| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJSTVO IN ZVESTOBA ODJEMALCEV STORITEV PODJETJA SI.MOBIL D.D.
Alja Dvorščak, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge se nanaša na predstavitev podjetje Si.mobil d.d., prvega zasebnega mobilnega operaterja v Sloveniji, ter strategijo ohranjanja zadovoljstva in zvestobe obstoječih odjemalcev. Cilji diplomskega dela izhajajo iz njenega namena, to je prikazati pomembnost zadovoljstva in zvestobe odjemalcev nekega podjetja, objasniti pomembnost poznavanja odjemalčevih želja in potreb in kaj motivira odjemalce pri nakupnem odločanju, ustvarjanje dobrega imena podjetja skozi odzive odjemalcev. Vsi ti cilji so prikazani na primeru podjetja Si.mobil d.d., kjer se na podlagi raziskave o zadovoljstvu in zvestobi odjemalcev pripravi analiza rezultatov in analiza predlogov za izboljšanje programa zvestobe. Podjetja morajo zadovoljiti svoje odjemalce, saj lahko le tako pridobijo konkurenčno prednost, ki je tako pomembna v današnjem času. Uresničevanje tega cilja pa poteka s pomočjo marketinga, oziroma marketinškega koncepta, katerega podjetja čedalje več vpeljujejo v svojo strategijo. Začeti je potrebno z dobro opredeljenim trgom, osredotočiti se na potrebe in želje odjemalcev ter uskladiti vse aktivnosti, le na ta način lahko ustvarimo dobiček od zadovoljnega odjemalca. Zadovoljstvo odjemalcev je ena od najbolj želenih dosežkov podjetja, saj se podjetja zavedajo, da tako pridobijo najugodnejše in najučinkovitejše promoviranje podjetja skozi odjemalce same. Z zadovoljstvom krepimo tudi zvestobo odjemalcev, saj postanejo odjemalci neobčutljivi na ponudbo konkurence ter manj občutljivi na cenovne razlike. Zavedati pa se moramo, da je vzdrževanje obstoječih odjemalcev tudi cenejše od pridobivanja novih. Podjetja na različne načine vplivajo na zadovoljstvo odjemalcev, največkrat preko propagandnih materialov, kartic zvestobe, nagradnih iger. S podatki, pridobljenimi preko teh aktivnosti, pa lahko pripravi podjetje podrobne analize o tem, kaj pravzaprav odjemalci želijo in pričakujejo. Kar pa še vedno ni dovolj. Pristopiti je potrebno načrtno in z ustrezno metodologijo, katera nam omogoči boljše poznavanje svojih odjemalcev. Metode, ki se jih podjetje poslužuje za podrobnejše analize, so lahko sledeče: sistem predlogov in pritožb, ankete o zadovoljstvu odjemalcev, namišljeno nakupovanje in analiza izgubljenih odjemalcev. Ohranjanje obstoječih odjemalcev in vzgajanje novih zvestih odjemalcev postaja strateški cilj mnogih podjetij. Zvestoba odjemalcev potegne za sabo kar nekaj prednosti kot so prihranek, povečan prihodek, brezplačna propaganda s strani odjemalcev, zožen maneverski prostor konkurence, odjemalci so bolj dovzetni za spremembe, prispevajo več predlogov ter jim podjetje ostane v zavesti, tudi ko se odločajo za nakup v zadnjem trenutku. V povezavi z zvestobo odjemalcev pa lahko govorimo tudi o programih zvestobe, ki so usmerjeni v obrambno strategijo podjetja. Gre za strategijo, usmerjeno k razvijanju in poglabljanju odnosov z odjemalci, spodbujajo njihovo vračanje in višajo njihovo zvestobo. Program zvestobe mora biti dinamično orodje, saj je potreben hiter odziv na spremembe v tržnem okolju, program zvestobe je orodje za prilagajanje vsebine programov okolju. Ker pa program zvestobe zahteva stroške in energijo, moramo zagotoviti da ni le neko odvečno orodje, ampak zagotovi povečanje dobička in tržnega deleža. Zagotavljanje zadovoljstva in zvestobe odjemalcev pa ne moremo uspešno izvesti brez pomoči zadovoljnih zaposlenih. Odjemalci vrednotijo svoje izkušnje s podjetjem na podlagi tega, kakšno je vedenje tistih zaposlenih v podjetju, ki imajo neposreden stik z njimi. Za uresničevanje vizije in ciljev morajo zaposleni začutiti prijetno organizacijsko klimo, kar se bo odražalo tudi v odnosu z odjemalci. Podjetje Si.mobil d.d. je eno tistih podjetij, ki posvečajo veliko pozornosti svojim odjemalcem. Na telekomunikacijskem trgu so edina stalnica spremembe in prilagajanje le-tem je postalo nujno za konkurenčno prednost. Podjetje Si.mobil d.d. se za dobiček in za pridobivanje tržnega deleža poslužuje programov zvestobe.
Ključne besede: Koncept marketinga, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, programi zvestobe.
Objavljeno: 22.06.2010; Ogledov: 3229; Prenosov: 450
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

2.
ANALIZA MARKETINŠKEGA SPLETA PAKETNIH STORITEV POŠTE SLOVENIJE D.O.O.
Primož Jurančič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Diplomski seminar obravnava marketinški splet storitev (7P). V seminarju so zajete oz. prikazane najpomembnejše teoretične osnove obravnavane tematike in na primeru organizacije prikazan, ter glede na kakovost analiziran oz. raziskovan njihov marketinški splet storitev. V teoretičnem delu seminarja je v celoti predstavljen marketinški splet storitev (7P), saj so v ločenih poglavjih prikazane vse sestavine marketinškega spleta (7P): izdelek, cena, prostor, promocija oz. marketinško komuniciranje, ljudje, procesi in fizični dokazi. Marketinški splet 7P je samo del celotnega procesa (spleta ciljnih aktivnosti) marketinga, zato je v seminarju predstavljen koncept marketinga (pomen in pregled razvoja opredelitve marketinga) s svojimi najpomembnejšimi aktivnostmi med katere sodijo strateška analiza, strateška diagnoza in strateško načrtovanje marketinga pod katero spada tudi marketinški splet. Ker se splet (7P) in tema seminarja nanašata na storitve, je v teoretičnem delu prav tako ustrezno predstavljena opredelitev storitev (management storitev) in njihovih osnovnih značilnosti (generične in izvedene). Marketinški splet storitev (7P) in vse njegove sestavine so v empiričnem delu seminarja predstavljene na primeru Pošte Slovenije in njenega marketinškega spleta paketnih storitev. V zaključku empiričnega dela seminarja so prikazani oz. predstavljeni rezultati anketne raziskave o zadovoljstvu odjemalcev s paketnimi storitvami Pošte Slovenije in rezultati določenih raziskav same organizacije. Na podlagi omenjenih raziskav in literature Pošte Slovenije, ter lastnih izkušenj v organizaciji pa je v sklepu dodana tudi analiza s predlogi o možnih izboljšavah določenih sestavin marketinškega spleta paketnih storitev Pošte Slovenije.
Ključne besede: Koncept marketinga, Marketinški splet, Sestavine izdelka, Storitve, Značilnosti storitev, Paketne storitve Pošte Slovenije, Proces izvajanja poštnih storitev.
Objavljeno: 23.11.2011; Ogledov: 4219; Prenosov: 666
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

3.
Upravljanje marketinga v umetnosti
Irena Pernat, 2016, magistrsko delo

Opis: Koncept je miselna slika, podoba, ki si jo posameznik ustvari o določeni stvari. Koncept marketinga pa temelji na miselni sliki o približevanju in upoštevanju končnih odjemalcev v procesu menjave. Se torej bistveno razlikuje od prodajnega in proizvodnega koncepta. Na osnovi zgoraj navedenega je možno marketinški koncept uspešno aplicirati tudi na področju vizualne umetnosti takrat, ko so podani pogoji za izvedbo menjalnega procesa med ponudnikom in kupcem določenega umetniškega dela. Magistrsko delo obravnava umetnost z ekonomskega vidika z zasnovo inovativnega koncepta upravljanja marketinga umetnosti na evropskem trgu v določenem časovnem horizontu. Raziskava preučuje, preverja, analizira, primerja znanja, modele in metode s področja upravljanja marketinga iz sekundarnih in primarnih virov, s ciljem aplikacije na primeru preučevane organizacije, pri zasnovi in implementaciji strategij upravljanja marketinga, s posebnim poudarkom na slikarstvu, v določenem časovnem horizontu, na ciljnih evropskih trgih. Menedžment je veda o odgovornem in učinkovitem obvladovanju organizacij, načrtovanju in organiziranju, vodenju in nadziranju dejavnosti posameznikov, skupin, organizacij, širših skupnosti. Delovanje organizacije obsega upravljanje, ki ga opravljajo upravljavci, poslovodenje (menedžment), ki ga opravljajo poslovodniki (menedžerji) in izvajanje, ki je naloga izvajalcev. Upravljanje obsega izvirne odločitve o smotrih in konceptih, vse vidike temeljne, razvojne in tekoče politike organizacije. Upravljavci odločajo predvsem o strateških odločitvah, med katere sodijo temeljne, pomembne, usodne odločitve. Taktične odločitve, oziroma izvajalne, ki izhajajo iz strateških, pa sprejema poslovodstvo in razdeljuje delo med sodelavce in jih pooblašča zanj. Menedžment odloča o zadevah, ki so za organizacijo bodisi ugodne izzive – te zadevajo notranje prednosti organizacije in zunanje priložnosti organizacije – bodisi neugodni problemi, ki obsegajo notranje slabosti organizacije ali zunanje nevarnosti organizaciji. Temeljna razlika med strateškim menedžmentom organizacije kot celote in strateškim menedžmentom njenega marketinga je v tem, da se prvi nanaša na vse ključne dimenzije delovanja celotne organizacije (kadrovska, marketinška, finančna, socialna, tehnološka), medtem ko je drugi naravnan na osnovne vidike procesov menjave organizacije z vsemi njenimi deležniki. Zaradi svojega pomena so določeni cilji in strategije marketinga, kot cilji in strategije vstopa na mednarodne trge, ofenzivna strategija, strategija sodelovanja s konkurenti, pogosto tudi cilji in strategije celotne organizacije oziroma njenih posameznih delov. Strateški marketing je sestavni del strateškega menedžmenta organizacije, povezan predvsem s strateškim odločanjem v vrhnjem menedžmentu organizacije. Bistvo strateškega marketinga organizacije in torej tudi strateškega menedžmenta organizacije je v doseganju konkurenčnih prednosti organizacije na njenih trgih. Raziskava o upravljanju marketinga umetnosti na evropskem trgu v določenem časovnem horizontu obsega sistematično raziskavo notranjega in zunanjega okolja, ki je pod vplivom nepredvidljivih sprememb in pogosto zahtevno za razumevanje. Mnogi cilji in strategije, ki izhajajo iz konceptualnih zasnov strateškega marketinga, so tudi cilji in strategije celotne organizacije. Prav zato zahteva koncept strateškega marketinga umetnosti holističen pristop.
Ključne besede: Koncept, upravljanje marketinga, strategije marketinga, raziskava marketinga, ekonomija umetnosti, inovacija.
Objavljeno: 13.12.2016; Ogledov: 472; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici