1. Izdelava in optimizacija spletne trgovineMatija Jerin, 2020, diplomsko delo Opis: Podjetja imajo v današnjem času konkurenčno pomanjkljivost, če svojih izdelkov ali storitev ne promovirajo s pomočjo spletne strani ali spletne trgovine. Namen diplomskega dela je izdelava in optimizacija spletne trgovine za podjetje Miha Kunstelj s. p., ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo čebelarske opreme. Spletno trgovino smo pripravili s pomočjo orodja Magento, nato pa smo jo analizirali in optimizirali za spletne brskalnike s pomočjo različnih spletnih orodij, kot so GTMetrix, Google Analytics in Google Lighthouse. S tem smo spletno stran pripravili za dobro uvrstitev med rezultate iskanj na spletnih brskalnikih, kar bo posledično povečalo prepoznavnost in promet podjetja. Optimizacija za spletne brskalnike se neprestano spreminja in razvija, zato je nenehna skrb zanjo obvezna tudi v prihodnosti, če želimo ohraniti vidljivost spletne trgovine. Ključne besede: Spletna trgovina, optimizacija spletnih strani, Magento, SEO Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 1270; Prenosov: 166 Celotno besedilo (3,32 MB) |
2. PRENOVA SPLETNE TRGOVINE ZA POVEČANJE PRODAJETadej Danev, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: Podjetje Comshop d.o.o. s približno 15-odsotnim tržnim deležem želi povečati prodajo preko spletne trgovine. Trenutni videz spletne trgovine je zastarel, neodziven, neprimeren za različne naprave (tablični računalniki, pametni telefoni). Smiselna je vizualna osvežitev spletne strani, hkrati pa bi izkoristili temeljito prenovo in uvedbo novega sistema upravljanje vsebine, s katerim bi se izdelala nova spletna trgovina. Opravili bi še integracijo Navisiona z novim sistemom, saj bi s tem podjetje pridobilo nekaj dodatnih možnosti: prikaz stanja zalog pri prodaji artiklov, dodatne možnosti plačila (Paypal, Diners), pisanja člankov, novic, dodal bi se Facebook vtičnik, vključili bi lahko še vtičnik za oglaševanje Google AdWords in analitično orodje Google Analytics. Spletna trgovina bo preprosta za uporabo, strankam bo omogočila hiter in tekoč nakup ter aktivno sodelovanje. Prenove bi se lotili v šestih korakih:
analiza obstoječega stanja, primerjava programskih rešitev, opisali bi izbrano rešitev, izdelava same spletne trgovine in ovrednotenje prenovljene spletne trgovine ter na koncu zaključek in priporočila. Ključne besede: Spletna trgovina, Microsoft Dynamics NAV 2009 R2, Magento E-Commerce, PrestaShop, Facebook. Objavljeno v DKUM: 29.11.2016; Ogledov: 1679; Prenosov: 206 Celotno besedilo (4,06 MB) |
3. RAZVOJ SPLETNE TRGOVINE NA PLATFORMI MAGENTODenis Jazbec, 2016, diplomsko delo Opis: Izdelava spletnih trgovin je zadnje čase v porastu, s tem pa tudi potreba po razvoju trgovin in modulov. V diplomskem delu predstavimo platformo Magento za razvoj spletnih trgovin ter razvoj trgovine na njej. Končni izdelek diplomskega dela je spletna trgovina z lastno predlogo in nekaj dodatnimi moduli. Spletna trgovina se lahko z nekaj dodatnega dela uporabi za prodajo izdelkov na spletu. Ključne besede: spletna trgovina, magento Objavljeno v DKUM: 19.10.2016; Ogledov: 1685; Prenosov: 176 Celotno besedilo (1,98 MB) |
4. IZDELAVA SPLETNE TRGOVINE S POMOČJO PROGRAMSKE OPREME MAGENTODenis Vogrinčič, 2016, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo predstavili platformo za vzpostavitev spletnih trgovin Magento. Opisali smo prosto dostopne plačilne sisteme in njihovo povezavo z Magentom. Nato smo opisali vzpostavitev Magenta in opisali njegovo strukturo in delovanje. Predstavili smo pomembnejše funkcionalnosti, ki nam jih ponuja. Spoznali smo potek izdelave vtičnika za Magento in njegovo strukturo. Nato smo razvili lasten vtičnik, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje slikovnih galerij. Te galerije lahko nato vstavi v vsebino strani s pomočjo urejevalnika vsebine. Ključne besede: Magento, spletna trgovina, vtičnik Objavljeno v DKUM: 19.10.2016; Ogledov: 2253; Prenosov: 150 Celotno besedilo (3,56 MB) |
5. IZDELAVA SPLETNE TRGOVINE ZA PEKARSKO PODJETJEDenis Kozjek, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: V diplomski nalogi je opisana izgradnja in delovanje spletne trgovine za pekarsko podjetje Svif servis in trgovina, d. o. o., oziroma drugače poznano tudi kot Sladkač. V zadnjem času se je zanimanje za njihove izdelke na trgu močno povečalo. Podjetje je na spletu že prisotno s statično spletno stranjo, vendar ta ni ravno v koraku s časom, zato smo se odločili, da bomo prenovili obstoječo spletno stran podjetja in na novo uvedli spletno trgovino, za katero smo prepričani, da bo podjetju zagotovila povečanje prepoznavnosti in priljubljenosti na trgu. Spletna trgovina obiskovalcem zagotavlja ažuren pregled celotne ponudbe podjetja in jim ponuja interaktiven način komunikacije s podjetjem v obliki ocenjevanja in komentiranja izdelkov ali preko kontaktnega obrazca. Za podjetje uvedba spletne trgovine pomeni lažje upravljanje svojih izdelkov in njihove zaloge ter ostalih lastnosti, hkrati pa jim omogoča, da dosežejo veliko večji obseg ljudi na različnih trgih. Poleg spletne trgovine smo dodali še nekaj strani, ki predstavljajo dejavnost in način delovanja podjetja. Z namenom poenostavitve upravljanja spletne trgovine smo se odločili za uporabo sistema za upravljanje vsebine. Po temeljiti raziskavi in priporočilih smo izbrali štiri sisteme, ki smo jih med seboj primerjali in na podlagi različnih kriterijev izbrali najprimernejšega. Za spremljanje dejavnosti v spletni trgovini smo v sistem implementirali tudi orodje za analiziranje Google Analytics in s tem naročniku omogočili možnost analiziranja dejavnosti in obnašanja obiskovalcev v spletni trgovini ter posledično nadaljnji razvoj spletne trgovine. Ključne besede: spletna trgovina, Wordpress, Joomla, Magento, pekarsko podjetje Objavljeno v DKUM: 03.10.2016; Ogledov: 1591; Prenosov: 162 Celotno besedilo (3,66 MB) |
6. |
7. UPRAVLJANJE SPLETNE TRGOVINE S PROGRAMSKO REŠITVIJO MAGENTODenis Lorbek, 2015, diplomsko delo/naloga Opis: Podjetje IME d. o. o. se ukvarja s prodajo ženskih modnih oblačil, obutve in dodatkov lastne blagovne znamke Jessyss. Poleg fizične trgovine v središču Maribora so kot primarni prodajni kanal izbrali splet. S spletno trgovino podjetje rešuje problem lokalne omejenosti, ki ga predstavlja fizična trgovina. Spletna trgovina Jessyss je obiskovalcem na voljo v štirih jezikih: v slovenskem, hrvaškem, angleškem in nemškem jeziku. Osnova spletne trgovine Jessyss je programska rešitev Magento. V diplomskem delu smo predstavili programsko rešitev Magento in dosedanji razvoj spletne trgovine Jessyss. Največji poudarek smo namenili opisu upravljanja spletne trgovine. Slednji bo v pomoč predvsem urednikom spletne trgovine, ki se s spletno rešitvijo Magento srečujejo prvič. Izdelavi in upravljanju spletne trgovine Jessyss sta sledila oglaševanje in analiza uporabe le-te. Predstavili smo oglaševanje preko družbenega omrežja Facebook. Za oglaševanje preko elektronske pošte smo uporabili spletno storitev MailChimp. Analiza obiskanosti spletne trgovine je bila opravljena z orodjem Google Analytics. Proučili smo dobre prakse podobnih spletnih trgovin in lastniku predlagali nadaljnje ukrepe za povečanje obiskanosti ter boljšo uporabniško izkušnjo. Ključne besede: Svetovni splet, spletna trgovina, spletni marketing, Magento, ženska moda. Objavljeno v DKUM: 26.06.2015; Ogledov: 2868; Prenosov: 256 Celotno besedilo (6,47 MB) |
8. SINHRONIZACIJA MICROSOFT DYNAMICS NAV Z MAGENTO E-COMMERCETanja Čavlović, 2014, diplomsko delo Opis: Spletna trgovina B2B je imela zaradi konstantnega napredka v tehnologiji približno 7letno življenjsko dobo. Vsaka najmanjša sprememba je pomenila strošek novega zahtevnega programiranja in tudi odvisnost od enega ponudnika, ki je spletno rešitev izdelal. Odločitev za nakup nove odprtokodne rešitve Magento Ecommerce je ponudila prožnost pri oblikovni izdelavi in spremembah spletne rešitve in omogočila vsestransko prilagodljivost. S tem je povečala možnost izbire konkurenčnejšega ponudnika za vsako dodelavo v prihodnje, ker na slovenskem trgu obstaja večje število ponudnikov, ki urejajo spletne trgovine Magento Ecommerce. Ključne besede: spletna trgovina, business to business spletni portal, Microsoft Dynamics NAV 2009 R2, Magento Ecommerce Objavljeno v DKUM: 20.03.2015; Ogledov: 1627; Prenosov: 134 Celotno besedilo (2,06 MB) |
9. UPORABA ODPRTOKODNIH REŠITEV V SPLETNIH TRGOVINAH NA PRIMERU PODJETJA ZOO MARKET REXTimi Hraš, 2012, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obravnava možnosti malih in srednje velikih podjetij, ki s pomočjo spletne prodaje, z minimalnim vlaganjem dosežejo nacionalni ali globalni trg. Odlično alternativo plačljivim lastniškim rešitvam predstavljajo odprtokodne rešitve, ki so praviloma na voljo brezplačno. Ponudba brezplačnih odprtokodnih rešitev za spletne trgovine je velika, tako da se za vsako podjetje lahko najde takšna, ki mu ustreza.
Na spletu je v letu 2010 nakupovalo skoraj petsto tisoč Slovencev. Trend nakupovanja na spletu se z leti viša kar kaže, da je priložnost za uspeh na spletu velika. Prednosti pa niso samo za lastnike spletnih trgovin, temveč tudi za kupce. Na spletu so cene nižje, nakupovanje je hitro in enostavno. Na eni strani je mogoče najti vse potrebne informacije, ni impulzivnega nakupovanja, možnosti vračila izdelkov pa so enostavne. To je le nekaj izmed razlogov, kar dela spletno trgovino zanimivo.
Podjetje Zoo Market Rex se je pred dvema letoma odločilo, da svojo ponudbo predstavi tudi na spletu. V letu dni je prodaja preko spleta presegla prodajo ene izmed poslovalnic, prodaja pa še vedno raste. Na tem primeru lahko ugotovimo, da se vlaganje v spletno trgovino splača. Ključne besede: elektronsko poslovanje, odprta koda, odprtokodne rešitve spletnih trgovin, brezplačna odprtokodna rešitev Magento Community, spletne trgovine. Objavljeno v DKUM: 17.12.2012; Ogledov: 1688; Prenosov: 144 Celotno besedilo (1,24 MB) |
10. IZDELAVA SPLETNE TRGOVINE ZA PODJETJE ŽGANJEKUHA ŽAN FRANC S.P.David Bergant, 2012, diplomsko delo Opis: Podjetje Žganjekuha Žan Franc, s. p., želi povečati prodajo svojih izdelkov predvsem fizičnim osebam, ki trenutno odkupijo manj kot 10 odstotkov vseh njihovih izdelkov. Zaradi večje proizvodne zmogljivosti bi radi povečali prodajo tudi pravnim osebam, saj jim novi proizvodni obrat to omogoča. Ker podjetje še ni prisotno na spletu, smo se odločili za izdelavo spletne trgovine, s pomočjo katere bi prodajo zagotovo povečali, poleg tega pa tudi olajšali stik s potencialnimi strankami. Ker ponudba izdelkov ni velika, je najpomembneje to, da je spletna trgovina čim bolj preprosta za uporabo in stranki omogoča hiter in preprost nakup. Naročnikova želja je bila, da je sistem za upravljanje vsebine čim bolj preprost, zato smo opravili raziskavo, kjer smo primerjali tri sisteme in izbrali najprimernejšega. Ko je spletna trgovina končana, jo je potrebno predstaviti potencialnim strankam. Trenutno je eno izmed najprimernejših načinov za promocijo družabno omrežje Facebook. Opravili smo raziskavo za oglaševanje s pomočjo storitve Google AdWords, kjer smo si pomagali tudi z orodjem Google Analytics, in naročniku predlagali nadaljnje razvijanje elektronskega poslovanja. Ključne besede: spletna trgovina, Wordpress, Joomla, Magento, Facebook Objavljeno v DKUM: 17.08.2012; Ogledov: 2346; Prenosov: 226 Celotno besedilo (2,48 MB) |