| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UPORABA SPLETNIH APLIKACIJ SHOCKWAVE FLASH IN PORTALA YOUTUBE ZA EDUKACIJO NA PODROČJU URGENTNE MEDICINE
Urška Lampe, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo izdelali spletno stran za učenje na področju urgentne medicine. Glavne prednosti spletnega gradiva so obširnost učne snovi, razdelitev po sklopih, možnost poprave napak, ter povezave z drugimi spletnimi stranmi. Spletna stran z vsebinami urgentne medicine, ki vsebuje tudi zbirke filmov o nudenju prve pomoči oziroma temeljne postopke oživljanja, pripomore k ozaveščanju in hitrejši ter uspešnejši edukaciji tako laikov kot tudi strokovnjakov na tem področju.
Ključne besede: medmrežje, učenje, urgentna medicina, medmrežne strani, prva pomoč, postopki oživljanja, spletna aplikacija
Objavljeno: 02.06.2009; Ogledov: 2595; Prenosov: 244
.pdf Celotno besedilo (4,95 MB)

2.
PREDLOG UVEDBE E-VOZOVNIC NA SLOVENSKIH ŽELEZNICAH
Sanela Ćomić, 2009, diplomsko delo

Opis: Da bi postali konkurenčni in zadovoljili svoje kupce oziroma uporabnike storitev, je popestritev ponudbe ena temeljnih nalog uspešne prodaje. Trenutni sistem prodaje vozovnic na Slovenskih železnicah je mogoče dopolniti z uvedbo elektronske prodaje vozovnic. Nova ponudba bi bila locirana na obstoječi spletni strani Slovenskih železnic. Prednosti, katerih bi bili deležni potniki in Slovenske železnice, so predstavljene v nadaljevanju diplomskega dela.
Ključne besede: • železniški promet, • medmrežje (v nadaljevanju internet), • elektronska prodaja vozovnic, • B2C.
Objavljeno: 22.01.2010; Ogledov: 1512; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

3.
PRIMERJAVA IN BENCHMARKING ANALIZA SPLETNIH STRANI TERM
Nataša Kelenc, 2010, diplomsko delo

Opis: V nalogi,ki ima dve vsebinski težišči, je prvi del namenjen predstavitvi osnovnih definicij o internetu, o spletnih straneh, povedali smo, kdaj so splet prvič uporabili. Predstavili smo sodobnega uporabnika interneta ter elektronske storitve. S pomočjo domače in tuje literature ter statističnih podatkov smo ugotavljali dejansko raven uporabe interneta. Poiskali smo razloge za priljubljenost in uporabo interneta in spletnih strani. S primerjavo tradicionalnega trženja s trženjem preko medmrežja smo ugotavljali, kakšne so koristi za ponudnika in potrošnika. Pregledali smo tudi,kako se organizacije s pomočjo interneta povezujejo, sodelujejo ali konkurirajo. S pomočjo primerjalne presoje smo preučili možnost poslovanja domačih term na spletni strani in jih primerjali s tujim ponudnikom ter predlagali izboljšave.
Ključne besede: Medmrežje, primerjalna presoja, Naravni park Terme 3000, Karlovy Vary, Baden Baden, Krapinske Toplice.
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 2285; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (2,94 MB)

4.
ELEKTRONSKO POSLOVANJE PODJETJA MARIBORSKA LIVARNA MARIBOR Z BANKAMI
Eva Grah, 2010, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega seminarja je osredotočena na sodoben način poslovnega komuniciranja znotraj podjetij in med podjetji- elektronsko poslovanje. Pojav sega desetletje nazaj, ko je bila prvič uporabljena računalniška tehnologija. Začelo se je z računalniško izmenjavo podatkov med podjetji. Ta način poslovanja se je začel z razvojem informacijske in komunikacijske tehnologije. Podjetja morajo biti za elektronsko poslovanje ustrezno tehnološko opremljena. Potrebujejo osnovno in omrežno informacijsko opremo. Pravi razvoj je ta način poslovanja doseglo z razvojem računalniških omrežij- predvsem z razvojem interneta, ki je postal svetovno komunikacijsko in informacijsko omrežje. Danes preko interneta potuje veliko informacij in mogoča uporabnikom številne možnosti uporabe. Preko interneta se povezujejo mnoga podjetja. Nekatera podjetja so razvila lastno omrežje, ki je priključeno na lokalno mrežo- intranet. Z razvojem elektronskega poslovanja, je bilo potrebno urediti tudi pravno področje. Tako imamo v Sloveniji zakon, ki ureja to področje (ZEPEP) in ki je tudi usklajen z evropskimi smernicami na tem področju. Povsod po svetu posvečajo elektronskemu poslovanju precej pozornosti in mu pripisujejo velik pomen. Za MLM d.d. je elektronsko poslovanje pomembno, saj podjetje ne posluje samo na slovenskem tržišču, temveč tudi s tujimi trgi. Lažji prenos informacij omogoča, da je podjetje uspešno in da lahko na ta način pridobiva tudi nove stranke.
Ključne besede: – elektronsko poslovanje, – medmrežje, – zakon o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu, – računalniška izmenjava podatkov.
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 1346; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici