| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Nadzor porabe sredstev Evropske unije
Irena Kos, 2006, specialistično delo

Ključne besede: EU, javne finance, proračuni, programi, SOCRATES, LEONARDO DA VINCI, Slovenija, finančna sredstva, kontrola, revizija
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 574; Prenosov: 62
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
LESENI LOČNI MOST ZA PEŠCE IN KOLESARJE RAZPONA 30 M
Marko Gungl, 2014, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo opisuje konstrukcijo mostu, katerega ločna konstrukcija je povzeta po zamisli Leonarda da Vincija. Podobno zasnovo so razvili tudi Kitajci. Pri njih je le-ta prerasla v del zgodovine gradnje mostov (leseni tkani lok). V magistrskem delu je prikazano projektiranje lesenega ločnega mostu z razponom 30 m, na osnovi prej omenjenih graditeljev. Dodana je še eksperimentalna analiza takšne konstrukcije. Prikazan je tudi način izdelave makete, ki smo jo uporabili med preizkusom; ter primerjava rezultatov eksperimenta z rezultati dobljenimi s pomočjo računalniškega programa za računanje konstrukcij (Sofistik).
Ključne besede: gradbeništvo, mostovi, premostitveni objekti, brvi, les, lesena gradnja, Leonardo da Vinci
Objavljeno: 17.12.2014; Ogledov: 1508; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (4,68 MB)

3.
CHIAROSCURO, PRINCIP SLIKANJA PORTRETOV V ČASU VISOKE RENESANSE IN BAROKA
Kaja Lukač, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Chiaroscuro, princip slikanja portretov v času visoke renesanse in baroka v svoji vsebini zajema preučevanje principa chiaroscura pri štirih tipičnih predstavnikih slikarske umetnosti: Leonarda da Vincija, Tiziana Vecellia, Michelangela Merisi da Caravaggia in Rembrandta Harmenzoona van Rijna. V teoretičnem delu diplomskega dela je razčlenjena definicija portreta, s katero se tematsko omejujem. Chiaroscuro je princip, s katerim s pomočjo svetlobe in sence dosegamo volumen, globino, trodimenzionalnost in dramatiko v slikah ter risbah. Študije chiaroscura segajo od zapiskov Leonarda da Vincija do ponovnega zanimanja za ta princip v času romantike v 19. stoletju. Teoretično delo zajema tudi preučevanje posameznega dela izbranih umetnikov: Leonarda da Vincija, La Belle Ferronnière; Tiziana Vecellia, Portret Gerolama (?) Barbariga; Michelangela Merisi da Caravaggia, Deček, ki ga je ugriznil kuščar; Rembrandt Rembrandta Harmenszoona van Rijna, Avtoportret pri 63 letih. V praktičnem delu diplomskega dela so prikazani postopki izvedbe principa vsakega posameznega preučevanega umetnika. Med njimi so prikazane vzporednice, razlike in razvoj samega principa.
Ključne besede: Chiaroscuro princip, portret, visoka renesansa, barok, Leonardo da Vinci, Tiziano Vecellio, Michelangelo Merisi da Caravaggio, Rembrandt Harmenzoon van Rijn, svetloba in senca
Objavljeno: 08.07.2013; Ogledov: 1982; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (903,71 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici