| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Izdelava večplatformne aplikacije za spremljanje pohodniških poti z ogrodjem .NET MAUI : diplomsko delo
Vid Kotnik, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali razvoj večplatformne aplikacije za sledenje pohodniškim potem. Aplikacija je bila izdelana v ogrodju .NET MAUI, ki smo ga podrobni raziskali, izpostavili prednosti ter slabosti in primerjali s podobnimi rešitvami. Poglobili smo se tudi v področje večplatformnih aplikacij, podrobneje spoznali platformo .NET ter njene značilnosti. Rezultat naloge je bila večplatformna aplikacija s podporo za platformi Android in Windows, implementirana v ogrodju MAUI. Ob koncu smo ocenili ali je MAUI primeren za izdelavo produkcijske aplikacije, katere so morebitne pomanjkljivosti in prednosti ogrodja ter kaj bi lahko bile nadaljnje nadgradnje na naši aplikaciji.
Ključne besede: MAUI, .NET, večplatformna aplikacija, XAML, MVVM
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 305; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (3,08 MB)

2.
Uporaba arhitekturnih vzorcev pri razvoju in testiranju iOS aplikacij : magistrsko delo
Alen Šebalj, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu bomo opredelili pojem arhitekture programske opreme in pojasnili razliko med softversko in programsko arhitekturo. Podrobno bomo raziskali najpogosteje uporabljene arhitekturne stile v iOS programiranju ter preučili njihove prednosti in pomanjkljivosti, pojasnili bomo, zakaj je razvoj programske opreme z rabo določene arhitekturne sintagme tako časovno kot finančno najprimernejši. Predstavili bomo koncept večplastne arhitekture ter našteli, iz katerih plasti je zgrajena kvalitetna večplastna mobilna aplikacija. Na koncu bomo prikazali postopke in prakse testiranja funkcionalne iOS aplikacije, izdelane v MVVM arhitekturi, pri čemer bomo uporabili enotne teste in teste uporabniškega vmesnika.
Ključne besede: programska arhitektura, iOS arhitekturni vzorci, MVC, MVP, MVVM, VIPER, enotni testi, testi uporabniškega vmesnika
Objavljeno v DKUM: 04.11.2021; Ogledov: 817; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (7,16 MB)

3.
Razvoj orodja za vizualizacijo in organizacijo poteka zgodbe : diplomsko delo
Jakob Fras, 2021, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem delu je na področju računalniškega digitalnega sporočanja predstavljen razvoj aplikacije za vizualno predstavitev poteka zgodbe in likov, ki se v njej pojavijo, v jeziku C#. Z uporabo pristopa MVVM k razvoju programske opreme je opisana implementacija aplikacije v ogrodju WPF. Orodje uspešno predstavi zgodbo na časovnici, organizira po dogodkih, vodi register likov in entitet, kronološko uredi interakcije znotraj dogodka, centralizira podatke in jih stisne ob pisanju na disk.
Ključne besede: časovnica, WPF, MVVM, C#, potek zgodbe
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 604; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

4.
PRISTOP SPA ZA IZGRADNJO SPLETNIH STRANI
Sebastijan Štefanič, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je raziskan postopek razvoja SPA aplikacij (enostranskih spletnih aplikacij). Razloženi so koncepti, ki jih je treba razumeti, ter ozadje in osnovni pojmi razvoja spletnih strani. Na začetku se osredotočamo na sam pomen besede »SPA« ter na arhitekturo SPA aplikacij. Raziskane so ene od najbolj aktualnih ogrodjih in knjižnic, ki se uporabljajo za razvoj SPA aplikacij, na koncu pa se nahaja še kratek primer, pri katerem se je uporabila AngularJS knjižnica.
Ključne besede: SPA, Microsoft, JavaScript, AngularJS, Backbone.js, Ember.js, MVC, MVVM
Objavljeno v DKUM: 06.11.2015; Ogledov: 1209; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

5.
RAZVOJ STREŽNIKA IN MOBILNE APLIKACIJE ZA WINDOWS PHONE 7 ZA SLEDENJE UPORABNIKA V REALNEM ČASU
Peter Muraus, 2014, diplomsko delo

Opis: Vsak dan se srečujemo z nevarnostmi pri športu. Težave nastopijo, ko se pripeti nesreča na nenaseljenih in težko dostopnih območjih, kjer je lahko reševanje ponesrečenca dolgotrajen proces, predvsem takrat, ko ni znano, kje se pogrešana oseba nahaja. V ta namen je bila razvita aplikacija, ki v realnem času pridobiva lokacijo uporabnika, jo pošilja na strežnik in omogoča natančno lociranje uporabnika v primeru nesreče. V diplomskem delu je bila predstavljena implementacija strežnika in mobilne aplikacije. Pri razvoju slednje se diplomska naloga omejuje na naprave, ki podpirajo platformo Windows Phone 7. Platforma je bila predstavljena in opisan je bil eden od najbolj popularnih programerskih vzorcev, ki se najpogosteje uporablja za razvoj aplikacij Windows Phone. Kar se tiče strežnika, temelji poudarek predvsem na podpori spletnih aplikacij, ki jih ponuja oblak Google. Le-te so bile implementirane po arhitekturi REST (representation state transfer). Za praktični del diplomske naloge je bil izdelan strežnik za beleženje trenutne pozicije uporabnika in mobilna aplikacija, ki sprejema in pošilja pozicijo uporabnika na oblak. Strežnik prav tako podpira pregled starejših pozicij in sledi, ki jih mobilna aplikacija izriše na zemljevidu.
Ključne besede: strežnik REST, mobilna aplikacija, ogrodje RESTlet, Windows Phone 7, MVVM programski vzorec
Objavljeno v DKUM: 28.03.2014; Ogledov: 1562; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

6.
UPORABA WPF IN SILVERLIGHT TEHNOLOGIJ ZA RAZVOJ UPORABNIŠKIH VMESNIKOV BOGATIH SPLETNIH APLIKACIJ
Albin Verčko, 2012, diplomsko delo

Opis: WPF Združuje dobre prakse spletnih tehnologij, bogatih internetnih aplikacij ter tradicionalnih Windows tehnologij. Bistvo predstavlja skupek razredov, ki omogočajo gradnjo naprednih uporabniških vmesnikov. Silverlight je okrnjena različica WPF tehnologije, .NET ogrodja, usmerjena v razvoj bogatih spletnih aplikacij. Omogoča neodvisnost od brskalnika, platforme in naprav ter vsesplošno bogato uporabniško izkušnjo. Preučili smo prednosti ter slabosti obeh tehnologij pri gradnji obogatenih uporabniških vmesnikov, ter smotrnost uporabe pri razvijanju bodisi spletnih ali namiznih aplikacij.
Ključne besede: Silverlight, WPF, XAML, MVVM, RIA
Objavljeno v DKUM: 22.06.2012; Ogledov: 2224; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (2,77 MB)

7.
RAZVOJ NAMIZNIH APLIKACIJ V WPF Z ARHITEKTURNIM VZORCEM MVVM IN OGRODJEM MEF
Matej Spindler, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je predstavljena tehnologija Windows Presentation Foundation, ki je namenjena razvoju aplikacij z bogatim uporabniškim vmesnikom. Za boljši in lažji razvoj pa bomo spoznali tudi arhitekturen vzorec Model-Pogled-Model Pogleda (ang. Model-View-View Model) in ogrodje za upravljanje razširitev (ang. Managed Extensibility Framework).
Ključne besede: MVVM, WPF, MEF, C#, načrtovalski vzorci, namizne aplikacije
Objavljeno v DKUM: 22.11.2011; Ogledov: 2197; Prenosov: 265
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

8.
KINOSPOREDNIK – RAZVOJ APLIKACIJE IN INTEGRACIJA VSEBIN NA WINDOWS PHONE OPERACIJSKEM SISTEMU
Marko Grbić, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Trg pametnih telefonov iz leta v leto narašča. Želeli smo spoznati postopek izdelave aplikacij in integracijo vsebin na pametnih mobilnih telefonih. Za to smo izbrali Windows Phone OS, za katerega smo izdelali aplikacijo KinoSporednik, ki prikazuje spored za kino centra Kolosej in Planet Tuš. Za izdelavo smo uporabili Silverlight ogrodje, LINQ to XML knjižnico in Model View ViewModel vzorec. Aplikacijo smo tudi objavili na uradnem Windows Phone Marketplace-u.
Ključne besede: KinoSporedni, Windows Phone, ogrodje Silverlight, XAML, C#, LINQ to XML, vzorec MVVM
Objavljeno v DKUM: 21.09.2011; Ogledov: 2072; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

Iskanje izvedeno v 0.49 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici