstavljajo metode naročanja zalog. ERP - rešitev Microsoft Dynamics NAV omogoča celovito podporo nabavnemu procesu, hkrati pa omogoča izvajanje najpogostejših metod naročanja zalog. Z uporabo ERP - rešitev podjetje dobi podroben vpogled v poslovanje podjetja, saj so na enem mestu zbrani vsi bistveni podatki o poslovanju organizacije.
Ključne besede: Nabava, Strategije nabave, Metode naročanja zalog, ERP - rešitve, Microsoft Dynamics NAV, Modul nabava, Vertikalne rešitve
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 2433; Prenosov: 219 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

8.
RAČUNALNIŠKA PODPORA NABAVNEGA POSLOVANJA Z ERP REŠITVIJO MICROSOFT DYNAMICS NAV
Tina Makovec, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Nabavno poslovanje v podjetju skrbi, da je blago ali storitev na voljo v ustrezni količini in kakovosti, ob pravem času in na pravem mestu ter z ekonomsko upravičenimi stroški, s tem pa omogoča nemoteno delovanje vseh ostalih poslovnih funkcij v podjetju. Učinkovita nabava temelji na dobro planiranem nabavnem procesu, ki ga v grobem sestavljajo specifikacija naročila, izbira dobavitelja, pogajanja in sklenitev pogodbe, naročilo, prevzem in evidenca. Microsoft Dynamics NAV je celovita informacijska rešitev, ki podpira večino poslovnih funkcij podjetja. Prednosti NAV-a so enotna podatkovna baza na ravni organizacije, integracija z ostalimi sistemi v podjetju in dostopnost do podatkov v realnem času. Modul Nabava pokriva nabavno poslovanje podjetja, omogoča tako kreiranje artiklov in dobaviteljev, izdajo naročilnic, operiranje z različnimi nalogi, avansnimi računi in dobropisi ter fakturiranje in spremljanje obveznosti do dobaviteljev. Poleg tega modul vsebuje tudi številna že vgrajena poročila, ki nudijo podporo tudi odločitvenemu managementu v podjetju.
Ključne besede: nabava, nabavni proces, ERP rešitve, Microsoft Dynamics NAV, poslovno poročanje
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 1514; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

9.
PRIMERJALNA ANALIZA SISTEMOV ERP MICROSOFT DYNAMICS NAV IN PANTHEON
Jasmina Sobočan, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Rešitve ERP predstavljajo za podjetja v poslovnem svetu konkurenčno prednost ter učinkovitejše poslovanje, saj lahko podjetje s stalnim prilagajanjem in hitrimi informacijami sledi vsakodnevnim spremembam. Zaradi tega se tudi vse več podjetij odloča za uvedbo ali pa zamenjavo obstoječe rešitve ERP. Ponudba rešitev ERP je dandanes zelo pestra, tako na svetovnem kot slovenskem tržišču, zato možnost, da bi podjetja izdelovala svoje lastne rešitve ERP, tako rekoč odpade, saj to zahteva veliko časa, stroškov, obstaja pa tudi veliko tveganje, saj so obstoječe rešitve ERP že preverjene. NAV in Pantheon SE sta celoviti rešitvi, ki zagotavljata hiter dostop do informacij ter omogočata celovito poslovanje. Tako Pantheon SE kot NAV sta namenjeni majhnim in srednje velikim podjetjem v svetovnem merilu. Za obe rešitvi je značilna modularna zgradba, saj sta sestavljeni iz različnih modulov, ki pokrivata celotno poslovanje podjetja. Podjetja pa se lahko odločijo, če bodo kupile in vpeljale vse module ali pa samo določene, ki jih potrebujejo za svoje poslovanje. Rešitev NAV se uvaja z metodologijo Sure Step, medtem ko se Pantheon uvaja po projektnem vodenju. V zadnjem delu diplomske naloge smo tudi primerjali obe rešitvi in izpostavili njune prednosti ter primerjali njuni metodologiji uvajanja. Uvajanje obeh rešitev poteka v šestih fazah, medtem ko pri metodologiji Sure Step, po sami uvedbi, sledita še dve dodatni fazi.
Ključne besede: rešitve ERP, Microsoft Dynamics NAV, Pantheon, metodologija Microsofr Dynamics Sure step, uvajanje rešitev ERP
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 2255; Prenosov: 409
.pdf Celotno besedilo (777,05 KB)

10.
UVAJANJE REŠITVE MICROSOFT DYNAMICS CRM NA PRIMERU FAKULTETE DOBA
Denis Škorc, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Po gospodarski krizi, ki je prizadela svetovno gospodarstvo v zadnjih dveh letih, so tako ljudje kot podjetja postali pri svojih nakupih vse bolj previdni in premišljeni. To je povzročilo pravi konkurenčni boj za odjemalce in poslovne partnerje. Stranke so glavni vir dohodka podjetij, zato se jim morajo podjetja maksimalno posvetiti in poskrbeti za njihovo zadovoljstvo, saj lahko le tako posledično dosežejo tudi njihovo lojalnost in maksimizirajo njihovo dobičkonosnost. Do izraza so prišla podjetja, ki imajo dobro urejen in razvit management odnosov s strankami ali CRM. Gre za strateško razvijanje odnosov z donosnimi strankami, katerega namen je povečati število strank, doseči visoko raven ponovnih nakupov, obdržati najdonosnejše kupce, povečati vrednost nakupov, odzivati se proaktivno v očeh kupca in ne izdelka … Za uvedbo koncepta CRM ni zadosti le namestitev programske opreme, ampak je znotraj organizacije najprej potrebno spremeniti miselnost, kulturo in način dela. Sledi implementacija programske oprema za informacijsko podporo udejanjanja koncepta CRM. Ena izmed možnih rešitev je uvedba Microsoft Dynamics CRM, ki omogoča podporo prodajnim, trženjskim in servisnim procesom. Kako poteka uvedba tovrstne rešitve in kakšne prednosti prinaša, pa si lahko podrobneje preberete na straneh 30-36.
Ključne besede: CRM, upravljanje odnosov s strankami, management odnosov s strankami, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics Sure Step, kupci, odjemalci, stranke, poslovni partnerji, informacijska podpora, izobraževalna ustanova Doba, ORG. TEND.
Objavljeno: 22.12.2010; Ogledov: 2193; Prenosov: 426
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici