1. |
2. |
3. |
4. |
5. PODATKOVNI MODEL ZA POTREBE POSLOVANJA PEDIKERSKEGA SALONASamo Srebernjak, 2009, diplomsko delo Opis: Podjetje, ki opravlja pedikure na domu stranke, se srečuje z vedno večjimi časovnimi zaostanki pri beleženju in obdelavi podatkov. V diplomski nalogi smo poskusili poiskati vzroke problemov, poiskati možnosti za izboljšave ter predlagati možne rešitve.
Diplomska naloga je razdeljena na tri dele. Najprej je predstavljena analiza stanja v podjetju ter kratka predstavitev podjetja in opis problema. Analizirali smo problemsko stanje, poskusili zajeti bistvene vzroke in posledice problema ter izvedli analizo in opis poslovnega procesa podjetja. Problem se navezuje na dokumentiranje in beleženje podatkov, zato smo zajeli vse s procesom povezane dokumente in poskusili ugotoviti, katere podatke vsebujejo. Na osnovi pridobljenih podatkov smo poiskali kritične točke v poslovnem procesu in dokumentiranju.
V drugem delu smo podjetju predstavili predlagano rešitev, ki bi problem ob določenih predpostavkah in omejitvah lahko rešila ali pa vsaj omejila. Ob nekaterih organizacijskih spremembah podjetju predlagamo predvsem uvedbo informacijskega sistema, ki naj bi pokril proces opravljanja pedikerskih storitev na domu. Glavni element sistema naj bo grafični vmesnik za vnašanje kartotečnih podatkov o strankah in njihovih težavah, s sliko stopala, kamor je možno vpisovati opombe.
V tretjem delu smo rešitev kritično ocenili ter poskusili poiskati tiste točke, kjer lahko podjetje pričakuje probleme pri uporabi informacijskega sistema.
Ključne besede: baza podatkov, pedikura, Microsoft Access, kartoteka Objavljeno: 20.07.2009; Ogledov: 1539; Prenosov: 151
Celotno besedilo (4,71 MB) |
6. RAZVOJ PROGRAMSKE REŠITVE ZA DISTRIBUCIJO REKLAMNIH LETAKOVZvonko Pravdič, 2009, diplomsko delo Opis: Diplomska naloga predstavlja programsko rešitev za pripravo O'glasne pošte. O'glasna pošta je sestavljena iz oglasov na osnovnem letaku in reklamnih materialov, ki so vloženi v osnovni letak.
Namen rešitve je poenostaviti in povečati hitrost priprave O'glasne pošte ter zmanjšati napake pri vlaganju reklamnih materialov v osnovni letak.
To smo dosegli z nazivnicami za svežnje in s poročili. Osnova za nazivnice in poročila so razdelilniki. Imamo razdelilnike s podatki o številu gospodinjstev, podjetij, samostojnih podjetnikov in poštnih predalov ter razdelilnike za reklamne materiale. Na nazivnicah bodo vsi potrebni podatki za pripravo svežnjev za posamezne pošte. Poročila bodo služila za lažjo organizacijo dela ter olajšala kontrolo.
Rešitev je izdelana z orodjem Excel in MS Access. V Excelu se je programiralo s programskim jezikom Visual Basic. Ključne besede: O'glasna pošta, nazivnice, Microsoft Access, Microsoft Excel Objavljeno: 22.10.2009; Ogledov: 1583; Prenosov: 139
Celotno besedilo (2,83 MB) |
7. |
8. Programska rešitev za sistem vodenja kakovosti ISO 9001:2008Aleš Lužan, 2016, specialistično delo Opis: Specialistično delo prikazuje eno izmed možnih programskih rešitev za obvladovanja sistema kakovosti ISO 9001:2008. V njem je predstavljeno, kako si lahko malo podjetje samostojno olajša nadziranje in sledljivost vodenja sistema kakovosti ISO 9001:2008 glede na svoje potrebe.
Nadziranje nad obvladovanjem sistema je bilo v izbranem podjetju zapleteno in težko nadzorovano. Pregled stanja je zahteval nekajurno analizo dokumentov in izdelavo poročila.
Cilj je bila izdelava programa, to je osredotočenost na optimizacijo obvladovanja papirnate oblike dokumentov, beleženje dogodkov in postopkov v smislu prenosa obvladovanja podatkov v elektronsko obliko. S tega vidika smo dosegli želeni cilj z večjo produktivnostjo na indirektnem področju, pravočasno izvedbo postopkov (brez zamud) in manjše obremenjevanje okolja, če razmišljamo širše in upoštevamo tudi manj tiskanja papirnatih dokumentov. Ključne besede: standard ISO 9001:2008, obvladovanje dokumentacije, Microsoft Access Objavljeno: 20.04.2016; Ogledov: 1362; Prenosov: 139
Celotno besedilo (8,60 MB) |
9. RAZVOJ INFORMACIJSKEGA SISTEMA ZA SAMOSTOJNEGA PODJETNIKADavorko Pejašinović, 2010, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo predstavlja proces razvoja informacijskega sistema za samostojnega podjetnika Zorana Starčevića, ki se ukvarja z zaključnimi deli v gradbeništvu. Namen razvoja je arhiviranje dokumentov v elektronski obliki, hitrejše izdajanje dokumentov strankam in hitrejše pridobivanje informacij iz podatkov arhiviranih dokumentov. S tem podjetnik želi prihraniti veliko časa in truda, ki bi ga lahko vložil v druge stvari.
Informacijski sistem je bil razvit na podlagi prototipnega pristopa razvoja uporabniških rešitev. Pri tem smo uporabili programsko orodje Microsoft Access 2003.
V uvodnem delu je podan problem in predstavljeno je podjetje Zoran Starčević s. p. Sledijo teoretične osnove z definicijami osnovnih pojmov informacijskega sistema in njegove varnosti ter opis uporabljenih programskih jezikov.
V osrednjem delu je opisan proces poslovanja in sestavni deli razvitega informacijskega sistema, ki so entitetno-relacijski model, tabele baze podatkov, obrazci uporabniškega vmesnika, poročila, poizvedbe in vzpostavitev varnosti informacijskega sistema.
Zaključek vsebuje oceno učinkov, SWOT analizo, pogoje uvedbe in možnosti nadaljnjega razvoja informacijskega sistema. Ključne besede: informacijski sistem (IS), baza podatkov, samostojni, podjetnik, gradbeništvo, Microsoft Access Objavljeno: 28.06.2010; Ogledov: 2093; Prenosov: 193
Celotno besedilo (1,92 MB) |
10. PODATKOVNI MODEL PROGRAMSKE REŠITVE ZA VODENJE EVIDENCE IZGUBLJENIH PREDMETOVMišel Mencinger, 2010, diplomsko delo Opis: Za diplomsko delo sem si izbral naslov »Podatkovni model programske rešitve za vodenje evidence izgubljenih predmetov«. S tem delom sem želel kreirati model, ki bo uporaben tudi v praksi, saj dandanes vodenje evidenc izgubljenih predmetov na letališču Jožeta Pučnika Ljubljana — in tudi na nekaterih drugih letališčih — še vedno v veliki meri poteka le ročno, z vpisovanjem podatkov v zvezek.
Delo je razdeljeno na dva dela, in sicer na teoretični in praktični del. V prvem delu so predstavljene vse teoretične opredelitve, medtem ko praktični del sestavlja sama podatkovna baza za vodenje evidence izgubljenih predmetov, ki je bila v celoti izdelana z orodjem Microsoft Access.
Izdelal sem podatkovni model za vodenje evidenc izgubljenih predmetov. Delo je osredotočeno predvsem na samo zasnovo podatkovnega modela, ki omogoča nadaljnji razvoj in uvedbo v neki konkretni programski rešitvi. Vse povezave med posameznimi tabelami v podatkovni bazi so v diplomskem delu prikazane tudi z relacijskim diagramom. Poleg izdelanih obrazcev, ki v veliki meri uporabnikom olajšajo zapisovanje podatkov v bazo, so jim v pomoč tudi nekatera poročila.
Z uvedbo podatkovnega modela v praksi bi olajšali delo zaposlenim, vsi podatki o izgubljenih predmetih pa bi postali veliko bolj pregledni, kot so trenutno. Ključne besede: Podatkovni model, izgubljeni predmeti, SQL, sistemi za upravljanje podatkovnih baz, Microsoft Access. Objavljeno: 07.09.2010; Ogledov: 1752; Prenosov: 144
Celotno besedilo (1,14 MB) |