| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1091
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinško komuniciranje blagovne znamke medex
Nina Milošič, 2021, diplomsko delo

Opis: »Živimo v času, kjer je multipliciranje in segmentiranje ponudbe hitrejše od povpraševanja« (Razpet, 1999, str. 596). Te informacije se morajo zavedati podjetja, ki morajo poleg zadovoljitve potreb svojih odjemalcev razmišljati tudi o teh, ki jih ti sami pri sebi še niso ustvarili. Vse ideje morajo ustrezno komunicirati, pri tem pa ima velik pečat tudi sama blagovna znamka oz. njeno poznavanje v očeh odjemalcev. V diplomskem delu sprva obravnavamo marketinško komuniciranje kot pomemben skupek dejavnosti, preko katerih podjetje komunicira s kupci (Weis, 2011, str. 31). Za njegovo izvedbo si podjetja pomagajo z več koraki, katere posamezno opisujemo v nadaljevanju. V tretjem delu obravnavamo teorijo blagovne znamke, ki jo Kotler (1998, str. 303) opisuje kot obljubo prodajalca kupcu, da ima obravnavan objekt določene lastnosti, koristi in storitve. Podjetje z blagovno znamko jamči, da so njihovi izdelki kvalitetni. V okviru blagovne znamke poznamo uravnotežen pogled na blagovno znamko, kjer ločujemo notranji in zunanji pogled. V prvem gre za identiteto blagovne znamke, ki jo sestavljajo menedžerji, skrbniki in zaposleni, v drugem pa za premoženje blagovne znamke, ki ga tvorijo odjemalci, uporabniki in zainteresirana javnost (Pisnik Korda & Šebjan, 2011, str. 23). Podjetje Medex je bilo ustvarjeno leta 1954 in je v letih ustvarjanja danes eno vodilnih proizvajalcev prehranskih dopolnil v Evropi (Medex, 2021). Za analizo marketinškega komuniciranja blagovne znamke smo uporabili anketni vprašalnik, v katerem je sodelovalo 64 udeležencev. Ugotovili smo, da naši respondenti poznajo Medex, da ta zadovoljuje njihove potrebe in ga ti vidijo zaupanja vrednega in edinstvenega. Zavedajo se vpliva uravnoteženega pogleda na blagovno znamko, kakor tudi ocenjujejo, da le-tega pri blagovni znamki Medex poznajo. K temu pripomore tudi marketinško komuniciranje podjetja Medex, ki bo z njegovim ustreznim nadaljevanjem podjetju omogočalo uspehe še v nadaljevanju.
Ključne besede: marketing, marketinško komuniciranje, blagovna znamka, komunikacija, Medex
Objavljeno: 10.11.2021; Ogledov: 36; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

2.
Analiza marketinškega komuniciranja v podjetju Novatel, d. o. o.
Lara Bah, 2021, diplomsko delo

Opis: Skozi diplomski projekt smo se seznanili s pomembnostjo marketinškega komuniciranja, s katerim podjetje vzpostavi stik z odjemalci in ostalimi podjetji. Podrobneje smo obravnavali posamezna orodja marketinškega komuniciranja, kot so osebna prodaja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi in neposredni marketing. Vsako izmed omenjenih orodij ima svojo vlogo pri načrtu komuniciranja. Lahko jih uporabljamo posamično, vendar je za večjo učinkovitost bolje, da uporabljamo vsa orodja, ki se med sabo dopolnjujejo in povezujejo, hkrati. Pri analizi v podjetju Novatel smo ugotovili, da je glavni kanal komuniciranja osebna prodaja, s katero se trudijo poistovetiti z odjemalci ter pridobiti njihovo zaupanje. V podjetju so mnenja, da je osebni stik tisti, ki šteje največ ter da se tako lahko najbolj povežeš z odjemalci in jim nudiš, kar potrebujejo in zahtevajo. Poleg osebne prodaje za doseganje svojih ciljev uporabljajo tudi ostala orodja marketinškega komuniciranja. Prišli smo tudi do ugotovitve, da se podjetje Novatel sooča z nekaj pomanjkljivostmi na področju marketinškega komuniciranja, kar bodo v prihodnje skušali tudi odpraviti.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, podjetje Novatel, osebna prodaja, analiza marketinškega komuniciranja
Objavljeno: 09.11.2021; Ogledov: 56; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

3.
Mobilno marketinško komuniciranje na primeru spletne trgovine Okay.si
Špela Šilak, 2021, diplomsko delo

Opis: Mobilne naprave so vsekakor postale nepogrešljiv del našega vsakdana. Uporabljamo jih že na vseh ravnem našega življenja – torej tudi v marketingu. S pomočjo mobilnih telefonov povečujemo raven digitalizacije, razpon katere pa nam omogoča boljše in lažje življenje. V marketinških vodah pa nam mobilne naprave pomenijo relativno nov komunikacijski medij, ki sicer obstaja že nekaj desetletij, vendar ne v takšni obliki, ki ga poznamo danes. Ta se je skozi leta nadgrajeval in izboljševal. Sedaj sam mobilni telefon ni samo komunikacijski medij, preko njega imamo uporabniki dostop do še več komunikacijskih medijev kot so družbena omrežja, mobilne aplikacije, znamčene mobilne igre itd. Mobilno marketinško komunikacijo smo opredelili in analizirali pri spletni trgovini Okay.si in pri odjemalcih preverili morebitne novosti na tem področju s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultati slednjega so nam dali vpogled do mnenj in preferenc poznavalcev in odjemalcev spletne trgovine do še večje digitalizacije – torej do večje vpeljave mobilnega telefona v marketinško komuniciranje.
Ključne besede: mobilna naprava, marketing, komuniciranje, interaktivni medij
Objavljeno: 08.11.2021; Ogledov: 58; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

4.
Nove metode pospeševanja prodaje
Katja Medved, 2021, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je pomembna dejavnost vsakega podjetja, ki na tak način skuša vplivati na vedenje potencialnih odjemalcev. S pomočjo marketinškega komuniciranja podjetja neposredno ali posredno informirajo, prepričujejo in spominjajo odjemalce o svojih izdelkih ali storitvah. Znotraj marketinškega komuniciranja so zajete štiri osnovne dejavnosti, ki so podjetjem v pomoč pri prenosu sporočila do ciljnega odjemalca. Te dejavnosti so oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja in pospeševanje prodaje. Medtem ko so oglaševanje, odnosi z javnostmi in osebna prodaja namenjeni predvsem grajenju imidža blagovne znamke, pa ima pospeševanje prodaje takojšen učinek. Pospeševanje prodaje je torej namenjeno takojšnjemu odzivu odjemalcev, ki se najpogosteje odrazi pri nakupu samega izdelka ali uporabi storitve. Razmere na trgu se zaradi zasičenosti z izdelki precej zaostrujejo, zato morajo podjetja predvsem najti nove načine, s katerimi bodo pospešila prodajo svojih izdelkov in s tem ohranila konkurenčno prednost. Nove metode pospeševanja prodaje se tako nanašajo predvsem na razvoj telekomunikacijske tehnologije in premika dejavnosti na splet. Ta premik pa podjetjem omogoča neposredno pridobivanje povratnih informacij odjemalcev, s čimer prispeva k večji učinkovitosti in uspešnosti podjetja.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, odjemalec, komunikacijska tehnologija, medij
Objavljeno: 05.11.2021; Ogledov: 63; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

5.
Prireditev kot orodje poslovnega komuniciranja
Tadeja Sobočan, 2021, diplomsko delo

Opis: Prireditve se pojavljajo v obliki orodja poslovnega komuniciranja, ki je ključno za obstoj organizacij. Komuniciranje v organizacijah in tudi v družabnem življenju poteka neprekinjeno, česar se pogosto ne zavedamo. Prireditve izvajamo z namenom informiranja o nečem, z namenom obeleževanja pomembnih dogodkov. Prvi del diplomskega dela se nanaša na širitev in poglobitev znanja o poslovnem komuniciranju in prireditvah. Skozi širok nabor literature in virov različnih avtorjev in strokovnjakov bomo opredelili poslovno komuniciranje in njegov pomen. Poglavje se nadaljuje z opredelitvijo prireditev, pomenom prirejanja prireditev, uporabo poslovnega komuniciranja pri prireditvah, klasifikacijo prireditev in načrtovanjem ter izvedbo prireditev. V empiričnem delu bomo na praktičnem primeru opisali načrtovanje in izvajanje prireditve Dan čebule, ki se je odvijala na kmetiji Sobočan in je bila organizirana skupaj s poslovnimi partnerji. Predstavljeni bodo načrtovanje in izvedba prireditve Dneva čebule ter analiza prireditve s predlogi za izboljšavo.
Ključne besede: komuniciranje, poslovno komuniciranje, prireditev, dogodek, organizacija prireditev.
Objavljeno: 28.10.2021; Ogledov: 103; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (675,88 KB)

6.
Analiza procesa marketinškega komuniciranja dveh kampanj podjetja Časnik Večer
Žan Trontel, 2021, diplomsko delo

Opis: Dandanes si poslovanja brez komunikacije med podjetjem in odjemalci ne moremo predstavljati, zato je marketinško komuniciranje bistvenega pomena za obstoj podjetij na trgu. Ker pa je konkurenca velika, je treba v komuniciranju izstopati in z ustvarjalnimi idejami privabiti odjemalce. V delu je predstavljena teorija marketinškega komuniciranja in opisane njene značilnosti. Predstavljeno je podjetje Časnik Večer d.o.o in njihovo delovanje na področju digitalnega marketinga. V sklopu podjetja sta predstavljeni tudi dve marketinški kampanji, s katerima je podjetje pridobilo nove odjemalce in na trg predstavila novo storitev. Delo vsebuje vizualne primere prodajnih oglasov in analizo uspešnosti dveh izbranih kampanj. Izkazalo se je, da podjetje Časnik Večer d.o.o izvaja marketinško komuniciranje zelo učinkovito in načrtovano. V samem procesu komuniciranja in analize pa je napredno in avtomatizirano s pomočjo raznih analitičnih in komunikacijskih orodij.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, digitalno marketinško komuniciranje, podjetje Časnik Večer d.o.o, proces marketinškega komuniciranja
Objavljeno: 26.10.2021; Ogledov: 86; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (2,22 MB)

7.
Marketinško komuniciranje in digitalni marketing v podjetju Hofer
Nadja Krajnc, 2021, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje ima zelo pomembno vlogo pri uspešnosti podjetja. Dandanes pa je njegov pomen še večji kot včasih. Oglaševanje nas kot odjemalce obdaja na vsakem koraku, na naših pametnih telefonih, tablicah, radiu, televizorju, na panojih ob cesti. Podjetja vse bolj prehajajo iz tradicionalnih kanalov komuniciranja k digitalnim, vse več je digitalnega marketinga na družbenih omrežjih in spletu, kar pa se odraža tudi v potrošniškem vedenju. V diplomskem delu smo predstavili teoretična stališča marketinškega komuniciranja in digitalnega marketinga, s pomočjo znanih slovenskih in tujih avtorjev. Pojme smo razložili, opisali ter pojasnili prednosti in slabosti le teh. Primerjali smo tradicionalno marketinško komuniciranje z digitalnim in predstavili trende digitalnega marketinga. V empiričnem delu smo se lotili podjetja Hofer, ki smo ga najprej predstavili in opisali. Podali smo osnovne podatke, predstavili zgodovino, njihovo filozofijo, strukturo in blagovne znamke. Nato smo se lotili temeljitega pregleda tehnik, načinov marketinškega komuniciranja in digitalnega marketinga. S pomočjo spleta in reklamnih katalogov smo le te opisali in jih analizirali. Za konec smo vse skupaj povzeli, zapisali ugotovitve in podali kritično mnenje. Hipoteze smo potrdili ali ovrgli.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, digitalni marketing, odjemalec, izdelek, Hofer, marketing, družbena omrežja, oglas
Objavljeno: 26.10.2021; Ogledov: 93; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

8.
Analiza in nadgradnja uporabe socialnih omrežij za turistične namene na primeru nacionalnega laboratorija za zdravje, okolje in hrano
Lana Božičko, 2021, diplomsko delo

Opis: Vsak od nas dnevno uporablja internet ter s tem povezane socialna omrežja. Socialna omrežja so z nami že vsaj dve desetletji, njihova uporaba pa se je skozi leta spremenila. Prvotno smo jih uporabljali za ohranjanje stikov s prijatelji in sorodniki, ki so od nas oddaljeni ali pa za vzpostavljanje novih kontaktov. Z leti so se tehnološke značilnosti znatno nadgradile, saj lahko danes delimo fotografije, video posnetke, glasbo, članke ter razna druga obvestila. Podjetja so zasledila veliko priložnost ter ta prostor namenila oglaševanju storitev in izdelkov publiki, ki so si jo določili za ciljno skupino. Ker se je to zelo obneslo, so se razvila orodja oz. pripomočki za natančno izpeljavo oglaševalskih kampanj na socialnih omrežjih. V tem delu bomo obravnavali digitalni marketing in socialna omrežja ter kako sta povezana s turizmom. Turistična podjetja so morala zelo hitro zagrabiti priložnost digitalizacije poslovanja in stopiti korak bližje svojim (potencialnim) kupcem. V zadnjem času je veliko govora o novem socialnem omrežju TikTok. Ker v Sloveniji še ni dosegel svojega maksimuma, smo se odločili, da ga bomo v tem diplomskem delu predstavili. Profil smo ustvarili s sodelovanjem z Nacionalnim laboratorijem za zdravje, okolje in hrano. V teoretičnem delu smo opisali najpomembnejše lastnosti digitalnega marketinga. Z njim se uporabniki interneta redno srečujemo. Tako smo našteli vrste aktivnosti, ki zajemajo digitalni marketing ter kako lahko merimo uspešnost izpeljanih aktivnosti. Predstavili smo aktivnosti digitalnega marketinga v svetu turizma ter kako poteka v Slovenski turistični organizaciji. Nato sledi poglavje o socialnih omrežjih; te smo razdelili na poslovna in splošna. Predstavili smo strategije in načine uporabe. Prav tako smo opredelili komuniciranje različnih osebkov, ki jih najdemo na socialnih omrežjih in primerjavo med tradicionalnimi in sodobnimi kanali komuniciranja. Pri opisovanju načinov komuniciranja javnega podjetja, zasebnega podjetja in vplivneža smo ugotovili, da najbolj izstopa sporočanje javnih podjetij, vključno z našim obravnavanim podjetjem. Pogledali smo, kako potujejo turistične informacije po socialnih omrežjih. Ugotovili smo, da je prisotnost podjetja na socialnih omrežjih nujno, saj prispeva k širjenju prepoznavnosti podjetja. V praktičnem delu se osredotočamo na prisotnost NLZOH na socialnih omrežjih ter na vzpostavitev novega kanala komuniciranja preko TikToka. Opisali smo NLZOH, kot javnozdravstveno podjetje ter kako pripomore k razvoju nadaljnje turistične infrastrukture. Ugotovili smo, da brez storitev in javnih nalog, ki jih zavod opravlja, Slovenija ne bi imela zadostnih zdravstvenih in okolijskih pogojev za turistično dejavnost. TikTok je socialno omrežje sedanjosti in prihodnosti, saj njegova uporaba bliskovito narašča, sploh med mlajšo generacijo. Predvidevamo, da se bo TikTok uporabljal v Sloveniji v vedno večji meri ter da bomo lahko opazili nove načine oglaševanja na tej platformi.
Ključne besede: digitalni marketing, socialna omrežja, turizem, komuniciranje, TikTok, NLZOH.
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 95; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

9.
Marketinško komuniciranje na primeru podjetja Mik celje
Manuel Šibila, 2021, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je del marketinga in je bistvenega pomena za organizacije. Pravzaprav je način, s katerim se organizacije oblikujejo v očeh odjemalcev, informirajo, in jih nagovarjajo. Opišemo ga lahko tudi kot način, s katerim organizacije prihajajo v stik z zunanjo javnostjo. Brez marketinškega komuniciranja organizacija preprosto ne bo preživela in njen uspeh je močno odvisen od kakovosti ukrepov marketinškega komuniciranja. Zaradi globalizacije, zelo velikega konkuriranja in nasičenosti večine trgov je marketinško komuniciranje način za razlikovanje od konkurence. To počnejo vse organizacije in zato danes ni dovolj le izvajati marketinško komuniciranje, ampak je to treba tudi dobro načrtovati, usklajevati ter izvajati na metodičen in inovativen način. V ospredju morajo biti odjemalci in zadovoljevanje njihov potreb, ker to omogoča dolgoročni uspeh. V diplomskem delu sem v prvi fazi opredelil teoretična izhodišča, v drugi pa podal praktični primer na primeru podjetja MIK Celje. V teoretičnih izhodiščih sem najprej opisal vse, kar je potrebno, da bomo lažje razumeli marketinško komuniciranje in nato še samo področje. V praktičnem delu sem predstavil podjetje MIK Celje ter na podlagi teoretičnih izhodišč pripravil program marketinškega komuniciranja.
Ključne besede: marketing, marketinško komuniciranje, program marketinškega komuniciranja, instrumenti marketinškega komuniciranja.
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 57; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

10.
Interaktivno marketinško komuniciranje v ruskem podjetju GK Galaktika
Polina Avfukova, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomi smo analizirali sodobna orodja in trende interaktivnega marketinškega komuniciranja. V sklopu marketinškega komuniciranja smo preučili ruskega proizvajalca mlečnih izdelkov GK Galaktika. Grafično oblikovanje strani predstavlja načela gestalt teorije vizualnega oblikovanja, ki ob pravilni uporabi vplivajo na dojemanje informacij. Izdelke tega podjetja proizvajajo pod različnimi blagovnimi znamkami, ki imajo svojo podobo in podstran. Ciljna skupina podjetja so ljudje z nizkim do srednjim dohodkom in otroci. Podjetje skuša s pomočjo različnih vizualnih elementov, efektov in ekskluzivnih informacij na strani obdržati obstoječe in privabljati nove kupce. Podjetje uporablja tudi interaktivna orodja, kot so akcije in prireditve za doseganje ciljev marketinškega komuniciranja.
Ključne besede: Interaktivno marketinško komuniciranje, podoba podjetja, blagovna znamka, oglaševanje na spletu
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 58; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (749,41 KB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici