| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
UVAJANJE INFORMACIJSKEGA SISTEMA VODENJA KAKOVOSTI
Jože Rupnik, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga obravnava uvedbo informacijskega sistema za vodenje kakovosti v podjetju X, v katerem razvijamo in proizvajamo avtomobilske dele za prvo vgradnjo. Obstoječa informacijska podpora ni več omogočala učinkovitega obvladovanja sistemov vodenja kakovosti. Sprememba poslovnih procesov, konkurenčnost in vedno nove zahteve s strani odjemalcev, zakonodaje, tehnične specifikacije ISO/TS 16949, korporacije in drugih zahtev so samo nekateri izmed številnih razlogov, zakaj se je vse več podjetij v zadnjih letih odločilo za uvedbo oz. uvajanje celovite programske rešitve. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo opisali osnove sistema vodenja kakovosti, informacijskega sistema, celovitih programskih rešitev, sistema Lotus Notes/Domino in predlagan način uvajanja novega informacijskega sistema. V raziskovalnem delu smo analizirali obstoječe stanje informacijske podpore sistemu vodenja kakovosti. Sistem obvladovanja procesov ni bil poenoten med podjetji znotraj korporacije, produktnimi skupinami in oddelki. V kritičnem delu smo opredelili njegove pomanjkljivosti in posledice. V glavnem delu naloge smo se osredotočili na predstavitev posameznih aktivnostih uvajanja informacijskega sistema vodenja kakovosti (angl. Quality Management System - QMS) v sistemu Lotus Notes/Domino. V zaključku raziskovalnega dela smo oceno učinkovitosti uvedenega sistema vodenja kakovosti podkrepili s SWOT analizo. Na podlagi te analize smo podali dejavnike za nadaljnjo posodabljanje in optimiziranje sistema QMS. S pridobljenim znanjem in izkušnjami pri uvedbi sistema QMS predlagamo podjetju tudi uvedbo informacijskega sistema za vodenje sistemov za ravnanje z okoljem (angl. Environmental Management System-EMS) in pomembnih elementov sistema vodenja varnosti in zdravja pri delu. Celovita uvedba informacijskega sistema bi omogočila vzpostavitve IMS (angl. Integrated Management System) na področij vodenja kakovosti, ravnanja z okoljem in vodenja varnosti in zdravja pri delu.
Ključne besede: Informacijski sistem, Baze podatkov, Lotus Notes/Domino, Sistem vodenja kakovosti, Uvedba
Objavljeno v DKUM: 14.11.2016; Ogledov: 1396; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

2.
INTEGRACIJA INTRANETOV PODJETJA S POUDARKOM NA UPORABNIŠKI IZKUŠNJI
Mirko Tenšek, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava problem združevanja več intranetov v podjetju s preko deset tisoč zaposlenimi. Najprej je predstavljena zgodovina intraneta in njegova pomembnost v podjetjih. Nato predstavimo nekatere obstoječe intranetne rešitve. Zatem smo opisali problematiko razčlenjenih intranetov v podjetju in kako le te združiti v en intranet, ki temelji na SharePointu 2013. Predstavljeni so predlagani postopki migracije in dejanski potek migracije iz obstoječih intranetov. Na koncu smo predstavili rezultate migracije kot tudi postopek nastajanja novega intraneta. Skozi diplomsko delo smo predstavili, kako pomembna je komunikacija z uporabniki v času migracije za uspešno dokončanje projekta in posledično znižanje stroškov podjetja.
Ključne besede: intranet, portal, SharePoint, Lotus notes, Documetum, migracija
Objavljeno v DKUM: 18.07.2016; Ogledov: 1390; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (3,70 MB)

3.
POVEZAVA BAZE PODATKOV Z APLIKACIJO ZA PRIJAVO NAPAK UPORABNIKOV
Timotej Kalin, 2014, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je olajšati delo delavcem, ki vsak dan sprejemajo obvestila o napakah in okvarah na strojni opremi. V Organizaciji x se v storitvenem centru, kamor uporabniki prijavljajo napake, srečujejo s problemom, kako vpisovati nastale napake v aplikacijo za njihovo prijavo. Zaradi velikega števila zaposlenih in zato tudi zaradi veliko uporabnikov informacijske opreme je teh prijav vsak dan veliko. Do problema prihaja pri vnašanju podatkov v aplikacijo, saj pogodbeno podjetje zahteva podatke o tipu naprave, serijsko in inventarno številko naprave. Ker so ti podatki na napravi na različnih mestih in ker so te naprave včasih postavljene na težko dostopnih mestih, je podatke težko pridobiti od uporabnika, zato prihaja do daljših čakalnih vrst pri odpravi drugih napak v storitvenem centru. Večina podatkov o informacijski opremi je že zbrana v bazi podatkov DB2 in jih lahko pridobimo že z vpisom iskalnega parametra inventarne številke, zato bi povezava aplikacije za prijavo napak z bazo podatkov o informacijski opremi olajšala delo in hkrati skrajšala čakalno dobo uporabnikom. V okolju Lotus Notes Domino smo s pomočjo domino designerja nadgradili aplikacijo za prijavo napak uporabnikov. S programskim jezikom lotus script in objektom LSX LC za povezovanje z bazami DB2 smo povezali aplikacijo za prijavo napak uporabnikov v okolju Lotus Notes Domino z aplikacijo, v kateri imamo shranjene podatke o informacijski opremi, ki je Javina aplikacija, podprta z bazo DB2. Prototipno rešitev smo izdelali na testni aplikaciji za prijavo napak uporabnikov v okolju Lotus Notes, kjer lahko uporabniki aplikacije podajo svoja mnenja in jo zato lahko naredimo še bolj prijazno uporabniku. S povezavo teh dveh aplikacij smo skrajšali čas prijave napake in pridobili večje zadovoljstvo zaposlenih, tako delavcev, ki sprejmejo obvestilo o napaki, kot tudi uporabnikov. S tem smo tudi zmanjšali možnost vnašanja in pošiljanja napačnih podatkov pogodbenim serviserjem ter tako zmanjšali dodatne stroške, ki so nastajali zaradi dvojnega dela serviserja.
Ključne besede: baza podatkov, Lotus Notes, prijava napak, storitveni center
Objavljeno v DKUM: 26.09.2014; Ogledov: 1448; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

4.
MIGRACIJA POŠTNEGA SISTEMA LOTUS DOMINO V MICROSOFT EXCHANGE
Andrej Timošenko, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili najnovejši Microsoftov poštni sistem Exchange 2010. Opisane so njegove poglavitne novosti in prednosti ter primerjava s programom Lotus Notes. V glavnem delu je opisana migracija iz poštnega sistema Lotus Domino v Microsoft Exchange s pomočjo brezplačnega orodja Microsoft Transporter Suite. Sledi še primerjava s plačljivimi orodji za migracijo tretjih proizvajalcev.
Ključne besede: poštni sistem, Lotus Notes, Lotus Domino, Microsoft Exchange, migracija
Objavljeno v DKUM: 22.06.2012; Ogledov: 2480; Prenosov: 233
.pdf Celotno besedilo (4,00 MB)

5.
UVEDBA E-POSLOVANJA V PROCESU NABAVE BLAGA IN STORITEV
Jurij Ivanušič, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava uvedbo e-poslovanja v Organizaciji »A« v procesu naročanja blaga in storitev. Obstoječi proces naročanja blaga in storitev poteka po ustaljenem načinu s fizičnimi dokumenti in z naročanjem blaga ter storitev prek telefona. Zaradi tega prihaja do zamud pri dobavi blaga ter izvedbi storitev in posledično do težav pri izvedbi nalog ter nezadovoljstva zaposlenih. V osrednjem delu diplomske naloge smo najprej analizirali in ponazorili obstoječe stanje v organizaciji ter navedli vzroke za tako stanje. Opredelili smo predpostavke in omejitve, s katerimi se bomo srečali pri razvoju in uvedbi nove rešitve. Problem smo predstavili iz različnih zornih kotov in s strani različnih akterjev, ki so vključeni v nabavo blaga in storitev. V nalogi je opisana obstoječa informacijska tehnologija in delovni procesi, ki jih je potrebno informatizirati. Podali smo smernice za izbor najbolj optimalne tehnologije in poiskali podobne primere v literaturi in praksi. V zadnjem sklopu osrednjega dela diplomske naloge je prikazan predlog in prototip rešitve uvedbe nabave blaga in storitev v okolju Lotus Notes. V zaključku naloge je opisana možnost nadaljnjega razvoja rešitve, priporočila organizaciji in učinki na poslovanje, ki bi ga imela uvedba prototipne rešitve. Podali smo tudi predlog celovite zamisli informatizacije procesa nabave blaga in storitev v Organizaciji »A«.
Ključne besede: Nabava blaga, Javno naročilo, Uvedba, E-poslovanje, Lotus Notes
Objavljeno v DKUM: 06.01.2012; Ogledov: 2592; Prenosov: 345
.pdf Celotno besedilo (4,63 MB)

6.
PRENOVA PODATKOVNEGA MODELA PRI UVAJANJU NOVEGA IZDELKA V PROIZVODNJO
Jože Pavlič, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se navezuje na procese strateške nabave v proizvodnem podjetju Iskra Mehanizmi d.d. Lipnica. Obravnava razvoj in prenovo računalniškega podatkovnega modela oz. baze Povpraševanja, ki je izvedena v programu Lotus Notes / Domino in služi kot podpora procesu nabave pri uvedbi novega materiala ali storitve v lastno proizvodnjo. V nalogi se osredotočamo predvsem na prenovo baze z vidika njenih uporabnikov. Prenovljena aplikacija se preimenuje v »Baza SRM« in predstavlja nadgradnjo že obstoječe podatkovne baze povpraševanj. Prvotna aplikacija omogoča dostopno, pregledno in varno shranjevanje podatkov, kateri nastopajo v procesu uvedbe novega izdelka v proizvodnjo, vendar ne izpolnjuje vseh zahtev kupcev, standardov kakovosti in zahtev uporabnikov. Prenovljen podatkovni model poleg razširitve uporabnosti, upoštevanja zahtev mednarodnih standardov in optimizacije uporabnosti, zadovoljivo skrajšuje pretočni čas izvedbe postopka, ki predstavlja ključni problem v podjetju.
Ključne besede: podatkovno modeliranje, proizvodnja, uvajanje novega izdelka, Baza »SRM«Supplier relationship management, Lotus Notes and Domino
Objavljeno v DKUM: 19.08.2011; Ogledov: 2198; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

7.
UVEDBA ELEKTRONSKEGA PODPISOVANJA V JAVNI UPRAVI
Julijana Horvat, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava uvedbo elektronskega podpisovanja dokumentov v javni upravi. V teoretičnem delu je predstavljeno elektronsko poslovanje v javni upravi ter koncept dokumentnih sistemov. V praktičnem delu naloge je predstavljena implementacija aplikacije za informacijsko podporo postopkom priprave predpisov in modul za podpisovanje dokumentov na ministrstvih, Generalnega sekretariata vlade in vladnih služb. Podrobnejše so prikazani postopek in način implementacije, uvedba nove aplikacije med uporabniki, kot rezultat zahtev različnih naročnikov in nadgradnja predhodnih projektov, povezanih z elektronskim podpisovanjem v okolju Lotus Notes. Na koncu so podani predlogi za nadgradnjo aplikacije IPP.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronski podpis, elektronsko upravljanje z dokumenti, tehnologija in metodologija eDMS, aplikacija IPP, Lotus Notes
Objavljeno v DKUM: 23.03.2011; Ogledov: 2541; Prenosov: 505
.pdf Celotno besedilo (2,64 MB)

8.
UPRAVLJANJE S POOBLASTILI ZA INFORMACIJSKE VIRE NA ZZZS
Samo Šlosar, 2010, diplomsko delo

Opis: Delo na Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije (Zavod) je pogojeno z dostopi do različnih informacijskih virov. Zavod upravlja z občutljivimi podatki, ki so lahko osebne narave in so zaradi tega podvrženi tudi Zakonu o varstvu osebnih podatkov. Da bi imeli nadzor nad dostopom do osebnih podatkov, moramo vedeti, kdo od zaposlenih ima pravico do upravljanja in dostopa do teh. Za pooblastila za informacijske vire na Zavodu, bi radi imeli sistem, ki bo po zastavljenih organizacijskih zahtevah omogočal njihovo upravljanje. Pooblastila bi se centralno vodila za vse zaposlene in vse dostope do informacijskih virov, ki spadajo pod kriterij zaupnih podatkov. Prav tako bi tak sistem lahko zaživel tudi za druge informacijske vire z namenom pospešitve in olajšanja dela odgovornim osebam, ki se pri svojem delu srečujejo z upravljanjem s pooblastili. Diplomsko delo prikazuje postopke od zbiranja zahtev za izdelavo rešitve, analiziranja procesov, ki pri tem sodelujejo, izdelave v Lotus Notes-u okolju, do integracije in implementacije rešitve z vsemi potrebnimi prilagoditvami v okolje Zavoda. Podrobno so opisani elementi Lotus Notes aplikacije, ki je nastala pod pogoji, ki so prikazani v tem diplomskem delu. Aplikacija Pooblastila za informacijske vire Zavoda je rešitev, ki je bila uvedena na Zavodu z namenom upravljanja s pooblastili za informacijske vire.
Ključne besede: Upravljanje, Pooblastila, Lotus Notes, Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije
Objavljeno v DKUM: 07.06.2010; Ogledov: 2273; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (2,47 MB)

9.
PRENOVA PROCESA ''REŠEVANJE REKLAMACIJ OSEBNIH ZAVAROVANJ'' NA ZAVAROVALNICI TRIGLAV, D.D.
Barbara Mavec, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi se srečujemo s problemom neučinkovitega reševanja reklamacij osebnih zavarovanj na Oddelku podpore osebnih zavarovanj Zavarovalnice Triglav, d. d. S povezavo treh osnovnih informacijskih sistemov, ki jih trenutno uporablja Oddelek osebnih zavarovanj, v en povezan sistem, bi se ustvarila tekmovalna prednost v obdelavi zavarovanj, posledično pa bi povzročilo tudi dvig podjetniške učinkovitosti. Slednje bi bilo vodilo v boljše zadovoljstvo zaposlenih in drugih vpletenih strank (zavarovancev, posredovalcev zavarovanj, njihovih nadrejenih). Diplomsko delo temelji na domnevi, da je ustrezno, ažurno in kakovostno reševanje reklamacij izredno pomembno za doseganje dobrih poslovnih uspehov. Osredotočamo se na kakovost in ažurno opravljanje storitve za zavarovance, ki so najbolj pomemben element v poslovnem sistemu naše organizacije. V zaključku diplomske naloge so predlagane rešitve na konkretnem primeru. Glede na to, da ima Zavarovalnica Triglav, d. d. na razpolago ustrezno tehnologijo in usposobljene informacijske kadre na tem področju, je rešitev oz. izboljšava obstoječega sistema izvedljiva, toda le ob podpori vodstva.
Ključne besede: Poslovni procesi, Osebno zavarovanje, Reševanje reklamacij, Lotus Notes, Življenjski informacijski sistem LIFE, Elektronski arhiv
Objavljeno v DKUM: 26.10.2009; Ogledov: 3221; Prenosov: 120

10.
Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici