SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
INFORMACIJSKA PODPORA ZA PLANIRANJE OBISKOV STRANK
Stane Mihelčič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo za manjše dimnikarsko podjetje v Avstriji izdelali aplikacijo za avtomatizacijo pisarniškega poslovanja. S tem smo bistveno skrajšali čas trajanja procesa izdelave dokumentov. Odpraviti smo hoteli probleme, kot so dolg čas izdelave dokumentov, napake, ki so se pojavljale pri izdelavi računov (napačni naslovi, izračun opravljenih storitev), letnih načrtov (planirani datumi na praznike) in delovnih listov (število planiranih hiš, ki jih je potrebno obiskati v enem dnevu). Prav tako pa je bila baza strank neurejena. Pojavljali so se podvojeni podatki strank. Pri podvojenih podatkih je problem predvsem v tem, da ko posodabljaš podatke oziroma naslove, jih je potrebno popraviti v obeh bazah. Zato je velikokrat prišlo do različnih naslovov za isto stranko. Z analizo trenutnih procesov in potreb smo izdelali program. Ta služi kot pripomoček dimnikarskemu podjetju v pisarniškem poslovanju. Po predhodnem vnosu podatkov program po določenih ključih generira račune, planirane obiske za stranke in delovne liste za zaposlene. Aplikacijo smo izdelali s pomočjo programa Microsoft Access 2010. Uporabniški vmesnik programa je enostaven za uporabo. Po izdelavi programa smo izdelali njegovo SWOT analizo in ga uspešno predstavili zaposlenim v podjetju.
Ključne besede: Microsoft Access 2010, Prototip, Podatkovna baza, Dimnikarski informacijski sistem
Objavljeno: 29.05.2012; Ogledov: 845; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

2.
PROGRAMSKA REŠITEV ZA KLUB ŠTUDENTOV
Matej Markelj, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem izdelal prototipno rešitev za študentski klub. Procese smo podprli z novo programsko rešitvijo in s tem dosegli večjo urejenost. K temu je v veliki meri prispevala selitve kluba. S predlagano programsko rešitvijo smo zajeli skladiščenje predmetov, beleženje ur administrativnih delavcev, prodajo kart, beleženje prisotnosti in rezervacijo prostorov Kluba študentov Selške doline. Izognili smo se težavam, kot so podvajanje rezervacij, izguba predmetov, nepravilno beleženje ur administratorjev ipd. Ob zbranih podatkih smo kreirali bazo podatkov, ki nam služi za podporo prej naštetih procesov. Za programsko podporo podatkovne baze smo izbrali program Microsofr Access 2010. S pomočjo obrazcev smo naredili uporabniški vmesnik, ki nam omogoča lažje upravljanje s podatkovno bazo. S pomočjo izdelovanja poročil smo omogočili preprosto zbiranje podatkov, ki so potrebni za delovanje kluba.
Ključne besede: programska rešitev, podpora poslovanju kluba študentov, baza podatkov, prototipna rešitev, Microsoft Access 2010
Objavljeno: 08.01.2013; Ogledov: 860; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

3.
PRENOVA BAZE PODATKOV STRANK PLESNEGA KLUBA
Tjaša Dobnikar, 2013, diplomsko delo

Opis: Plesni klub za evidenco udeležencev tekmovanj uporablja le list papirja. Skozi leto se nabere večje število listov, kar povzroča nepreglednost in ponavljajoče se iskanje podatkov o udeležencih na tekmah in plačilih štartnin. Vedno znova in znova je potrebno pregledati vsak list posebej in iskati podatke, ki jih v tistem trenutku potrebujemo. Nepregledna evidenca nam otežuje vsakodnevno delo in povzroča nezadovoljstvo strank. Doseči želimo informatizacijo procesa vplačil. Želimo, da bi bil proces računalniško podprt in nam tako olajšal delo. S preglednejšo evidenco bi lahko dosegli tudi boljšo produktivnost zaposlenih. Zaposleni bi se izognili ponavljajočemu in dolgotrajnemu iskanju podatkov in tako v krajšem času naredili več. Osredotočimo se na informatizacijo procesa s pomočjo programa Microsoft Access 2010. Izdelali smo podatkovno bazo, ki nam bo v pomoč pri težavi s katero se soočamo. Podatkovna baza je namenjena predvsem vnašanju plačnikov in neplačnikov štartnin, hkrati pa vsebuje tudi pregledno evidenco le-teh. Kljub temu, da smo se osredotočili predvsem na težavo, povezano s štartninami, smo Accessovo bazo razširili in omogočili tudi vnašanje plačil letne registracije in članarine. S pomočjo obrazca Tekmovalec najprej vnesemo osnovne podatke o tekmovalcu. Nato sledi razporeditev tekmovalcev v skupino in določitev trenerja. Naslednji korak je vnos tekmovanja, ki sledi, v bazo Plesnega kluba. Šele, ko smo vnesli vse te podatke lahko potrdimo udeležbo tekmovalca na tekmovanju. Poravnana plačila štartnin vnašamo sproti in po potrebi izpišemo evidenco poravnanih štartnin. Evidenca je urejena po abecednem redu, s čimer smo si iskanje in preverjanje plačnikov oz. neplačnikov še dodatno olajšali. Podjetju smo izpolnili dolgoletno željo po boljši preglednosti plačnikov in neplačnikov, zato smo prepričani, da bo program tudi v prihodnosti zadovoljeval potrebe Plesnega kluba. Prav tako je dostop do vseh obrazcev in poročil izredno preprost. Do njih dostopamo s pomočjo gumbov na glavnem obrazcu. Če nismo vešči pri delu z MS Access-om nam, vnos podatkov ne bi smel povzročati težav. Razlog, da je za vsak obrazec in za vsako poročilo svoj gumb, je ravno v tem, da smo želeli program narediti čim bolj preprost in omogočiti, da ga bodo lahko uporabljali vsi zaposleni v Plesnem klubu.
Ključne besede: Baza podatkov, Microsoft Access 2010, relacijski model, štartnina.
Objavljeno: 14.05.2013; Ogledov: 787; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

4.
Prilagoditev predloge za CRM
Stanislav Zupančič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo vsebuje proces izdelave programske rešitve CRM za mednarodno podjetje, katerega primarna dejavnost je proizvodnja in prodaja umetnih gnojil za potrebe kmetijstva. V uvodnem delu v osnovi predstavimo podjetje in problem s katerim se podjetje sooča. V nadaljevanju diplomskega dela je v osredju pomen CRM. Razložili smo definicije CRM, arhitekturo in razvoj trženja. Predstavili smo tudi uporabljene tehnologije ter pomen CRM v informatiki. V osrednjem delu smo opisali obstoječe stanje. Nanašamo se predvsem na tehnološko podprtost in zavedanje, da orodje MS Excel ne zadošča poslovni procesom. Za izdelavo programske rešitve smo uporabili orodje MS Access 2010, ki nam omogoča operacije z večjo količino podatkov. Dosegli smo namen fleksibilnosti, ki zagotavlja vnos, popravke in pregled podatkov s strani večjega števila uporabnikov hkrati. Prikazan je podatkovni model, obrazci ter poročila. Rešitev predstavlja celovito podporo v smeri upravljanja odnosa s strankami. V zaključku so podane ocene učinkovitosti, pogoji za uvedbo in možnosti nadaljnjega razvoja programske rešitve.
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, Microsoft Access 2010, podatkovna baza
Objavljeno: 24.03.2016; Ogledov: 524; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici