| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Elektronsko izobraževanje kadrov v podjetju Pošta Slovenije, d. o. o.
Martina Medved, 2020, magistrsko delo

Opis: Informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) nas zadnja desetletja pomembno in zvesto spremlja na vsakem koraku in pripomore k oblikovanju našega vsakdana. Zaradi hitro spreminjajoče se tehnologije se moramo tako posamezniki kot podjetja, ki želijo biti v koraku s časom, prilagajati. V današnjem času že skorajda ni zaposlenega, ki ne bi bil primoran uporabljati tehnologijo tako v službi kot v prostem času (računalnik, pametni telefoni ipd.). Vsako večje podjetje je v teh časih v svoje poslovanje že vključilo (delno ali pa v celoti) elektronsko izobraževanje. Ta vrsta izobraževanja je pomembna predvsem zaradi lažje izvedbe izobraževanj in usposabljanj za podjetja, ki imajo zelo razgibana in različna delovna mesta. Tovrstna (elektronska) izobraževanja pripomorejo k zmanjševanju stroškov izobraževanj in k hitrejši ter kakovostnejši izvedbi izobraževanj. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela. V prvem delu so predstavljena teoretična izhodišča za obravnavano temo, v drugem delu pa je analiza izbranih orodij. V uvodnem poglavju so opisani namen, cilji in hipoteze raziskave ter predvidene metode, po katerih smo se orientirali med izdelavo magistrskega dela. V drugem poglavju sta podrobneje opisana razvoj in izobraževanje kadrov. Najprej so opredeljeni osnovni pojmi, kaj razvoj in izobraževanje kadrov sploh predstavljata, nato pa sta opisani vloga in pomen izobraževanja kadrov tako za organizacijo kot tudi za posameznika. Opredeljeni so modeli procesa izobraževanja, kako se sploh lotiti izvajanj izobraževanj, nato pa so opisane različne metode in oblike izobraževanja, ki se uporabljajo v podjetjih. Tretje poglavje smo namenili razlagi, kaj je e-izobraževanje in opisu začetkov e-izobraževanja. Nato so predstavljene oblike in vrste elektronskega izobraževanja ter prednosti in slabosti le-tega. Na koncu tretjega poglavja so opisana še orodja, ki so dostopna na slovenskem trgu. V četrtem poglavju smo podrobneje opisali izbrano podjetje, tj. Pošta Slovenije, d. o. o. O podjetju smo zapisali osnovne informacije in raziskali, kako se je podjetje razvijalo skozi zgodovino. Kasneje smo navedli, kakšno je trenutno stanje izobraževanj v podjetju (kakšne metode in oblike izobraževanj uporabljajo) ter kakšne načrte in strategije snujejo za prihodnost. Na koncu četrtega poglavja smo izdelali še tabelo, s katero prikazujemo zahteve in pričakovanja podjetja pri uvedbi e-izobraževanja. V petem poglavju smo predstavili izbrana orodja za elektronsko izobraževanje. Na podlagi izdelane tabele in kriterijev smo jih nato opisali ter jih na koncu poglavja med seboj primerjali.
Ključne besede: e-izobraževanje, kadri, LMS, Pošta Slovenije, ECHO+, eCampus, MS Teams
Objavljeno: 09.11.2020; Ogledov: 169; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

2.
Orodja za skupinsko komunikacijo
Maruša Majhenič, 2019, diplomsko delo

Opis: Komunikacija je del našega vsakdana in je za nas izredno pomembna. Cilj naše diplomske naloge je bilo ugotoviti čim več informacij o orodjih za skupinsko komunikacijo, o njihovi uporabnosti ter uporabi le-teh skozi študij. Prav tako smo si postavili naslednji dve hipotezi, ki smo jih na koncu potrdili ali zavrgli na podlagi pridobljenih informacij. Prva hipoteza je bila, da orodja za skupinsko komuniciranje zadovoljijo večino zahtev študentov, druga pa, da orodja za skupinsko komuniciranje omogočajo lažje in hitrejše sporazumevanje med študenti. Zanimalo nas je, kaj sploh komunikacija je, torej nekakšen splošni vidik komunikacije. Naslednja tema, ki nas je zanimala je, katere elemente komunikacija sploh potrebuje, da je ta učinkovita in katere vrste komunikacije poznamo. Prav tako se nam je zdela pomembna seznanitev z možnimi problemi in ovirami, s katerimi bi se lahko srečali v procesu komuniciranja. Poglobili smo se tudi v poslovno komuniciranje in zakaj je komunikacija v podjetjih sploh pomembna. Naslednja poglavja so vsebovala splošne informacije o treh orodjih za skupinsko komunikacijo, in sicer Skype, Microsoft Teams in Zoom. Vsako orodje smo teoretično predelali in opredelili njihove prednosti ter slabosti. Teoretičnemu delu so sledili tudi delno strukturirani intervjuji, v katerih smo izprašali pet študentov Ekonomsko-poslovne fakultete v Mariboru. Trije izmed teh študentov so na usmeritvi Elektronsko poslovanje, dve pa na Podjetništvu. Skozi proces izvajanja intervjujev smo pridobili mnenja u pomembnosti komunikacije na splošno, pomembnosti verbalne in neverbalne komunikacije, o uporabi orodij za skupinsko orodje in njihove prednosti ter slabosti. Na koncu smo na podlagi zbranih informacij zapisali ugotovitve in izvedli primerjalno analizo.
Ključne besede: Komunikacija, orodja za skupinsko komuniciranje, Skype, Microsoft Teams, Zoom
Objavljeno: 10.12.2019; Ogledov: 514; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (801,50 KB)

3.
Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici