| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 40
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Strategija digitalnega marketinga za podjetje Dokk
Laura Švarc, 2024, diplomsko delo

Opis: Načini oglaševanja se spreminjajo iz dneva v dan spreminjajo in če želimo ohraniti konkurenčnost moramo slediti trendom na trgu, zato je pomembno, da v podjetju prepoznamo in opredelimo ciljne stranke ter se osredotočimo na le te. V diplomskem delu smo analizirali katere kanale oglaševanja poznamo ter kako se lotimo uspešne digitalne marketinške strategije. Za primer smo izbrali podjetje Dokk, prilagojene rešitve, Marin Štefanec s.p. V diplomskem delu smo predstavili, s čim se podjetje ukvarja in kako bi lahko ustvarilo uspešnejši marketing na družbenih omrežjih. Predstavili smo tudi SWOT analizo podjetja in kakšen je idealni odjemalec tega podjetja. Raziskovali smo tudi prepoznavnost obstoječega podjetja, kar smo storili s pomočjo ankete. Rezultati so pokazali da večina anketirancev podetja ne pozna, kar je posledica pomanjkljivega digitalnega marketinga podjetja na slovenskem trgu. Pripravili smo hkrati dvotedenski načrt planiranih objav na družbenem omrežju Instagram, da bi s tem preverili ali bo podjetje pridobilo morebitne odjemalce in sledilce. Na podlagi analize kampanje je bilo ugotovljeno, da bi za uspeh potrebovali večja finančna sredstva za oglaševanje ter daljše časovno obdobje kampanje.
Ključne besede: digitalni marketing, ergonomska oprema, marketinška strategija, kanali oglaševanja, ciljne stranke, družbena omrežja
Objavljeno v DKUM: 24.04.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

2.
Ekonomska in marketinška analiza kmetije Grošan : magistrsko delo
Domen Lipovšek, 2025, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo analizira ekonomske in marketinške vidike pridelave jagodičevja na kmetiji Grošan. V prvem delu so predstavljeni izračuni skupnih stroškov za obstoječo pridelavo, ki vključujejo parametre, kot so lastna cena, skupni prihodki in koeficient ekonomičnosti. Rezultati kažejo, da je obstoječa proizvodnja ekonomsko upravičena. V nadaljevanju delo obravnava naložbo v nasad jagodičevja, vključno z analizo neto sedanje vrednosti (NSV) in interne stopnje donosnosti (ISD). Ocenjeno je, da bo naložba povrnjena v roku petih let, kar potrjuje finančno smotrnost. Prav tako je ocenjen morebitni vpliv na ustvarjanje novega delovnega mesta. Tretji del se osredotoča na trženjske vidike, vključno s prepoznavanjem ciljnih skupin potrošnikov, oblikovanjem blagovne znamke in določitvijo cen. Raziskava vključuje anketni vprašalnik, ki omogoča vpogled v navade in želje potrošnikov glede lokalno pridelane hrane. Rezultati ankete kažejo, da je povprečen potrošnik pripravljen plačati do 20 odstotkov več za lokalne ekološke pridelke. V sklepnem delu so oblikovani predlogi za izboljšanje trženja in razširitev prodajnih poti, kar lahko pomembno prispeva k povečanju konkurenčnosti in trajnosti kmetije Grošan.
Ključne besede: jagodičevje, kmetija Grošan, finančna analiza, marketinška strategija, investicijska analiza
Objavljeno v DKUM: 01.04.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (2,64 MB)

3.
Vzpostavitev digitalno marketinške kampanje ob lansiranju novega produkta: primer Mirable planer
Jure Šadl, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja izvedbo in celovit pregled digitalno marketinške kampanje, ki smo jo vzpostavili ob lansiranju novega produkta Mirable planer. Teoretični del diplomskega dela se osredotoča na osnovne koncepte digitalnega marketinga, empirični del pa na konkretno izvedbo digitalno marketinške kampanje, analizo rezultatov in uspešnosti ter predloge za nadaljnje aktivnosti v sklopu digitalno marketinške kampanje. Uspešnost kampanje je potrjena z odličnim odzivom ciljne skupine, saj je bila že v času pisanja diplomske naloge (še pred zaključkom kampanje) prodaja za 20 % večja, kot celotna prodaja za lansko (staro) različico rokovnika. Ti rezultati potrjujejo uspešnost izvedbe naših digitalno marketinških aktivnosti.
Ključne besede: digitalni marketing, digitalno marketinška kampanja, Mirable planer
Objavljeno v DKUM: 24.11.2023; Ogledov: 596; Prenosov: 0

4.
Organiziranje multiprojektnega dela v marketinški agenciji
Maja Zupan, 2023, diplomsko delo

Opis: Multiprojektno delo v organizaciji zahteva dobro organiziranost, komunikacijo, informacijsko podporo, strukturiranost in določeno stopnjo formalizacije, da so projekti lahko pravočasno in uspešno izpeljani. To je še toliko bolj potrebno in pomembno v multiprojektnih okoljih, kot so marketinške agencije, kjer isti ljudje delajo na več projektih hkrati. V diplomskem delu smo s pomočjo znanstvenih in strokovnih virov predstavili osnove projektnega managementa, formalizacije vsebine projektov in procesov projektnega managementa ter ključne točke za uspešno in učinkovito delo z ljudmi. Zatem smo s kvalitativno raziskovalno metodo pripravili posnetek stanja v marketinški agenciji in stanje analizirali. Na podlagi ugotovitev in prepoznanih problematik s področij dela z ljudmi, shranjevanja dokumentov, sistema informacijske podpore, medsebojnega komuniciranja ter opredeljenosti delovnih procesov smo oblikovali predloge za izboljšanje stanja in reševanje problematik. Ugotovili smo, da je za sodelavce v marketinški agenciji najbolj kritično področje z vidika problematik področje medsebojnega komuniciranja, najmanj pa področje sistema shranjevanja dokumentov. Kot predloge za izboljšanje prepoznanih problematik v marketinški agenciji smo podali oblikovanje dogovora o občasnem sodelovanju z zunanjimi sodelavci, ki so strokovno podkovani in srednje izkušeni, in oblikovanje učinkovitega sistema uvajanja novega kadra ter natančnejše določanje in opredelitev sistema shranjevanja dokumentov na platformi, ki je že vpeljana v agenciji. Za izboljšanje tako problemov s področja informacijske podpore, kjer je trenutno v uporabi preveliko število različnih programov, kot tudi problemov z drugih področij, ki so le posledica slabe informacijske podpore, predlagamo, da se investira in implementira kakovosten ter celosten program za organiziranje dela in vodenje projektov. Za izboljšanje problematike na področju medsebojnega komuniciranja smo pripravili predlogo za oblikovanje navodil za delo ob začetku projekta. Na področju opredeljenosti delovnih procesov smo ugotovili, da pretirana formalizacija lahko škoduje kreativnim procesom znotraj agencije in da se formalizira le ključne točke v procesu ter modelira krovni proces vodenja projektov z aktivnostmi, ki so v večini enake pri vseh projektih.
Ključne besede: organiziranje, multiprojektno delo, marketinška agencija
Objavljeno v DKUM: 15.09.2023; Ogledov: 511; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

5.
Uporaba orodij marketinga 4.0 v podjetju Thermana d.d.
Ana Dorn, 2022, diplomsko delo

Opis: Turizem štejemo med dejavnosti, ki se morajo nenehno prilagajati spremembam na trgu. Tako morajo zaposleni v turizmu poznati odjemalce, cene na trgu, okolje oziroma destinacijo, v kateri delujejo, predvsem pa svoje izdelke, da znajo iz njih ustvariti primerno ponudbo in s tem privabiti potencialne odjemalce k nakupu izdelka ali storitve podjetja. Turizem se bo najbolje razvijal v destinacijah, kjer so urejene prometne povezave, kjer najdejo obiskovalci pestro ponudbo prostočasnih dejavnosti in privlačno klasično turistično ponudbo, kot so termalna kopališča, še posebej, če nudijo programe tudi za poslovne goste. Turizem je tesno povezan z marketingom. V dobi digitalizacije lahko poleg digitalnega marketinga omenjamo tudi marketing 4.0, ki predstavlja kombinacijo tradicionalnega trženja (televizija, radio in tisk) in digitalnega trženja (spletno okolje). V diplomskem delu sta predstavljena v teoretičnem delu klasičen marketing in koncept marketinga 4.0 na področju hotelirstva. V empiričnem delu je najprej predstavljeno področje marketinga v izbranem podjetju, nato pa so prikazani rezultati intervjuja, iz katerih izhaja nekaj temeljnih ugotovitev raziskave. Poleg tega je analizirano še, ali izbrano podjetje hkrati z digitalizacijo zvišuje tudi digitalne kompetence svojih zaposlenih. Zanimalo nas je tudi, ali so zaposleni v podjetju dovolj usposobljeni za uporabo digitalnih marketinških orodij, da jih znajo uporabiti v korist podjetja. Poleg intervjuja je izvedena tudi anonimna anketa med uporabniki storitev podjetja, pri čemer je ugotovljeno, kje večinoma najdejo informacije o njihovi ponudbi. Izbirali so lahko med klasičnimi in socialnimi mediji. Rezultati ankete so prikazani v empiričnem delu diplomske naloge. Prav tako so v empiričnem delu prikazani osnovni parametri intervjuja. Vse skupaj je povzeto v temeljnih ugotovitvah raziskave.
Ključne besede: Marketing 4.0, turizem, hotelirstvo, marketinška orodja, digitalizacija poslovanja, socialna omrežja
Objavljeno v DKUM: 16.01.2023; Ogledov: 936; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (3,70 MB)

6.
Digitalna marketinška strategija za podjetje ključarstvo BM
Katja Maselj, 2022, diplomsko delo

Opis: V zadnjem času smo priča izjemno hitremu razvoju digitalnih tehnologij, zato je dobra digitalna marketinška strategija v podjetju vse pomembnejša. Naš namen je bil prikazati ustrezno digitalno marketinško strategijo za podjetje Ključarstvo BM. V teoretičnem delu smo na temelju pregleda domače in tuje literature opredelili digitalni marketing z njegovimi prednostmi in slabostmi ter predstavili posamezne strategije. Nato smo se dotaknili še socialnih omrežij, kjer smo se osredotočili predvsem na Facebook, Instagram in TikTok. V raziskovalnem delu smo predstavili podjetje Ključarstvo BM ter izvedli dve metodi spraševanja – najprej anketo in nato še intervju z direktorjem podjetja Ključarstvo BM. Dobljene rezultate smo med seboj primerjali in analizirali s pomočjo raziskovalnih vprašanj. Podjetju Ključarstvo BM smo predlagali, naj čim prej vzpostavi spletno stran in socialna omrežja, poleg tega pa smo podali tudi predloge videza spletne strani in socialnih omrežij. Naša ugotovitev je bila, da bi digitalni marketing podjetju Ključarstvo BM lahko pomagal pri iskanju novih potencialnih strank in nasploh pri pozicioniranju na trgu.
Ključne besede: digitalna marketinška strategija, digitalni marketing, socialna omrežja, podjetje Ključarstvo BM
Objavljeno v DKUM: 19.09.2022; Ogledov: 837; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (13,22 MB)

7.
Uvedba orodij digitalnega marketinga na primeru družabnega omrežja Facebook
Nika Perger, 2021, diplomsko delo

Opis: Spreminjajoče se okolje in tehnološki razvoj sta v zadnjih desetletjih popolnoma preusmerila potrošnjo, načine poslovanja in promocije. Marketing je z izumom interneta dosegel povsem nov obseg, kar je vodilo do pojava digitalnega marketinga. Na vedno bolj nasičenem trgu je digitalna prisotnost postala ključen del tako uspeha kot obstoja podjetja. Prizadevanje za pridobitev konkurenčnih prednosti je spodbudilo vključevanje različnih komponent marketinškega komuniciranja v organizacijo. Vendar preklop od tradicionalnega na digitalni marketing za veliko podjetij ni lahek, saj se na poti skriva ogromno izzivov glede uvedbe novih platform v komunikacijske kanale podjetja. V nalogi bomo predstavili širok pojem digitalnega marketinga, katere kanale obsega ter njegove prednosti in slabosti v primerjavi s tradicionalnim marketingom. V nadaljevanju bomo govorili o petih ključnih korakih pri uvedbi digitalnega marketinga v podjetje in kaj točno le-ti vključujejo. Predstavili bomo družabno omrežje in podjetje Facebook ter njegovo vlogo v poslovnem svetu, kar vključuje storitve, ki jih nudijo izključno podjetjem. V praktičnem delu bomo podrobneje analizirali digitalni marketing podjetja Nike. V ospredju bo njihova marketinška strategija, prav tako pa tudi oglasi na družabnem omrežju Facebook.
Ključne besede: digitalni marketing, družabna omrežja, uvedba digitalnega marketinga, marketinška strategija, Facebook marketing
Objavljeno v DKUM: 09.11.2021; Ogledov: 1128; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

8.
Booking kot nova digitalna marketinška pot
Anemarie Praznik, 2021, magistrsko delo

Opis: Marketinška pot označuje pot proizvodov (otipljivega blaga in neotipljivih storitev) od kraja proizvodnje do mesta porabe (od proizvajalcev/ponudnikov do kupcev/potrošnikov). V hitro spreminjajočem se okolje se pod vplivom razvoja sodobne tehnologije spreminjajo tudi marketinške poti. V magistrski delu bomo predstavili tradicionalne in sodobne marketinške poti. Vsako marketinško pot bomo opisali posebej in še zlasti, kako se navezuje na storitve. Sodobne digitalne marketinške poti v podjetjih imajo dandanes ključno vlogo pri učinkovitem in doslednem doseganju ciljnih skupin. V primerjavi s tradicionalnimi tržnimi potmi so takšne digitalne marketinške poti tudi stroškovno učinkovite in merljive. Uporaba interneta za nakup in prodajo blaga ter storitev je danes pogosta v skoraj vseh podjetjih. Naš raziskovalni poudarek bo usmerjen v spletno prodajo storitev, zlasti v spletno rezervacijo storitev in platformo Booking.com. Z anketo bomo preverili sprejemanje in zadovoljstvo z uporabo digitalne marketinške poti za storitve, kot je Booking platforma.
Ključne besede: Booking, Marketinška pot, Storitve.
Objavljeno v DKUM: 21.10.2021; Ogledov: 763; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

9.
Učinkovita strategija digitalnega marketinga na primeru gostinskega podjetja : diplomsko delo
Anita Grgić, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Učinkovita strategija digitalnega marketinga na primeru gostinskega podjetja smo obravnavali teorijo digitalnega marketinga in digitalno marketinško strategijo na praktičnem primeru. Preučevali smo že opravljene raziskave s področja marketinga ter uporabo inovativnih metod in tehnik v praksi. Analizirali smo digitalni marketing podjetja LH-G, d. o. o., in pripravili strategijo digitalnega marketinga z namenom, da podjetje optimizira prepoznavnost svoje znamke ter izboljša prodajo. V prvem delu smo predstavili osnove digitalnega marketinga, njegove elemente in prednosti. V drugem delu smo analizirali marketing na družbenih omrežjih ter spletni strani, pripravili predlog marketinške strategije, ki zajema družbena omrežja, spletno stran in e-mail marketing, in analizirali rezultate lastne raziskave. Podali smo predloge za nadaljnje raziskovanje uporabnosti digitalnega marketinga za gostinsko podjetje.
Ključne besede: digitalni marketing, družbena omrežja, digitalna marketinška strategija
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 1178; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

10.
Digitalna marketinška strategija družinskega podjetja Boltez d.o.o.
Petra Boltez, 2021, diplomsko delo

Opis: V sodobnem svetu je vloga digitalne marketinške strategije vse bolj pomembna, saj je na trgu vse več podjetij. Tako v večjih organizacijah kot tudi v družinskih podjetjih digitalizacija marketinških procesov prinaša mnogo koristi. Naš namen je bil prikazati ustrezno digitalno marketinško strategijo za družinsko podjetje Boltez d.o.o. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature domačih in tujih avtorjev prikazali osnove digitalnega marketinga in strategij ter marketinga v družinskih podjetjih. V raziskovalnem delu smo podrobno predstavili družinsko podjetje Boltez d.o.o in naredili posnetek obstoječega stanja digitalnega marketinga. Za potrebe raziskave smo zbrali podatke s pomočjo kvantitativne analize in jih uporabili pri nadaljnjem intervjuju z direktorjem in odgovornim za marketing v podjetju. Dobljene rezultate smo med seboj primerjali in analizirali. Želeli smo pridobiti čim več podatkov za podajanje ustrezne digitalne marketinške strategije. Družinskemu podjetju Boltez d.o.o. smo svetovali, da začne z aktivno promocijo na spletu in na socialnih omrežjih, hkrati smo zapisali tudi nekaj predlogov. Ugotovili smo, da bi jim digitalni marketing pomagal pri sami prepoznavnosti blagovne znamke, pozicioniranju na trgu in pri iskanju novih potencialnih strank.
Ključne besede: digitalna marketinška strategija, digitalni marketing, družinsko podjetje, Boltez d.o.o.
Objavljeno v DKUM: 21.07.2021; Ogledov: 1343; Prenosov: 276
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici