| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
E-poštni marketing in uporabniška izkušnja orodja MailChimp
Jasna Bratušek, 2019, diplomsko delo

Opis: E-poštno sporočilo je vsekakor eno izmed starejših oblik digitalnega trženja, vendar kljub temu še dolgo ne bo potonila v pozabo. Prav nasprotno. E-pošta ima moč, da podjetje nadgradi ali pa začne zaostajati. Biti moramo v koraku s časom in biti pripravljeni na prihajajoče trende in se pripraviti na delovanje tudi na tem področju. Vsako podjetje se mora zavedati vrednosti delovanja in trženja njenih izdelkov. Uporabniška izkušnja tako pomaga, da izdelek ali storitev lažje približamo uporabniku, le to pa lahko kasneje prodamo po različnih trženjskih poteh. Najprej smo analizirali, kaj sploh uporabniška izkušnja, digitalno trženje in e-poštno trženje so, analizirali njihove ključne elemente in na koncu naredili uporabniško izkušnjo orodja MailChimp. Le to, je orodje za avtomatizacijo trženja. Ugotovili smo, da uporaba e-poštnega trženja je pomembna za doseganje ciljnega občinstva in vzpostavljanja odnosov s strankami in da z uporabo naprednih funkcij kot so segmentiranje, testiranje in personaliziranje, lahko dosegamo boljše rezultate e-poštnih kampanj.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, digitalni marketing, e-pošta, e-poštni marketing, MailChimp
Objavljeno: 12.12.2019; Ogledov: 325; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

2.
IMPLEMENTACIJA ORODJA ZA SPLETNO TRŽENJE
Luka Bobnar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo se osredotočili na implementacijo baze strank, ki so se v preteklih letih prijavile na novice oz. spletni časopis Donos v orodje za spletni marketing. Najprej smo opravili raziskavo ponudnikov orodja in samih orodij, saj so se to področje in orodja za spletni marketing v nekaj letih zelo spremenila. Cilj naloge je bila priprava celovitega načrta za vzpostavitev in uporabo sistema spletnega marketinga. V ta namen smo vzpostavili sistem e-poštnega marketinga z uporabo baze naročnikov. Namen naloge je bil povečati prepoznavnost blagovne znamke, pridobiti nove naročnike in jih prepričati, da bi koristili storitve obeh podjetij. V obdobju pred gospodarsko krizo sta obe podjetji dobro delovali na področju spletnega trženja svojih storitev in s tega naslova pridobivali precej novih potencialnih strank. Med krizo, natančneje leta 2011, sta obe podjetji to dejavnost opustili, predvsem zaradi pomanjkanja piscev vsebin in zaradi stroškov, povezanih s samim spletnim trženjem. V diplomski nalogi smo s pomočjo novih orodij, ki so danes na voljo, izdelali nov spletni marketinški model za obe podjetji. Naredili smo tudi kratek pregled trga e-poštnega marketinga in našli najugodnejši program oz. orodje za spletni marketing, ker v primeru neuspeha marketinške akcije podjetji ne želita nositi prevelikih stroškov.
Ključne besede: spletni marketing, e-poštno poslovanje, marketinška akcija, orodje MailChimp
Objavljeno: 11.11.2016; Ogledov: 536; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

3.
E-POŠTNO OGLAŠEVANJE V SPLETNI TRGOVINI PANTHERA.SI
Jure Studenčnik, 2016, diplomsko delo

Opis: V sklopu diplomskega dela je izvedeno e-poštno oglaševanje v spletni trgovini Panthera. E-pošta nudi možnost neposrednega oglaševanja in tudi vzdrževanja odnosov z obstoječimi kupci. E-poštno oglaševanje velja za enostaven in ugoden način spletnega oglaševanja, kljub temu pa se za takšno oglaševanje ne odloči veliko mikro in malih podjetij. Diplomsko delo se začne s predstavitvijo e-poštnega oglaševanja, ki zajema predstavitev področij, ki so pomembna za njegovo uspešno izvedbo. V praktičnem delu naloge je s pomočjo orodja MailChimp izvedenih nekaj oglaševalskih kampanj. Vzpostavljen je tudi račun Google Analytics z namenom sledenja uspešnosti. Pozornost je namenjena transakcijskim sporočilom in sporočilom, ki se pošiljajo na osnovi dogodkov. Slednja tipa e-poštnih sporočil sta posebej pomembna pri vzdrževanju odnosov z obstoječimi kupci. V nalogi je ugotovljeno, da e-poštno oglaševanje ni vedno preprosto za izvedbo in da preprostost oz. zahtevnost načeloma izvirata iz skupnega interesa podjetja in kupcev.
Ključne besede: e-poštno oglaševanje, MailChimp, mikro in majhna podjetja
Objavljeno: 21.09.2016; Ogledov: 445; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici