| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinške strategije luksuznih blagovnih znamk
Anja Prešern, 2020, diplomsko delo

Opis: Dandanes nas blagovne znamke spremljajo ob vsakem koraku, zato njihovi skušnjavi ne moremo ubežati. Od nekdaj so veljale za nekaj prestižnega, težko dostopnega, razkošnega in so omogočale, da si odjemalci z njimi gradijo družbeni status. Visoke cene so zasnovane na kakovosti materialov, trajnosti in ekskluzivnosti izdelkov. Luksuzne blagovne znamke imajo drugačne strategije kot navadne blagovne znamke. V splošnem uporabljamo 4P-model (izdelek, cena, distribucija, promocija), vendar za strategije luksuznih blagovnih znamk to ni dovolj. Le-te morajo uporabljati 7P-model, ki zraven 4P- modela vsebuje še ljudi, procese in fizične dokaze. Razlikujejo se tudi strategije luksuznih blagovnih znamk med ameriškimi in evropskimi. V splošnem si luksuzne blagovne znamke prizadevajo ohraniti simbolni status in s svojim imenom zgraditi zgodbo, ki je nihče ne bo pozabil.
Ključne besede: Luksuzne blagovne znamke, luksuz, odjemalci, prestiž, strategije.
Objavljeno v DKUM: 02.12.2020; Ogledov: 989; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

2.
Strategije marketinga luksuznih blagovnih znamk
Saša Pečovnik, 2019, diplomsko delo

Opis: Luksuzne blagovne znamke že od nekdaj veljajo za privilegij redkih, ki si jih lahko privoščijo. Poleg visoke kakovosti jih namreč spremljajo tudi visoke cene, s katerimi ohranjajo svojo ciljno skupino, to pa so odjemalci z višjim socialnim statusom. Z natančno študijo luksuznih znamk smo ugotovili, da njihova vrednost temelji predvsem na simbolni in ne toliko na funkcionalni vrednosti. Ena od glavnih dilem, s katerimi se srečujejo luksuzne znamke, je, kako ohranjati čim večjo zaželenost s strani odjemalcev, hkrati pa se izogniti množični uporabi, s katero bi bil njihov status ogrožen. S tem namenom luksuzne znamke izvajajo posebne strategije, ki se močno razlikujejo od tistih, ki jih izvajajo ostale blagovne znamke na trgu. Strategije različnih luksuznih znamk so si med seboj precej podobne, odvisne pa so od izvora znamke, saj imajo evropske znamke v primerjavi z ameriškimi drugačne temelje.
Ključne besede: Luksuz, luksuzne blagovne znamke, strategije, Louis Vuitton, Dior, Gucci
Objavljeno v DKUM: 05.12.2019; Ogledov: 1025; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (709,01 KB)

3.
Marketing luksuznih blagovnih znamk
Martina Venta, 2015, diplomsko delo

Opis: Predmet analize v predloženem diplomskem projektu je marketing luksuznih blagovnih znamk. Koncept luksuznih blagovnih znamk smo najprej opredelili na teoretični ravni ter predstavili kompleksnost in posebnosti njihovega marketinškega spleta. V nadaljevanju smo predstavili luksuzno blagovno znamko – storitve hotela Kempinski Palace Portorož in luksuzno blagovno znamko – izdelke podjetja Sembikiya. Z analizo obeh primerov smo ugotovili, da ustrezata vsem kriterijem, ki jih mora izpolnjevati neka blagovna znamka, da se sme imenovati luksuzna. Prav tako smo identificirali tipe obeh predstavljenih luksuznih blagovnih znamk glede na stopnjo luksuznosti, zavedanje o blagovni znamki med odjemalci, medtem ko tipologije glede na obseg poslovanja nismo mogli identificirati. Analiza predstavljenega marketinškega spleta obeh izbranih luksuznih blagovnih znamk nam je pokazala podobnosti v kakovosti storitev pri Kempinskem hotelu in izdelkov pri Sembikiyi. Najbolj se je marketinški splet obravnavanih luksuznih blagovnih znamk razlikoval v izbiri marketinških poti in marketinškega komuniciranja.
Ključne besede: luksuzne blagovne znamke, marketinški splet, Kempinski Palace Portorož, Sembikiya, marketing
Objavljeno v DKUM: 22.03.2016; Ogledov: 2205; Prenosov: 316
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

Iskanje izvedeno v 1.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici