| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZISKOVANJE LASTNIH IN TRGOVINSKIH BLAGOVNIH ZNAMK NA PRIMERU PODJETJA VITAL MESTINJE D.O.O.
Nina Jagodič, 2009, diplomsko delo

Opis: Na današnjem zelo konkurenčne in globalnem trgu je potrebno zraven tega, da izdelek ponudimo odjemalcem, le tega znati tržiti. Odjemalci se morajo v »poplavi« izdelkov s katerimi se vsak dan srečujejo odločiti za nakup tistega, ki jim najbolj zadovoljujejo njihove potrebe. Tu pa je vloga posameznega podjetja, da z različnimi marketinški aktivnostmi, ponudijo odjemalcem takšne izdelke. V svetu so se pojavile blagovne znamke predvsem zaradi razlikovalne funkcije, da odjemalci ločijo posamezne izdelke med seboj. Od podjetja samega pa je odvisno kako močne bodo te blagovne znamke in kakšno vlogo bodo imele v očeh odjemalcev. Podjetje Vital Mestinje d.o.o. prav tako deluje na zelo konkurenčnem trgu, vendar pa premalo sredstev namenijo za marketinške aktivnosti in večjo prepoznavnost. Njihova blagovna znamka Frupi je že vrsto let na trgu, a si nikoli ni izborila mesta med najbolj poznanimi blagovnimi znamkami v Sloveniji. Če hočejo na današnjem konkurenčnem trgu preživeti, bodo morali sprejeti strategije s katerimi bodo blagovno znamko Frupi predstavili širši javnost in si z močnim oglaševanjem pridobili boljši položaj na tržišču. Problem s katerimi se ubadajo tako v podjetju Vital Mestinje d.o.o. kot v ostalih podjetjih pa je tudi vedno večja prisotnost trgovskih blagovnih znamk na trgu, ki odžirajo mesta na prodajnih policah proizvajalcem in jih postavljajo v slabši položaj, predvsem zaradi občutno nižjih cen izdelkov trgovske blagovne znamke. Tako lahko govorimo o pojavu kanabalizacija med blagovnimi znamkami, kjer lahko na trgu preživijo le najmočnejši. V raziskavi, ki smo jo opravili v diplomski nalogi, smo ugotovili, da je jabolčni sok blagovne znamke Frupi podjetja Vital Mestinje d.o.o. kakovosten sok, primerljiv z jabolčnimi sokovi konkurentov, a problem se pojavi, ker njihova blagovna znamka ni prepoznana in nima lojalnih kupcev. Zato bi bilo potrebno nameniti sredstva za oglaševanje tega soka in poudariti njegovo kakovost in neoporečnost, saj po takšnih izdelkih odjemalci povprašujejo. Iz analize prodajnega asortimana podjetja Vital Mestinje d.o.o. pa je razviden tudi problem prevelikega števila izdelkov s katerimi podjetje upravlja. Določeni izdelki so za njih nerentabilni oziroma jim ne prinašajo velikih dobičkov, a jim vseeno namenjajo razpoložljive resurse. Na drugi strani pa imajo izdelke, ki so donosni, to so Frupi sirupi, katerim pa namenijo premalo pozornosti, čeprav jim prinašajo največ dobička. V podjetju vseskozi uvajajo in nove izdelke, brez marketinških raziskav iz katerih bi izvedeli potrebe odjemalcev, saj namen izdelkov, ki jih podjetja tržijo je ravno ta, da zadovoljujejo potrebe odjemalcev. Tako se mora podjetje zavedati, da je blagovne znamke potrebno vseskozi negovati, razvijat in krepiti. Vse glavne aktivnosti v marketingu morajo biti premišljeno načrtovane in strateško zastavljene.
Ključne besede: marketing, management izdelkov, blagovna znamka, odločitve glede blagovne znamke, trgovska blagovna znamka, podjetje Vital Mestinje d.o.o., marketinška raziskava.
Objavljeno: 08.10.2009; Ogledov: 2226; Prenosov: 453
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

2.
MARKETINŠKI PRISTOP PRI UVAJANJU BLAGOVNE ZNAMKE V PODJETJU BP NAUTICA D.O.O.
Petra Stanovnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje je ena temeljnih dejavnosti človeka, ki mu omogoča obstoj in razvoj v družbi in organizacijah, formalnih in neformalnih, v katere je vključen. Ljudje ves čas komuniciramo, bodisi z besedami bodisi nebesedno s kretnjami, pogledi, svojim premikanjem. Proces marketinškega komuniciranja nam pomaga zgraditi dobro blagovno znamko izdelka ali podjetja. Vendar blagovna znamka ohranja svojo moč le toliko časa, dokler ohranja zveste uporabnike. Dobro poznavanje in razumevanje uporabnikov je zato temelj za izgradnjo zvestobe in s tem moči blagovne znamke. Naloga obravnava natančno opredelitev marketinškega komuniciranja v podjetju BP Navtika, d. o. o., kar je tudi glavna tema diplomske naloge. V začetku diplomske naloge je predstavljeno podjetje, nato sledijo celovito analiziran marketinški splet, življenjski ciklus, proces uvajanja izdelka in opredelitev blagovne znamke. Marketinško komuniciranje obravnavamo kot pomemben proces, ki ob dobro organiziranih akcijah pomembno prispeva k prodaji izdelkov. V zaključnem delu je podana tržna raziskava na osnovi ustreznega vprašalnika, rezultati so prikazani v sliki in besedi. Oblikovan je še povzetek glavnih ugotovitev raziskave. Glavne ugotovite v raziskavi so nam pokazale, kako pomembna je marketinška komunikacija podjetja. Ugotovljeno je bilo, da se mora podjetje več predstavljati na sejmih in revijah, da bosta tako izdelek kot podjetje prepoznavna na trgu.
Ključne besede: marketing, marketinška komunikacija, marketinški splet, blagovna znamka, tržna raziskava
Objavljeno: 08.03.2011; Ogledov: 2169; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (448,71 KB)

3.
MARKETINŠKA ANALIZA UPORABNIKOV STORITEV V KAVARNI MAČEK
Sandro Fink, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je obravnavana predstavitev marketinškega spleta za storitve ter marketinška analiza uporabnikov storitev v Kavarni Maček. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela, teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu smo predstavili marketinški splet in ciljno trženje ter ju podprli z analizo strokovnih virov in literature. Teoretični del je sestavljen iz uvodnega dela z opredelitvijo in opisom problema, postavitvijo raziskovalnih vprašanj in nadaljevanja, v katerem so predstavljene vse prvine marketinškega spleta skozi formulo 7P in ciljno trženje. Drugi del diplomske naloge, empirični del, pa sestavlja marketinška raziskava trga uporabnikov storitev s pomočjo anketnega vprašalnika, ki je bil razdeljen med uporabnike storitev Kavarne Maček. S to metodo smo prišli do relativno poceni tržnih informacij in odgovorov na zastavljena raziskovalna vprašanja. Cilj diplomske naloge je bil z izvedeno tržno raziskavo dosežen.
Ključne besede: Marketinški splet, Marketinška raziskava, Trženje, Anketni vprašalnik, Kakovost storitev
Objavljeno: 17.01.2013; Ogledov: 1076; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (3,36 MB)

4.
Raziskava pred uvedbo novega prehrambnega proizvoda na trg
Urška Mikelj, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga postavlja temelje marketinškega načrta in smernic postavitve novega prehrambnega proizvoda na trg. Vse večji interes slovenskih potrošnikov je, da bi kupovali lokalne izdelke, zato smo raziskali, kako na trgu predstaviti nov lokalni prehrambni produkt. V nalogi raziskujemo, kateri so ključni elementi naše strategije pozicioniranja, kakšne so želje in navade naših kupcev in ciljnih skupin in kakšna je optimalna cenovna in distribucijska politika. S kratkim pregledom teorije smo postavili teoretične okvirje za našo raziskavo. Analizirali smo panogo in prepoznali rastoči trend v segmentu lokalno pridelanih prehrambnih proizvodov. Naredili smo hiter pregled zakonodaje prehrambnega področja, ki nas definira in omejuje. Definirali smo svoje tržišče in ocenili naše potencialne konkurente na trgu. Z analizo smo določili njihove prednosti in slabosti. S SWOT analizo smo pregledali naše prednosti, slabosti, nevarnosti in priložnosti. Glavne prednosti, ki jih imamo, so prav v posebnem okusu, kakovostnih in naravnih sestavinah, lastni blagovni znamki in izkušeni ekipi. V glavnem delu raziskave smo s pomočjo odgovorov, ki smo jih dobili z anketo, analizirali mnenje potrošnikov. V nalogi smo tudi podrobneje analizirali rezultate anket in naredili tudi nekaj navzkrižnih analiz. Definirali smo ciljni trg. Opredelili smo dve največji skupini kupcev in določili tipičnega potrošnika svojih izdelkov. Preučili smo tudi marketinško pot svojega produkta - marmelade Ugotovili smo, da naša ciljna skupina marmelado kupuje v trgovinah z domačimi izdelki in eko/bio trgovinah. Opredelili smo marketinški splet po definiciji 4P in nestandardni okus proizvoda postavili kot del strategije pozicioniranja. Socialna omrežja smo določili kot glavno orodje marketinškega komuniciranja. Kljub priložnostim na tržišču raste tudi številčna konkurenca, zato je ključno dobro poznavanje naših kupcev, našega proizvoda in vzpostavitev pravilnega pozicioniranja na pravi način, skratka oblikovanje dobrega marketinškega načrta. Tako bosta blagovna znamka marmelad in prodaja uspešnejši.
Ključne besede: - marketinška raziskava - lansiranje novega proizvoda - blagovna znamka - marketinški splet - pozicioniranje proizvoda - prehrambni izdelek
Objavljeno: 02.12.2019; Ogledov: 54; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici