| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Testiranje e-gradiv pripravljenih v projektu Digitalizacije pinetuma Botaničnega vrta UM z dijaki Srednje lesarske šole Maribor
Manja Kancler, 2019, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je raziskati, ali e-gradiva o sklopu pinetum v Botaničnem vrtu UM, ki so nastala v okviru projekta ŠIPK, prispevajo k ravni znanja dijakov, ali je tovrstno učenje primerno in prijazno za uporabo ter ali so vsebine dovolj razumljive in zanimive. V raziskavo smo vključili dijake Srednje lesarske šole Maribor, smer gozdar in gozdarski tehnik. Znanje posameznih dijakov o iglavcih smo preverili pred in po prebiranju v projektu nastalih e-gradiv s kvizoma (kviz 1 in kviz 2), ki smo ju oblikovali v okolju Moodle. Dijaki, razdeljeni v dve skupini, so se z gradivi seznanili in kviz 2 reševali v učilnici (skupina 1) ali ob obisku pinetuma (skupina 2). Rezultati rešenih kvizov pred branjem e-gradiv so slabši (25,6 točk) od tistih, ki so bili rešeni po seznanitvi (29,5 točk), ne glede na to, kje (v predavalnici ali botaničnem vrtu) so gradiva prebirali. Delež prebranih gradiv (v povprečju 25–50 %) ne vpliva na uspešnost reševanja kviza 2. Kljub temu so dijaki všečnost poučevanja v naravi in uporabo IKT pri pouku na 7-stopenjski lestvici ocenili z oceno 5,3.
Ključne besede: metode učenja, učilnica v naravi, kombinirano učenje, pinetum, botanični vrt
Objavljeno: 04.09.2019; Ogledov: 495; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

2.
VKLJUČITEV KOMBINIRANEGA UČENJA V IZOBRAŽEVALNI PROCES NA FAKULTETAH
Petra Furjan, 2016, magistrsko delo

Opis: Kombinirano učenje vključuje kombinacijo tradicionalnega učenja in distribucijskega učenja, za katerega je značilna uporaba novih tehnologij za distribucijo komunikacije in interakcije. V magistrskem delu so razloženi modeli kombiniranega učenja, način njegove uporabe ter je pojasnjena njegova funkcionalnost. Osnovno področje raziskav magistrske naloge je uporaba kombiniranega učenja na fakultetah. V nalogi so ugotovljeni ter preučeni vsi faktorji, ki so vključeni v izvedbo kombiniranega učenja. Prav tako so spomočjo vnaprej pripravljene vsebine prikazani načini priprave učnih vsebin učne enote z različnimi orodji, s katerimi se kombinirano učenje opravlja, ter so preučeni in je narejena njihova primerjava.
Ključne besede: Kombinirano učenje, one-size-fits-all, nov študent, modeli kombiniranega učenja, Edmodo, Moodle, TED-Ed, BlendSpace, LessonPaths
Objavljeno: 14.11.2016; Ogledov: 784; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (69,82 MB)

3.
Izdelava spletnega učbenika za 3D modeliranje v Blenderju
Marjeta Čuk, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela smo opisali e–izobraževanje in sisteme za upravljanje vsebin in izobraževanja. V empiričnem delu smo izdelali prototip interaktivnega spletnega učbenika za 3D modeliranje v programu Blender za vaje pri predmetu Digitalno 3d oblikovanje 1 dodiplomskega študija Oblikovanja tekstilij in oblačil. V prvem sklopu empiričnega dela smo opisali pripravo vsebine spletnega učbenika in programskih orodij, s katerimi smo vsebino pripravili. Sledi opis namestitve lokalnega strežniškega okolja, namestitve WordPressa in vtičnikov za razširitev njegove funkcionalnosti. V naslednjem sklopu smo podrobno predstavili izdelavo prototipa spletnega učbenika in lekcij v CoursePressu. V zadnjem delu je predstavljeno še delovanje učbenika. Razviti spletni učbenik ni namenjen zgolj podajanju vsebin študentom, ampak smo mu dodali funkcijo, ki omogoča komuniciranje med učiteljem in študenti, ter delovni zvezek, v katerega bodo študenti oddajali domače naloge v obliki slik in videov. Nad oddanimi nalogami ima popoln pregled učitelj in študenti.
Ključne besede: WordPress, CoursePress, Blender, Kombinirano učenje
Objavljeno: 08.07.2016; Ogledov: 744; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (3,22 MB)

4.
Študija primera "Kombinirano (blended) poučevanje in velike skupine"
Lučka Lorber, Matija Vidiček, Metka Zorič-Venuti, 2008, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Opis: V okviru mednarodnega projekta Blend-xl smo na Fakulteti za logistiko Univerze v Mariboru pri predmetu Prometna geografija izvedli akcijsko raziskavo problematike poučevanja velikih skupin z uporabo kombiniranega (blended) poučevanja ob podpori e-okolja Moodle. V prispevku je prikazan rezultat 1. ciklusa (analiza-> planiranje-> izvedba-> ovrednotenje) akcijskega raziskovanja s poudarkom na motivaciji in učinkoviti izvedbi učnih aktivnosti znotraj velike skupine študentov. Rezultati študentske ankete sporočajo, da študentje dajejo prednost izvedbi kombiniranega (blended) poučevanja pred klasičnim načinom, da so zelo dobro sprejeli Moodle, kvaliteta komunikacije se je zaradi uporabe Moodle orodij dvignila, radi imajo skupinske učne aktivnosti in pričakujejo od visokošolskih učiteljev na tem področju še veliko več.
Ključne besede: e-izobraževanje, e-gradiva, Moodle, kombinirano učenje, velike skupine, učne aktivnosti
Objavljeno: 07.06.2012; Ogledov: 1738; Prenosov: 100
URL Povezava na celotno besedilo

5.
UPORABA E-UČENJA PRI IZOBRAŽEVANJU PRVE IN NUJNE MEDICINSKE POMOČI
Sonja Turnšek, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Razvoj informacijsko komunikacijske tehnologije izjemno vpliva na naše življenje in tudi na proces izobraževanja. Vedno več je poudarka na e-izobraževanju. E-izobraževanje predstavlja učenje s pomočjo informacijske komunikacijske tehnologije. Namen magistrske naloge je ugotoviti, ali lahko model kombiniranega učenja uporabimo na področju izobraževanja iz vsebin prve in nujne medicinske pomoči, ugotoviti, ali so predavatelji Vojaške zdravstvene enote dovolj seznanjeni z informacijsko komunikacijsko tehnologijo in/ali bi jo znali pri procesu izobraževanja tudi uporabljati ter primerjati model e-izobraževanja z ostalimi evropskimi Nato državami. Raziskovalna metodologija. Raziskava temelji na kvantitativni in kvalitativni metodologiji z uporabo metode utemeljene teorije. Za kvantitativno raziskavo smo uporabili strukturiran in za kvalitativno raziskavo nestrukturiran vprašalnik. Pri kvantitativni raziskavi je sodelovalo 45 anketirancev. V kvalitativni raziskavi je sodelovalo 9 sodelujočih iz 8 različnih držav. Pri kvantitativni raziskavi smo za analizo podatkov uporabili hi-kvadrat test, pri kvalitativni raziskavi pa tematsko analizo podatkov. Rezultati. Sodelujoči menijo, da lahko model kombiniranega učenja uporabimo na področju izobraževanja prve in nujne medicinske pomoči v Slovenski vojski in da je model kombiniranega učenja primerljiv z ostalimi evropskimi Nato državami, kar so potrdili tudi rezultati vprašalnika. Statistično pomembnih razlik v odnosu na stopnjo dosežene izobrazbe in uporabo kombiniranega učenja v procesu izobraževanja prve in nujne medicinske pomoči nismo dokazali, prav tako nismo dokazali statistično pomembne razlike v odnosu med stopnjo izobrazbe in poznavanjem informacijsko komunikacijske tehnologije. Sklep. E-izobraževanje je kompleksna oblika izobraževanja. Na uporabo modela kombiniranega učenja v procesu izobraževanja prve in nujne medicinske pomoči je potrebno predavatelje predhodno usposobiti tako iz vsebin, ki se navezujejo na informacijsko komunikacijsko tehnologijo, kot tudi iz strokovnih vsebin. Prav tako je potrebno na kombiniran model učenja predhodno pripraviti in usposobiti kandidate, ki vstopajo v proces izobraževanja.
Ključne besede: E-izobraževanje, kombinirano učenje, učenje odraslih, učni proces, Vojaška zdravstvena enota.
Objavljeno: 01.02.2012; Ogledov: 1968; Prenosov: 278
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici