1. |
2. Razvoj računalniške kolutne igre : diplomsko deloNejc Planinšek, 2022, diplomsko delo Opis: V tem diplomskem delu, opišemo implementacijo mobilne kolutne igre. Opišemo osnovne pojme s katerimi se srečujemo in kako delujejo kolutne igre. Prav tako opišemo orodja, ki smo jih uporabljal pri izdelavi. Na koncu opišemo vso delo, ki smo ga opravil med implementacijo in predstavimo končni produkt kolutne igre. Ključne besede: razvoj računalniške igre, računalniška kolutna igra, libGDX, Android Studio, Java Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 220; Prenosov: 68
Celotno besedilo (3,88 MB) |
3. |
4. |
5. Razvoj računalniške igre Geometry : diplomsko deloPeter Urbanč, 2021, diplomsko delo Opis: Namen diplomskega dela je bil razviti večplatformno igro, ki jo lahko igramo na več operacijskih sistemih, kot so Windows, Linux in Android, delujočo računalniško igro, katere ideja še nima podobnega principa na tržišču. Narejena je s pomočjo elementov, ki smo jih obravnavali pri predmetu RRI, in sicer so to libGDX, GIMP Inkscape, Tiled Map Editor, Box2D in OpenGL. V igri lahko z značajem raziskujemo po mapi, izvedemo simulacijo bitke med nami in AI ter igramo mini igro kliker. Ključne besede: računalniška igra, libGDX, JAVA, OpenGL Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 475; Prenosov: 60
Celotno besedilo (3,79 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
6. Dobre prakse uporabe senčilnikov pri razvoju računalniške igre : diplomsko deloSimon Vajs, 2021, diplomsko delo Opis: OpenGL je API za programiranje aplikacij pri upodabljanje grafike. Ponuja ogromno funkcionalnosti za upodabljanje a je vsa funkcionalnost nizko nivojska. Za lažjo izdelavo iger se lahko uporabi ogrodje libGDX, ki ponuja potrebno abstrakcijo za implementacijo kompleksnih iger, z manjšim znanjem o knjižnici OpenGL. Cilj naloge je spoznati senčilni jezik GLSL in osnovne primere senčilnikov ter njihovo uporabo v ogrodju libGDX. Poudarek je tudi na abstrakciji, ki jo libGDX ponuja, za lažjo implementacijo 3D iger. Ključne besede: libGDX, OpenGL, senčilniki, GLSL Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 281; Prenosov: 12
Celotno besedilo (1,97 MB) |
7. |
8. Detekcija 3D trkov pri razvoju računalniške igre v ogrodju libGDX : diplomsko deloEva Gubenšek, 2020, diplomsko delo Opis: Namen naloge je bil boljše spoznanje s trki v virtualnih svetovih in pridobitev znanja za implementacijo. Ker so se implementirali trki, se delo nanaša predvsem na področje programiranja. Metodi, ki sta bili uporabljeni, sta bili literatura in programiranje. Pomemben rezultat je, da se trki zaznavajo zelo podobno; razlikujejo se v pomembnosti, torej kateri trki so pomembnejši za obravnavo. Trki pa se razlikujejo po pripravi objekta za trk. Dobro priporočilo je, da razvijalci iger razumejo dogajanje v igri in tako ugotovijo, kje bodo potrebovali detekcijo trkov in kateri trki so pomembni. Ključne besede: detekcija trkov, 3D, računalniška igra, Bullet, libGDX Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 520; Prenosov: 42
Celotno besedilo (1,03 MB) |
9. Razvoj arkadne igre Ujemi vodno kapljico : zaključno deloFilip Simić, 2020, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo izdelali spletno in mobilno arkadno igro Ujemi vodno kapljico, ki je tematsko in vsebinsko povezana s podjetjem Mariborski vodovod. Pridobili smo nova znanja in izkušnje pri izdelovanju spletnih in mobilnih iger, pri delu s storitvami Googlove trgovine in programskim jezikom Java. Poskrbeli smo za optimizacijo igre in dobro uporabniško izkušnjo. Kot rezultat diplomskega dela smo dobili končano igro, ki je sestavljena z ogrodjem LibGDX na podlagi programskega jezika Java. Ključne besede: arkadna igra, Ujemi vodno kapljico, ogrodje LibGDX, Java Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 521; Prenosov: 63
Celotno besedilo (2,49 MB) |
10. Primerjava med igralnim programom Unity in ogrodjem libgdx na primeru razvoja računalniške igre : diplomsko deloAlan Hablak, 2020, diplomsko delo Opis: To diplomsko delo zajema raziskovanje razlik med igralnim pogonom Unity in ogrodjem libGDX. Vsebuje splošno primerjavo med jezikoma C# in Java, opis pogona Unity in njegovih funkcij in postopek izdelave treh iger v pogonu Unity, ki so v ogrodju libGDX že narejene. Omenjene igre so “Mower”, “Astronaut rescue” in “Minesweeper”.
Namen razvoja omenjenih iger ni opis celotnega postopka, temveč ključnih segmentov, ki v določeni igri izstopajo. To so lahko različna pomožna orodja za ustvarjanje atlasov in zvoka, lahko je zaznavanje vnosa uporabnika, postopek zaznave prekrivanj entitet… Vsakemu opisu razvoja igre sledi analiza samega razvoja, kjer je ovrednoten celoten postopek in v splošnem primerjan z enakimi elementi v libGDX. Ključne besede: Unity, C#, programiranje, igre, libGDX Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 415; Prenosov: 58
Celotno besedilo (2,29 MB) |