SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
NABAVNO POSLOVANJE V TRGOVSKEM PODJETJU DROGERIE MARKT
Tadeja Bobnič, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen moje diplomske naloge je bil predstavitev uglednega trgovskega podjetja Drogerie Markt. Predstavila sem nabavno funkcijo v podjetju, kot tudi njeno organiziranost nabave in njeno vlogo v podjetju. Predstavila pa sem tudi nabavni proces vse od naročila do izdaje blaga v poslovalnice.
Ključne besede: nabava, trgovsko podjetje, organizacija nabave, skladiščenje, zaloge in maloprodaja
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 3104; Prenosov: 528
.pdf Celotno besedilo (32,39 MB)

3.
NABAVA V PODJETJU PAMI D.O.O.
Erna Menart, 2009, diplomsko delo

Opis: Nabava je za trgovinska podjetja izrednega pomena. Z učinkovitim izvajanjem politike nabave, lahko podjetja pridobijo prednost pred konkurenco. Uspeh nabavne funkcije je odvisen od načina organiziranosti in koordiniranosti z ostalimi funkcijami v podjetju. Dobavitelji za nas niso nasprotniki od katerih zahtevamo nižje cene,ampak so lahko naši partnerji pri poslovanju. Z dolgoročnim sodelovanjem lahko dosegamo obojestransko doseganje ciljev in tako lažje sledimo spremembam ki nastajajo skozi čas. Nenehno je treba slediti dogajanju na trgu, ker bi lahko ena sama napaka ohromila delovanja podjetja.Družba PAMI d.o.o. je bila ustanovljena leta 1993. Osnovna dejavnost je trgovina z obutvijo in vsemi drugimi izdelki, ki spadajo v prodajo obutve. Podjetje se je odločilo za razvoj lastne blagovne znamke in širjenje lastne maloprodajne mreže. Od leta 1998 pa do danes je tako odprlo več kot 90 maloprodajnih mest po Sloveniji in na Hrvaškem. Glavni prihodek dosega danes z maloprodajo in načrtuje odprtje novih prodajaln in s tem povečanju prometa. Še vedno se ukvarja tudi s trgovino na debelo z obutvijo, vendar le s kupci, ki so zanesljivi plačniki ali pa plačujejo blago v naprej.Trgovine LA SCARPA in PAMI prodajajo obutev, ki se odlikuje po ugodnem razmerju med ceno in kakovostjo ter je namenjena širšemu krogu kupcev, obutev za mlade prodajajo v trgovinah PAPRIKA, prodajalne z imenom ARS pa ponujajo obutev višjega cenovnega in kakovostnega razreda za zahtevnejše kupce.
Ključne besede: PAMI d.o.o. - obutev - nabava - skladiščenje - maloprodaja
Objavljeno: 24.03.2010; Ogledov: 2269; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (473,75 KB)

4.
SKUPINA MOL V SREDNJI IN VZHODNI EVROPI
Barbara Farič, 2010, diplomsko delo

Opis: Ugotovimo lahko, da je skupina MOL ena od vodilnih integriranih skupin podjetij naftne in plinske industrije v Srednji in Vzhodni Evropi. Ob aktivnostih na evropskih trgih je skupina MOL s svojimi hčerinskimi podjetji prav tako aktivna tudi na svetovnih trgih. Omenimo lahko, da ima tudi predstavništva v Omanu, Jemnu in Pakistanu. Skupina ponuja kakovostno in pestro paleto izdelkov in storitev, ki jih lahko najdemo na posameznih maloprodajnih enotah oz. jih trži veleprodajno. Zaposluje izobražen in strokoven kader ter skrbi za proizvodnjo okolju prijaznih proizvodov. S premišljeno in ciljno usmerjeno strategijo bo tudi v prihodnje poskušala uresničiti zastavljene cilje, ki so rezultat večletnih raziskav in planiranja. Vsekakor je poudarek tudi na novih tržnih izzivih ter na osvajanju novih trgov, kajti nova tržišča bi za skupino pomenila večji odstotek prodaje, boljšo razpoznavnost tudi na nekaterih novih področjih, morda tudi proizvodnjo in trženje kakšnih novih izdelkov in storitev. V prihodnosti lahko pričakujemo razvoj in povečanje maloprodajne mreže znotraj celotne skupine, nove raziskave s področja proizvodnje, raziskovalne projekte na mednarodnem nivoju, vsekakor pa razširitev uporabe alternativnih vrst goriva ter povečanje proizvodnje in prodaje le-teh.
Ključne besede: Skupina MOL, Srednje in vzhodnoevropska tržišča, naftni derivati, veleprodaja, maloprodaja, bencinski servisi, kakovost, sodobna tehnologija, varstvo okolja.
Objavljeno: 15.12.2010; Ogledov: 921; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (821,69 KB)

5.
Organiziranost transporta v podjetju Merkur d. d. - program maloprodaja : diplomsko delo
Barbara Košir, 2010, diplomsko delo

Opis: Vsako podjetje se mora zavedati, da »igrajo« v današnjem času veliko vlogo čim nižji stroški. Da so stroški čim nižji, mora podjetje ravnati racionalno, tj. posledično dobičkonosno. Veliko vlogo pri zmanjševanju stroškov ima logistika. Logistika je splet najrazličnejših procesov v podjetju. Razvila se je že zelo zgodaj, a pravi razcvet pri nas šele doživlja. Logistiko srečujemo vsak dan, in to lahko rečemo že na vsakem koraku. Logistika pomeni pravo blago v pravi količini pripeljati v pravem času na pravi kraj. Diplomsko delo je sestavljeno iz teorije in iz analize praktičnih spoznanj. V uvodnem delu govorimo o pojmih — teorijah, ki v praktičnem delu prehajajo v analizo in spoznanja. V praktičnem delu je govora o predstavitvi sistema distribucije trgovskega blaga divizije Merkur d. d. po Sloveniji. Osredotočeno je na domači transport. Sam sistem je sestavljen iz treh procesov: odvoz, dovoz in tranzit. V tem delu se govori o linijah, ki sestavljajo celoten cikel odpreme blaga po trgovskih centrih Merkur d. d. Trgovinska dejavnost sodi med najpomembnejše gospodarske dejavnosti v Sloveniji.
Ključne besede: logistika, maloprodaja, delitev transporta, Merkur d.d., cikli odpreme, transportna linija
Objavljeno: 04.11.2010; Ogledov: 2058; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

6.
PREUREDITEV MODELA RAVNANJA Z ODPADNO EMBALAŽO V PS MERCATOR, D.D.
Vaska Pejić, 2011, magistrsko delo

Opis: Ravnanje z odpadno embalažo, ki ni komunalni odpadek, je kot objekt povratne logistike v trgovski dejavnosti specifična problematika zaradi obsega količin, raznovrstnosti in razširjenosti nastajanja. Praktični problem se nanaša na PS Mercator, d. d., kjer smo si ogledali njihov model ravnanja z odpadno embalažo, ki ni komunalni odpadek, ter pridobili meritvene podatke iz trgovinskih enot. Magistrska naloga tako vključuje štiri vidike: masni tok, mrežni vidik, statični vidik ter dinamični vidik. Prvi temelji na tem, kje tovrstna embalaža nastaja, koliko nastaja in kakšna je dinamika nastajanja, drugi se nanaša na komuniciranje z okoljem preko kanalov pretoka odpadne embalaže, ki ni komunalni odpadek, izven fiksnih lokacij nastajanja, tretji vidik obravnava izvore, kraj nastajanja in notranje procese upravljanja, zadnji, tudi tokovni vidik, pa temelji na opazovanju sistema pretoka materiala od posameznega izvora do namembnega pripadajočega ponora znotraj fiksnih točk omrežja in med pari omrežnih točk, vključno z odvozi in transportom.
Ključne besede: odpadna embalaža, odpadki, razbremenilna logistika, maloprodaja
Objavljeno: 27.11.2011; Ogledov: 1763; Prenosov: 303
.pdf Celotno besedilo (2,92 MB)

7.
Stroškovna analiza tehnologije RFID v tekstilni maloprodajni poslovalnici
Tomaž Lesjak, 2011, magistrsko delo

Opis: Tehnologija RFID temelji na odčitavanju RFID tagov prek radio-frekvenčnih valov z namenom identificiranja izdelkov. Ker sta glavna kriterija za uvedbo RFID tehnologije v poslovne procese organizacije cena in učinkovitost njenega delovanja, smo v magistrskem delu raziskali in analizirali njen vpliv na procese poslovanja tekstilne maloprodajne poslovalnice v časovnem in stroškovnem smislu. S posnetkom stanja procesov smo analizirali ključne procese, ki vključujejo uporabo tehnologij RFID in črtne kode, in z opravljenimi meritvami določili njihovo stroškovno učinkovitost. Identificirali smo potrebno opremo za vzpostavitev sistema obeh tehnologij v tekstilno maloprodajno poslovalnico in nanjo vezane stroške. Opravili smo primerjalno analizo stroškov investicije in dela v obe tehnologiji za obdobje desetih let in ugotovili, da so stroški začetne investicije v tehnologijo črtne kode nižji od stroškov investicije v tehnologijo RFID, vendar slednja bistveno pospešuje procese identifikacije in optimizira procese varovanja, to pa se odraža v obliki nižjih celotnih delovnih stroškov identifikacije in varovanja izdelkov z RFID tehnologijo.
Ključne besede: RFID, črtna koda, identifikacija, stroški, maloprodaja
Objavljeno: 16.04.2012; Ogledov: 1345; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

8.
9.
Prenova procesa maloprodaje ter problematika varovanja osebnih podatkov v izbranem podjetju
Nina Polc, 2012, diplomsko delo

Opis: V naši diplomski nalogi smo se osredotočili na maloprodajni proces v izbranem podjetju in varovanje osebnih podatkov znotraj tega procesa. V uvodnem delu smo opisali okolje, v katerem podjetje deluje in predstavili teoretično ozadje naše diplomske naloge. Izbrano podjetje na trgu nastopa kot proizvajalec in distributer prehranskih dopolnil, svoje proizvode pa preko maloprodajnega kanala prodaja tudi končnim kupcem. V diplomski nalogi je podrobno opisan in kritično analiziran celotni maloprodajni proces, s posebej izpostavljenimi ključnimi kritičnimi točkami znotraj tega procesa. Eno izmed teh kritičnih točk predstavlja problematika varovanja osebnih podatkov, kateri smo namenili tudi posebno pozornost. Na temo varovanja osebnih podatkov smo naredili raziskavo, katere rezultate smo predstavili v razpravi. Za vse kritične točke oziroma problematična področja, ki smo jih odkrili v samem procesu, smo podali rešitve, ki so v tistem trenutku predstavljale najboljšo možno optimizacijo opisanega procesa.
Ključne besede: logistika, distribucija, maloprodaja, varovanje osebnih podatkov
Objavljeno: 17.02.2013; Ogledov: 985; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (762,28 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici