| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
LCD indikator LX5LCD : diplomsko delo visokošolskega študija
Uroš Krašovic, 1997, diplomsko delo

Ključne besede: mikrokrmilnik 80C32, vodila, prikazovalniki
Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 1465; Prenosov: 0

6.
TEHNOLOGIJE 3D PRIKAZOVALNIKOV
Matej Ulbin, 2015, diplomsko delo

Opis: Skozi diplomsko nalogo se želim bolje spoznati z delovanjem 3D tehnologije in njeno uporabo. Širitev med ljudi je širila prepoznavnost, slednja pa število simpatizerjev. Z večanjem števila naprav, ki so omogočale prikazovanje v 3D tehniki, se je širila uporabnost v vse možne smeri, ob tem pa povečevala odvisnost od 3D tehnologije. 3D prikazovalniki so s časom postali tako majhni, da jih lahko imamo vedno ob sebi. Z anketo ki sem jo opravil, sem ugotovil, da je tehnologija že poznana, vendar je še vsi, zaradi previsoke cene, ne uporabljajo.
Ključne besede: 3D tehnologije, stereoskopija, prikazovalniki, Polni HD3D, interakcija med računalikom in uporabnikom
Objavljeno: 29.05.2015; Ogledov: 519; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

7.
LCD in OLED prikazovalniki
Peter Purg, 2013, diplomsko delo

Opis: V prvem delu diplomskega dela je podrobno predstavljena zgradba in delovanje prikazovalnikov LCD in OLED. Vključena je tudi primerjava med obema prikazovalnikoma. Drugi del diplomskega dela pa je namenjen prikazovanju delovanja prikazovalnikov LCD in OLED s simulacijo. Ti dve simulaciji sta napisani v programskem jeziku JAVA in v diplomskem delu tudi razloženi.
Ključne besede: prikazovalniki, OLED, LCD, JAVA simulacija
Objavljeno: 03.10.2013; Ogledov: 1050; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

8.
SISTEM ZA DIGITALNO OGLAŠEVANJE
Uroš Žilavec, 2013, diplomsko delo

Opis: Smo v času, ko nas ponudniki storitev ali posameznih izdelkov obkrožajo z oglasi v tiskani, v zadnjem času vse več tudi v digitalni obliki. Zavedajo se, da se potrošniki odločijo za nakup oziroma uporabo določenega izdelka ravno na podlagi dobrega oglaševanja oziroma dobre predstavitve. Razvoj informacijske in digitalne tehnologije je prinesel nove možnosti za učinkovitejšo komunikacijo s strankami, kupci in zaposlenimi. Digitalno oglaševanje prinaša pravo revolucijo v klasično oglaševanje. Z rešitvami digitalnega oglaševanja, ki med drugim omogočajo uporabo multimedijskih in dinamičnih vsebin ter nadzor nad njihovo distribucijo, lahko oglaševalci komunicirajo s potrošniki na povsem drugačen način. V diplomski nalogi je predstavljeno digitalno oglaševanje kot telekomunikacijska storitev, ki postaja ena od vodilnih načinov med tehnologijami oglaševanja in je vedno bolj razširjena med ponudniki storitev in izdelkov.
Ključne besede: digitalno oglaševanje, prikazovalniki, predvajalniki, sistem digitalnega oglaševanja
Objavljeno: 18.09.2013; Ogledov: 1418; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (2,59 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici