| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA KARAKTERISTIK KAKOVOSTI PROMOTORKE
Eva Kokalj, 2009, diplomsko delo

Opis: Tema diplomske naloge je usmerjena k analizi karakteristik kakovosti promotorke oziroma promotorja. Želimo ugotoviti katere karakteristike kakovosti so kupcem pri promotorki najbolj in katere najmanj pomembne, da bi bilo izvajanje promocije kar najbolj kakovostno in usmerjeno predvsem h kupčevim potrebam in željam. Raziskovali smo pomembnost primernega odnosa in komunikacije promotorke do kupca, kakšne naj bi bile njene osebne lastnosti, zunanja podoba, obleka in primeren čas ter kraj, kjer naj bi se promocijska dejavnost odvijala. Rezultat raziskave so ugotovljene karakteristike kakovosti, ki so kupcem pri promotorki in izvajanju njene dejavnosti najpomembnejše: primerna in vljudna komunikacija, znanje in strokovnost ter prijaznost. Rezultati kažejo, da so promotorke dobro sprejete, saj so pri kupcih zaželene in se jih na prodajnih mestih ne izogibajo. Ugotovljene karakteristike kakovosti lahko služijo kot smernice, ki naj bi jih imela promotorka za kakovostno delovanje. To pa bi bilo usmerjeno k željam kupca ter učinkovitejšim prodajnim rezultatom, v korist tako promotorke kot podjetja. Tako bi podjetje z upoštevanjem rezultatov, pridobljenih v raziskavi, s kakovostno storitvijo promocije na trgu ponujalo nekaj več ter obenem zadovoljilo tako potrebe kupcev kot lasten interes. V današnjem času, kjer se vsakodnevno srečujemo z novimi izdelki, pa je lahko dodatna kakovostna storitev, ki ustreza kupčevim željam, velik korak pred konkurenco.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE Kakovost storitev, kakovost promocije, promotorka, kupec
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 2224; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

2.
POSPEŠEVANJE PRODAJE NA PRODAJNEM MESTU V TERMAH 3000
Metka Grlec, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Pospeševanje prodaje na prodajnem mestu v Termah 3000 je zgrajeno iz uvoda, teoretičnega in praktičnega dela. V uvodu je opredeljeno področje, ki je predmet raziskave, namen in cilji, osnovne trditve, predpostavke, omejitve raziskave in predvidene metode raziskovanja. V teoretičnem delu smo opredelili pomen pospeševanja prodaje, vodjo prodaje, odnose s strankami ter vrste in orodja pospeševanja prodaje. Opredelili smo tudi direktni marketing in ugotavljanje zadovoljstva porabnikov storitev. V tretjem poglavju smo predstavili načine oglaševanja s katerimi si prizadevamo ustvariti in širiti dober glas o proizvodih oziroma storitvah podjetja. V praktičnem delu smo predstavili družbe Naravni Park Term 3000, filozofijo vizijo in cilje Term 3000, opisali SWOT analizo, predstavili plan aktivnosti za povečanje prodaje ter to tudi prikazali. Zadnji del poglavja pa smo namenili predstavitvi prodajnih mest v Termah 3000 in načine pospeševanja prodaje v Termah 3000.
Ključne besede: Ključne besede: pospeševanje prodaje, merchandising, direktni marketing, oglaševanje, ugotavljanje zadovoljstva porabnikov storitev.
Objavljeno: 27.08.2010; Ogledov: 1636; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (812,23 KB)

3.
ANALIZA NOVOSTI OBDAVČITVE STORITEV Z DAVKOM NA DODANO VREDNOST V LETU 2010, PRIMERJALNO S SEDANJIMI REŠITVAMI
Melita Hren, 2010, diplomsko delo

Opis: S 01.01.2010 je začela veljati sprememba zakona o davku na dodano vrednost, ki se nanaša na nove rešitve v zvezi z obdavčevanjem storitev in vračilom DDV zavezancem s sedežem v drugih državah članicah EU, ter uvaja nove ukrepe na področju boja proti davčnim goljufijam. V novem zakonu, ki velja od 01.01.2010 je povsem na novo določen postopek uveljavljanja vračila DDV v drugi državi članici za davčnega zavezanca s sedežem v Sloveniji. Glavni cilj zakona je, da se zmanjšajo administrativni stroški davčnim zavezancem, ki nimajo sedeža v državi članici v kateri so nabavljali blago oziroma storitve s plačilom DDV. V zakonu je predvidena rešitev, da bo zahtevek za vračilo DDV še naprej obravnavala država članica, v kateri je bil DDV plačan , vračljiv znesek se bo določal v skladu s predpisi o odbitkih v državi članici, v kateri so stroški nastali, ta država pa bo vrnila DDV neposredno davčnemu zavezancu, ki bo zahteval vračilo. Glavna sprememba se nanaša predvsem na uporabo sodobne tehnologije za predložitev zahtevkov za vračilo DDV. Z novim zakonom se skrajšujejo davčno obdobje in rok za predložitev obračuna DDV ter hkrati rok za predložitev rekapitulacijskega poročila in s tem obdobje poročanja za tiste davčne zavezance, ki opravljajo dobave blaga in storitev znotraj Skupnosti.
Ključne besede: Ključne besede:davek na dodano vrednost, storitev, davčni zavezanec, fizična oseba, identifikacijska številka, rekapitulacijsko poročilo.
Objavljeno: 18.08.2010; Ogledov: 1548; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (279,08 KB)

4.
MODELI MERJENJA KAKOVOSTI STORITEV NA MEDORGANIZACIJSKEM TRGU
Dušan Cestnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Vse večja konkurenca na medorganizacijskih trgih sili tako storitvena podjetja, kot tudi podjetja, ki tržijo izdelke, da svoje delo opravljajo vse bolj kakovostno na vseh ravneh svojega delovanja. Podjetja morajo svoje odjemalce obdržati, prav tako pa morajo delovati tudi na pridobivanju novih odjemalcev. Da pa podjetja svoje odjemalce obdržijo morajo nenehno delovati tako, da uživajo zaupanje svojih odjemalcev. Odjemalec že z odločitvijo za neko določeno podjetje XY pričakuje, da bodo storitve v tem podjetju kvalitetno opravljene in že z odločitvijo izkaže zaupanje do podjetja, medtem ko mora podjetje opravičevati svojo kakovostno storitev oz. izdelek skozi celotni proces menjave. Razumevanje koncepta kakovosti storitev je zelo pomembno za vzpostavitev takšne organizacije in metod dela, ki vodijo k čim višji kakovosti storitev. V tej diplomski nalogi sem poskušal predstaviti modele merjenja kakovosti storitev na medorganizacijskem trgu. V zvezi z zadanim problemom sem poskušal opredeliti medorganizacijski trg, storitve, kakovost storitev, ter modele merjenja kakovosti storitev. Z opisno metodo sem želel predstaviti prednosti in slabosti modelov merjenja kakovosti. Ker pa v literaturi nisem uspel zaslediti zbranih opisov modelov in njihove najboljše uporabe na medorganizacijskem trgu na enem mestu, se mi je zdelo smiselno vse to predstaviti v eni skupni celoti Skupni imenovalec vseh modelov, o katerih sem pisal v diplomski nalogi so načela usmerjenosti podjetja k odjemalcem, učinkovito in kakovostno delo v podjetju, ter seveda zadovoljstvo zaposlenih. Vse to pa vpliva na podobo podjetja in v končni fazi tudi na kakovost storitev. Z merjenjem zadovoljstva strank skušajo podjetja ugotoviti, če in koliko so izpolnili zahteve in pričakovanja odjemalcev. Njihovo mnenje upoštevajo tako, da skušajo doseči ali celo preseči njihova pričakovanja.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE:  Medorganizacijski trg  Storitve  Kakovost storitev  Modeli merjenja kakovosti storitev
Objavljeno: 09.03.2011; Ogledov: 1604; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (20,97 MB)

5.
RAZISKAVA TRŽIŠČA ZA UVAJANJE NOVE STORITVE
Niko Pajančič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Tematika raziskave tržišča spada na področje marketinga, poudarek raziskave je na raziskovanju potencialnih odjemalcev, katere smo omejili na geografsko področje Maribora, z ožjo okolico. Raziskovali smo navade potrošnikov v zvezi s pranjem in čiščenjem perila. Ugotavljali smo kakšen odnos do dela v zvezi s pranjem, likanjem in sušenjem imajo potencialni uporabniki, ter koliko sredstev porabijo za čistilnico in pralnico. Selekcionirali smo posamezne kose perila, ki jih perejo oziroma čistijo, ter kako pogosto. Ugotovili, koliko bi bili pripravljeni plačati za storitev od doma do doma. Kar pomeni zgolj prevzem na domu in povratno dostavo na dom. Storitev je drugačna od ostalih na tem področju in si bo v prihodnosti zagotovo ustvarila prostor na trgu. Saj smernice načina življenja kažejo, da rutinska dela, katera so včasih opravljali doma, danes več ne. Najemajmo strokovnjake zaradi strokovne zahtevnosti dela, katera več nismo sposobni opraviti sami. Zaradi preobremenitve postajajo gospodinjska dela breme in zmanjkuje časa za dela v lastnem domu. Hiter in stresen način življenja spreminja naše navade in s tem potrebo po novih in drugačnih storitvah. Raziskava je ovrgla dve trditvi in sicer, odstotek anketirancev katerim je delo v zvezi s pranjem, sušenjem in likanje perila nezaželeno je 50%. Predvidevali smo, da bo odstotek višji in sicer 75%. Kljub temu pridobljeni podatki kažejo, da je polovica takšnih, kateri bi bili pripravljeni pod določenimi pogoji sprejeti našo storitev, saj bi s tem olajšali svoje delo. Druga ovržena trditev se nanaša na odstotek pranja v pralnici. Predvidevali smo, da 25 % anketirancev že uporabljal pralnico perila. Rezultati so pokazali, da samo 6% gospodinjstev, delno pere perilo v pralnici, ostalih 94% pa se poslužuje pranja perila doma. Raziskava je potrdila tretjo trditev. Potencialnim uporabnikom so najpomembnejši dejavniki kakovost, cena ter hitrost opravljene storitve. Prav tako med pomembne dejavnike spada vonj čistega perila, ter storitev od doma do doma. Popolnoma nepomembnih dejavnikov nismo odkrili, lahko pa trdimo, da na odločitev o uporabi naše storitve v najmanjši meri vpliva embalaža za prevzem in oddaja, ter ekološko pranje perila. Na podlagi pridobljenih rezultatov lahko predpostavljamo dvoje: 1. Na trgu ni možnosti uvedbe pralnice perila, saj ljudje perejo zgolj doma 2. Na trgu je prostor za novo storitev, saj jo ljudje še ne uporabljajo in z njo niso seznanjeni.
Ključne besede: Ključne besede: marketing, pralnica, čistilnica, raziskava trga, nova storitev, uvajanje nove storitve.
Objavljeno: 09.11.2011; Ogledov: 1394; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (910,01 KB)

6.
NAPAKE RAČUNOVODIJ IN NJIHOVA ODGOVORNOST
Manica Kaučič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Da bi lahko računovodje svoje delo opravljali kar se da strokovno, odgovorno, etično in v skladu z zakonodajo, se morajo nenehno izobraževati in izpopolnjevati svoje strokovno znanje, sicer se lahko pojavljajo napake, ki povzročijo škodo, za katere pa morajo računovodje odgovarjati sami. Računovodje dandanes zaradi nenehnega spreminjanja zakonodaje in strokovnih pravil ter načel, naredijo veliko napak in zmot pri svojem opravljanju dejavnosti. Ker pa jih te napake lahko stanejo veliko, se računovodje odločajo za zavarovanje odgovornosti. Zavarujejo se predvsem pri zavarovalnih družbah, lahko pa se odločijo tudi za zavarovanje s pogodbo o opravljanju storitev računovodenja. Prva zavarovalnica, ki je nudila zavarovanje odgovornosti računovodij je bila Adriatic Slovenica d.d.. Le-ta ponuja zavarovanje interesov tako naročnika storitve kot tudi izvajalca storitve. V primeru škode zavarovalnica povrne odškodnino oškodovancu glede na vsoto, ki je navedena v pogodbi in ni večja od-le te. Oškodovanec pa ima pravico škodo tudi zahtevati preko sodišča.
Ključne besede: Ključne besede: računovodja, napake, odgovornost, strokovno-etična odgovornost, pravno-formalna odgovornost, zavarovanje odgovornosti, zavarovalno razmerje, pogodba o opravljanju storitev računovodenja
Objavljeno: 02.12.2011; Ogledov: 2446; Prenosov: 447
.pdf Celotno besedilo (762,26 KB)

7.
PRAVNI PRIKAZ VAROVALNIH INSTITUTOV S PODROČJA PACIENTOVIH PRAVIC V REPUBLIKI SLOVENIJI
Mirjana Feguš, 2012, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Diplomsko delo prikazuje pravno ureditev neformalnih varovalk s področja človekovih pravic in podrobneje pacientovih pravic, tako na državni kot na lokalni ravni. Tudi pacientom je potrebno zagotoviti temeljne človekove pravice. Izhodišče obravnave varovanja pacientovih pravic predstavlja ustavno predviden Varuh človekovih pravic in temeljnih svoboščin, ki posameznika ščiti v razmerju do državnih organov, organov lokalne samouprave in nosilcev javnih pooblastil ter posreduje v primeru kršitev pravic in drugih nepravilnosti. S svojim delovanjem je pomembno vplival na uvedbo posebnih varuhov na posameznih področjih. Na zdravstvenem področju, kjer gre načeloma za zasebnopravno razmerje med uporabnikom in izvajalcem zdravstvenih storitev, je bil najprej s strani Mestne občine Maribor vzpostavljen lokalni institut Varuh bolnikovih pravic za potrebe občanov Maribora in statistične regije Podravja, kateremu je sledilo imenovanje zastopnikov pacientovih pravic na državni ravni na podlagi Zakona o pacientovih pravicah. Ta zakon je določil hkrati pritožbeni postopek z zahtevo prve obravnave kršitve pacientovih pravic pri izvajalcu zdravstvenih storitev, če ne pride do rešitve spora z dogovorom, pa zahtevo druge obravnave pred Komisijo Republike Slovenije za varstvo pacientovih pravic s poudarkom mirnega reševanja sporov, pri katerem se subsidiarno uporabljajo postopkovne določbe Zakona o splošnem upravnem postopku. Zastopnik pacientovih pravic lahko obenem opravlja tudi funkcijo zastopnika pravic oseb na področju duševnega zdravja, v kolikor izpolnjuje pogoje in je imenovan na to funkcijo, ki varuje pravice oseb z duševnimi motnjami po Zakonu o duševnem zdravju.
Ključne besede: Ključne besede: neformalno varstvo, pacientove pravice, pacient, izvajalec zdravstvenih storitev, varovalni institut, zastopnik pacientovih pravic, varuh bolnikovih pravic, pritožbeni postopek, mirno reševanje sporov.
Objavljeno: 19.04.2012; Ogledov: 3060; Prenosov: 366
.pdf Celotno besedilo (572,24 KB)

8.
PRIČAKOVANA IN ZAZNANA KAKOVOST STORITEV NA PRIMERU DOGODKA EUROBASKET 2013
Dino Markovinovič, 2015, magistrsko delo

Opis: V uvodu smo opredelili problem, namen in cilje, ki smo si jih v tem magistrskem delu zastavili v prvem poglavju. V drugem poglavju opredeljujemo kakovost storitev in pomembnost le-te za uspešno izvedbo tekmovanja, kot je Eurobasket2013. Ugotavljamo, da so danes storitve prevzele vlogo glavne sile gospodarske rasti od industrije. Z opredelitvijo kakovosti storitve smo prikazali vrste kakovosti. V nadaljevanju naloge se osredotočamo na pričakovano in dejansko kakovost storitve. Po pregledu tujih empiričnih raziskav kakovosti storitev, ki so se ukvarjale s področjem športa smo ugotovili, da poda najprimernejše rezultate naši raziskavi prav ta vrsta kakovosti. Koncept kakovosti storitev predstavlja dva pristopa k definiranju le tega. Kakovost storitve je skladnost s specifikacijo ali pa je to doseganje oziroma preseganje pričakovanj. V naslednjem koraku smo definirali konceptualni okvir raziskave na katerem smo se osredotočili na pričakovanja odjemalcev. V kolikor ugotovimo pričakovanja, lahko posredujemo storitev v željah odjemalcev, če je to mogoče. Dosegati želeno kakovost odjemalcev je s tem veliko lažje storiti. Zato bomo v naši raziskavi najprej izmerili pričakovanja obiskovalcev prireditve Eurobasket2013 in ocene pomembnosti vseh dejavnikov kakovosti storitve, ki smo jih določili. Nato pa bomo izmerili dejansko zaznano oceno dejavnikov. Najpomembnejše je tisto kar odjemalci zaznavajo kot kakovostno posredovano storitev. Predstavljamo dejavnike, ki vplivajo na to zaznavanje in kako zaznana kakovost storitev vpliva na zadovoljstvo odjemalca. Večina teorije pravi, da je funkcija razlike med pričakovanji odjemalca in njegovim zaznavanjem ravni delovanja storitve zaznana kakovost storitve. Kako odjemalci ocenjujejo kakovost prikazujemo dalje v poglavju o pričakovanjih odjemalca. Tisto, kar si odjemalec želi in meni, da je še sprejemljivo, je ocena kakovosti. Črta, ki ločuje želeno od še sprejemljive pa je območje tolerance. Kot smo omenili imajo pričakovanja najpomembnejšo vlogo pri ocenjevanju storitve, zato mora organizator prvenstva razumeti dejavnike, ki jih oblikuje. Zato v nadaljevanju prikazujemo tiste dejavnike, ki vplivajo na želeno in tiste ki vplivajo na še sprejemljivo storitev. Tretje poglavje smo namenili predstavitvi modelov kakovosti storitev. Predstavili smo (1) Gronroosov model, (2) Spreng in Mackoyjev model, (3) SERVQUAL model ter (4) SPORTSERV model. Kot je znano je največ podpore doživel model servqual čeprav vsi modeli poizkušajo identificirati tiste faktorje, ki najpomebnejše vplivajo na kakovost storitev. Največja prednost tega modela je predhodno oblikovan vprašalnik, ki ga lahko z manjšimi modifikacijami priredimo, da ustreza naši raziskavi. Sportserv model je prav to, izvedenka modela servqual, ki so ga v Grčiji uporabili za potrebe raziskave o fittnes centrih. Tehniko merjenja vseh modelov podrobneje predstavljamo z grafičnimi prikazi in opisom. Grški model smo skoraj v celoti uporabili tudi pri naši empirični raziskavi. V kolikor organizator v večji meri odpravi t.i. vrzeli, ki so opisane v modelu, se lahko nadeja, da bodo pričakovanja dosežena ali presežena. V nadaljevanju (poglavje 4) nadaljujemo z opisom evropskega prvenstva v košarki. Predstavljamo vsa prizorišča organizacije tekmovanja in podajamo osnovne informacije, ki jih potrebuje obiskovalec takšne športne prireditve. Pozornost namenimo tudi zgodovini evropskih prvenstev v košarki in dosežke Slovenije v tem tekmovanju. V empiričnem delu naloge (poglavje 5) ugotavljamo pomembnost posameznih sestavin kakovosti storitve dogodka Eurobasket2013 in posamezne zaznave enakih sestavin. V začetku izhajamo iz predpostavk modela SPORTSERV ter lastnih dognanj.
Ključne besede: Ključne besede: zaznana kakovost, kakovost storitev, športni dogodek, pričakovana kakovost, košarka
Objavljeno: 08.09.2015; Ogledov: 1072; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

9.
TRENDI CELOVITIH INFORMACIJSKIH REŠITEV
Sandi Podhostnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Razvoj informacijske tehnologije je vzrok, da se je ta razmaknila iz zasebnega tudi v poslovno okolje. Podjetja tako ugotavljajo, da lahko s pomočjo informacijske tehnologije bistveno doprinesejo k poslovanju. Na trgu se v ta namen pojavljajo različne aplikacije, ki lahko izboljšajo katerega izmed procesov v podjetju, kot tudi celi paketi aplikacij, namenjeni celotnemu poslovanju, ki nosijo ime rešitve ERP. Če povzamemo oba dela diplomskega seminarja, smo v teoretičnem delu spoznali rešitve in trende rešitev ERP, v praktičnem pa predstavili trende treh različnih podjetij in jih primerjali med seboj. Odločili smo se za tri glavne ponudnike, ti so SAP, Oracle in Microsoft. V ključnem delu diplomskega seminarja smo trende razdelili v štiri skupine in nato ugotovili, da so razlike med trendi izbranih ponudnikov zelo majhne. Kljub vsemu pa to ni odločilen kriterij, na podlagi katerega bi se stranka odločila za določenega ponudnika.
Ključne besede: Ključne besede: • Celovite informacijske rešitve (CIR) • Rešitev ERP • Trendi • x – ERP • Zunanje izvajanje • Storitev na zahtevo (SaaS) • Vertikalizacija • Globalizacija • Mobilnost
Objavljeno: 06.11.2013; Ogledov: 1136; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (563,99 KB)

10.
ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV Z VADBO VARNE VOŽNJE V CENTRU ŠPANIK
Polonca Kočar, 2013, magistrsko delo

Opis: POVZETEK Vsako podjetje se na trgu srečuje s številnimi konkurenti. Da bi preživeli, so primorani uporabnikom ponuditi nekaj več, kar jih bo zadovoljilo in prepričalo, da so izbrali pravega ponudnika. Prav zaradi tega je merjenje zadovoljstva uporabnikov zelo pomembno. Znati je treba prisluhniti željam in potrebam uporabnikov in na podlagi tega ponuditi tako ponudbo, ki bo še bolj zadovoljila bodoče uporabnike. Za podjetje je zelo pomembno, da pozna uporabnikove potrebe, želje, ker jim lahko tako ponudi tisto, kar želijo. Skrb za zadovoljne uporabnike je osrednja naloga vsakega podjetja, saj zadovoljen uporabnik širi pozitivne informacije o storitvah in je najboljša promocija za podjetje. V magistrskem delu smo ugotavljali zadovoljstvo uporabnikov z vadbo varne vožnje v centru Španik, ter teoretično in empirično raziskali vse elemente merjenja zadovoljstva uporabnikov s storitvami. V teoretičnem delu smo proučili relevantno literaturo s področja uporabnikov storitev ter opredelili pojem uporabniki storitev, njihov pomen, vrste in njihovo vedenje. Proučili smo še zadovoljstvo uporabnikov storitev ter pomen in dejavnike zadovoljstva uporabnikov. Ob koncu smo pregledali še literaturo s področja merjenja zadovoljstva uporabnikov s poudarkom na pomenu, modelih in metodah merjenja zadovoljstva. V praktičnem delu smo predstavili podjetje Španik in programe, ki jih podjetje izvaja. Podrobneje smo opisali vadbo varne vožnje, ki je predmet raziskovanja. Nato smo opredelili problem, namen in cilje raziskave. Izvedli smo kvantitativno raziskavo merjenja zadovoljstva uporabnikov vadbe varne vožnje v centru Španik. Raziskavo smo izvedli na podlagi anketnega vprašalnika. V raziskavi je sodelovalo 108 vprašanih uporabnikov. S pomočjo rezultatov analize smo preverili veljavnost postavljenih hipotez. Na koncu smo prikazali rezultate analize in sklepne ugotovitve. Rezultati so doprinesli pomembna spoznanja o vedenju uporabnikov vadbe varne vožnje, in bodo pripomogli k nadaljnjemu razvoju in izboljšanju vadbe varne vožnje v centru Španik. Ugotovili smo, da so uporabniki zadovoljni z vadbo varne vožnje, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti.
Ključne besede: Ključne besede: storitev, uporabniki storitev, vedenje uporabnikov, zadovoljstvo uporabnikov storitev, merjenje zadovoljstva uporabnikov, modeli merjenja zadovoljstva uporabnikov, metode merjenja zadovoljstva, vadba varne vožnje.
Objavljeno: 12.06.2013; Ogledov: 1221; Prenosov: 309
.pdf Celotno besedilo (2,84 MB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici