| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
STRATEGIJA IZVOZNEGA TRŽENJA PODJETJA KRKA D.D. NA TRGIH VZHODNE EVROPE
Jelena Djaip, 2009, diplomsko delo

Opis: Naloga predstavlja moje osebno videnje razvoja podjetja in njegove rasti skozi čas in prostor. Poskusila sem povezati teoretično znanje pridobljeno tekom študija in dogodke zadnjega desetletja, ki sem jim bila priča.
Ključne besede: Krka, d.d., farmacevtika, strategija vstopa, kazalniki prodaje, trg Republike Češke, zdravila
Objavljeno: 05.11.2009; Ogledov: 2394; Prenosov: 378
.pdf Celotno besedilo (3,74 MB)

2.
SKLADIŠČNO POSLOVANJE V KRKI D.D. NOVO MESTO
Nastja Zaletel, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavila skladiščno poslovanje v Krki tovarni zdravil. Opisala sem skladiščenje in skladiščno poslovanje ter predstavila njune naloge ter pomen za poslovanje podjetja. V teoretičnem delu sem se opredelila na skladiščenje, skladiščno poslovanje, naloge in cilje, funkcije skladiščenja tehnologija in oprema, razvoj. V praktičnem delu sem predstavila podjetje Krka d.d., zgodovina, vizija, poslanstvo. Predstavila sem skladiščenje, skladiščno poslovanje in skladiščne dejavnosti, organizacijo skladiščnega poslovanja. V okviru skladiščnega procesa je potrebno opraviti številne naloge, katerih namen je zagotoviti oskrbo vseh porabnikov s potrebnim materialom in med skladiščenjem ohraniti material količinsko in kakovostno neoporečen. Tudi kakovostno izvajanje skladiščnega procesa prispeva pomemben delež k nižjim stroškom poslovanja podjetja, omogoča nemoten potek proizvodnega procesa in fleksibilno poslovanje.
Ključne besede: Ključne besede: Skladiščenje, Skladiščno poslovanje, Krka, d.d, Zaloge.
Objavljeno: 19.07.2010; Ogledov: 2214; Prenosov: 800
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

3.
MOTIVACIJA ZA IZOBRAŽEVANJE V TERMAH KRKA D.O.O.
Slađana Prodanović Puzić, 2010, diplomsko delo

Opis: Vsak človek naj bi dopolnjeval svoje znanje z neprestanim izobraževanjem in dopolnjevanjem svojega znanja. Ker znanje zelo hitro zastareva, mora biti učni proces kontinuiran. Poglavitni pomen pri tem je motivacijski dejavnik, ki je glavni razlog, da človek deluje in je usmerjen k doseganju zastavljenega cilja. V teoretičnem delu moje diplomske naloge sem najprej predstavila tematiko izobraževanja v splošnem pomenu. Sledi poglavje o motivaciji in pomen motivacije za izobraževanje. V raziskovalnem delu diplomske naloge sem raziskovala pomen motivacije za izobraževanje. Ugotovila sem, da je motivacija zelo pomembna za izobraževanje. Zaposleni so motivirani za izobraževanje, vendar ta motivacija ni dovolj visoka, da bi se vključevali v izobraževanja. Kljub temu da so zaposleni zadovoljni s financiranjem izobraževanja s strani organizacije, navajajo kot oviro pri izobraževanju finančna sredstva in pomanjkanje časa.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, Terme Krka
Objavljeno: 05.05.2010; Ogledov: 1824; Prenosov: 196
.pdf Celotno besedilo (881,15 KB)

4.
Organizacijska struktura in krizne razmere : diplomsko delo
Urška Urbanč, 2010, diplomsko delo

Opis: V današnjih časih se skoraj vsa podjetja zadolžujejo, ker jih razmere v gospodarstvu silijo v vlaganja, za katera pa potrebujejo sredstva. Vsako podjetje, ki se zadolži, seveda dolgoročno pričakuje, da se bodo vsa ta vlaganja obrestovala in prispevala k bolj dobičkonosnemu poslovanju. Toda sedaj, ko so nastopili krizni časi, podjetja ne ustvarjajo dovolj prihodkov, da bi uspela odplačevati najete kredite, zato prihaja do odpuščanja delovne sile, do likvidacijskih postopkov, stečajev podjetij. Z vsako dopolnitvijo dejavnosti je potrebno premisliti, ali je potrebno tudi kaj spremeniti v organizacijski strukturi podjetja, ali je obstoječa organizacijska struktura še vedno primerna za podjetje, ali jo je potrebno spremeniti, prilagoditi. Eno izmed podjetjih, ki v kriznih časih še vedno posluje s precejšnjim dobičkom, je farmacevtsko podjetje Krka, d. d. Ravno zato smo si kot predmet proučevanja izbrali podjetje Krka, d. d., da bi ugotovili, katero organizacijsko strukturo uporablja podjetje, da kljub recesiji še vedno uspešno posluje, in kakšen vpliv ima le ta na poslovanje.
Ključne besede: organizacijska struktura, krizne razmere, gospodarska kriza, farmacevtska industrija, Krka d.d.
Objavljeno: 03.09.2010; Ogledov: 2091; Prenosov: 543
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

5.
PRENOVA DELOVNEGA PROCESA PAKIRANJA V KRKA D.D. OBRAT LJUTOMER
Božena Žitek, 2011, diplomsko delo

Opis: Tržišča so čedalje bolj zahtevna in trenutne razmere, kot sta globalizacija in vse močnejša konkurenca, zahtevajo, da se poslovne odločitve o nakupu nove proizvodne opreme tehtno premislijo. Za podjetje je zelo pomembno, v kakšno proizvodno opremo vloži sredstva, saj mora le-ta biti čim donosnejša in zmožna opravljanja nemotenega procesa proizvodnje. Osnovna naloga farmacevtske proizvodnje je izdelati kakovosten, učinkovit in varen izdelek, v planiranih količinah in v določenem časovnem roku. V diplomski nalogi bomo opisali proizvodni proces pakirne linije za pakiranje obloženih tablet v proizvodnem obratu, v katerem smo zaposleni. Kot osrednjo temo naloge bomo opisali obstoječe stanje pakirne linije ter s kritično analizo predstavili pomanjkljivosti ter podali razloge in pogoje, ki govorijo v prid prenovi procesa. Naš cilj je predstaviti novo, visoko zmogljivo pakirno linijo ter prikazati njene prednosti in pridobitve. Skozi izračun ključnih kazalnikov proizvodnje (KPI), ki jih uporabljamo za merjenje izkoriščenosti, razpoložljivosti, učinkovitosti, kakovosti in skupne učinkovitosti, bomo prikazali rezultate merljivih ukrepov, ki so kot stimulacija proizvodnje in vzdrževanja ključni pokazatelji delovnega učinka proizvodne opreme.
Ključne besede: proizvodni proces, proizvodne kapacitete, pakirna linija, ključni kazalniki proizvodnje (KPI), Krka, d. d.
Objavljeno: 23.08.2011; Ogledov: 2816; Prenosov: 456
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

6.
DIVERZIFICIRANA RAST NA PRIMERU KRKA D.D.
Ana Marija Duhanič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo predstavili strategijo diverzificirane rasti na primeru podjetja Krka d.d. Podjetje je eno najuspešnejših evropskih generičnih faramacevtskih proizvajalcev. Preden smo analizirali podjetje smo si najprej razložili nekatere pomembne pojme - strateški management in diverzifikacija. Diverzifikacija pomeni dodajanje novih vrst proizvodov oz. storitev k obstoječemu poslovnemu programu. Novi proizvodi in storitve se bistveno razlikujejo od dosedanjih in spadajo v druge skupine, ter hkrati zadovoljujejo drugačne potrebe. Podjetja se za diverzifikacijo odločajo iz razlogov kot so, nezmožnost generične rasti podjetja, kadar želijo odpraviti konkurenčne slabosti, zapolnti kapacitete izven sezone, … V empiričnem delu diplomskega seminarja smo predstavili podjetje Krka d.d., ki je raslo in še raste s pomočjo diverzificirane rasti. Vsi podatki so verodostojni in pridobljeni iz poslovnih poročil in spletne strani podjetja. Na primeru podjetja smo naredili tudi SWOT analizo.
Ključne besede: diverzifikacija, strateški management, podjetniška rast, Krka d.d., strategija povezane diverzifikacije, strategija nepovezane diverzifikacije, SWOT analiza
Objavljeno: 23.11.2012; Ogledov: 2710; Prenosov: 655
.pdf Celotno besedilo (962,92 KB)

7.
SISTEM INTERNEGA KOMUNICIRANJA V ORGANIZACIJI
Mojca Strajnšak, 2013, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje je proces sporazumevanja brez katerega podjetje in posameznik ne moreta obstajati. Komunikacija, ki poteka med pošiljateljem in prejemnikom, mora biti kakovostna in lahko poteka na več načinov, pri čemer poznamo besedno komunikacijo, nebesedno, eksterno in interno komunikacijo. Interna komunikacija je tista oblika komuniciranja, ki poteka znotraj podjetja med zaposlenimi in njihovimi nadrejenimi. Ta oblika komuniciranja se razlikuje med malimi in velikimi podjetji. V manjših podjetjih je interno komuniciranje enostavnejše, saj se vodje dnevno družijo s svojimi zaposlenimi in z njimi komunicirajo, v večjih podjetjih imajo zato posebne oddelke, ki so namenjeni interni komunikaciji. Interno komuniciranje pomeni dvosmerni pretok informacij znotraj podjetja, med zaposlenimi na različnih delovnih mestih. Pomembno je, da vodstvo svoje zaposlene ves čas obvešča o vseh dogodkih, ki so povezani s podjetjem prav tako je tudi pomembno, da zaposleni posredujejo povratne informacije in svoje mnenje.
Ključne besede: človeški viri, komuniciranje, motivacija, poslovno komuniciranje, etika in kultura poslovnega komuniciranja, interno komuniciranje, eksterno komuniciranje, gospodarska kriza, Krka, d. d.
Objavljeno: 26.03.2013; Ogledov: 859; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (888,38 KB)

8.
DRUŽBENA ODGOVORNOST IN TRAJNOSTNI RAZVOJ V MEDNARODNEM POSLOVANJU
Mateja Gračnar, 2013, diplomsko delo

Opis: V literaturi lahko zasledimo mnogo definicij družbene odgovornosti. Vsem definicijam je skupno, da družbeno odgovorno poslovanje pripomore k izboljšanju blaginje celotne družbe, pri čemer podjetja upoštevajo njegove notranje in zunanje deležnike ter lastne interese. Skozi zgodovino so se spreminjali ne samo definicije, temveč tudi koncepti in modeli družbene odgovornosti. Med najbolj znanimi so koncept trojnega izida, tridelni in štirifazni model družbene odgovornosti organizacij ter Carrollova piramida, ki smo jo v empiričnem delu diplomskega seminarja aplicirali na primeru multinacionalnega podjetja. Med modele družbene odgovornosti uvrščamo tudi sodobno piramido družbene odgovornosti, ki predstavlja nadgradnjo Carrollove piramide. Podjetja svojo družbeno odgovornost vključujejo na številna področja njihovega poslovanja. Področja družbeno odgovornih aktivnosti podjetja so odnos do zaposlenih, odnos do naravnega okolja, odnos do kupcev in dobaviteljev, odnos do lokalne skupnosti in t. i. pravična trgovina. Spoznali smo, da podjetja pri svojem družbeno odgovornem poslovanju sledijo dvem ključnim motivom, in sicer moralnemu motivu, kjer podjetja poleg ustvarjanja dobička ustvarjajo dodatno vrednost za družbo kot celoto in ekonomskemu motivu, ki za podjetje pomeni večji ugled, lojalnost in zaželenost. Koristi, ki jih podjetja omenjajo po uvedbi družbene odgovornosti v svoje poslovanje, so hitrejša pridobitev kakovostnih kadrov, zvestoba kupcev in poslovnih partnerjev, boljši ugled podjetja, krepitev blagovne znamke, dobri odnosi z lokalno skupnostjo in državo, prepoznavanje potreb strank, večja privlačnost za investitorje ter konkurenčna prednost. Za spodbujanje družbene odgovornosti v Sloveniji, Evropski uniji in v svetu delujejo številne organizacije. Cilj teh organizacij je spodbujati vključevanje družbene odgovornosti v poslovanje podjetij. Te organizacije se zavedajo, da družbeno odgovorno ravnanje in zagotavljanje trajnostnega razvoja pozitivno vpliva na celotno družbo. V nadaljevanju diplomskega seminarja smo opredelili termin trajnostnega razvoja, ki je tesno povezan z načeli družbene odgovornosti. Preprosta definicija trajnostnega razvoja pravi, da mora sedanja družba poskrbeti, da današnja rast ne bo ogrozila možnosti rasti bodočih generacij. V empiričnem delu diplomskega seminarja smo predstavili dve multinacionalni podjetji, in sicer domače multinacionalno podjetja Krka d.d. ter tuje multinacionalno podjetje Coca-Cola Hellenic. Ti podjetji smo si izbrali zato, ker sodelujeta v mednarodnem poslovanju, hkrati pa gre za zelo prepoznavni podjetji. Njuno družbeno odgovornost ter zavzemanje za trajnostni razvoj smo prikazali z notranjimi in zunanjimi dejavniki. Glavna ugotovitev našega diplomskega seminarja izhaja iz spoznanja, da vključevanje podjetja v mednarodno poslovanje prinaša mnogo prednosti, hkrati pa prinaša tudi mnogo obveznosti in zahteva čas. Med prednostmi lahko izpostavimo večjo rast in razvoj podjetja, višjo dobičkonosnost, doseganje ekonomije obsega in višjo produktivnost. Družbeno odgovorno poslovanje pa podjetjem prinaša še kako pomembno konkurenčno prednost, ki zagotavlja trajnostni razvoj družbe.
Ključne besede: družbena odgovornost podjetij, trajnostni razvoj, mednarodno poslovanje, Coca-Cola Hellenic, Krka d.d.
Objavljeno: 29.10.2013; Ogledov: 2878; Prenosov: 499
.pdf Celotno besedilo (609,95 KB)

9.
Odpadna embalaža in problem pri odpadni embalaži s pretisnimi omoti v farmacevtskem podjetju Krka d.d.
Urška Krajnc, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga obsega problem, ki nastane zaradi čedalje večjega in obsežnejšega nastajanja odpadne embalaže, in konkreten problem, s katerim se srečujejo v farmacevtskem podjetju Krka, d. d., iz Novega mesta. Kot nam je znano, je z odpadki vse več težav. S prostorskega vidika je to kopičenje odpadkov, z okoljskega vidika pa onesnaževanje okolja. Embalaža, ki predstavlja odpadek, ki ga ne potrebujemo več, nam predstavlja predmet, ki ga odvržemo. Pri tem je smiselno premisliti, če je embalaža morda še uporabna oz. jo je zopet možno uporabiti kot embalažo, če pa jo imamo namen zavreči, kako oz. na kakšen način in kam jo bomo zavrgli, da s tem ne bi onesnaževali okolja. V Krki, d. d., vsakodnevno delujejo okoljevarstveno, ločujejo vse možne odpadke in delujejo skladno z zakonom, kar se tiče odpadkov. S problemom se srečujejo pri embaliranju na tabletirniku, imenovanem tudi blister, s pretisnimi omoti. Ti omoti so sestavljeni iz zgornjega plastičnega in spodnjega aluminijastega materiala, ki sta zvarjena skupaj. Omenjena materiala po lepljenju ne gresta več narazen, se ju ne da ločiti in ločeno zbrati, zato nastane problem, kam s tovrstno odpadno embalažo. Pokazali bomo, kako se v omenjenem podjetju srečujejo s problematiko, in še sami poizkušali predlagati možne rešitve problema.
Ključne besede: odpadna embalaža, Krka, d. d., pretisni omoti
Objavljeno: 22.01.2015; Ogledov: 840; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

10.
ANALIZA POSLOVANJA IZBRANEGA PODJETJA S PORTUGALSKO - PODJETJE KRKA D.D.
Sabina Ambrož, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu obravnavamo poslovanje največjega slovenskega farmacevtskega podjetja Krka, d. d., s Portugalsko. V prvem delu se osredotočimo na farmacevtsko industrijo. Podrobneje predstavimo slovenski in portugalski farmacevtski trg. Sledi analiza portugalskega trga, kjer se osredotočimo na izvoz in uvoz, posebnosti tega trga ter zunanjo trgovino Slovenije s Portugalsko. V drugem delu proučujemo podjetje Krka, d. d., njegovo poslovanje s tujimi trgi in distribucijo. Na koncu se posvetimo še finančni analizi podjetja, ki jo podrobneje predstavimo z izračunom kazalnikov.
Ključne besede: farmacija, slovenska farmacija, portugalski trg, portugalska farmacija, Krka, finančni kazalniki
Objavljeno: 27.10.2015; Ogledov: 756; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici