| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 31
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvedba informacijske rešitve za turistično kmetijo
Jan Duler, 2021, diplomsko delo

Opis: Podjetja morajo danes slediti tehnološkim in informacijskim trendom, če želijo ostati konkurenčna na trgu. Medtem ko obstaja na trgu ogromno informacijskih rešitev za klasična proizvodna in storitvena podjetja, ostajajo v ozadju malo manj konvencionalna podjetja, in sicer kmetije. Kmetije imajo sicer na razpolago nekaj informacijskih rešitev, vendar so pri izbiri bistveno omejeni predvsem zaradi diferenciacije delovanja posameznih kmetij. V nalogi si bomo pogledali primer uvedbe informacijske rešitve za turistično kmetijo X. Najprej si bomo ogledali digitalno transformacijo na splošno, nakar bomo analizirali trenutno poslovanje kmetije in ovire, s katerimi se soočajo. Analizirali bomo trg informacijskih rešitev, na osnovi analize pa bomo izbrali najustreznejšo informacijsko rešitev za turistično kmetijo. Rešitev bomo na koncu še uvedli in predstavili uspešnost uvedbe.
Ključne besede: Turistična kmetija, digitalna transformacija, informacijska rešitev, ERP rešitev, podatkovna baza, Microsoft Access
Objavljeno v DKUM: 09.11.2021; Ogledov: 864; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

2.
Funkcionalne specifikacije materialnega poslovanja za proizvodnjo in servisiranje letal
Aljoša Sekulič, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Manjša podjetja pogosto nimajo veliko interesa, časa ali sredstev za vlaganje v svojo informacijsko tehnologijo. Podjetje MAG letalstvo, d. o. o., nima ustreznega programa za spremljanje in vodenje materialnih zalog. Trenutno zaloge vodijo v programu Microsoft Excel, saj na trgu ni primerne programske opreme, ki bi jim ustrezala. Potrebujejo preprost program z osnovnimi funkcionalnostmi, ki jih finančno ne bi preveč obremenil. Cilj magistrskega dela je bil razviti lasten program za materialno poslovanje, ki bi ustrezal zahtevam proučevanega podjetja. Na osnovi teoretičnega znanja, pridobljenega iz baz podatkov in materialnega poslovanja, ter raziskave problemskega stanja v podjetju smo s pomočjo programa Microsoft Access razvili prototipno rešitev. Predstavili smo jo vodstvu in se pogovorili o možnostih za njeno vpeljavo. Določili smo testno obdobje, ki bo prineslo povratne informacije uporabnika. Do konca leta bomo odpravili še morebitne napake in pomanjkljivosti, s čimer bo program pripravljen za uporabo z začetkom novega leta. Namen magistrske naloge ni bil le izpostaviti probleme podjetja, temveč tudi predstaviti naš novi sistem kot funkcionalno orodje za pomoč podjetjem, ki so se srečala s podobnimi težavami.
Ključne besede: atribut, entiteta, materialno poslovanje, baze podatkov, Microsoft Access
Objavljeno v DKUM: 04.12.2018; Ogledov: 1154; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

3.
Optimizacija procesa recenzije projektov in njen vpliv na kadre v mikro podjetju
Saša Otrin, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu smo optimizirali potek organizacije recenzije projektov v podjetju z izvedbo aplikacije. V uvodu smo predstavili cilje, namen in metode dela. V nadaljevanju so opisane teoretične osnove, kjer se dotaknemo kadrov, sprememb v podjetju, zadovoljstvo zaposlenih in prenove poslovnega procesa. S prikazom obstoječega stanja smo predstavili podjetje in potek recenzij projektov. Ugotovili smo, da je obstoječe stanje organizacije recenzije zamudno in neorganizirano. V nadaljevanju smo predstavili potek raziskave. Najprej smo izdelali aplikacijo s programskim orodjem Microsoft Access. S pregledom arhiva smo določili koliko časa je potrebno za organizacijo recenzije posamezne skupine. Po testiranju aplikacije smo ocenili, koliko časa prihranimo z uvedbo aplikacije. V nadaljevanju so aplikacijo testirali vsi zaposleni. Z anketnim vprašalnikom smo preverili zadovoljstvo zaposlenih z organizacijo recenzije pred in po uporabi aplikacije. Na podlagi odgovorov in njihove analize, smo rezultate primerjali ter v zaključku podali odgovore na raziskovalna vprašanja.
Ključne besede: projektantsko podjetje, organizacija recenzije, optimizacija, aplikacija z Microsoft Access, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno v DKUM: 28.11.2018; Ogledov: 1064; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

4.
PRENOVA SPLETNE STRANI K.Š.D. SANDŽAK
Alen Alibašič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Sodobna baza podatkov in aktivno e-poslovanje je v današnjem času tudi odraz uspešnega poslovanja. Trenutna baza podatkov in spletna stran Kulturnega in športnega društva »Sandžak« v Sloveniji (KŠD Sandžak) imata pomanjkljivosti, ki bi jih bilo treba odpraviti, zato se je vodstvo društva odločilo za temeljito prenovo spletne strani in integracijo nove baze podatkov članstva. V diplomskem delu predstavim izdelavo nove prototipne spletne strani in integracijo baze podatkov v Kulturnem in športnem društvu »Sandžak« v Sloveniji. Diplomsko delo obsega teoretične osnove izdelave spletne strani, samo izdelavo prototipne spletne strani, prenos in izgradnjo nove baze podatkov članov ter njihove aktivnosti v društvu. Rezultate diplomskega dela sem predstavil vodstvu društva, ki so na osnovi moje raziskave in mojih predlogov že prešli na novo bazo podatkov in jo aktivno uporabljajo v svojem poslovanju.
Ključne besede: - izdelava spletne strani - baze podatkov - WordPress - Microsoft Access - Kulturno in športno društvo »Sandžak«
Objavljeno v DKUM: 17.11.2016; Ogledov: 1183; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (2,55 MB)

5.
PRENOVA PROGRAMSKIH REŠITEV ZA DOBAVITELJA ELEKTRIČNE ENERGIJE
Anže Plečko, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga vsebuje opis procesa prenove programskih rešitev za dobavitelja električne energije. Prenova programskih rešitev se je izvajala v orodju Microsoft Access 2013. Slednje so ravno tako opisane, skupaj z metodami dela, s katerimi smo iskali ustreznejše rešitve. Del tega je bil posvečen tudi klicnemu centru v prodaji, katerega je podjetje kmalu opustilo in smo se zato lotili prenove rešitev za računovodstvo in administracijo, saj smo tukaj videli največji potencial za izboljšave. Hkrati se je izvajala tudi prenova procesov in obstoječih programskih rešitev znotraj ERP informacijskega sistema in zunanjih programov, ki so bili v uporabi. Pripravile so se tudi nove programske rešitve v sodelovanju z zunanjimi partnerji. S prenovo pridobimo na učinkovitosti, zmanjšajo se napake pri vnosih zaradi avtomatizacije vnosov in pridobijo se možnosti za nadaljnji razvoj in uporabo podatkov v bazi za druge namene (dodatne analize, poročila ipd.).
Ključne besede: prenova programskih rešitev, Microsoft Access, VBA
Objavljeno v DKUM: 11.10.2016; Ogledov: 850; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (6,45 MB)

6.
RAZVOJ APLIKACIJE ZA LETNI PREGLED TOKA DENARJA NA PAVŠALNI KMETIJI
Bojana Vehovec, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena programska rešitev za pomoč pri pregledu nad plačilnim prometom na pavšalni kmetiji. Na pavšalni kmetiji se ne plačuje davka na dodano vrednost (v nadaljevanju DDV), ne obračunava se vstopnega DDV in ni treba voditi knjigovodstva. Zaradi tega je pregled nad finančnimi tokovi na taki kmetiji otežen. Prilive in odlive toka denarja lahko spremljamo preko e-bančništva, prejetih zaprtih postavk in preko izdanih dobavnic in računov. Z izdelavo aplikacije dosežemo enostaven in centraliziran pregled nad vsemi prihodki, odhodki in prodajo pridelkov po letih in obdobjih. Ker so vsi prihodki in odhodki vpisani v isti bazi kot izdani računi, lahko z enim klikom preverimo trenutne neplačane račune in količino zaloge določenega materiala. S celoletno primerjavo prihodkov in odhodkov za določeno blago lažje začrtamo smernice za pridelavo tega blaga v naslednji sezoni. Z bilančnim stanjem v določenem obdobju pa lahko hitro določimo potrebno višino rezervnih sredstev za nemoteno delovanje kmetije, saj pretok denarja na kmetiji ni enak čez celo leto. Na podlagi potreb kmetije smo izdelali programsko aplikacijo z bazo podatkov za prihodke, odhodke in prodano blago na kmetiji. Pred začetkom izdelave aplikacije smo natančno določili podatke, ki jih bomo hranili v bazi podatkov. Aplikacija temelji na obrazcih za vnos podatkov, ki se shranjujejo v povezane tabele. Iz vnesenih podatkov lahko nato prikažemo in izpišemo želena poročila. Za izvedbo uporabniške rešitve smo uporabili orodje Microsoft Access.
Ključne besede: pavšalna kmetija, aplikacija toka denarja, uporabniška rešitev, baza podatkov, Microsoft Access
Objavljeno v DKUM: 04.07.2016; Ogledov: 1450; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

7.
PROGRAMSKA REŠITEV ZA VODENJE ZALOG ZDRAVIL
Janka Zorč, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu predstavljamo razvoj programske rešitve za vodenje zalog zdravil v javnemu zavodu Mladinsko klimatsko zdravilišče Rakitna. Ker v podjetju do sedaj nismo imeli programske rešitve za vodenje zaloge zdravil, vse evidence pa so se vodile ročno, je bilo delo zamudno, nenatančno in zapleteno. Programsko rešitev smo razvijali s pomočjo Microsoft Accessa, ker ta program zadostuje za potrebe naročnika in je nameščen na več računalnikih v podjetju kot del Microsoft Office paketa. Z uvedbo programske rešitve pričakujemo, da se bo delo poenostavilo in skrajšalo, zmanjšala pa naj bi se tudi količina mesečnih naročil zdravil dobavitelju. V uvodnem delu diplomskega dela je predstavljeno podjetje, problematika in teoretične osnove. Osrednji del pa predstavlja proces razvoja programske rešitve. V zadnjem delu pa je izdelana SWOT analiza, opisane so morebitne prepreke ter možne izboljšave programske rešitve.
Ključne besede: Microsoft Access, Programska rešitev, Vodenje zaloge zdravil, Baza podatkov
Objavljeno v DKUM: 04.07.2016; Ogledov: 817; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (3,43 MB)

8.
PRENOVA MODULA ZA OBRAČUN PREVOZOV HLODOVINE V PODJETJU GG BLED D.O.O.
Peter Bertoncelj, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi je opisano reševanje problema, ki se nanaša na predolgi čas, ki je potreben za obračun prevozov hlodovine v podjetju GG Bled. V uvodnem delu je predstavljeno podjetje, njegova zgodovina, opis in funkcije posameznih enot v podjetju, organiziranost in kratka finančna analiza. V nadaljevanju je predstavljeno problemsko stanje obračuna prevozov in njegova kritična analiza. V nalogi je predstavljena prototipna rešitev problema z uporabo programa Microsoft Access. Rešitev omogoča hitro, preprosto in pregledno pripravo obračuna prevozov hlodovine. Programska rešitev je bila razvita na podlagi metodologije prototipne računalniške rešitve. Predstavljeni in opisani so podatkovni modeli, obrazci v programu in vsa končna poročila. V zaključku je predstavljena možnost nadaljnjega razvoja obstoječega informacijskega sistema Largo.
Ključne besede: Microsoft Access, programska rešitev, prototip, obračun, prevozi, hlodovina
Objavljeno v DKUM: 27.05.2016; Ogledov: 1169; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (2,75 MB)

9.
Programska rešitev za sistem vodenja kakovosti ISO 9001:2008
Aleš Lužan, 2016, specialistično delo

Opis: Specialistično delo prikazuje eno izmed možnih programskih rešitev za obvladovanja sistema kakovosti ISO 9001:2008. V njem je predstavljeno, kako si lahko malo podjetje samostojno olajša nadziranje in sledljivost vodenja sistema kakovosti ISO 9001:2008 glede na svoje potrebe. Nadziranje nad obvladovanjem sistema je bilo v izbranem podjetju zapleteno in težko nadzorovano. Pregled stanja je zahteval nekajurno analizo dokumentov in izdelavo poročila. Cilj je bila izdelava programa, to je osredotočenost na optimizacijo obvladovanja papirnate oblike dokumentov, beleženje dogodkov in postopkov v smislu prenosa obvladovanja podatkov v elektronsko obliko. S tega vidika smo dosegli želeni cilj z večjo produktivnostjo na indirektnem področju, pravočasno izvedbo postopkov (brez zamud) in manjše obremenjevanje okolja, če razmišljamo širše in upoštevamo tudi manj tiskanja papirnatih dokumentov.
Ključne besede: standard ISO 9001:2008, obvladovanje dokumentacije, Microsoft Access
Objavljeno v DKUM: 20.04.2016; Ogledov: 2539; Prenosov: 262
.pdf Celotno besedilo (8,60 MB)

10.
Prilagoditev predloge za CRM
Stanislav Zupančič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo vsebuje proces izdelave programske rešitve CRM za mednarodno podjetje, katerega primarna dejavnost je proizvodnja in prodaja umetnih gnojil za potrebe kmetijstva. V uvodnem delu v osnovi predstavimo podjetje in problem s katerim se podjetje sooča. V nadaljevanju diplomskega dela je v osredju pomen CRM. Razložili smo definicije CRM, arhitekturo in razvoj trženja. Predstavili smo tudi uporabljene tehnologije ter pomen CRM v informatiki. V osrednjem delu smo opisali obstoječe stanje. Nanašamo se predvsem na tehnološko podprtost in zavedanje, da orodje MS Excel ne zadošča poslovni procesom. Za izdelavo programske rešitve smo uporabili orodje MS Access 2010, ki nam omogoča operacije z večjo količino podatkov. Dosegli smo namen fleksibilnosti, ki zagotavlja vnos, popravke in pregled podatkov s strani večjega števila uporabnikov hkrati. Prikazan je podatkovni model, obrazci ter poročila. Rešitev predstavlja celovito podporo v smeri upravljanja odnosa s strankami. V zaključku so podane ocene učinkovitosti, pogoji za uvedbo in možnosti nadaljnjega razvoja programske rešitve.
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, Microsoft Access 2010, podatkovna baza
Objavljeno v DKUM: 24.03.2016; Ogledov: 1459; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici