| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA KONKURENCE NA TRGU KINEMATOGRAFOV V SLOVENIJI
Vesna Lipovčić, 2009, diplomsko delo

Opis: Trg kinematografov v Sloveniji doživlja zadnjih nekaj let pomembne spremembe. Gradnja multipleksov je pomenila velik prelom v navadah obiskovanja kinematografov, drugačen način preživljanja prostega časa in višjo vrednost storitve za obiskovalce. Razvoj tehnologije je povzročil nastanek posredne konkurence, ki nudi danes možnost ogleda filmov preko interneta, avdiovizualnih medijev in televizije. Na tako konkurenčnem trgu imajo možnost preživeti samo tisti, ki dovolj dobro poznajo trg in svoje konkurente. Z namenom analize konkurence na trgu kinematografov v Sloveniji, sem v teoretičnem delu diplomske naloge povzela teoretična spoznanja domačih in tujih avtorjev, v empiričnem delu pa opravila analizo sekundarnih virov in izvedla anketiranje na temo zadovoljstva s ponudbo v multikinu Planet Tuš in v Kolosej v Mariboru, da bi ugotovila, kaj so ključne prednosti in slabosti dveh največjih ponudnikov kinematografske dejavnosti v Sloveniji. Po mnenju vprašanih vpliva na obisk kinematografov izbor filmov, kvaliteta zvoka in slike v dvorani ter kvaliteta sedežev v dvorani. Oba kinematografa sta pri ocenjevanju teh dejavnikov prejela visoke ocene. Rezultati ankete so pokazali, da anketiranci v povprečju več obiskujejo in so tudi bolj zadovoljni s ponudbo multikina Planet Tuš, saj ponuja poleg osnovnih pričakovanj obiskovalcev ob obisku kina tudi večjo izbiro dodatne ponudbe zabave, udobnejše sedeže v dvoranah in prijetno vzdušje. Kolosej je prejel nižje ocene zaradi majhnega števila obiskovalcev in dogajanja v samem centru ter zaradi problematike parkiranja. Vpliv konkurence ima blagodejen učinek na ponudbo, cene in tudi na potrošnike. Ponudniki se morajo trudili zadovoljiti potrebe in želje kupcev oz. uporabnikov in jim skušati ponuditi več kot konkurenčna podjetja. To pa je možno doseči le s stalno in natančno analizo konkurence.
Ključne besede: konkurenca, konkurent, analiza konkurence, tržna moč, kinematograf, Planet Tuš, Kolosej, anketni vprašalnik
Objavljeno: 14.10.2009; Ogledov: 2767; Prenosov: 618
.pdf Celotno besedilo (587,60 KB)

2.
JAVNE PRIREDITVE V RIMU
Bojan Vogrin, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljene javne prireditve v Rimu. Ljudje, ki niso imeli dela, in tisti, ki popoldne po službi niso imeli kaj početi, so obiskovali gledališke predstave, dirke, gladiatorske boje in igre, ki so jih prirejali ob praznikih v čast bogovom. Vodilni politiki in vladarji niso dopustili, da bi se rimsko ljudstvo dolgočasilo ali trpelo zaradi lakote, saj bi to lahko vodilo do nezadovoljstva in uporov. S tem, ko so zapravljali velike vsote denarja za različne prireditve in razvajali ljudstvo, so si načrtno krepili oblast. Tudi če je bila državna blagajna bolj prazna, so skušali rimskemu ljudstvu zagotoviti in dati čim več prireditev. Na začetku diplomskega dela sem najprej predstavil bogato zgodovino rimskega imperija vse do propada njegovega zahodnega dela leta 476, potem pa sem obravnaval izvor in ozadje javnih prireditev, rimski koledar, praznike in igre, dirke, gledališče ter na koncu še amfiteater in gladiatorske boje. Ugotovil sem, da so med vsemi razvedrili Rimljani imeli najraje gladiatorske igre. To je bil praznik, ki ga je veselo slavilo vse mesto.
Ključne besede: Rim, rimski koledar, prazniki, igre, dirke, gledališče, amfiteater, gladiatorske igre, Circus Maximus, Kolosej
Objavljeno: 22.09.2016; Ogledov: 432; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

3.
Razvoj mobilne aplikacije za pregledovanje filmov v Koloseju
Tadej Pevec, 2017, diplomsko delo

Opis: Pametnih mobilnih naprav je iz leta v leto več, kar posledično pomeni, da je zanje tudi vse več aplikacij. V diplomskem delu smo najprej preučili Android operacijski sistem, orodja in tehnologije za izdelavo Android aplikacij, nato pa smo se s pridobljenim znanjem posvetili izdelavi preproste mobilne aplikacije, namenjene pregledovanju filmov, ki se trenutno predvajajo v Koloseju. Za izdelavo aplikacije smo uporabil razvojno okolje Android Studio. Aplikacija omogoča pregled filmov za točno določen kraj, žanr in tehniko.
Ključne besede: Kolosej, Android OS, programski jezik Java, Android Studio, filmi
Objavljeno: 09.10.2017; Ogledov: 353; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (3,12 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici