| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Krmiljenje robota z nevronsko mrežo in vmesnikom mišice-stroj
Aljaž Frančič, 2018, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela je implementacija krmiljenja robota z vmesnikom mišice-stroj. Področje dela obsega predobdelavo in analizo površinskih elektromiogramov z računalniškimi algoritmi z namenom klasifikacije gibov zapestja in področje robotike. Za klasifikacijo gibov uporabljamo umetno nevronsko mrežo. Končni izdelek je robot, sestavljen iz kock LEGO, ki ga je preko računalnika z uporabo protokola Bluetooth možno krmiliti z zapestnico Myo. Preučili smo vplive različnih velikosti okna za izračun korenjene srednje kvadratne vrednosti površinskih elektromiogramov, topologij nevronske mreže, eksperimentalnih protokolov za zajemanje elektromiogramov, števila učnih epoh nevronske mreže ter podali analizo pravilnosti razpoznave gibov z dokončno izbrano nevronsko mrežo na več merjencih.
Ključne besede: Zapestnica Myo, nevronska mreža, vmesnik mišice-stroj, površinski elektromiogrami, robot, Lego Mindstorms
Objavljeno v DKUM: 19.10.2018; Ogledov: 1587; Prenosov: 242
.pdf Celotno besedilo (3,71 MB)

2.
UPORABA LEGO MINDSTORMS EV3 IN PROGRAMSKEGA JEZIKA LEJOS ZA ROBOTSKO ROKO
Marko Brglez, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava praktični primer uporabe paketa Lego Mindstroms EV3 ob uporabi programskega jezika LeJOS za izdelavo rabotske roke tipa SCARA, ki samostojno izriše grafično vsebino na papir. Za izdelavo roborske roke so uporabljeni konstrukcijski elementi paketa Lego Mindstroms. Krmiljenje robotske roke poteka preko programa, ki teče na krmilni enoti EV3 in je spisan v programskem jeziku LeJOS. Lik, ki ga robot izriše je pripravljen v enem izmed programskih paketov, ki omogočajo pripravo in zapis grafične vsebine v datoteko v vektorskem zapisu tipa SVG. Poleg navedenega okolja je spisan uporabniški program z grafičnim vmesnikom, ki omogoča simulacijo izrisa lika, poleg tega še prenos datoteke z grafično vsebino tipa SVG na osrednjo krmilno enoto EV3.
Ključne besede: Lego Mindstorms, EV3, programski jezik LeJOS, robotska roka
Objavljeno v DKUM: 29.03.2016; Ogledov: 3043; Prenosov: 328
.pdf Celotno besedilo (6,22 MB)

3.
Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici