| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Lastnosti prsti in vode v Občini Lenart : diplomsko delo
Monika Steiner, 2008, diplomsko delo

Opis:
Ključne besede: geografija, Lenart, prsti, voda, lastnosti, metode, analize, onesnaževanje, kmetijstvo, diplomska dela
Objavljeno: 25.01.2009; Ogledov: 2442; Prenosov: 0

3.
PODJETNIŠKA AKTIVNOST IN PODPORNO OKOLJE ZA RAZVOJ PODJETNIŠTVA V OBČINI LENART
Jasmina Ščap, 2010, diplomsko delo

Opis: Razvoj podjetništva je eden glavnih dejavnikov ekonomskega in socialnega razvoja. Podjetništvo pa se lahko razvija le v primernem okolju. V Sloveniji je podjetništvo po regijah zelo različno, na kar v veliki meri vpliva lokalno okolje. Vzpodbudno okolje pa je tisto, ki privablja ljudi, da se odločiji za podjetništvo in tako vzpodbudijo podjetniški razvoj. Podjetništvo v Lenartu je primerljivo s podjetništvom v regiji, zaostaja pa za slovenskim povprečjem. Raziskava podjetništva v Lenartu je pokazala, da so vzroki za takšno stanje predvsem v pomanjkanju kvalificiranih kadrov, neugodni strukturi dejavnosti, nestimulativni zakonodaji in slabem delovanju podpornega okolja v občini. Če želimo, da swe bo v občini Lenart podjetništvo uspešno razvijalo, bo predvsem potrebno koordinirano sodelovanje med podjetniki, občinami in državo.
Ključne besede: Podjetnik, podjetništvo, potrebni viri za podjetništvo, podporno okolje za razvoj podjetništva, podpora podjetništvu, lokalni razvoj, Lenart, Slovenija.
Objavljeno: 27.08.2010; Ogledov: 1872; Prenosov: 241
.pdf Celotno besedilo (331,51 KB)

4.
VLOGA MANAGEMENTA PRI RAZVOJU OBČINE LENART
Mitja Mesarič, 2012, diplomsko delo

Opis: Management bi lahko opredelili kot ustvarjalno reševanje problemov, ki se nanašajo na načrtovanje, organiziranje, vodenje in kontroliranje razpoložljivih virov za dosego ciljev. Manager je tisti, ki vodi in nadzoruje organizacijo, da bi ta dosegla cilje v zastavljenih rokih in z razpoložljivimi viri. Občina je osnovna lokalna skupnost, ki na podlagi zakonov ureja svoje zadeve in izvaja določene zakonske predpise na področjih, za katere ima pristojnosti. Lokalna samouprava pomeni pravico občin, da vodijo in upravljajo javne zadeve, ki se nanašajo na življenje in delo prebivalcev na njihovem območju. Vloga in pomen managementa pri občinskem razvoju je, da skrbi za organizacijsko strukturo znotraj občine in da z vsemi svojimi funkcijami zagotovi dostojno preživetje občine v razmerah, ko se vsebina dejavnosti in okolje hitro spreminjata. Ugotovil sem, da so funkcije managementa v občini Lenart dobro opazne tako v občinski upravi kot tudi pri nastajanju in izvrševanju projektov razvoja. Nove cilje bi bilo v prihodnosti dobro še bolje načrtovati in izrabiti še več razpoložljivih virov za dosego le-teh, da bi občina obdržala nadpovprečen razvoj v primerjavi z ostalimi slovenskimi občinami.
Ključne besede: management, lokalna samouprava, občinski razvoj, občina Lenart
Objavljeno: 19.12.2012; Ogledov: 858; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

5.
KRIZNO KOMUNICIRANJE V ZDRAVSTVENIH USTANOVAH
Nina Zorman, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na strategije, načine in taktike, kako v času krize uspešno komunicirati z javnostmi. Analizirali smo krizno komuniciranje v primerih suma zdravstvene napake v dveh zdravstvenih ustanovah v Podravju – Zdravstvenem domu Lenart in Splošni bolnišnici dr. Jožeta Potrča Ptuj. Na podlagi preučene teorije, informacij, ki smo jih pridobili z intervjujem, medijske analize in s pomočjo javno dostopnih podatkov smo ugotavljali, kako je vodstvo komuniciralo v kriznih razmerah. Preučili smo posamezne korake v fazah krize, ugotavljali, kako hitro so se odzvali, ali so pripravili verodostojna sporočila za javnost, katera komunikacijska orodja so izbrali itd. Diplomsko delo smo zaokrožili z ugotovitvami, kaj je bilo v posameznem primeru narejeno v skladu s teorijo in je zato uspešno in kaj ne.
Ključne besede: Javni zavod, kriza, krizno komuniciranje, Zdravstveni dom Lenart, Splošna bolnišnica Ptuj, zdravstvene ustanove.
Objavljeno: 25.02.2013; Ogledov: 4796; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (5,61 MB)

6.
PLANIRANJE VIZIJE IN POLITIKE ZA DOM LENART D.O.O.
Renata Holer, 2013, diplomsko delo

Opis: Podjetje Dom Lenart d.o.o., ki je bilo ustanovljeno leta 2006 za potrebe prijave na razpis Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve za pridobitev koncesije za izvajanja institucionalnega varstva starejših oseb, starih nad 65 let, je mlado, in sicer glede na dejavnost, s katero se ukvarja. Razvoj in priložnosti so v preteklih letih podjetju dali možnost za nastanek, s tem pa tudi potrebo po postavitvi izhodiščne vizije, ki jo je kasneje nadomestila razvojna vizija, in politike ter potrebo po določitvi razvojnih strategij obravnavanega podjetja. Podjetje se želi danes in tudi v prihodnosti ukvarjati s ponudbo raznih socialnovarstvenih storitev za stare na področju mariborske regije in tudi širše. Podjetje želi postati blagovna znamka za kvalitetno preživljanja jeseni življenja starih ljudi ter eden izmed nosilcev gerontologije na področju Štajerske in tudi širše. Politika podjetja temelji na razvojnih usmeritvah, ki zajemajo razvoj raznih oblik institucionalnega varstva v občini Lenart za potrebe občanov in vseh zainteresiranih uporabnikov - kupcev. Cilji podjetja so umeščeni visoko in zajemajo razvojne usmeritve na vseh ravneh upravljavsko vodstvenih procesov. Posamezniki v sistemu socialnega varstva morajo biti tudi motivirani za doseganje skupnega cilja, a hkrati morajo v skupnem cilju videti osebne cilje in prepoznati svoje delo kot osebno poslanstvo, posebej kadar gre za delo z ljudmi za ljudi. Podjetje zaposluje mlade ljudi, ki so pripravljeni svojo kariero ustvariti oziroma graditi v podjetju Dom Lenart d.o.o. Okolje je podjetju naklonjeno, saj vizijo in politiko podjetja podpira tudi lokalna skupnost, ki tovrstno dejavnost ne samo podpira, ampak jo tudi spodbuja.
Ključne besede: POLITIKA, RAZVOJ, VIZIJA, PLANIRANJE, OKOLJE, DOM LENART D.O.O., POSLANSTVO, SMOTRI, CILJI
Objavljeno: 08.08.2013; Ogledov: 904; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (3,18 MB)

7.
Analiza kupcev svežega mesa na širšem območju občine Lenart
Melanija Šinkovec, 2013, diplomsko delo

Opis: V novembru 2012 smo v občini Lenart z okolico opravili raziskavo o vedenju potrošnikov in odločilnih dejavnikih, ki vplivajo na nakup mesa (perutnine, svinjine in govedine). Raziskavo smo izvedli z uporabo anketnih vprašalnikov, ki so jih sestavljala vprašanja odprtega in zaprtega tipa. Uporabili smo vzorec 200 naključno anketiranih oseb. Anketni vprašalnik je bil sestavljen iz dveh delov; vprašanj s socialno demografskimi spremenljivkami in vprašanj, ki so se nanašala na nakupne navade in dejavnike, ki vplivajo na nakup posamezne vrste mesa. Ugotovili smo, da ima največ anketirancev najraje perutnino (54 %). To kupuje kar 77 % anketirancev vsaj enkrat na teden. Odločilni dejavniki, ki imajo največji vpliv pri samem nakupu mesa so: izgled mesa, visoka kakovost svežega mesa, izvor mesa in cena mesa.
Ključne besede: kupec, meso, občina Lenart, anketni vprašalnik
Objavljeno: 05.06.2013; Ogledov: 1425; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (325,57 KB)

8.
Turizem občine Lenart
Natalija Ludvik, 2014, diplomsko delo

Opis: Turizem je gospodarska dejavnost, v katero se vključuje zelo širok krog dejavnosti, s čimer se povečujejo gospodarske koristi, pospešuje regionalni razvoj, povečuje vrednost naravnih vrednot in kulturne dediščine ter omogoča povečevanje družbene koristi. Diplomsko delo predstavlja turistično ponudbo v občini Lenart in predlaga možnost razvoja turizma kot gospodarske dejavnosti. Občina Lenart je danes večinoma turistično zanimiva samo za domače izletniške turiste in nima razvite turistične ponudbe, privlačne tujim obiskovalcem. S pomočjo literature in virov sem predstavila značilnosti različnih vrst turizma, ki se pojavljajo na omenjenem območju, predstavila obstoječo turistično ponudbo in analizirala prednosti in slabosti območja ter s turizmom pogojene nevarnosti in priložnosti. Nanizala sem tudi osnovne naravne in družbeno-geografske značilnosti občine, saj so le-te osnova za razvoj turistične dejavnosti in turistične ponudbe. Z analizo statističnih podatkov sem pregledala turistični promet v občini. Anketni vprašalnik je služil za prikaz zadovoljstva krajanov s turistično ponudbo v občini z njihovimi mnenji in predlogi o turizmu v občini nasploh. Pri izdelavi diplomskega dela je bila uporabljena obstoječa literatura in obdelani statistični podatki. Učinki turizma niso samo kratkoročni, kažejo se tudi dolgoročno z razvojem terciarnih in drugih s turizmom povezanih dejavnosti.
Ključne besede: Ključne besede: Geografija turizma, turistični razvoj, občina Lenart, turistična ponudba, turistična infrastruktura, potenciali.
Objavljeno: 28.02.2014; Ogledov: 1273; Prenosov: 245
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

9.
Analiza kupcev svežega mesa na širšem območju občine Lenart
Melanija Šinkovec, 2013, diplomsko delo

Ključne besede: kupci, meso, občina Lenart, ankete
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 522; Prenosov: 28
URL Povezava na celotno besedilo

10.
Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici