| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
VODENJE POKONČNEGA DVOKOLESNEGA LEGO MINDSTORMS NXT MOBILNEGA ROBOTA
Anže Petelinšek, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje vodenje dvokolesnega pokončnega robota. Glavni problem vodenja tega robota je stabilizacija v pokončni legi. Model robota je zgrajen iz Lego Mindstorms NXT kompleta z dodatnim žiroskopom in pospeškometrom, prilagojenim za ta komplet. V delu so opisani izpeljava regulacijskega algoritma, uporabljena strojna in programska oprema ter rezultati. Opisana je tudi izboljšava sistema z dodatno fuzijo senzorjev, ki združuje signale iz žiroskopa in pospeškometra za meritev položaja in hitrosti naklona robota. Robot je povezan preko bluetooth povezave z osebnim računalnikom in kontrolno ploščo za krmiljenje na daljavo.
Ključne besede: inverzno nihalo, dvokolesni pokončni robot, žiroskop, pospeškometer, komplementarni filter, Lego NXT, MATLAB
Objavljeno: 06.07.2012; Ogledov: 1479; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (3,14 MB)

4.
UPORABA LEGO MINDSTORMS EV3 IN PROGRAMSKEGA JEZIKA LEJOS ZA ROBOTSKO ROKO
Marko Brglez, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava praktični primer uporabe paketa Lego Mindstroms EV3 ob uporabi programskega jezika LeJOS za izdelavo rabotske roke tipa SCARA, ki samostojno izriše grafično vsebino na papir. Za izdelavo roborske roke so uporabljeni konstrukcijski elementi paketa Lego Mindstroms. Krmiljenje robotske roke poteka preko programa, ki teče na krmilni enoti EV3 in je spisan v programskem jeziku LeJOS. Lik, ki ga robot izriše je pripravljen v enem izmed programskih paketov, ki omogočajo pripravo in zapis grafične vsebine v datoteko v vektorskem zapisu tipa SVG. Poleg navedenega okolja je spisan uporabniški program z grafičnim vmesnikom, ki omogoča simulacijo izrisa lika, poleg tega še prenos datoteke z grafično vsebino tipa SVG na osrednjo krmilno enoto EV3.
Ključne besede: Lego Mindstorms, EV3, programski jezik LeJOS, robotska roka
Objavljeno: 29.03.2016; Ogledov: 1584; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (6,22 MB)

5.
Krmiljenje robota z nevronsko mrežo in vmesnikom mišice-stroj
Aljaž Frančič, 2018, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela je implementacija krmiljenja robota z vmesnikom mišice-stroj. Področje dela obsega predobdelavo in analizo površinskih elektromiogramov z računalniškimi algoritmi z namenom klasifikacije gibov zapestja in področje robotike. Za klasifikacijo gibov uporabljamo umetno nevronsko mrežo. Končni izdelek je robot, sestavljen iz kock LEGO, ki ga je preko računalnika z uporabo protokola Bluetooth možno krmiliti z zapestnico Myo. Preučili smo vplive različnih velikosti okna za izračun korenjene srednje kvadratne vrednosti površinskih elektromiogramov, topologij nevronske mreže, eksperimentalnih protokolov za zajemanje elektromiogramov, števila učnih epoh nevronske mreže ter podali analizo pravilnosti razpoznave gibov z dokončno izbrano nevronsko mrežo na več merjencih.
Ključne besede: Zapestnica Myo, nevronska mreža, vmesnik mišice-stroj, površinski elektromiogrami, robot, Lego Mindstorms
Objavljeno: 19.10.2018; Ogledov: 263; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (3,71 MB)

6.
Digitalna transformacija podjetij
Anja Pešić, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se osredotoča na spoznavanje digitalne transformacije podjetij, ki je ključna za njihov dolgoročni uspeh. Rast in preživetje sta temeljna cilja vsakega podjetja. Za dosego teh ciljev morajo podjetja ohraniti konkurenčnost in konstantno skrbeti za zadovoljstvo svojih strank. V sodobnem poslovnem okolju je digitalna transformacija postala praktično neizogibno sredstvo za dosego teh ciljev. V delu bomo opredelili pojem direktorja informatike, opisali njegove potrebne sposobnosti, osebnostne lastnosti kot tudi vpliv, ki ga ima v sodobnem podjetju, ter predvsem njegovo vlogo v času implementacije digitalne transformacije v podjetju. Podali bomo nekaj primerov podjetij, ki so uspešno vpeljala digitalno transformacijo, ter opisali, kako je vplivala nanje.
Ključne besede: digitalna transformacija, informacijska tehnologija, strategije, direktor informatike, Starbucks, LEGO, Under Armour.
Objavljeno: 14.08.2019; Ogledov: 176; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici