| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava med igralnim pogonom godot in ogrodjem libgdx na primeru razvoja računalniške igre : diplomsko delo
David Režonja, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo primerjali razvijanje računalniške igre v pogonu Godot in ogrodju libGDX. Spoznali smo obe razvojni okolji in delo v njih. Primerjali smo tudi programska jezika Java in GDScript. Opisali smo razvoj dveh iger v pogonu Godot in ju primerjali z že obstoječo igro v ogrodju libGDX. Omenjeni igri se imenujeta AstronautGame in Mower.
Ključne besede: razvoj računalniške igre, Godot, GDScript, libGDX
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 153; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

2.
Razvoj računalniške kolutne igre : diplomsko delo
Nejc Planinšek, 2022, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem delu, opišemo implementacijo mobilne kolutne igre. Opišemo osnovne pojme s katerimi se srečujemo in kako delujejo kolutne igre. Prav tako opišemo orodja, ki smo jih uporabljal pri izdelavi. Na koncu opišemo vso delo, ki smo ga opravil med implementacijo in predstavimo končni produkt kolutne igre.
Ključne besede: razvoj računalniške igre, računalniška kolutna igra, libGDX, Android Studio, Java
Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 220; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (3,88 MB)

3.
Primerjava urejevalnikov učinkov na osnovi delcev Talos VFX in libGDX 2D : diplomsko delo
Leonard Fišer, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo vsebuje površinski opis vizualnih učinkov in njihovo uporabo v moderni razvedrilni industriji s posebnim poudarkom na uporabi v videoigrah. Delo vsebuje tudi opis urejevalnikov učinkov na osnovi delcev Talos VFX in libGDX 2D ter primerjavo med orodji. Glavni del diplomskega dela pa je opis postopka izdelovanja preprostega učinka ognjemeta kot učni primer in petih tematskih primerov učinkov. Tema učinkov je igra Astronavt, ki smo jo uporabljali pri vajah iz predmeta Razvoj računalniških iger. Poudarek je bil postavljen na izdelavo učinkov v orodju Talos VFX in implementaciji teh učinkov v libGDX projekt.
Ključne besede: Talos VFX, libGDX 2D, urejevalnik učinkov na osnovi delcev, vizualni učinki
Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 141; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (2,96 MB)

4.
Primerjava med ogrodjem libGDX in igralnim pogonom Unity na primeru razvoja računalniške igre Vitez : diplomsko delo
David Pintar, 2022, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je primerjava tehnologij za razvoj dvodimenzionalne računalniške igre Vitez v ogrodju libGDX in igralnem pogonu Unity. Predstavljene so njihove prednosti in slabosti, ki smo jih zaznali pri izdelavi prototipnega nivoja igre. Na koncu sledi tudi implementacija celotne dvodimenzionalne igre v igralnem pogonu Unity.
Ključne besede: 2D, Unity, libGDX, računalniška igra
Objavljeno v DKUM: 17.10.2022; Ogledov: 117; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

5.
Razvoj računalniške igre Geometry : diplomsko delo
Peter Urbanč, 2021, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil razviti večplatformno igro, ki jo lahko igramo na več operacijskih sistemih, kot so Windows, Linux in Android, delujočo računalniško igro, katere ideja še nima podobnega principa na tržišču. Narejena je s pomočjo elementov, ki smo jih obravnavali pri predmetu RRI, in sicer so to libGDX, GIMP Inkscape, Tiled Map Editor, Box2D in OpenGL. V igri lahko z značajem raziskujemo po mapi, izvedemo simulacijo bitke med nami in AI ter igramo mini igro kliker.
Ključne besede: računalniška igra, libGDX, JAVA, OpenGL
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 475; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (3,79 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Dobre prakse uporabe senčilnikov pri razvoju računalniške igre : diplomsko delo
Simon Vajs, 2021, diplomsko delo

Opis: OpenGL je API za programiranje aplikacij pri upodabljanje grafike. Ponuja ogromno funkcionalnosti za upodabljanje a je vsa funkcionalnost nizko nivojska. Za lažjo izdelavo iger se lahko uporabi ogrodje libGDX, ki ponuja potrebno abstrakcijo za implementacijo kompleksnih iger, z manjšim znanjem o knjižnici OpenGL. Cilj naloge je spoznati senčilni jezik GLSL in osnovne primere senčilnikov ter njihovo uporabo v ogrodju libGDX. Poudarek je tudi na abstrakciji, ki jo libGDX ponuja, za lažjo implementacijo 3D iger.
Ključne besede: libGDX, OpenGL, senčilniki, GLSL
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 281; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

7.
Ocenitev voznosti vozil Box2D na naključno generiranem terenu v ogrodju libGDX : diplomsko delo
Janko Gruden, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo izdelali aplikacijo za simuliranje vožnje po 2D terenu. Z aplikacijo smo preverili vpliv različnih pogojev na vožnjo vozila po naključno generiranem terenu. Pregledali smo tudi podobna dela na tem področju in preučili fizikalne pogone, ogrodje libGDX in knjižnico Box2D. Aplikacijo smo razvili v programskem jeziku Java, zaganjali pa smo jo s pomočjo PowerShell skript. Rezultate smo predstavili v tabelah in grafih.
Ključne besede: fizikalni pogoni, Box2D, libGDX, simulacija vožnje, Java
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 435; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (762,39 KB)

8.
Detekcija 3D trkov pri razvoju računalniške igre v ogrodju libGDX : diplomsko delo
Eva Gubenšek, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen naloge je bil boljše spoznanje s trki v virtualnih svetovih in pridobitev znanja za implementacijo. Ker so se implementirali trki, se delo nanaša predvsem na področje programiranja. Metodi, ki sta bili uporabljeni, sta bili literatura in programiranje. Pomemben rezultat je, da se trki zaznavajo zelo podobno; razlikujejo se v pomembnosti, torej kateri trki so pomembnejši za obravnavo. Trki pa se razlikujejo po pripravi objekta za trk. Dobro priporočilo je, da razvijalci iger razumejo dogajanje v igri in tako ugotovijo, kje bodo potrebovali detekcijo trkov in kateri trki so pomembni.
Ključne besede: detekcija trkov, 3D, računalniška igra, Bullet, libGDX
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 520; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

9.
Razvoj arkadne igre Ujemi vodno kapljico : zaključno delo
Filip Simić, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo izdelali spletno in mobilno arkadno igro Ujemi vodno kapljico, ki je tematsko in vsebinsko povezana s podjetjem Mariborski vodovod. Pridobili smo nova znanja in izkušnje pri izdelovanju spletnih in mobilnih iger, pri delu s storitvami Googlove trgovine in programskim jezikom Java. Poskrbeli smo za optimizacijo igre in dobro uporabniško izkušnjo. Kot rezultat diplomskega dela smo dobili končano igro, ki je sestavljena z ogrodjem LibGDX na podlagi programskega jezika Java.
Ključne besede: arkadna igra, Ujemi vodno kapljico, ogrodje LibGDX, Java
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 521; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

10.
Primerjava med igralnim programom Unity in ogrodjem libgdx na primeru razvoja računalniške igre : diplomsko delo
Alan Hablak, 2020, diplomsko delo

Opis: To diplomsko delo zajema raziskovanje razlik med igralnim pogonom Unity in ogrodjem libGDX. Vsebuje splošno primerjavo med jezikoma C# in Java, opis pogona Unity in njegovih funkcij in postopek izdelave treh iger v pogonu Unity, ki so v ogrodju libGDX že narejene. Omenjene igre so “Mower”, “Astronaut rescue” in “Minesweeper”. Namen razvoja omenjenih iger ni opis celotnega postopka, temveč ključnih segmentov, ki v določeni igri izstopajo. To so lahko različna pomožna orodja za ustvarjanje atlasov in zvoka, lahko je zaznavanje vnosa uporabnika, postopek zaznave prekrivanj entitet… Vsakemu opisu razvoja igre sledi analiza samega razvoja, kjer je ovrednoten celoten postopek in v splošnem primerjan z enakimi elementi v libGDX.
Ključne besede: Unity, C#, programiranje, igre, libGDX
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 415; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (2,29 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici