| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 223
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Prehod z lokalne domene na Microsoft Azure active directory v podjetju SIP d.d. : diplomsko delo
Nejc Tevč, 2023, diplomsko delo

Opis: V digitalnem in medsebojno povezanem svetu je upravljanje uporabniških identitet in dostopov do virov postal ključni korak vsake organizacije. V diplomskem delu je predstavljeno in analizirano okolje Microsoft Azure AD, s pomočjo katerega je bil narejen prehod iz lokalne domene v oblačno storitev upravljanja identitete in dostopa. Vpeljane rešitve omogočajo funkcijo enotne prijave, kar uporabnikom omogoča prijavo v več aplikacij z enotno identiteto in hkrati izboljša uporabniško izkušnjo. Narejena konfiguracija v podjetju zagotavlja višjo varnost sistema, hkrati pa omogoča centralno upravljanje naprav.
Ključne besede: Microsoft Azure, Active Directory, Microsoft Windows Defender, Office 365, hibridno okolje.
Objavljeno v DKUM: 21.12.2023; Ogledov: 334; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (3,01 MB)

2.
Analiza avtomatizacije poslovnih procesov z microsoft power platform
Žan Korpar, 2023, magistrsko delo

Opis: Microsoft Power Platform je platforma, ki omogoča digitalizacijo in avtomatizacijo poslovnih procesov. Digitalizacija med drugimi poveča učinkovitost podjetja in izboljša interakcijo s strankami, avtomatizacija pa zmanjša možnost človeških napak in stroške. Ključne komponente platforme so Power BI, Power Automate in Dynamics 365. V sklopu magistrskega dela smo analizirali vzpostavljen sistem v izbranem podjetju. S pomočjo KPI-jev smo primerjali poslovanje pred in po uvedbi le-tega. Uvedba Power Platform je v podjetju izboljšala nadzor nad uporabniki, povečala število aktivnosti in avtomatsko obnovljenih pogodb, ter izboljšala odzivni čas podpore strankam. Power Platform lahko torej izboljša učinkovitost podjetja in s tem konkurenčnost na trgu.
Ključne besede: Microsoft Power Platform, poslovni procesi, avtomatizacija, BPMN, življenjski cikel procesov
Objavljeno v DKUM: 03.11.2023; Ogledov: 184; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (3,98 MB)

3.
Vpliv kritičnih dejavnikov uspeha na uvedbo ERP rešitve Microsoft Dynamics Business Central
Laura Jurgec, 2023, magistrsko delo

Opis: Podjetja za uspešno poslovanje potrebujejo orodje, ki jim pomaga pri avtomatizaciji in upravljanju njihovih osnovnih poslovnih procesov. To orodje so celovite informacijske rešitve oziroma rešitve ERP. Rešitve ERP pomagajo pri pretoku podatkov med različnimi oddelki podjetja, kot so finance, nabava, prodaja, proizvodnja itd., in ker so podatki shranjeni v skupni bazi podatkov, vsi oddelki vidijo enake podatke, zaradi česar ne more priti do podvajanja podatkov. Rešitve ERP lahko korenito izboljšajo učinkovitost poslovanja podjetja, zato se vse več podjetij odloča za njihovo uvedbo, vendar pa se mnogokrat zgodi, da je uvedba neuspešna. Z namenom, da bi bilo čim manj neuspešnih uvedb rešitev ERP, so bili vpeljani t. i. kritični dejavniki uspeha, ki nam pomagajo oziroma nas vodijo do opredelitve tistega, kar nam največ pomeni. Na te izsledke se nato osredotočimo tudi pri sami uvedbi rešitve ERP. Na začetku magistrskega dela smo se osredotočili na rešitve ERP na splošno, torej opredelili njihove značilnosti in določili najpogostejše module, medsebojno primerjali rešitve ERP, nameščene na lokaciji in v oblaku, opisali arhitekturno rešitev, predstavili ponudnike, njihove prednosti in slabosti ter trende, ki jih lahko pričakujemo v prihodnje. V nadaljevanju smo podrobneje opisali proces uvedbe rešitve ERP, kjer smo predstavili faze in življenjski cikel uvedbe, korake do uspešne uvedbe, metodologije vodenja projektov in pristope pri uvedbi rešitev ERP. V nadaljevanju magistrskega dela smo se osredotočili na kritične dejavnike uspeha. Ker vemo, da so rešitve ERP lahko nameščene na lokaciji ali v oblaku, smo preučili članke z obeh področij. Ker je računalništvo v oblaku razmeroma nova tehnologija, obstaja manj člankov na to temo, zato smo se osredotočili na zgolj enega, medtem ko smo za rešitve ERP, nameščene na lokaciji, preučili sedem člankov. Ker je na trgu mnogo ponudnikov rešitev ERP, smo na koncu magistrskega dela osredotočili na rešitev Business Central. V tem delu smo podrobneje opisali značilnosti rešitve Business Central, njene module in arhitekturo ter proces uvedbe s pomočjo metodologije Sure Step, prav tako smo ugotovili, kateri so kritični dejavniki uspeha, ki pozitivno vplivajo na uspešnost uvedbe rešitev ERP na splošno kot tudi na uspešnost specifične rešitve ERP Business Central.
Ključne besede: rešitve ERP, Business Central, kritični dejavniki uspeha, KDU, Microsoft Dynamics, Dynamics 365
Objavljeno v DKUM: 25.10.2023; Ogledov: 180; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

4.
Delovanje erp rešitev v računalniškem oblaku
Nina Margon, 2013, diplomsko delo

Opis: V 21. stoletju je tehnološki napredek dosegel že zelo veliko. Pojavljati so se začeli vedno novi in novi trendi, ki silijo podjetja k spreminjanju in posodabljanju svojega poslovanja in k novim trendom, ki jih narekuje trg. Podjetja, ki se slabo prilagajajo razmeram na trgu, so običajno tista, ki ne preživijo in jih pokoplje konkurenca. Ravno iz tega razloga je potrebno, predvsem za podjetja, spremljati trg na katerem se nahajajo in se mu prilagajati, zaznati spremembe in jih čim prej odpraviti, da podjetje lahko nemoteno posluje naprej ter jih konkurenca ne prehiti.
Ključne besede: Računalništvo v oblaku, ERP rešitve, Cloud Computing, SAP, Microsoft Dynamics NAV
Objavljeno v DKUM: 18.10.2023; Ogledov: 219; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (7,46 MB)

5.
Primernost uporabe erp rešitve microsoft dynamics nav v izbranem malem podjetju
Dana Obretan, 2023, diplomsko delo

Opis: ERP rešitve so postale v zadnjih letih poslovanja podjetij vitalni del poslovanja. Cilj informacijske rešitve je »posredovati prave informacije ob pravem času na pravo mestu s čim nižjimi stroški«. Informacijske rešitve danes uporablja večino malih, srednjih in velikih podjetij. Čeprav so mala podjetja bolj enostavna in manj kompleksna, pa še ne pomeni, da so vse ERP rešitve zanje primerne. Ena izmed primernih ERP rešitev za mala podjetja je Microsoft Dynamics NAV, ki je namenjen malim in srednje velikim podjetjem. Ta pomaga avtomatizirati in povezati prodajo, nabavo, računovodstvo, proizvodnjo in upravljanje zalog. Pokriva vse procese od financ, nabave, vodenja, skladiščenja, poroči in analiz. Ker je prilagodljiv, ga je mogoče prilagoditi potrebam in panogi podjetja. Naredili smo raziskavo informacijskih potreb malega podjetja, malih podjetij nasploh ter ponudbo Microsoft Dynamics NAV. Ugotovili smo, da Microsoft Dynamics NAV ne more zadovoljevati vsem informacijskim potrebam podjetja, ampak večino kriterijev vseeno zadovoljuje in je posledično primeren tako za mala podjetja kot tudi za mala podjetja z razvitim proizvodnim programom. Seveda pa zadovoljeni kriteriji niso dovolj dober pogoj za izbiro informacijske rešitve. Ker se informacijskih rešitev v podjetju ne zamenja na vsakih nekaj let, je potrebno ugotoviti, ali tudi videz informacijske rešitve, strokovna podpora, cena in drugi faktorji ustrezajo podjetju in uporabnikom rešitve.
Ključne besede: ERP rešitev, informacijska rešitev, Microsoft Dynamics NAV
Objavljeno v DKUM: 04.10.2023; Ogledov: 375; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

6.
Organiziranje poroke s strani poročnega organizatorja
Eneja Jerman, 2023, diplomsko delo

Opis: Poroka ali sklenitev zakonske zveze je dogodek, na katerem si partnerja obljubita večno zvestobo. Vse poroke ne potekajo na enak način, saj se med seboj razlikujejo. Na poroko se je treba pripraviti. Proces organiziranja poroke je dolgotrajen in se redko kdaj zgodi z danes na jutri. Dolgoročne in skrbno organizirane priprave na poroko bodo paru zmanjšale tveganje za napake na poročni dan. Organiziranje porok je priporočljivo za lažji potek poročnega dne. Je najdaljša in hkrati tudi najpomembnejša faza v projektu. Par se v tej fazi odloča o vseh izvajalcih, ki bodo pomagali izpeljati poročni dan, o vseh končnih podrobnostih, o dekoraciji na poročni dan ipd. Vse odločitve vzamejo paru ogromno časa, še posebej če se par s poroko sooča prvič v življenju. Nikjer ni zapisanih pravil, kako se soočati s tako organizacijo in nikjer ni zapisan vrstni red aktivnosti. S pomočjo vsega znanja, ki smo ga pridobili pri predmetu Management projektov in literature, ki se navezuje na izpeljavo takega dogodka, smo izdelali projekt organizacije poroke, ki smo ga nato preslikali v program MS Project 2019. Za lažje razumevanje smo naredili SWOT-analizo ter prikazali vse potrebne korake, ki so potrebni za realizacijo projekta. Med seboj smo primerjali izdelavo projekta brez pomoči poročnega organizatorja in s poročnim organizatorjem. Ugotovili smo, da če si par želi več prostega časa in manjšo stopnjo tveganja pri organizaciji poroke, je smiselno najeti poročnega organizatorja.
Ključne besede: organizacija porok, organizacija dogodkov, projektno delo, Microsoft Project
Objavljeno v DKUM: 04.05.2023; Ogledov: 388; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (4,44 MB)

7.
Avtentikacijski postopek z uporabo azure active directory B2C in knjižnice microsoft authentication library : diplomsko delo
Patricij Jurgelj, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu pregledamo avtentikacijski postopek Single Sign On in začetke takšnih sistemov. Naredimo primerjavo med avtentikacijskima postopkoma Single Sign On in Azure Active Directory B2C. Slednjega implementiramo z uporabo knjižnice Microsoft Authentication Library. Na začetku izpostavimo delovanje in težave ki jih prinese avtentikacijski postopek Single Sign On, predstavimo razlike in izpostavimo nadgradnje, ki jih prinese novi avtentikacijski postopek. Nato prikažemo implementacijo na mobilnih klientih operacijskih sistemov iOS in Android ter pregledamo katere funkcionalnosti morajo odjemalci podpirati. Na koncu še opišemo in prikažemo uporabniško izkušnjo.
Ključne besede: Avtentikacijski postopki, Azure Active Directory B2C, Microsoft Authentication Library, mobilne aplikacije
Objavljeno v DKUM: 07.11.2022; Ogledov: 521; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

8.
Varnostni vidiki aplikacij za virtualna srečanja : diplomsko delo
Anja Jakovljević, 2022, diplomsko delo

Opis: Aplikacije za virtualna srečanja so platforme, ki ljudem omogočajo komunikacijo na daljavo v obliki avdiovizualnih konferenc. Z njimi lahko ostanejo povezani s službenimi ali izobraževalnimi skupinami, delijo in upravljajo z dokumenti ter imajo možnost klepeta. V diplomskem delu opredelimo pojem aplikacij za virtualna srečanja, predstavimo njihove funkcionalnosti in primerjamo prednosti in slabosti. Med opisom varnostnega vidika omenimo najbolj znane napade, ki jih lahko ogrožajo, ter varnostne mehanizme, s katerimi aplikacije ščitijo podatke svojih uporabnikov. Osrednji predmet diplomske naloge je anketna raziskava, s katero ugotavljamo uporabniški pomen varnosti aplikacij za virtualna srečanja. Raziskava je potrdila, da so na ta pomen vplivali zadovoljstvo z varnostnimi funkcijami, ozaveščenost o ranljivostih, seznanjenost z možnimi kibernetskimi napadi ter zaščitniški odnos organizacije ali podjetja uporabnika. Dodatna primerjava odgovorov na vprašanja o konkretnih primerih dveh aplikacij za virtualne sestanke nam je pokazala, da so njihovi uporabniki enako zadovoljni v večini varnostnih segmentov.
Ključne besede: virtualna srečanja, kibernetska varnost, Zoom, Microsoft Teams
Objavljeno v DKUM: 28.06.2022; Ogledov: 802; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

9.
Primerjalna analiza oblačnih CRM rešitev Salesforce, HubSpot in MS Dynamics 365 Customer Engagement
Matic Kocbek, 2022, magistrsko delo

Opis: Vse več podjetij seli svoje aplikacije in storitve v oblak. Prehod na računalništvo v oblaku je bil eden najpomembnejših tehnoloških trendov zadnjih nekaj let. Dandanes za podjetja ni več ključno vprašanje izbrati oblak ali ne, ampak kako čim hitreje tja. Podjetja v različnih panogah posodabljajo svoje podatkovne platforme, da bi hkrati izkoristila novodobne aplikacije in napredno analitiko, medtem ko svoje podatke selijo v oblak. Pandemija COVID-19 je tudi eden izmed faktorjev, ki je povečala uporabo oblaka. COVID in nestabilno gospodarstvo sta veliko pripomogla pri pospeševanju k bolj digitalnemu poslovanju, ki bi podjetjem omogočilo, da se lažje odzovejo na spreminjajoče se okoliščine. Storitve v oblaku podjetjem pomagajo, da so sposobna preživeti, ter ostanejo povezana s svojimi strankami in partnerji. Storitve v oblaku so postala za podjetja ''nova normalnost'' in rast se bo nadaljevala saj se tudi vedno več vlaga v digitalno preobrazbo. CRM rešitve, ki omogočajo celovit pogled nad strankami in upravljanje odnosov z njimi, so ključnega pomena za podjetja, da vzdržujejo kakovostne odnose s strankami. V magistrskem delu smo v poglavju Upravljanje odnosov s strankami predstavili zgodovino CRM rešitev, značilnosti, prednosti, njihovo arhitekturo, trende, glavne predstavnike rešitev ter zakaj se vedno več podjetij odloča za CRM rešitve v oblaku. V poglavju Računalništvo v oblaku smo med drugim podrobneje opisali kakšne so prednosti in slabosti ter zakaj uporaba oblaka za podjetja predstavlja manjše stroške kot lokalne rešitve. V naslednjih treh poglavjih smo predstavili izbrane tri rešitve, njihove aplikacije, prednosti in funkcionalnosti, ki jih ponujajo. V zadnjem praktičnem poglavju Primerjalna analiza oblačnih CRM rešitev, smo naredili primerjalno analizo vseh treh rešitev glede na razlike v samih uporabniških vmesnikih, delovanje na mobilnih napravah, razlike v cenah in funkcionalnostih, ki jih ponujajo posamezni paketi ter ocenah uporabnikov.
Ključne besede: Upravljanje odnosov s strankami, oblačne CRM rešitve, računalništvo v oblaku, Salesforce, Hubspot, Microsoft Dynamics 365 CE
Objavljeno v DKUM: 02.06.2022; Ogledov: 582; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

10.
Uporaba programskega jezika al v okolju microsoft dynamics 365 business central
Sara Čelan, 2021, magistrsko delo

Opis: Celovita informacijska rešitev je programska oprema, ki jo podjetja uporabljajo za upravljanje in integracijo poslovnih procesov znotraj podjetja. Dandanes podjetja nenehno iščejo načine, kako izboljšati svojo uspešnost, pridobiti poslovno prednost in ostati konkurenčen na svojem trgu. Konkurenca jih sili k temu, da čim bolj optimizirajo področja, na katerih delujejo, iščejo nove rešitve in tehnologije ter tako povečujejo pomen sodobnih informacijskih sistemov. Sodobno vodstvo se močno opira na informacije kot nujen vir za razvoj drugih virov in pridobivanje prednosti pred konkurenco. Uporaba ene baze podatkov dramatično poenostavi pretok informacij v celotnem podjetju. Celovite informacijske rešitve vključujejo več modulov, povezanih z eno centralizirano bazo podatkov. Ti moduli so: prodaja, človeški viri, finance, logistika, proizvodnja, izpolnjevanje naročil in upravljanje dobaviteljev. Celovite informacijske rešitve tako odpravljajo težave s podatki, kot so odvečnost, nedoslednost, podvojenost itn. Omogočajo tudi vpogled celo podjetje v realnem času, saj omogočajo sledenje naročil in inventarja izdelkov, avtomatizacijo naročil in plačil, nižje stroške namestitve, skrajšanje časa cikla naročil in izboljšanje upravljanja z denarnimi sredstvi. Večina podjetij, ki imajo uvedene celovite informacijske rešitve, ima višje rezultate pri odločanju in višjo kakovost sprejetih odločitev. Ena izmed teh rešitev je tudi Microsoft Dynamics 365 Business Central, ki je oblačna rešitev za mala in srednja podjetja. Microsoft uporablja Visual Studio Code kot razvojno okolje za Business Central. Visual Studio Code je bil predstavljen aprila 2015 in je brezplačen odprtokodni urejevalnik kod. Prav tako si je treba namestiti tudi programski jezik AL. Z nekaj izjemami ves razvoj aplikacij Business Central poteka v Visual Studio Code. V praktičnem delu bomo predstavili del razvoja Business Central v programskem jeziku AL. Ustvarili bomo razširitev za nadzor kakovosti, v katerem bomo ustvarili nove tabele, strani, razširitve tabel, jih med seboj povezali in prikazali končni izdelek v rešitvi Business Central.
Ključne besede: Microsoft Dynamics 365 Business Central, celovite informacijske rešitve, programski jezik AL, programiranje, oblačna rešitev.
Objavljeno v DKUM: 20.12.2021; Ogledov: 802; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (3,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici