1. Analiza vpliva prenova blagovne znamke na poslovanje podjetjaŠpela Krajnc, 2021, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu z naslovom »Analiza vpliva prenove blagovne znamke na poslovanje podjetja« smo podrobneje spoznavali pojme dizajna in blagovne znamke ter njene prednosti in vpliv na vedenje potrošnika; raziskovali smo prenove blagovne znamke Cockta v povezavi s prilaganjem razmeram na trgu skozi leta in podrobneje analizirali spremembo podobe Cockte v začetku leta 2018, v primerjavi z njenimi konkurenti na trgu.
Natančneje, v teoretičnem delu smo se usmerili v obravnavo blagovnih znamk, dizajna in vedenja potrošnikov do blagovnih znamk različnih avtorjev. V naslednjem, analitičnem delu smo raziskovali potrebna prilagajanja razmeram na trgu blagovne znamke pijače Cockta v preteklosti, prve znamke, ki je nastala v moderni dobi našega tržnega razvoja in je tudi neke vrste pionir uporabe sodobnih marketinških metod v Sloveniji, s poudarkom na analizi najnovejše osvežitve podobe Cockte iz začetka leta 2018, ko so prešli na »staro-novo« modro podobo in vpliv te prenove na uspešnost poslovanja Atlantic Grupe d. d.
Ne mnoge slovenske blagovne znamke so uspele zadržati svoj ugled in tržni delež ter predstavljajo tak ponos slovenskega gospodarstva in nacionalno identiteto kot blagovna znamka Cockta. Jasno je, da blagovna znamka Cockta ostaja simbol potrošniške revolucije v Sloveniji in z uspešnimi prilagajanji tržnim razmeram postaja prepoznavna predstavnica slovenskih znamk. Ključne besede: Blagovna znamka, vpliv blagovne znamke na potrošnika, dizajn, prenova
blagovne znamke, Atlantic Grupa d. d., Droga Kolinska d. d., Cockta. Objavljeno v DKUM: 20.12.2021; Ogledov: 950; Prenosov: 119 Celotno besedilo (1,57 MB) |
2. Analiza rasti podjetja z združitvijo na primeru podjetja v živilsko predelovalni dejavnostiTjaša Jenič, 2019, diplomsko delo Opis: Podjetja morajo za uspešno delovanje na trgu zadovoljiti potrebe in želje kupcev, ki trajno posegajo po njihovih izdelkih, zato je pomembno, da razvijajo izdelke, ki so konkurenčnejši od drugih ponudnikov.
V delu diplomskega seminarja so pojasnjene rast Droge Kolinske, d. d., oblike rasti in združitev z enim od vodilnih podjetij v živilskopredelovalni industriji na slovenskem tržišču. Ob obravnavanju problema so skozi zgodovinske dogodke družbe in primerjalne analize s konkurenti in trgom, na katerem deluje, razložene priložnosti in nevarnosti ter pozitivne in negativne posledice takšnega načina rasti.
Optimalna velikost je bistvenega pomena in je ključen pojem, na katerega bi morala biti osredotočena vsa podjetja in v ta namen prilagoditi svoje poslovanje, da bi bil njihov profit karseda maksimalen ter dolgoročni povprečni stroški najnižji. Droga Portorož in Kolinska sta družbi, ki sta kmalu po vstopu Slovenije v Evropsko unijo naleteli na problem konkurenčnosti. Smoter obeh podjetij je bil povečanje tržnega deleža; rešitev sta našli s skupnimi dogovarjanji in podpisom združitvene pogodbe, ki je bila posledica tako ugodnih učinkov kot negativnih dolgoročnih rezultatov. Ključne besede: podjetniška rast, rast z združitvijo, Droga Kolinska, združevanje podjetij Objavljeno v DKUM: 04.07.2019; Ogledov: 1223; Prenosov: 101 Celotno besedilo (919,23 KB) |
3. Revitalizacija območja Kolinska v LjubljaniEva Bajec, 2017, magistrsko delo Opis: Magistrsko delo obravnava problematiko območja nekdanje tovarne kavnih primesi Kolinska v Ljubljani. Območje se nahaja ob mestni vpadnici, Šmartinski cesti. Vsebuje objekte industrijske dediščine in skladiščne objekte, ki so ob selitvi proizvodnje v tujino popolnoma odslužili svojemu namenu.
V teoretičnem delu je opisano zgodovinsko ozadje nastanka tovarniških kompleksov in industrijske arhitekture v Sloveniji. V nadaljevanju je predstavljena zgodovina nekdanje tovarne Kolinske in njenih izdelkov. Narejene so urbanistične in arhitekturne analize obstoječega stanja območja, ki prikazujejo obširnost problematike in izpostavljajo kvalitete posameznih objektov.
Rezultat magistrskega dela je idejna zasnova prenove največjega izmed skladišč v medgeneracijski center z umestitvijo mešanega programa, sestavljenega iz: dnevnega centra za otroke in starejše, kulinaričnega centra, ustvarjalnega centra in poslovnih prostorov. Hkrati predstavljamo drznejšo prenovo secesijskih objektov z umestitvijo kulturnega programa, muzeja prehrambene industrije Kolinska.
Z umestitvijo novih programov, uporabo trajnostnih principov in prenovo posameznih objektov se območje revitalizira in postane kulturno medgeneracijsko središče lokalnega okolja. Ključne besede: industrijska arhitektura, industrijska dediščina, revitalizacija, prenova, Kolinska, prehrambena industrija, območje, medgeneracijsko središče, kulturno središče, Ljubljana Objavljeno v DKUM: 20.04.2017; Ogledov: 3158; Prenosov: 551 Celotno besedilo (91,65 MB) |
4. Racionalizacija oskrbovalne verige prehrambenih proizvodov v Kolinski : magistrsko deloBarbara Milač, 2002, magistrsko delo Opis: Racionalizacija oskrbovalne verige prehrambenih proizvodov v Kolinski Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Kolinska, preskrbovalne verige, logistika, case study, racionalizacija, modeli Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1696; Prenosov: 139 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
5. EMBALAŽA BLAGOVNE ZNAMKE COCKTA SKOZI ŽIVLJENJSKI CIKELMatic Deželak, 2014, diplomsko delo Opis: Osnovni namen embalaže je predvsem nositi in varovati, ohraniti vrednost in izdelek zaščititi ter olajšati njegovo uporabo.
Diplomsko delo obravnava embalažo blagovne znamke Cockta skozi življenjski cikel. Cilji diplomskega dela so bili proučiti embalažo blagovne znamke Cockta skozi njen življenjski cikel.
Diplomsko delo zajema pet poglavij. V uvodnem poglavju je opredeljeno področje problema, opis problema, predstavljeni so cilji, predpostavke in omejitve ter metoda dela. V drugem poglavju se seznanimo s teoretičnimi spoznanji o embalaži, njenim pojmom, kako je sestavljena, katere vrste poznamo in kakšna je njena funkcija. Tretje poglavje smo namenili življenjskemu ciklu izdelka in predstavitvi posameznih stopenj. V četrtem poglavju smo predstavili pojem blagovne znamke, njene kratkoročne in dolgoročne cilje, njeno označevanje, varstvo znamk in vpliv embalaže na uporabnika. V petem, zaključnem poglavju, je bilo predstavljeno podjetje Droga Kolinska d.d. v sklopu katerega smo podrobneje predstavili blagovno znamko Cockta, spreminjanje njene embalaže skozi čas in prodajne rezultate Cockte v opazovanem obdobju. Ključne besede: embalaža, blagovna znamka, Cockta, Droga Kolinska d.d., življenjski cikel izdelka, diplomsko delo Objavljeno v DKUM: 07.07.2015; Ogledov: 1999; Prenosov: 312 Celotno besedilo (808,50 KB) |